Niin kysyisin vain et onko suomesssa chevroletin tuning kauppoja ,jossa myytäisiin esimerkiksi etuspoilereita. jos on niin mikä on kaupan nimi ja mikä on internet-osoite.
chevrolet tuning
9
1584
Vastaukset
- Nimetön
Niin halusin vain lisätä että chervolet pick upppien tuning-osia
- Caprice
http://www.jarimaki.fi/
Tuolta löytyy ainakin jotain, tilaa se ilmainen katalogi sieltä niitä löytyy enemmän - ...
Low toys myy kaikkea osaa pick-upeihin.Esim:billet maskeja,ilmajousituksia,vanteita,billet ratteja ym..
toi liike on helsingissä
www.lowtoys.com - T5
Caprice kirjoitti:
http://www.jarimaki.fi/
Tuolta löytyy ainakin jotain, tilaa se ilmainen katalogi sieltä niitä löytyy enemmänMelkoinen vedättäjä tuo äijä. Tilasin etu tuennan poikittais tangot ja niihin puslat .No paketti tuli sitten viimein ja avasin sen. Ei siellä mitään tankoja ollut. Soitin äijälle ja se sano ettei kuulemma saa enää tankoja. Kysyin että hintahan on sitten eri kuin koko paketilla? Eipä ollut kun kuulemma sama vaikka tankoja ei ollutkaan. ELi 4 puslaa yhteensä n.200€.
No itse en ainakaan tuollaisesta kusetus puljusta enään tilaa mitään.
Kannattaa vaikka summit racingista tilata suoraaa - T5
T5 kirjoitti:
Melkoinen vedättäjä tuo äijä. Tilasin etu tuennan poikittais tangot ja niihin puslat .No paketti tuli sitten viimein ja avasin sen. Ei siellä mitään tankoja ollut. Soitin äijälle ja se sano ettei kuulemma saa enää tankoja. Kysyin että hintahan on sitten eri kuin koko paketilla? Eipä ollut kun kuulemma sama vaikka tankoja ei ollutkaan. ELi 4 puslaa yhteensä n.200€.
No itse en ainakaan tuollaisesta kusetus puljusta enään tilaa mitään.
Kannattaa vaikka summit racingista tilata suoraaaNe puslat tulee jenkeistä muuten rahteineen maksamaan n 40€ että silleen.
- Bhuja
T5 kirjoitti:
Ne puslat tulee jenkeistä muuten rahteineen maksamaan n 40€ että silleen.
Aika samanlaiset on kokemukset kyseisestä puljusta. Todella suolaset hinnat ja töykeä isäntä. Nyt kannattaa laittaa jo tetsoni parempaan asentoon...
- tyyppi
Bhuja kirjoitti:
Aika samanlaiset on kokemukset kyseisestä puljusta. Todella suolaset hinnat ja töykeä isäntä. Nyt kannattaa laittaa jo tetsoni parempaan asentoon...
joo totta.aivan kusettaja koko äijä.ei kannata ostaa mitään sieltä perr...
- ....
Bhuja kirjoitti:
Onkohan tämä pulju keskitynyt palvelemaan suurempia asiakkaita? Tuossa toista viikkoa sitten metroautossa asioidessani huomasin, että metroauto toimittaa chevroletteihin osia juuri tästä puljusta. Eli onko metroauto yms niin suuria asiakkaita, ettei yksityisistä asiakkaista enään välitetä?
- Jaa
.... kirjoitti:
Onkohan tämä pulju keskitynyt palvelemaan suurempia asiakkaita? Tuossa toista viikkoa sitten metroautossa asioidessani huomasin, että metroauto toimittaa chevroletteihin osia juuri tästä puljusta. Eli onko metroauto yms niin suuria asiakkaita, ettei yksityisistä asiakkaista enään välitetä?
Silloin kai toimiala pitäisi vaihtaa tukkuliikeeksi. Ja kertoa se yksityis asiakkaille ettei he toimita tavaraa kuin yrityksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265