Mitä mieltä olette miesnutturoista?

Lyttukkahyvä

51

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuumiaOvat

      Tuo oli huono esimerkki, ei mitään lisäkkeitä, eikä noita niskahiuksia...
      Mutta samahan se on mitä mieltä olet, nutturamiehet saa naisia! ;)

      • Väärin, nutturamiehet OVAT naisia.


      • 1512
        HC-ätmel kirjoitti:

        Väärin, nutturamiehet OVAT naisia.

        Suthan tunnistaa tuosta profiilikuvasta.


      • ÄtmelilläMiesHiukset

        Ehkä se on tarkoituskin.


      • atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

        Väärin, nutturamiehet OVAT naisia.

        Tykkätkö naisista? >:)


      • atännä
        atännä kirjoitti:

        Tykkätkö naisista? >:)

        Pitäis varmaan joskus putsata näppis kaikenmoisista keksin- ja suklaanmuruista, kun jatkuvasti joku näppäin jumittaa.
        -ääää- nyt toimii.


      • sottapyttipannu
        atännä kirjoitti:

        Pitäis varmaan joskus putsata näppis kaikenmoisista keksin- ja suklaanmuruista, kun jatkuvasti joku näppäin jumittaa.
        -ääää- nyt toimii.

        Senkin sottapytty.


    • ainaeionnistu

      DarkFear varmasti haluaisi miesnutturan, mutta Sasi-kaljuun sellaista ei valitettavasti saa.

      • SULLA VITUN TAPPOLISTALLE KUULUVALLA HINTTIPERSEHUORALLA SITÄ VITTU ONKIN VARMAAN JOKU VITUN SAATANAN SASI-KALJU, NIIN SEN VUOKSI SUT VOISIKIN VITTU VAIKKA TAPPAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        MULLA SITÄ KUN ONKIN HYVÄLAATUINEN JA TUUHEA TUKKA PÄÄSSÄNI, KUN OLENKIN SUVAITSEVAINEN JA NYKYAIKAINEN EUROOPPALAINEN MIES, ENKÄ MIKÄÄN SUN KALTAINEN VITUN SAATANAN ALI-IHMINEN JA TALVISODAN JUOKSUHAUTOIHIN JÄMÄHTÄNYT AHDASMIELINEN PERSUJA ÄÄNESTÄVÄ MILTARISTIPASKAJUNTTI JA LANTAPERSEHINTTARI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Niin itse suosin vaan Andrea Pirlo-tyyppistä pidempää hiusmallia, ilman mitään naismaisia nutturoita.


      • Äläleikistäsuutu

        Sulla ei ole ollenkaan huumorintajua


    • Tukkajumalat

      Nuo nutturat on jotenkin koomisia ja ylipäänsä kaikki muoti-ilmiöksi nousevat kampaukset, joita on sitten lähes jokaisen kadulla vastaan kävelevän päässä esim. nutturan lisäksi tämä ananastukka... Sen sijaan pitkä tukka ei ole hinttimäinen läheskään aina. Riippuu vähän muustakin kuin vain tukan pituudesta. Tuskin vaikka jotain Tom Arayaa voi pitää hinttimäisenä pitkine tukkineen... Joissain kulttuureissa ja erinäisissä genreissä se pitkä ja paksu harja miehen päässä taitaa olla pikemmin maskuliinisuuden ja viriiliyden symboli.

    • Bi-nainen

      Miesnuttura on kuuma kampaus, samoin parta on hot! Karvat = ihanan miehekästä!

      • ruoanlaittaja

        Parta on ihana, varsinkin sellainen lyhyehkö. Ja säärikarvat miehillä on kyllä ihanat.


      • sottapyttipannu
        ruoanlaittaja kirjoitti:

        Parta on ihana, varsinkin sellainen lyhyehkö. Ja säärikarvat miehillä on kyllä ihanat.

        Mulla on testosteronia uhkuvana maskuliinisena karjuna sellaiset parikymmentä rintakarvaa, onko hot? Vai not?


    • vihatipunen

      Jos se on omaa tukkaa niin ihan jees, mutta tuollainen lisäkejuttu on kyllä naurettava.

      • atännä

        Omasta tukasta pyöräytettynä kuuma ;). Ainakin mun tuntemilla miehillä se näyttää hyvältä. Vanha juttuhan tuo jo on.

        Mutta noi lisäkkeet, hah-hah :D.


      • sottapyttipannu

        Jos tekee omista persekarvoista lisäkkeen, onko hot? Vai not?


    • mies__86

      Rumia ja epämiehekkäitä ne munkin mielestä on, mutta kun keran on muoti-ilmiö niin eipä niiltä oikein voi välttyäkään. Trendin seuraaminenhan tunnetusti helpottaa pillun saantia ja monet miehethän tekevät sen asian eteen melkeinpä mitä tahansa.

    • Eräkettu

      Ite veän sellaselle kireälle nutturalle jos pitää tehä hommia jossa saattaa letti olla tiellä..

      Mun mielestä nuo trendikkäät SS-leikkaukset on ihan hinttarimaisen näkösiä...

      Ei sellanen säälittävä rottapää pysty vetään SS-leikkausta tyylillä..

    • Teletappeja... ihihihii...

    • flowersreally

      Tuskin sitä nutturaa kiinnostaa minkä merkkiset vehkeet alla on.

    • Ananas on munki silmään vähän gay mutta ei se mitään pilaa jos mies on namu. Pitkä letti sopii todella harvalle. Lähtökohtaisesti mielummin lyhyempi ku pidempi.

      • sottapyttipannu

        Preferoit banaania?


      • sottapyttipannu kirjoitti:

        Preferoit banaania?

        Banaaneista kun puhutaan niin lyhyys ei ole valttia.


      • sottapyttipannu
        Nainen_28v kirjoitti:

        Banaaneista kun puhutaan niin lyhyys ei ole valttia.

        Ei kuitenkaan ihan polviin asti ulottuva tarvitse olla, niin kuin sillä yhdellä venäläisellä typyllä?


      • sottapyttipannu kirjoitti:

        Ei kuitenkaan ihan polviin asti ulottuva tarvitse olla, niin kuin sillä yhdellä venäläisellä typyllä?

        Kenen typyn banaanista me puhutaan?


    • m-i-e-s

      Aloittaja, mikä on se sellainen mies, joka on kiinnostunut miesnutturoista? Etsit niitä netistä, teet niistä aiheen. Oletkohan mahdollisesti tuleva asiakas? =P

      En omaa mielipidettä miesnutturoista, miesnutturat eivät kiinnosta minua. En edes tiennyt miesnutturoiden olemassaolosta tätä ennen. Jokainen mies, joka haluaa pitää miesnutturaa tai olla pitämättä on minulle yhdentekevää. En ajattele miehiä millään tapaan, miehet eivät liiku nupissani.

      Mies joka tekee numeron jostakin miesnutturoista vaikuttaa kyllä hyvin hintahtavalta, joten kaapista vain ulos, ei me tuomita. =P

    • Tykkään kyllä pitkätukkaisista miehistä, mutta aidoista sellaisista. Aidot lyhyttukkaisetkin toki ok. Mutta että tekonuttura ...? En innostu. En itsekään käytä mitään hiustenpidennyksiä tms. vaan niillä mennään mitä on.

    • Eräkettu

      Mulle kyllä pitkä letti sopii tosi hyvin..

      Se on hyvin runsas ja antaa mulle sellasen villin barbaarin ulkonäön..

      Suht isot lihakset ja leveät hartiat auttaa että ei tule sitä normi teräsbetoni hevari "luukkia".

      • Jepujepujeps

        Hauska!

        Olen tähän mennessä kuvitellut teikäläisen sellaiseksi harmahtavaksi keski-ikäiseksi, jolla on kivikova kaljamaha ja ns.sammakon reidet.. Lyhyt, huonosti leikattu tukka. Sellainen tyypillinen setämies, joka kuitenkin näkee peilistä jonkun Arskan ja täten arvostelee naisia ikään katsomatta unohtaen miltä itse näyttää.. Juttujen perusteella siis, toki muutaman kommentin olenkin nähnyt vain. Pahoitteluni! ;)
        Kuinka sitä voikaan kuvitella ihan toista.. tai mistäs sitä toki tietää.


    • Eräkettu

      Mulle on tullu joskus naisetki kehumaan sitä kun mulla on niin hyvälaatunen vahva hius..

      Ja että niillä katkeaa ennenkun kasvaa ohi korvien.

      En ole kilpailemassa mutta naisethan ne keskittyy enemmän tollasiin hommiin ja tietää enemmän.

    • 100-hetero-mies

      Homoja ne nutturapäät, se on selvä. Oikea 100% täysin hetero mies ei tukkaansa pahemmin kiinnitä huomiota, vaan käytännöllisesti pistää potan päähän ja leikkaa reunoja pitkin, ettei roiku silmille. Heti kun ruvetaan kovasti vaivaa näkemään ulkonäön takia kuten naiset, niin menee homouden puolelle.

    • trenditonperseestä

      Suoraan sanottuna ihan vitun kamalia.
      Miehillä ei nutturoita yms ole.
      Jos ei ole rahaa parturiin kannattais ajaa pois koko paska.
      Ja samoin noi karmeet parrat.
      Noi trendit on ajan sitten menneet jo maailmalla molemmat.

      • Paredoksi_

        Trendien vastustajaksi seuraat hyvin trendejä


      • Kaikille noi parrat ja pitkät hiukset ei ole trendi, vaan asia joka vaan tapahtuu kun ei jaksa laukata parturissa tai välitä kasvaako naamaan parta. Sen verran jaksaa että vähän lyhentää naamakarvoja, mutta tukka sen kun kasvaa. :)

        Näin meillä. On siis enemmän ei jaksa kiinnostaa valinta, kuin olempa trendikäs valinta. :)


    • maria_typy

      Pitkät hiukset miehellä on seksikkäät, onneksi useimmat varmaan antavat avata sen nutturan, jos pääsee lähikontaktiin.

    • rouvakoo

      Kyllä nuttura sopii miehellekkin. Taidankin olla vähemmistöä kun en perusta niinsanoituista sukupuolirooleista vaan se mikä silmää miellyttää niin miellyttää. Ihan sama onko se naiselle vai miehelle omistettu juttu. Tykkään muutenkin siitä että ihmiset uskaltavat tuoda esille ulkonäössään asioita jotka heidän silmäänsä miellyttää ilman että tarvitsee pelätä mitä muut siitä ajattelee. Olemme kuitenkin visuaalisia monella eri tavalla niin miksei annettaisi tilaa vähän kaikenlaiselle kauneudelle.

    • Eräkettu

      Mun mielestä tosi harvalle sopii pitkä letti yhtä hyvin kuin mulle...

      Tehhäänhän sitä ulkonäkönsä eteen paljon muitaki juttuja.

      Salillaki pikkupellet pikku lihaksineen viettää enemmän aikaa peilin edessä kuin rehveille valmistautuva keskieurooppalainen kaupunkilainen kaunotar..

    • MäLovetan

      Miessutturoita!

    • Ehkä irtolisäke nuttura on hiukan outo, mutta pitkät hiukset kyllä joillekin sopii. Esimerkiksi miehelleni sopii paljon paremmin pitkä tukka, kuin ajettu kalju/sänki. Se on niin paljon kasvojen mallista ja pään muodoistakin kiinni. :)

      Kehystää kasvoja kivasti.

    • Fiilibköönjg

      Kerittimiä kaipaisivat kovasti

    • voi_sinua

      No kyllä olet ahdasmielinen ja rajoittunut ihminen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1914
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      243
      1592
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1527
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1426
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1348
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1160
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1152
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1143
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe