Nelosella idiootteja vai vaan laiskoja?

Eimenehyvin

Ohjelmaa joka on tullut jo keskiviikkona mainostetaan tv:ssä torstaina. Muutenkin ohjelmista kertovat jutut ovat kuin idiootin tekemiä. Rocky V elokuvaa mainostettiin; "Rocky IV elokuvassa tapahtunt tappio venäläiselle iskukoneelle Ivan dragolle on muokannut...tappio?
" Näitä elokuvia ei tarvitse nähdä kuin yhden niin tietää, että Rocky voittaa niissä aina.
Aivan kuin elokuvista kertovat jutut keksittäisiin päästä.

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwr23r43

"Rocky IV elokuvassa tapahtunt tappio venäläiselle iskukoneelle Ivan dragolle on muokannut...tappio? " Täh!

Ei Rocky voittanut aina. Rockyssa hän hävisi Apollo Creedille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      48
      1546
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      73
      1327
    3. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1252
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      104
      1196
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      48
      993
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      951
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      69
      883
    8. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      836
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      780
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      36
      741
    Aihe