Piti ihan kysyä tässä Liljanlaakson Timpalta muutamia kysymyksiä kesälomasta ja kesänvietosta, joten vastaile Timppa rauhassa kun ehdit:)
1. Milloin sä meinaat pitää sun kesälomasi?
2. Onko teillä perheen kanssa yhteisiä kesälomareissuja suunnitteilla, kuten esim. Puuhamaan tai Serenan reissuja?
3. Vietättekö kesää myös mökilllä ollessa?
4. Onko Bicky Royal-mies myös ajoittain mukana yhteisissä kesänvietoissanne:)
5. Kuka kustantaa perhessänne kaikki kesäloman- reissut ym. menot?
6. Oletko laskenut usein sitä, että paljonko kaikki lomareisut ym. tulevat maksamaan perhellesi?
7. Menettekö lomareissuille yhdessä perheen kanssa Skoda Octaviallasi:)
DarkFear kysyy: Liljanlaakson Timpalle kesälomasta
1
105
Vastaukset
1. Milloin sä meinaat pitää sun kesälomasi?
-Kesälomani osuu elokuun puolivälistä syyskuun puoliväliin
2. Onko teillä perheen kanssa yhteisiä kesälomareissuja suunnitteilla, kuten esim. Puuhamaan tai Serenan reissuja?
-Kesälomareissut ovat vielä vähän auki, sillä kaikki perheenjäsenemme haluavat eri paikkoihin. Todennäköisesti menemme Tunisiaan, jonne vaimoni Janica haluaa kovasti. Sen lisäksi käymme varmaankin Tuurin kyläkaupassa.
3. Vietättekö kesää myös mökilllä ollessa?
-Kesämökkiä meillä ei ole, ainakaan vielä, mutta haaveeni on tulevaisuudessa hommata mökki esimerkiksi jostain saaristosta.
4. Onko Bicky Royal-mies myös ajoittain mukana yhteisissä kesänvietoissanne:)
-Itse viettäisin lomaa mieluiten vain perheeni kesken, mutta en toki voi estää häntä tapaamasta Bicky the Kidiä.
5. Kuka kustantaa perhessänne kaikki kesäloman- reissut ym. menot?
-Minähän se kustannan matkat ja muut lomanvietot. Oivoi, kallista.
6. Oletko laskenut usein sitä, että paljonko kaikki lomareisut ym. tulevat maksamaan perhellesi?
-Olen kyllä, ja voi olla että joudun turvautumaan Santanderin kulutusluottooon.
7. Menettekö lomareissuille yhdessä perheen kanssa Skoda Octaviallasi:)
-Ainakin Tuuriin menemme Octavialla. Se on kyllä kätevä auto, tavaratilaan mahtuu paljon ostoksia ja 1,2 TSI moottori kulkee pelkällä bensan hajulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674