Osaisiko joku ulkopuolinen kertoa olenko arveluissani oikeassa?
Minusta nimittäin tuntuu että naapurini on syyntakeeton narkkari.
Narkkariksi siis aineista riippuvaiseksi epäilen häntä, koska luulen, että hän ei pysty toimimaan ilman nautintoaineita siis päivittäistä kofeiiniannosta, vaan himoaa näitä nautintoaineita heti aamulla herättyaan, ja vasta annoksen jälkeen "normalisoituu"
Syyntakeettomaksi, siis vastuuntunnotomaksi hänet tekee se, ettei hän halua tai pysty kantamaan vastuuta teoistaan. Nimittäin teoillaan ja käytöksellään hän loukkaa ja vahingoittaa ihmisiä, (lisäksi vahingoittaa luontoa saastuttamalla ja kerskakulutamalla.) Käsittääkseni hänellä ole aikomustakaan tekojaan hyvittää ja siten vastuuta teoistaan kantaa.
Onko naapuri syyntakeeton narkkari ?
Syyntakeeton narkkari ?
7
420
Vastaukset
- jarmo59
Voihan se olla psykopaattikin.
Psykopaatin määritelmä: Tavoittelee omaa etua tai nautintoa muiden tunteista välittämättä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia- tekniikkaaatalous
Psykopaatit on kovia tekemään töitä http://www.tekniikkatalous.fi/tiede/psykopaatit-ovatkin-hyvia-tyontekijoita-tutkijat-heidat-on-ymmarretty-vaarin-6557200
- Filosohva
Pohjanmaalaiset on ylpeitä ahkeran maineestaan, siihen kun lisätään tämä kuuluisi itsekehu siis trossaaminen tämähän tarkoittaa että pohjanmaalaisilla näyttää olevan kova motiivi olla parempia. Mikähän se motivoi noin kovasti pyrkyröimään ? Pelko on aina kova motivoimaan.
Onhan se näinkin, että jos ei onnea ole on jotakin yritettävä saavuttaa, että voisi edes saavutuksista iloita. Ilo on kuitenkin lyhytaikaista, koska ilo on vain illuusio, pelkkä egon olettamus onnesta.
- Puhtoinenlähiöni
Kyllä kaikkien riippuvuuksien taustalla on todellisuuspako. Todellisuutta, siis elinolosuhteita ei pystytä käsittelemään tai hallitsemaan ja siksi sitä paetaan, joko aineisiin joilla ajattelua saadaan muutettua tai muihin riippuvuuksiin. Televisio, tietokone ja erilaiset ruudut ovat hyvin yleinen keino paeta ahdistusta, koska elinolosuhteet ovat epäluonnollisia. Asiaahan on tutkittu ja todeksi huomattu jo vuosikymmeniä sitten. suomi nyt vain tälläinen koe-eläinpuisto https://fi.wikipedia.org/wiki/Rat_Park
- simottaja
Tottahan tuo on. Ei uskalleta elää elämää.
- kyäpeli
Torellisuuren aharistusta voi paeta monin erikeinoon. luullahan että vain viina ja huumeet on pahasta ja itte ollahan siinä tilas ettei pystytä olemahan iliman jotaki mikä pään koko aijan kiireesenä pitää. Koko aijan pitää teherä tai ainaki vaharata jotaki. Se on justihin sitä mitä isoos kirias sanotahan, kiirustuli perseen alla juastahan ittiä karkuhun.
- Anonyymi
Tuossa vaan ku on lapsiaki monta ympyröissä. Väkeä lappaa ja tosiaan se kahvi ei oo se ainut riippuvuus naisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828