Kuuskytluvun yksiö Tapiolasta , vain 12 170 e/m2.
Nyt lähtee halvalla lyxusyksiö.
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/402577-vanha-pienyksio-kerrostalossa-yli-12-000-enelio-uudisrakennus-lahes-puolet-halvempi
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/13132218
Kuuskytluvun yksiö Tapiolasta , vain 12 170 e/m2.
6
124
Vastaukset
- jopas.on.upeeta
Espoossa pidetään hyvinä kulkuyhteyksinä sitä, jos viemärijunaan on matkaa vain 300 metriä.
- 4.20
Voihan sitä pyytää, mutta kuka maksaa. Juuri Kaslin kertoi tv:ssä, että myyjillä on ihan epärealistiset kuvitelmat hinnoista. Ja siksi kauppa ei käy
- winssi
Tuhnutin Tapiolassa laman luisuvaiheen ja tuollainen rommasi silloin noin 300 000 markkaan, eli karkeasti nykyrahassa 70 000 euroon. Haanssin markasta euroon 1:1 on liki totta.
Joku on hommaamassa kelpo tiliä. Katsoin yhtiössä putkirempan jälkeen toteutuneet kaupat (pieniä parvekkeettomia kaksioita ja parvekkeellisiä kolmioita), tosin yksiössä pitää tehdä neliöhintakorjaus ylöspäin, eli käypä hinta 5.700-6000 €/m2. Tässä tapauksessa siis oikea velaton myyntihinta (isolla yksiökorjauksella) n. 165.000 - 174.000 €.
Myyjällä ei siis ole "kaikki Muumit enää laaksossa" tai "lintu on karannut häkistä lopullisesti", vaihtoehtoisesti tietenkin mahdollisuus, että "hissi ei enää mene yläkertan"!!- hissi.ei.mene
Ei ainakaan talossa, kun hissiä ei edes ole. Tuon pyyntihinnan eka numeron kun vaihtaa 1:ksi, niin joku voi kiinnostua.
- Kdjb
Ostajan kannattaa ottaa huomioon myös se pilvenpiirtäjäkeskittymä, jota lähelle ollaan rakentamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487