Syyntakeeton narkkari ?

Puhtoinenlähiöni

Osaisiko joku ulkopuolinen kertoa olenko arveluissani oikeassa?
Minusta nimittäin tuntuu että naapurini on syyntakeeton narkkari.
Narkkariksi siis aineista riippuvaiseksi epäilen häntä, koska luulen, että hän ei pysty toimimaan ilman nautintoaineita siis päivittäistä kofeiiniannosta, vaan himoaa näitä nautintoaineita heti aamulla herättyaan, ja vasta annoksen jälkeen "normalisoituu"

Syyntakeettomaksi, siis vastuuntunnotomaksi hänet tekee se, ettei hän halua tai pysty kantamaan vastuuta teoistaan. Nimittäin teoillaan ja käytöksellään hän loukkaa ja vahingoittaa ihmisiä, (lisäksi vahingoittaa luontoa saastuttamalla ja kerskakulutamalla.) Käsittääkseni hänellä ole aikomustakaan tekojaan hyvittää ja siten vastuuta teoistaan kantaa.

Onko naapuri syyntakeeton narkkari ?

7

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarmo59
      • Filosohva

Pohjanmaalaiset on ylpeitä ahkeran maineestaan, siihen kun lisätään tämä kuuluisi itsekehu siis trossaaminen tämähän tarkoittaa että pohjanmaalaisilla näyttää olevan kova motiivi olla parempia. Mikähän se motivoi noin kovasti pyrkyröimään ? Pelko on aina kova motivoimaan.

Onhan se näinkin, että jos ei onnea ole on jotakin yritettävä saavuttaa, että voisi edes saavutuksista iloita. Ilo on kuitenkin lyhytaikaista, koska ilo on vain illuusio, pelkkä egon olettamus onnesta.

• Puhtoinenlähiöni

Kyllä kaikkien riippuvuuksien taustalla on todellisuuspako. Todellisuutta, siis elinolosuhteita ei pystytä käsittelemään tai hallitsemaan ja siksi sitä paetaan, joko aineisiin joilla ajattelua saadaan muutettua tai muihin riippuvuuksiin. Televisio, tietokone ja erilaiset ruudut ovat hyvin yleinen keino paeta ahdistusta, koska elinolosuhteet ovat epäluonnollisia. Asiaahan on tutkittu ja todeksi huomattu jo vuosikymmeniä sitten. suomi nyt vain tälläinen koe-eläinpuisto https://fi.wikipedia.org/wiki/Rat_Park

• simottaja

Tottahan tuo on. Ei uskalleta elää elämää.

• kyäpeli

Torellisuuren aharistusta voi paeta monin erikeinoon. luullahan että vain viina ja huumeet on pahasta ja itte ollahan siinä tilas ettei pystytä olemahan iliman jotaki mikä pään koko aijan kiireesenä pitää. Koko aijan pitää teherä tai ainaki vaharata jotaki. Se on justihin sitä mitä isoos kirias sanotahan, kiirustuli perseen alla juastahan ittiä karkuhun.

• Anonyymi

Tuossa vaan ku on lapsiaki monta ympyröissä. Väkeä lappaa ja tosiaan se kahvi ei oo se ainut riippuvuus naisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1519
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1305
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      204
      1266
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1265
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1080
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      979
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      890
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      828
    Aihe