Kaikki ritafestiin pitämään hauskaa kesäkauden ykköspippalot on tänään.
Ritafest tänään
14
986
Vastaukset
- tullaan
tullaan tullaan
- Olitaasmukavata
Olipas taas mukavat kemut. Ja naiset taas antavaisia. Nami.
- sahtimonni
Tuuttasin varattua
- tykkäsin
Jessssss oli taas mahtava ilta---------------------------------Kiitos järjestäjille ja kaikille jotka ton sai aikaiseksi :)
- festiä
jaa-a sielä ne kaikki taas esitti jotain muuta mitä todellisuudessa ovat....ja suurinosa kännissä....aika tekopyhää sanon minä
- Huomioitua
Vuosia sitten muutaman kerran kävin,tunnisten porukkaa Lapualaisiksi mutta totesin samalla että näitä kasvoja ei näy ikinä tuulettumas muualla kun kerran vuodes täällä ritafestareilla,eli taitaa pitkälti olla asuntovelallisten bileet kun ei päästä kun kerta vuodes viihteelle.
- sryw
hyvä että pääsevät eikä jää kotia norkoilemaan
- asuntovelallinen
Mitäs vikaa asuntovelallisis on. Ei kaikki halua rientää festareilta toiselle. Paukun festareilla taas ovat ne joita politikot ponsoroi kaupungin verovaroista. Eivät maksa itse lippua sinne.
- Köyhäpoika
Parempi kun jättää nämä kaikki lapuan pippalot köyhille.itse matkaan Floridan.
- Anonyymi
Ritamäkeläisen tunnistaa jo kaukaa, vasemmistolaisen näköisiä duunareita, joilla liivit, hattureuhka ja punaisen paita. Jääneet 70 luvun tasolle.
- Anonyymi
Vihreät verkkarit punaisen paidan kanssa, tai toisinpäin. Irvistävät kengät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät verkkarit punaisen paidan kanssa, tai toisinpäin. Irvistävät kengät.
Taitaapi olla useampi kepun ja sekoomuksen äänestäjä osallistumassa Ritafestiin. Ja omalla kustannuksella. Toisin kuin WPF, lisenssilipuilla.
- Anonyymi
Onneksi luvataan kylmää ilmaa,tulee maltillisemmat hyppelöt !
- Anonyymi
Harmaa parta, poninhäntä ja aurinkolasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895