myös hirmuiseksi penkkihirmuksi: 72 kiloa 12 kertaa!!!
Suomen kansallissankari osoittautui
13
218
Vastaukset
- puhut_varmaan
Hulkista?
- hulkkibulkki
Ei hulkki sentäs NOIN heikko vielä ole..
- raww
Jaa penkkihirmu? Kaikki on suhteellista. Olen nähnyt suomalaistytön nostavan jo 15-vuotiaana penkistä 72,5 kg x 14. Hän on tosin siinä lajissa maailmanmestari ja maailmanennätysurheilija.
- puhut_varmaan
Susannasta?
- Aikas
Onneton tulos en kyllä puhuisi mistään hirmusta.
- lkkkjknk
Eikös legendaarinen "99" sanonut aikoinaan, että: "Menen sitten salille, kun levytanko tekee maalin..."
- rvvrev
komppaan....
- Maxwallenberg
näinhän se on - lätkäpelaaja ei hirveästi penkkipunnerruksesta hyödy. Toki penat ja muut lihaskuntotreeneihin kyllä kuuluvat. Kyykky aika oleellinen ja siinäkään ei maksimi ratkaise. Jääkiekkoilijan ei myöskään tarvitse juosta 3800 m Cooperissa mutta yli 3000 m kertoo että aerobinen kunto riittää !
- TheMaximumMan
Itse veän 300 kiloa penkistä, eli kymmenen kertaa tangol ja 5 kilon kiekot päis. Se on mulle täysin validi tapa kertoa tulos, mutta vain mulle, koska kehitin laskentamenetelmän itse ja minulla on siihen patentti ja kaikki oikeudet siihen.
- kkhkjvv
Itsehän työnnän penkissä...
- aitoBlueteam
ei voi työntää jos ei vedä välillä
uuuuhhhhh
- 10x90kg
Puhutko kenties L.A.Trik Paineesta?
- Apinatsaatana
Sama kuin joku pakkiksella vinkui että syltty ei koskaan pärjäisi cbb kisoissa.
Vittu ne kiekkoilijatkaan mitään voimanostajia ole.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446