Mä tykkäsin käydä pesussa. Ehkä paras paikka näillä seuduilla
Nyt löyty kanssa Facebook profiili Xpresswash järvenpää
kauanhan sitäkin oon hakenut mutta nyt löytyy.
Xpresswash Järvenpää
Rituva1865
4
773
Vastaukset
- AsentajanVako
PeRsePete ja muut, joilla on rahaa pankissa. Käyttää shelliä.
- harjatlaulamaan
Tässähän on puolen kesää ollut Teboililla pesu tarjouksessa. Kun menee arki-iltana kysymään yhdeksältä Bond-leffan alkamisen aikaan, niin voi olla lyhyt jono tai pääsee heti.
- jutta-46
Itse tykkään nopeudesta ja pesenkin autoni 4 kertaa kuukaudessa. =) hyvin toimii!
- moskovich
Menen Xpresswash Järvepäähän, paras paikka.
Inhoan autonpesua itsetehtynä. Tuntuu kun ei sais ikinä kärryä puhtaaksi ja voimat loppuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171116124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133688Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272650Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2582591Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51835- 2091348
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491254- 721200
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591089Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771039