"En kuollut vielä"....

pullarvo

16

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JärkeäRisteysajoon

      Toyota kuskille kävi varmasti se perinteinen, eli A-pilari peitti koko hevosauton. Tai sitten se vieläkin perinteisempi, eli hän ei katsonut kunnolla, jos ollenkaan. Jälkimmäinen se pelottava vaihtoehto on, mutta täysin mahdollinen.

      Ihmetyttää vain vuodesta toiseen tämä sama juttu, eli kuinka ihmiset lähestyvät risteyksiä, ja kuinka he käyttäytyvät niissä? Risteyksiin tullaan aivan kuin ne olisivat "minulle aina vapaita", vaikka oikeasti asia on juuri toisin päin. Tuo esimerkkivideon tapahtuma on kuvattu valtatiellä, jossa liikennettä on käytännössä aivan koko ajan. Kyseessä oli täysin selkeä huolimattomuusvirhe, joka oli käydä kalliiksi.

      • normi_suoritus

        Tyypillinen osaava & turvallinen ikämieskuski. Kuljettajista parhain, koska ei muista ikinä ajaneensa kolaria. On kyllä saattanut aiheuttaa useammankin, mutta tätä ei kysytty...


      • JärkeäRisteysajoon
        normi_suoritus kirjoitti:

        Tyypillinen osaava & turvallinen ikämieskuski. Kuljettajista parhain, koska ei muista ikinä ajaneensa kolaria. On kyllä saattanut aiheuttaa useammankin, mutta tätä ei kysytty...

        Juuri noin saattaa hyvinkin olla. Joillekin risteysajosta oppi tulee ison kolarin myötä. Ja se "oppi" voi jäädä myös viimeiseksi. Videon kuvannut on varmasti ottanut opikseen myös.


    • turha.ihmetellä

      Auton merkki ja malli kertoo kuskista jo kaiken tarpeellisen.

      • Baij_mutteriwiritelmä

        Ai, oliko se BMW?


    • oikeaajajaneuvoo

      Miksi piti ajaa ojaan?
      Jos toimisin noin typerästi niin olisin ojassa useamman kerran viikossa. Toivottavasti ottavat oja-autolta kortin pois.
      Kannattaa pitää silmät auki ja käyttää aivoja.

      Mistä näitä sikiää?

    • DasPetosJaVilppi

      Touranin DSG laatikko arpoi selvästi vaihteita juuri kriittisellä hetkellä, kun tultiin risteykseen, ja meni sen takia pitkäksi. Oli kyllä tuuria, ettei ruumiita tullut!!!

      • normaali_tojopappa

        Tojopapan kannattaa käydä optikolla ja leikata sen jälkeen korttinsa kahtia.

        Sivutieltä poukannut auto oli, mikäpä muu, kuin tolloloota.


      • paskaasaksasta

        Kerrankos sitä Toyotalla noin käy, Volkkareilla jokapäiväistä.


      • DasPetosJaVilppi

        Nimim. "normaali_tojopappa" Kannattaa itse käydä VW korjaamolla pikaisesti, ennenkuin omalle touranillesi käy samalla tavalla. Vaikkakin maailma olisi taas hieman parempi paikka, kun jysäyttäisit vikaantuneella touranillasi kuorma-auton alle....


      • vaeltava_ave

        Terolle tekee hieman tiukkaa tunnustaa tosiasiat. Tolloloota on dementoituneiden fossiilien ja rattijuoppojen suosikkimerkki. Molempien ryhmien ajotaito on just tuollaista.

        Ja autoksi näille kelpaa vähän kehnompiki, esim. tohjo, kun eivät erota luikertelusta, että onko se lähtöisin kuskista, autosta vai molemmista.


      • paskaasaksasta
        DasPetosJaVilppi kirjoitti:

        Nimim. "normaali_tojopappa" Kannattaa itse käydä VW korjaamolla pikaisesti, ennenkuin omalle touranillesi käy samalla tavalla. Vaikkakin maailma olisi taas hieman parempi paikka, kun jysäyttäisit vikaantuneella touranillasi kuorma-auton alle....

        Paskavankkurin ja muidenkin saksanshaibojen omistaminen käy mielenterveyden päälle, kuten kommenteista voi huomata. Saksalaisilla ne kuolemaan johtavat onnettomuudet ajetaan.


      • hojojohohohoh
        normaali_tojopappa kirjoitti:

        Tojopapan kannattaa käydä optikolla ja leikata sen jälkeen korttinsa kahtia.

        Sivutieltä poukannut auto oli, mikäpä muu, kuin tolloloota.

        Tule vetää turpaan mulla o n tojo.


    • varosiboossa

      Toi touhu yleistä Siboossa. Tulee auto aukeaa tietä peltojen keskeltä ja vaan eteen, kolmion takaa. On siellä tullut auto mustankädenkin takaa eteen..

      • näitäsattuu

        Yleistä siellä Kivirikko läheisyydessä!


    • jjftx3

      vasemmalla puolelta pilari peitti auton ja oikealle ei ehtiny katsoa kun piti lähettää viestiä eikä sieltä ennenkää ketään ole tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe