en enää halua elää, olen yrittänyt itsemurhaa viikko sitte...en mä halua enää jatkaa tätä elämää,vaikka se veis helvettii jos ei muuta tietä ole...en mä halua enää elää näin
kiitos Herra et oon näin kauan mua varjellu mut
14
130
Vastaukset
- nöyrryjanouse
No helvettiin itsemurha. Jätä se pilkkaaminen nyt kerta kaikkiaan. Sitä sinä kyllä edelleen teet. On Jumalan armoa ettet vielä päätynyt sinne. Helvetissä on monin verroin hirveämäpää kuin kärsimys maan päällä.
Jumalalla on hyvä suunnitelma sinun elämääsi varten. Älä anna saatanan valheiden viedä ja tuhota sitä. Katso Jeesukseen ja pysy Hänessä!
Älä jää yksin. Tarvitset toisia ihmisiä ja uskovien yhteyttä. Muistan rukouksin!- palstaaseuraileva
Aloittajan pitää nyt jättää päihteet, hakea ihan maallistakin apua ja lopettaa pelleily Jumalan kanssa. Tehdä täyttä totta ja olla rehellinen.
- tehmies24v
sillon ku mä oli vielä uskossa saatana puhu samanlailla mulle ku sä, sun pitää nyt tehä tätä ja sitä ja tuota..että koko usko ja elämä on laitettu mun harteillle...että ku tarpeeksi yrität ni ehkä jumala sut sitte hyväksyy ja pysyt jumalassa
- eriasia
Etkö ole lukenut Jumalan sanasta ettei saa pilkata Pyhää Henkeä ja rienata pyhiä asioita. Edelleen olet puolustuskannalla. Ei Jumala sinulle apua anna jos et nöyrry ja tee parannusta rienaamisestasi. Ei tarvitse raataa lainorjuudessa, mutta miksi sinulla rienaaminen on niin mieluista.
Mistä tiedät, että et ole uskossa? Minusta sinä olet. Uskoa ei aina ole tunnistettavissa fyysisen kehon kautta. Hengessä varmasti olet.
Sano ääneen: Kiitos Herra Jeesus, että tänä päivänä saan olla sinun omasi.- pitkäänuskossa
Ja Jumala rakkaudessaan ei antanut sinut vielä kuolla ja joutua iankaikkiseen eroon Jumalasta. Kyllä sinulle vielä armo kuuluu. Nyt alat kiittää Jumalaa ja Jeesusta tuntui miltä tuntui. Ei Hän ole sinua jättänyt.
- palstaaseuraileva
Lopeta sinäkin tuo Jeesustelu -jätä se. Oletko lukutaidoton lestahoukka vaiko muuten vain vajaa? Sanoin että jätä taru-ukot jotka tiputtavat lentokoneet vaikka voisivat ne estää!
"
"Jeesux - Jeesus haisee, ei auta"
- Savonarola nimimerkki,Suomi24- palstaaseuraileva
Taas on vihtahousulla hätä, että menettää sielun taivastenvaltakuntaan. Niin kuin hyvin ymmärrätte että palstaaseuraileva ei kiellä ketään seuraamasta Jeesusta.
Ja katsokaa www.ristintie.com videoita YouTuben kautta. - tehmies24v
ite sanot mulle ettet rukoile enää mun puolesta tai vastaa mulle aikasemmi... demonit vaa vastaa sulle takasi...ei kannata demoneita pelätä... ne itekki tietää et on häviäjä puolella...ja jos sun oma kilpi ei oo kunnossa demonit käy sun kimppuu..mikä ei ole muuta ku taivaan isä koettelemusta...näin se menee
tässähän olisi hyvä paikka testata rukoilun voimaa.
kaikki nyt vaan joukolla rukoilemaan ihan rystyset valkoisina.
sit kun viikon kuluttua aloittajasta ei kuulu enään mitään, niin sehän tarkoittaa tietenkin sitä, että rukoilu toimi ja tämä on iloisesti taas yksi meistä tavallisista ja iloisista (kirkko)veronmaksajista.- Näin223355
Tässä linkissä vaikuttaa bahva Pyhän Hengen voima ja se ajaa pois masennuksen hengen yms. Pitää tietysti pyyfää Jeesusta tulemaan sydämeen ja silloin uudestisyntyy, kun Pyhä Henki tulee sydämeen. http://www.tv7.fi/vod/player/37027/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637578Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896406Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315350Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213828Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta662992Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi522559En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122124Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D582049Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182041Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4891959