Onko kenelläkään tullut Sepramista kuumetta? Olen syönyt Sepramista yhdeksän vuotta eri annoksilla, mutta tammikuussa annosta nostettiin 10mg 20 milligrammaan. Joskus talvella minusta alkoi tuntua että alkuillasta koko kroppaani alkaa kuumottaa. Vähensin ilman lupaa pois 5mg, jonka jälkeen kuumotus väheni. Eilen jouduin illalla päivystykseen pari kertaa lähellä olleen pyörtymisen takia parin viikon aikana. No syytä ei löytynyt, vaikka otettiin paljon kokeita. Yllättäen minulla oli 38C kuumetta illalla joka oli laskenut tähän aamuun mennessä. Hoitohenkilökunta oli ihmeissään eilen mistä kuume voi johtua.
Psykiatri on sitä mieltä fyysiset oireet johtuvat henkisistä syistä ja on määrännyt lisäksi Cymbaltan, jota en ole uskaltanut aloittaa. Kerroin myös sen psykiatrille joka tietenkin sanoi että he yrittävät auttaa mutta en halua parantua.
Anteeksi että selustan näin pitkään ja ohi otsikon, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku viitsii vastata jotain.
Psykiatri on sitä mieltä fyysiset oireet johtuvat henkisistä syistä ja on määrännyt lisäksi Cymbaltan, jota en ole uskaltanut aloittaa. Kerroin myös sen psykiatrille joka tietenkin sanoi että he yrittävät auttaa mutta en halua parantua.
Anteeksi että selustan näin pitkään ja ohi otsikon, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku viitsii vastata jotain.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.