Mitä ovat turhat sanat?

aarteenmetsästäj

kirjoittanut Rebekah Bark 17.5.2016 Bride of Christ Church

Rebekah: Jumala, mitä tarkalleen ottaen ovat turhat sanat? (Tällä hetkellä kuuntelin ylistysmusiikkia ja ”Change My Heart O God” oli soimassa. Minulle tämä tarkoitti sitä, että Jumala vastasi minulle pyyntöön)

Jeesus: Turhat sanat ovat juuri sitä, miltä ne kuulostavatkin, sanoja, jotka on lausuttu laiskuudessa ilman ajatusta niiden takana. Jos sanat eivät rakenna minun valtakuntaani, silloin ne ainoastaan yrittävät tuhota sen. Sanat ovat hyvin voimakkaita ja kun pystyt hallitsemaan niitä, sinulla on kaikki itsehallinta mihin tahansa tilanteeseen.

Mitä ovat turhat sanat? Onko säästä puhuminen turhaa? Se voi olla. Minä loin sään ja iloitsen siitä, että huomaat sen, mutta kun alat valittaa voimista, jotka loin, ja vuodenajoista, jotka olen antanut, teet syntiä. Tämä on yleistä. Tuovatko sanasi valitusten lausuntaa vai eivät, on hyvä koetinkivi nähdäksesi, ovatko ne turhia sanoja vai eivät. Saavatko sanasi muut tekemään syntiä? Jos näin on, lausut turhia sanoja.

Millaiset sanat miellyttävät minua? Sanat, jotka rohkaisevat muita. Vitsit eivät haittaa minua, minä nautin niistä, mutta niiden on oltava terveitä eivätkä ne saa johtaa valituksiin tai syntiin. Sanat, jotka iloitsevat luomisestani, miellyttävät minua. Sanat, jotka levittävät iloa, miellyttävät minua. Positiiviset sanat perheenjäsenistä miellyttävät minua. Älä valita lapsistasi tai puolisostasi, edes leikilläsi, sillä tällä on kielteisiä vaikutuksia hengelliseen ulottuvuuteen, joka vaikuttaa perheeseesi.

Useimmat sanat, jotka tulevat jumalattomilta, ovat turhia sanoja, jotka jatkavat heitä vastaan puhumista heidän kirjoissaan. Surullisesti monet niistä sanoista, jotka tulevat omien lasteni suusta ovat myös turhia, tehden heidän kuulemisen kivuliaaksi. Ole varovainen sanoissasi, parempi on leikata kielensä irti kuin polttaa se helvetin tulessa.

Morsiameni, olet kutsuttu turhien sanojen yläpuolelle opettamaan nuorempia Kristuksen omia siitä, kuinka puhua, älä itse lankea näihin tapoihin.

Rebekah: Jumala, voisinko saada lisää esimerkkejä, koska tätä on niin vaikeaa avata?

Jeesus: Kyllä, rakkaani, tätä on vaikeaa avata, mutta ne jotka kieltävät lihansa paastoamalla ja rukoilulla harvoin kamppailevat turhien sanojen kanssa. Turhat sanat tulevat lihasta, joten mitä enemmän kiellät lihan, sitä paremmin pystyt arvioimaan turhia sanoja ja sitä, mitä puhut.

Sinä, rakkaani, olet vältellyt paastoamista. En ole vaatinut sitä sinulta, mutta ilman sitä jatkat kamppailua arvioimisen kanssa ja sinulle tulee olemaan vaikeaa kasvaa minussa seuraavalle tasolle, jonka olen valmistanut sinulle.

Itsesi vuoksi ja niiden vuoksi, jotka kuuntelevat, tässä on esimerkkejä turhista sanoista, vaikka vihaan niihin viittaamista, sillä se satuttaa minua:

Kuvittele mies kävelemässä sisältä ulos ja sanomassa, kuinka hän vihaakaan lunta. Nämä ovat turhia sanoja.

Kuvittele opettaja oikaisemassa oppilasta ja kertomassa hänelle, kuinka hän ei koskaan tule pärjäämään elämässä, jos hän ei ota opintojaan vakavasti. Nämä ovat turhia sanoja.

Sanot, että toivot että sinulla olisi 100 euroa ylimääräistä rahaa. Nämä ovat turhia sanoja. Enkö minä pidä huolta tarpeistasi? Tämä on yksi isoimmista minun kansani virhepäätelmistä, toivoa jotain mitä heillä ei ole. Nämä sanat loukkaavat minua. Paavali oli tyytyväinen yltäkylläisyydessä ja puutteessa, ja minä oletan lasteni olevan samanlaisia.

Kyllä, sinusta tuntui pahalta, kun keskustelit materiasta (tämä viittaa erääseen henkilöön, joka pysähtyi talomme eteen edellisenä päivänä ja me keskustelimme talojemme samankaltaisuudesta). Minä vihaan keskustelua materiasta, taloilla ja autoilla kehuskelua, speksien vertailua. Kansani, älkää tehkö tätä! Se ei tuo minulle yhtään kunniaa tai arvokkuutta.

Entä vitsailu? Tämä on toiseksi ongelmallisin alue kansalleni. Varo vitsien epäterveyttä, nämä saavat kansani pauloihinsa ja vetävät heidät yhä syvempiin synteihin, kunnes he menettävät pelastuksensa kokonaan. Vitsit toisen ihmisen kustannuksella eivät ole koskaan hyväksyttäviä, vaikka tämä toinen pitäisi niitä hauskoina.

Rebekah: Ei siis vanhuuteen liittyviä vitsejä? (Tykkään vitsailla appiukkoni kanssa hänen iästään.)

Jeesus: Ei, eikä myöskään itsensä vähättelyä. Nämä saattavat näyttää pieniltä asioilta, mutta miltä sinusta tuntuu jälkeenpäin? Muista, minä en anna neuvoja estääkseni iloasi, vaan neuvon sinua, jotta sinulla olisi todellinen ilo. Nämä kaikki ovat asioita, jotka aiheuttavat liikettä taivaallisessa ulottuvuudessa, joten siksi varoitan sinua. Turhat sanat ovat voimakkaita ja minä oletan Morsiameni löytävän ilonsa minussa eikä siitä, mitä maailma pitää hauskana ja viihdyttävänä.
Haluaisitko lisää esimerkkejä?

Rebekah: En. Tiedän, että vitsailu ja sääjuttu ovat isoja ongelmia minulle. Olen pahoillani näistä asioista Jumala, siksikö en ole tuntenut läsnäoloasi viime aikoina?

1

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus: Kyllä, rakkaani. Sinun on voitettava liha. Etsi minua. Kiellä itsesi ja minä lupaan, ettet pety. Vien sinut todellisuuteen, jota et olisi voinut kuvitella, mutta hengen on oltava vahvempi kuin liha tämän tapahtumiseksi, ja aivan liian usein sinä teet kompromissin. Tiedäthän, jos tekisit mitä pyydän, sinun ei tarvitsisi pyytää anteeksi niin paljoa.

      Rebekah: Oi Jumala, haluaisin viettää aikani kasvamalla syvemmälle sinussa anteeksi pyytelyn sijaan. Kiitos Jumala. Voisinko saada armon ja päättäväisyyden lihan kieltämiseksi? Oi Jumala, tarvitsen apuasi.

      Jeesus: Tulet vastaanottamaan sen. Nuhteluistani huolimatta rakastan sinua hyvin paljon ja sinä miellytät minua, ole vakuutettu ja lohdutettu tässä. Tiedän että sydämesi on halukas ja että lihasi on heikko, mutta minä voitin lihan, joten pyydä minulta joka päivä, toistuvasti, armoa lihan voittamiseksi, ja se annetaan sinulle.

      Odotan innolla sinun viemistä syvemmälle minuun, jotta voin jakaa kanssasi eräitä kaikkein yksityisimpiä asioita, joita en jakaisi palvelijan kanssa. Jatka, kyyhkyseni, sinä pääset perille, minä lupaan.

      Rebekah: Kiitos Jumala.

      Jeesus: Minun lupaukseni koskee myös loppuja Morsiamistani, jotka myös tahtovat kieltää itsensä. Pyydä minulta ja minä näytän sinulle, mitä haluan sinun tekevän. Muista, en tee näitä asioita rangaistuksena, vaan palkitakseni teitä minulla ja Valtakuntani edistyksellä. Rakastan teitä kaikkia hyvin paljon. Olkaa vahvistettuja ja ottakaa vastaan voiteluni elämässänne. Menkää rauhassa.

      What Are Idle Words? http://brideofchristchurch.org/2016/05/what-are-idle-words/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      70
      853
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe