Maaiman epäesteettisin nainen vai mies?

karjula

Arvatkas mistä tuntee maailman rumimman eukon? Noh, siitähän sen kun eräs tyyppi sanoi, että sen kännykkään ei saa soitella muut kuin muijat, ja kielsi jopa yhtä "missiksi" sanomaansa soittamasta ja kävi siitä hyvästä jopa tämän kimppuun. Ja sit kuitenki eräs 8 vuotta vanhempi, alle 30-vuotis, 40-kympisen monsterin näköinen JÄTKÄ soittelee sille jopa useinkin ja aatelkaas! Jopa sopii tarkan tapaamisajankohdan ja paikan jossain Vantaan susirajan tuntumassa, vaik jollekin paremman näköiselle "ämmälle" se vaan aina sanoi, että mä tuun jos mä tuun, eikä sitten tullukaan yli puolen vuoteen. Mistä moinen muutos kellon äänessä? Psyykkistä sekoilua vai mistä lie kyse? Ehkäpä muisti petti nuorelta mieheltä, tuskin tietää nimeäänkään. Mä luulenki et mitä hirviömpi jätkä, sitä enemmän myötätuntoa se saa osakseen kaikkien muiden kavereitten ja ystävien kustanuksella joita nussitaan vaan silmään. Ja jos se vielä osaa jotain pahisten kamppailulajia, niin sille ei uskalleta anoa vastaan ja kertoa mikä on totuus. On sanonut, että vetää turpaan ja hampaita tippuu. Voihan se olla, etä jonkun kivankin tyypin syrjiminen johtuu vaan silksta kateudesta tämän henkisiä kykyjä kohtaan tai komeasta ulkonäöstä johtuen. Sitä kun ei koskaan tiedä, mitä ihmisten päässä liikku, jos nimittäin edes liikkuu. Sääli vaan, että ei palkinut kavereidensa lojaalisuutta eikä koskaan auttanut missään lajissa, tätä erästä poikkeusta lukunottamatta, jonka perässä se hiihtelee.

5

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hardcore

      Mä kans oon yht`äkkiä taas alkanu hengailee yhren tyypin kaa, vaik viel viime vappuna se ei ees tienny mu numeroo, tai yritti vaan varmistaa, että sen eräs toinen kaverikaan ei tiennyt, vaikka ite tisikin, Vainoharhaista. Tai sitten vaan pelkkää sikailua. "Mä en oikeastaan pidä siitä kun se on niin määräilevä, eikä se ees oo mun kaveri. Enkä mä pidä siitäkään et muhu käydä kiinni", paitsi jos tarpeeks romuluinen äijä sen tekee tai joku strippari rupee painii mut solmuun, niin sit on taas hauskaa. kun ei jökötä meinaan. Mut komeet tyypit muhun ei koske. Vai mä kyllä ite on saanu mielin määrin heitellä seinille ja pommppia yhren frendin päällä niin paljon kuin itteeni uvitti, Mut sehä ei muhun kiinni käy. mun oikeustajukin on tietty vähä perseestä, mut ei se menoo haittaa. Mä vaan aattelin et mä saan atelisssukusia amiraalin ja sotahrojen ja rintamamiesten poikille vituilla, mut ne ei mulle. Chilo sano, et jos jku tekis mulle noin, mä heittäisin sen roskiin.

      • anselmi

        Mitä vittua siitä saa? Hullu nainen muuttuu prinsessaksi, ja sammakko prinssiksi skitsoidin mielessä?


      • kauhuröyhtäilijä
        anselmi kirjoitti:

        Mitä vittua siitä saa? Hullu nainen muuttuu prinsessaksi, ja sammakko prinssiksi skitsoidin mielessä?

        En mä vaan tierä, mut jos kundi vaan istuu himassa ja polttelee röökiä, ja vitut välittää muista frendeistä, joita ei koskjaan missään lajissa auta vastapalveluksen verran, lupauksista huolimatta, mutta aina valmis nuolee jonkun rujon paviaanin persettä kun tämä vaan älähtää tai soittaa muilta ankartasti kiellettyyn numeroon, niin ei kait se kovin ymmärrettävääkään voi olla, saatika hyväksyttävääkän käytöstä.


      • läskivaras
        kauhuröyhtäilijä kirjoitti:

        En mä vaan tierä, mut jos kundi vaan istuu himassa ja polttelee röökiä, ja vitut välittää muista frendeistä, joita ei koskjaan missään lajissa auta vastapalveluksen verran, lupauksista huolimatta, mutta aina valmis nuolee jonkun rujon paviaanin persettä kun tämä vaan älähtää tai soittaa muilta ankartasti kiellettyyn numeroon, niin ei kait se kovin ymmärrettävääkään voi olla, saatika hyväksyttävääkän käytöstä.

        Mut jos sen vappunaamarikuminaamio on ostanut sun frandis sen yksityisomaisuudekseen. Se on sen orja ja se tekee niinkuin sitä käsketään. Wolpertinger tuule, äkkiä haneen. Ken on täällä kaunehin, kysyi noita nokinenä, lumikki, vastasi taikapeili. Ja paskaks.


      • Baboon lover
        läskivaras kirjoitti:

        Mut jos sen vappunaamarikuminaamio on ostanut sun frandis sen yksityisomaisuudekseen. Se on sen orja ja se tekee niinkuin sitä käsketään. Wolpertinger tuule, äkkiä haneen. Ken on täällä kaunehin, kysyi noita nokinenä, lumikki, vastasi taikapeili. Ja paskaks.

        Mä alon vappuna yhen paviaanin kans, mut sit aamulla huomasin et se oli vaa sen vappunaamari ja se oli oikeesti tosi komee. Se anto mulle sen naaamarin omaks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe