Onko Nordea kutsunut teidät keskustelemaan

hyisaatanamikäpankki

konttoriin?
Meikäläiselle soitettiin ja haluttiin, että tulen konttoriin keskustelemaan, että Nordea voi tutustua asiakkaaseensa ja selvittää mistä rahani tulevat.
Olen lapsesta asti ollut asiakkaana, ensin SYPin, sitten Meritan ja loptulta Nordean ;]
Tuloni ovat kaikki tulonsiirtoja, eli työmarkkinatukea, asumistukea ja toimeentulotukea. Maksajina KELA ja kotikaupungin sosiaalitoimi. Kyllä on vaikeaa Nordealla selvittää tuloni, saatana.
Nordea kostaa asiakkailleen sen, että se jäi housut kintuissa kiinni veroparatiisitoiminnan tukemisesta. Jos ei olisi opintolaina pankissa maksamatta, luultavasti nostaisin kytkintä.
Sävykin oli naisella, joka soitti hyvin vaativa, hiukan niin kuin syyttävä tai määräilevä, omasta mielestäni erittäin törkeä.

28

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeilläpäin

      Paras mennä suosiolla. Laittavat muuten poliisin hakemaan paikalle.

    • trolliheihei

      höpö höpö trolli!

    • täytyy.ihmetellä

      Miksi opintolaina pitää sinut kiinni nordeassa? Ei pankki sille mitään voi jos siirrät tulosi muuhun pankkiin, ellet ole nimenomaan allekirjoittanut paperia että kaikki rahaliikenne kulkee nordean kautta lainan ajan.

      • muuallekusetettavaksi

        Totta muuten tuokin. Pitääpä laittaa harkintaan.


    • pankki12

      Olen kuullut muistakin pankeista juttuja, että mm. kusettavat asiakkaita. Sitä paitsi kyseessä on vaan yksi työntekijä, joka antaa huonon kuvan koko pankista.

      • Gfrmiiu

        Paskaa


    • PankkiNeuvos

      Jos pankin tietosi sinusta on ajalta ennen Meritaa, niin on ihan järkevää käydä päivittämässä tietosi ajantasalle.

      • Hgrebbn

        Jos olisi vaikka hetu muuttunut


    • HenkselitRistissä

      Nelisenkymmentä vuotta olen ollut Yhdyspankin, Meritan, Nordean ja mitä niitä nyt on ehtinyt ollakaan, asiakas ja minun nimeni on pysynyt koko ajan samana.
      Ei ole ollut tarvetta muutella identiteettiäni, kuten pankillani.
      Henkilöllisyyteni olen joutunut todistamaan satoja kertoja pankin tiskillä asioidessani.

      Nyt sitten soitti täti pankista ja sanoi, jotta minun pitäisi tulla esittämään kuvallinen henkilötodistus konttuurille.

      Mitäpä siihen muuta osasi sanoa kun, että onpa kumma kun on kymmeniä vuosia kelpuutettu asiakkaaksi ja nyt haluttaisiin tarkistaa, jotta olenko se minä joka touhuan omalla tililläni.
      Kerroin haluavani vastavuoroisesti tietää Nordean Mermaid-sotkuista ja veroparatiisitileistä.
      Ja, että mokoman asian takia en lähde veronmaksajien kustantamaan pankkisaliin pokkuroimaan.
      Jos asiaa on niin tulkaa tänne meille niin kyllä minä sitten ne henkkarit esitän.

      Kesken jäivät neuvottelut kun rupesi luuri tuuttaamaan aivan yllättäen.

      • Velkakierre

        Toisinaan käy sääliksi pankkineitejä, kun joutuvat lain velvoittamina tällaisten asiakkaiden kanssa keskustelemaan. Tai myymään minulle vakuutuksia.


      • HenkselitRistissä
        Velkakierre kirjoitti:

        Toisinaan käy sääliksi pankkineitejä, kun joutuvat lain velvoittamina tällaisten asiakkaiden kanssa keskustelemaan. Tai myymään minulle vakuutuksia.

        Kaipa se asiakkaallakin on oikeus tuntea pankkinsa.

        Rapiat 60 km pitäisi ajella autolla ja ottaa päivä vapaaksi töistä kun ei tiedä mihin aikaan ne lain velvoittamat neidit suvaitsevat ottamaan vastaan.


      • Säästökuuri
        Velkakierre kirjoitti:

        Toisinaan käy sääliksi pankkineitejä, kun joutuvat lain velvoittamina tällaisten asiakkaiden kanssa keskustelemaan. Tai myymään minulle vakuutuksia.

        Mitäpä sitä turhaan hiekkaa hinnaamaan konttuurin kiiltäville kaakeleille.
        Naarmuuntuvat vielä.


    • löylyälissää

      Olisit ehdottanut pankkineidille että tulee saunomaan niin katsotaan siinä samalla molemmilta henkkarit ja muut ; -)

    • tietokoneeton

      Meillekkin tuli Nordealta kirje, jossa ei ollut kénénkään nimikirjoitusta alla. Én vastaa miĥinkään kirjeeseen jossa ei ole allekirjoitust. Omituinen kirje, lähettää eläkeläiselle yli 73 vuotiaalle, piťäisi vastata sähköpostill. NORDEA VOISI KERTOA MITEN SE ON MAHDOLLISTA; KUN EI OMISTA TIETOKONETT???

      • virkapostia

        Et edes kerro mikä oli kirjeen asiasisältö, tuo pankkikysely vai aivan jotakin muuta.

        Mutta eihän noita EU-direktiivin vaatimia kyselyjä e-mailitse muutenkaan tehdä. Ettet vain olisi saanut jotakin huijauskirjettä tai aivan muuta neutraalimpaa pankkiasiaa?

        Taisi olla viime vuoden puolella kun netissä Nordean tilille kirjauduin, niin _kirjautumisen jälkeen_ tuli vastaan tuo tiedustelukaavake. En jaksa muistaa oliko se viesteissä vai miten.

        Varsin simppeli kaavake sisällöltään ja kysymyksien määrältään rajallinen.

        Kyllä nuo viralliset kyselyt kannattaa laittaa ajantasalle tai saattaa tilit tulla suljetuiksi.

        Kannataa kuitenkinaina varmistua, että yhteydenotot ja kirjeet todella ovat oman pankkinsa käsialaa, ei huijareiden.


      • Jhrtvvb
        virkapostia kirjoitti:

        Et edes kerro mikä oli kirjeen asiasisältö, tuo pankkikysely vai aivan jotakin muuta.

        Mutta eihän noita EU-direktiivin vaatimia kyselyjä e-mailitse muutenkaan tehdä. Ettet vain olisi saanut jotakin huijauskirjettä tai aivan muuta neutraalimpaa pankkiasiaa?

        Taisi olla viime vuoden puolella kun netissä Nordean tilille kirjauduin, niin _kirjautumisen jälkeen_ tuli vastaan tuo tiedustelukaavake. En jaksa muistaa oliko se viesteissä vai miten.

        Varsin simppeli kaavake sisällöltään ja kysymyksien määrältään rajallinen.

        Kyllä nuo viralliset kyselyt kannattaa laittaa ajantasalle tai saattaa tilit tulla suljetuiksi.

        Kannataa kuitenkinaina varmistua, että yhteydenotot ja kirjeet todella ovat oman pankkinsa käsialaa, ei huijareiden.

        Työnnän pankin kirjeet roskapyttyyn. Jos sulkevat tilit tai kortit, haen samana päivänä rahani pois


    • hjiuouik

      Nordea saa Ruotsissa 5,4 miljoonan euron seuraamusmaksun rahanpesuun liittyvistä puutteista mm Panama, Cayman saaret ym...
      Tälla varmistetaan ettei viestin aloittajan työmarkkina , asunto ja, toimeentulo tukiin liity rahanpesua ja aiheuta lisäongelmia Nordea pankin toimintaan.

    • Eivät.höynäytä

      Minä hain asuntolainaa ja sain 45vuoden lainan ilman vakuuksia . Nyt olen 65v ja sain sovittua, että maksan lainan takaisin kerralla korkoineen 45 vuoden kuluttua.
      Suhteeni pankkiin juontaa jo Kop:in ajoilta. Virkailija ilmoitti,että pankki pitää kanta-asiakkaitensa puolta.

      • kannustaja

        hienoa


    • ihmet

      Sain kutsun pankkiin henkkarit näytin vuoden 2013 passini.Ei kelvannut sanoivat hanki uusi henkilö todistua niin asia hoituu.Mulla paloi heti pinna haukuin virkailijanpystyyn sanoin sä et mua määräile näissä asioissa.Kodinkone liikkeetkin vaativat uudet henkitodistukset jos ostat jonkun tuotteen vähittäismaksulla.Henkilötodistuksen tiedot viivakoodilla syötetään heti tietokoneelle laki määrää niin.Sit saat ostmasi tuotteen mukaasi.T.Pena

    • anskattoonykuinkakäy

      On kutsunut. Virkailija ilmoitti itsensä omaisuuden hoitajaksi. Minulla löi tyhjää ,että hei mitäs tämä ,enkö voi tehdä päätöksiä itse säästöjeni suhteen . Olen oikeustoimikelpoinen ja yksin toimeentuleva henkilö. Henkilöhistoria käytiin läpi ja vaikutelma jäi ,että en olisi suvereeni varallisuuteni haltija.

    • EtJuu

      Talletus otto automaatin kautta, kun laittaa jatkuvasti rahaa tilille tai ison summan, niin voivat soitella ja pyytää käymään ja tietääkseni tämä periaate on kaikissa pankeissa!

    • VaihtamallaKoParanee

      Miksi pitäisi ajella tunnin matka että tarkistetaan tiedot.

      Tiedot jotka eivät ole muuttuneet vaan pysyneet samana.

      Joku saakutan koiruus on kyllä nyt noissa Nordean hommissa kun vielä kassapalveluhenkilö käyttäytyy mielestäni ylimielisesti eli vaatii että tiedot pitää päivittää, että muuteen suljetaan yrityksemme tili. Mutta kun on ihan samat tiedot kuin ennenkin.
      Päivittäkööt vain itsekseen,

      Voisiko Nordea kouluttaa virkailijoitaan käyttäytymään asiallisesti asiakkaita kohtaan eikä epäiltynä rikollisena pihistänässä Nordean rahoja.

    • muistelija

      porukka vetää hermesetasta nenään ihan turhasta. OP on viime vuosina pariin kertaan kutsunut konttoriin juttelemaan. en ollut kiinnostunut. Viime vuonna uhkailivat että vuoden loppuun mennessä kaikkien op:n asiakkaiden pitäisi ainakin videoneuvotteluun alkaa OP kanssa. Eipä siitäkään mitään sen jälkeen ole kuulunut. En ehkä kuitenkaan ollut kohderyhmää.
      En muista milloin olen viimeksi käynyt konttorilla. ehkä 90-luvulla.

    • Eihikeenny

      Kaikki pankit joko jossain vaiheessa netin kautta tai henkilökohtaisesti haluavat tarkistaa henkilötiedot. Heillä on samat kysymykset. Se on yleinen käytäntö. Turha siitä on hikeentyä. Kysymyksiä voi sitten olla rahankäyttöön ym liittyen. Se on heille kuuluva pakollinen tehtävä ja proseduuri. Ei se ole mitään henkilökohtaista. Vaan samoja kyselyjä tehdään kaikille.

      • Tässä_tietoa

        Ovat ensinnäkin sulkeneet kaikki konttori lähialuelta ja sitten pitäisi mennä Turun keskustaan jossa parkkipaikkojakaan ei tahdo löytyä.

        Matkaa tulee edestakaisin pitkälti yli 130 km ja sitten tarkistettaisiin tietoja jotka ovat tismalleen ihan samat kuin ennenkin, eli turhaa kyykytystä asiakkaille.
        Asiat voisi hoitaa netin kautta. HEILLE TIEDOKSI

        Tässä on sen verran ikääkin jo ettei enää monta vuotta tarvitse olla asiakkaana mutta en siihen vaihto ohjelmaan haluaisi ryhtyä on sekin sen verran hankalaa ..


    • Hallaahon.äänestäjä44

      ONKO POSTILAATIKKOONNE TULLUT NIITÄ EU-mifid sääntelyn JOTAKIN KYSELYJÄ
      OSAATKO SIJOITTAJAA JA JOS EI OSAA NIIN EI SAA NEUVOJA KUN ON NIIN TYHMÄ ETTEI OSAA OTTAA NIITÄ VASTAAN?


      Jos et mene Nordean kuulusteluun
      ne
      voivat ostaa rahoillasi ilman lupaasi Putinin osakkeita tai rahastoja
      Nalle voi vaikka uhata sillä?

      Putinin Paskan taso putosi jyrkästi

      Trump rykäisi Paska putosi:
      Sanktiolistalle joutuneen Deri Paskan yhtiön osakekurssi romahti eli venäläisen alumiinintuottaja Rusalin osakekurssi syöksyi alas 50 prosenttia

      Seuraa kurssia näet mielialan putinisassa
      https://www.reuters.com/finance/stocks/overview/0486.HK

      Putinin oligarkin Deri Paskan Lontoon yhtiökin romahti
      ei Paska punniten parane -sanottiin uutisissa
      https://markets.ft.com/data/equities/tearsheet/summary?s=ENPL:LSE

    • rosvo-nordea

      Nordea rosvojen asialla, haluavat asiakkaiden siirtävän pankkitoiminnot puhelimeen. Sieltä rosvoilla onkin helppo urkkia kaikki tarvittava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe