Miksi naiset olette sinkkuja?

Kyselijä-

Oletteko liian vaativia, oletteko nirsoja ulkonäön suhteen?

48

839

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikiihme

      En ole aktiivinen. Työni sosiaalista, rauhoitun ja harrastan töiden jälkeen, enkä kaipaa paljon seuraa. Yksinolosta on tullut tapa.

    • taaskotätä

      Jos kysytte tätä siltä ääliöltä, joka täällä suoltaa katkeraa paskaa naisten niskaan joka topicissa, niin kyllä. Me naiset olemme hänen harhaisessa mielessään liian vaativia ja pinnallisia.

      Mutta esitetäänpä vastakysymys. Jos sinkkunainen on tyytyväinen elämäänsä sellaisenaan- niin kuin useimmat meistä ovat- niin miksi siihen pitäisi kelpuuttaa joku toiseksi paras vain siksi, kun "joku pitää olla."

      Monellakaan naisella kun ei tällaista pakkoa ole. Ollaan mieluummin yksin kuin sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa ei ole hyvä olla. Miehillä sen sijaan tuntuu olevan joku ihme tarve saada nainen vain siksi, että saa ilmaisen kotitalouskoneen ja säännöllistä seksiä. Ilman naista ollaan nii- in yksinäisiä ja katkeria ja sekin on naisten vika.

      Arvatkaapa miehet, kuinka moni nainen haluaa tuollaisen miehen? Aivan oikein. Ei yksikään, jolla on hitusenkin järkeä päässään.

      • MrBolivar

        Mielenkiintoinen kylmä kategoriointi; Miehet hakee suhteelta vain seksiä ja taloudenhoitajaa. Naiset sen sijaan elävät onnellisesta täysipainoista elämää ja pariutuvat ainoastaan puhtaasta rakkaudesta ja syvästä tunteesta.. really?!

        Kyseinen näkökulma on mielestäni jotenkin hieman mennyttä eikä nykyinen maailma toimi noin. Moni hakee myös nykyään seksiä, lohtua suhteesta ja monet toisella tai kolmanella kieroksella olevat hakevat jopa villiä estotonta seksiä ihan siinä missä miehetkin - tai jopa kovemmin.

        Itseäni sapettaa ihan oikeasti kyseisenlainen ihmiskategoriointi sekä maailmaa päivittämättömät ihmiset. Ihmisiä on monenlaisia ja on monenlaisia arvoja. Osa juoksee seksin, rahan, statuksen, muille näytttämisen perässä ja toiset haluavat oikeasti tunteillensa vastinetta sekä on näiden välimuotoja.

        Bepoint, Naiset ei ole yhtään sen pyhempiä tai parempia yksinäisyyden kanssa kuin miehetkään.Nunna kaapua eikä tarvitse enää kantaa eikä sitä kannetta.

        Ps. Itse olen mies joka on elänyt suurimman osan sinkkuna koska haluan naisen jonka todella suhde toimii!


      • apte

        fiksu ukko haista paska, ostaa ämmälle multi gyn, prevenes and traets vaginal d-ss


      • trytryrydyru
        MrBolivar kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kylmä kategoriointi; Miehet hakee suhteelta vain seksiä ja taloudenhoitajaa. Naiset sen sijaan elävät onnellisesta täysipainoista elämää ja pariutuvat ainoastaan puhtaasta rakkaudesta ja syvästä tunteesta.. really?!

        Kyseinen näkökulma on mielestäni jotenkin hieman mennyttä eikä nykyinen maailma toimi noin. Moni hakee myös nykyään seksiä, lohtua suhteesta ja monet toisella tai kolmanella kieroksella olevat hakevat jopa villiä estotonta seksiä ihan siinä missä miehetkin - tai jopa kovemmin.

        Itseäni sapettaa ihan oikeasti kyseisenlainen ihmiskategoriointi sekä maailmaa päivittämättömät ihmiset. Ihmisiä on monenlaisia ja on monenlaisia arvoja. Osa juoksee seksin, rahan, statuksen, muille näytttämisen perässä ja toiset haluavat oikeasti tunteillensa vastinetta sekä on näiden välimuotoja.

        Bepoint, Naiset ei ole yhtään sen pyhempiä tai parempia yksinäisyyden kanssa kuin miehetkään.Nunna kaapua eikä tarvitse enää kantaa eikä sitä kannetta.

        Ps. Itse olen mies joka on elänyt suurimman osan sinkkuna koska haluan naisen jonka todella suhde toimii!

        Älähän nyt.. :) Kyllä ne fanaattisimmat siveyden sipulit ja seksin vihaajat löytyvät tuolta Sinkut -palstan miehistä. (Normaalia seksielämää viettävät naiset ovat kaikki huoria, spermaviemäreitä tms.)


      • sinneosujauppos

        katkeran papparan lerpalla ei työnnellä edes märkiinkään.. vituttaako XD


      • tödödödööööööö
        trytryrydyru kirjoitti:

        Älähän nyt.. :) Kyllä ne fanaattisimmat siveyden sipulit ja seksin vihaajat löytyvät tuolta Sinkut -palstan miehistä. (Normaalia seksielämää viettävät naiset ovat kaikki huoria, spermaviemäreitä tms.)

        Sinkkuus ja normaali seksielämä, mitähän se on?

        Käytäkö dildoa, vai jaatko toosaasi jokatoiselle "kiinnostavalle" miehelle?

        Tapailetko useita "kumppaniehdokkaita" samaan aikaan?

        Vai oletko niinkin "normaali", että yksi kumppani kerrallaan.

        Ei ole normaalia pitää mitään panorinkiä.

        Oma asiasi tietenkin, jos haluat huorata pitkin kyliä.


      • kjhkjhk
        tödödödööööööö kirjoitti:

        Sinkkuus ja normaali seksielämä, mitähän se on?

        Käytäkö dildoa, vai jaatko toosaasi jokatoiselle "kiinnostavalle" miehelle?

        Tapailetko useita "kumppaniehdokkaita" samaan aikaan?

        Vai oletko niinkin "normaali", että yksi kumppani kerrallaan.

        Ei ole normaalia pitää mitään panorinkiä.

        Oma asiasi tietenkin, jos haluat huorata pitkin kyliä.

        Ehehee.. Kun ajatusmaailma on vääristynyt, niin se ON! Minulle normaali seksielämä on sitä, että harrastan seksiä sellaisen miehen kanssa, jota rakastan. Toki käytän dildoa, jos sellainen mies ei ole elämässäni. Normaalia sekin. Normaalia on myös harrastaa seksiä ilman rakkautta -itseäni se ei vaan kiinnosta. Kukin halujensa ja elämäntilanteensa mukaan toimikoon parhaaksi näkemällään tavalla. En koe syyllisyyttä siitä, että nautin seksistä. Seksin vihaaminen ja seksistä syyllistäminen on mielestäni enemmän luonnonvastaista.


    • salaisetavat

      SEKSIsuhteessa.. Monet sinkut sekä mies että nainen
      ja treffipalstoilla etsitään KEMIÄT


      niillä on narsistinen sosiopaattipuoli luonteessaan, eivät tunne empatiaa muita kohtaan.

    • Liianpaljondisneyleffoja

      Uskon rakkauteen ja kohtaloon. Odotan siis sitä prinssiä valkoisella ratsulla minua pelastamaan. Ja kyllä, olen hyvin tietoinen, ettei se päivä koskaan koita.

    • Työmutsi45

      Työ, lapset, omat harrastukset. Ei ole aikaa eikä halua etsiä ketään, ei ole pakottavaa tarvetta pariutua. Jos vastaan tulee tyyppi, joka saa polvet notkahtamaan, niin tietysti annan rakkaudelle mahdollisuuden. Mutta hyvä näinkin.

      • crux

        Tuo on naisille hyvin yleinen ajattelutapa. Kerron mikä ongelma siinä on. Jos sattuu niin hyvin että mahtava mies "tulee vastaan" eli on aloitteellinen ja onnistuu siinä niin hienosti että solmitte onnellisen parisuhteen, niin mikä oli panoksesi tähän onneen? Et edes halunnut sitä - otit vain sen minkä ilmaiseksi tarjottuna sait.

        Tällaisessa maailmassa miehet joutuvat operoimaan. Naisia ei edes kiinnosta kuin vasta siinä vaiheessa jos onnistuu tarjoamaan heille jonkin polvet notkauttavan kokemuksen. Omasta mielestäni olisi vähimmäisvaatimus että rakkaudessa olisi kaksi kuljettajaa ja jotenkin tästä saa sen kuvan että toinen on vapaamatkustaja ja hyppää heti pois siitä junasta jos se alkaa keikahtaa vähänkin ikävän puolelle.


      • gfdgfhlkj
        crux kirjoitti:

        Tuo on naisille hyvin yleinen ajattelutapa. Kerron mikä ongelma siinä on. Jos sattuu niin hyvin että mahtava mies "tulee vastaan" eli on aloitteellinen ja onnistuu siinä niin hienosti että solmitte onnellisen parisuhteen, niin mikä oli panoksesi tähän onneen? Et edes halunnut sitä - otit vain sen minkä ilmaiseksi tarjottuna sait.

        Tällaisessa maailmassa miehet joutuvat operoimaan. Naisia ei edes kiinnosta kuin vasta siinä vaiheessa jos onnistuu tarjoamaan heille jonkin polvet notkauttavan kokemuksen. Omasta mielestäni olisi vähimmäisvaatimus että rakkaudessa olisi kaksi kuljettajaa ja jotenkin tästä saa sen kuvan että toinen on vapaamatkustaja ja hyppää heti pois siitä junasta jos se alkaa keikahtaa vähänkin ikävän puolelle.

        Rakastunut nainen tekee kyllä kaikkensa rakkautensa kohteen eteen. Rakkaus ja teot vaan vähenee ajan myötä, jos ei vastakaikua tule. Säädöt ja panojutut ovat sitten erikseen -niitä sinäkin tarkoitat..


      • Työmutsi45
        crux kirjoitti:

        Tuo on naisille hyvin yleinen ajattelutapa. Kerron mikä ongelma siinä on. Jos sattuu niin hyvin että mahtava mies "tulee vastaan" eli on aloitteellinen ja onnistuu siinä niin hienosti että solmitte onnellisen parisuhteen, niin mikä oli panoksesi tähän onneen? Et edes halunnut sitä - otit vain sen minkä ilmaiseksi tarjottuna sait.

        Tällaisessa maailmassa miehet joutuvat operoimaan. Naisia ei edes kiinnosta kuin vasta siinä vaiheessa jos onnistuu tarjoamaan heille jonkin polvet notkauttavan kokemuksen. Omasta mielestäni olisi vähimmäisvaatimus että rakkaudessa olisi kaksi kuljettajaa ja jotenkin tästä saa sen kuvan että toinen on vapaamatkustaja ja hyppää heti pois siitä junasta jos se alkaa keikahtaa vähänkin ikävän puolelle.

        Olen eri mieltä. Minulla ei enää tikitä biologinen kello, joten se ei saa minua epätoivoisesti etsimään parisuhdetta. En tarvitse myöskään elättäjää. Eli ainoa syy pariutumiseen olisikin nimenomaan se rakkaus. En ole valmis ottamaan ketä tahansa vaan sen, jonka kanssa löytyy yhteiset elämänarvot ja kemia. Ja kun se tulee kohdalle niin minulta hän saa pyyteetöntä rakkautta ja olen valmis myös tekemään työtä sen parisuhteen eteen. Näin melkein viisikymppisenä kokemusta on jo kertynyt ja aiemmista virheistä on opiksi otettu.


      • crux
        Työmutsi45 kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Minulla ei enää tikitä biologinen kello, joten se ei saa minua epätoivoisesti etsimään parisuhdetta. En tarvitse myöskään elättäjää. Eli ainoa syy pariutumiseen olisikin nimenomaan se rakkaus. En ole valmis ottamaan ketä tahansa vaan sen, jonka kanssa löytyy yhteiset elämänarvot ja kemia. Ja kun se tulee kohdalle niin minulta hän saa pyyteetöntä rakkautta ja olen valmis myös tekemään työtä sen parisuhteen eteen. Näin melkein viisikymppisenä kokemusta on jo kertynyt ja aiemmista virheistä on opiksi otettu.

        Eikö siinä ole mielestäsi mitään epäreilua miehiä kohtaan että et etsi, mutta otat vastaan jos oikein hyvää tarjotaan? Tiedän että tämä on yleinen tapa naisten keskuudessa, mutta ei se oikein reilulta silti tunnu.


      • Työmutsi45
        crux kirjoitti:

        Eikö siinä ole mielestäsi mitään epäreilua miehiä kohtaan että et etsi, mutta otat vastaan jos oikein hyvää tarjotaan? Tiedän että tämä on yleinen tapa naisten keskuudessa, mutta ei se oikein reilulta silti tunnu.

        No luulisi sen pätevän myös miehiin. Kyllä kai täällä haahuilee miehiäkin, joilla ei varsinaisesti ole haku päällä mutta kuitenkin sydän avoinna sille sopivalle kumppanille. Miten niin tarjoillaan?


      • crux
        Työmutsi45 kirjoitti:

        No luulisi sen pätevän myös miehiin. Kyllä kai täällä haahuilee miehiäkin, joilla ei varsinaisesti ole haku päällä mutta kuitenkin sydän avoinna sille sopivalle kumppanille. Miten niin tarjoillaan?

        Päteehän se varmaan joihinkin miehiinkin, en sitä sano. Miehillä vaan harvemmin on mahdollisuutta pelkkään odotteluun sillä ainakaan minulle ei tapahdu mitään sillä konstilla. Onhan tuossa ajatusmallissa se "vika" että vastuu kohtaamisista on käytännössä ulkoistettu itseltä muille.

        Tietysti jos tulee ihan oikeasti spontaaneja tapaamisia, niin se on eri juttu mutta eiköhän suhteet yleensä ala siitä että miehet ovat aktiivisesti hakeneet kumppania. Kyllä niihin talkoisiin kaivattaisiin lisää osallistujia.


      • Työmutsi45
        crux kirjoitti:

        Päteehän se varmaan joihinkin miehiinkin, en sitä sano. Miehillä vaan harvemmin on mahdollisuutta pelkkään odotteluun sillä ainakaan minulle ei tapahdu mitään sillä konstilla. Onhan tuossa ajatusmallissa se "vika" että vastuu kohtaamisista on käytännössä ulkoistettu itseltä muille.

        Tietysti jos tulee ihan oikeasti spontaaneja tapaamisia, niin se on eri juttu mutta eiköhän suhteet yleensä ala siitä että miehet ovat aktiivisesti hakeneet kumppania. Kyllä niihin talkoisiin kaivattaisiin lisää osallistujia.

        No nyt tajuan hiukan paremmin. Itse en nettideittailuja tai Tindereitä harrasta. Tapaan paljon ihmisiä työn puolesta ja vapaa-ajallakin, joten ne suhteet ovat alkaneet aina tuolla "oikeassa" maailmassa. Ei minuakaan ole koskaan kotisohvalta haettu. Ja minä en kuitenkaan odota mitään, tapahtuu jos on tapahtuakseen. Baareissa en jaksa miehen toivossa roikkua ja minulle ei oikein tuo nettideittimaailma sovi. Mutta toivotaan, että kaikille halukkaille se kultsi löytyy, tavalla tai toisella.


      • crux
        Työmutsi45 kirjoitti:

        No nyt tajuan hiukan paremmin. Itse en nettideittailuja tai Tindereitä harrasta. Tapaan paljon ihmisiä työn puolesta ja vapaa-ajallakin, joten ne suhteet ovat alkaneet aina tuolla "oikeassa" maailmassa. Ei minuakaan ole koskaan kotisohvalta haettu. Ja minä en kuitenkaan odota mitään, tapahtuu jos on tapahtuakseen. Baareissa en jaksa miehen toivossa roikkua ja minulle ei oikein tuo nettideittimaailma sovi. Mutta toivotaan, että kaikille halukkaille se kultsi löytyy, tavalla tai toisella.

        Toivotaan näin ja toivotaan että ihan kaikki eivät ole "tapahtuu jos on tapahtuakseen" ajatuksella liikkeellä. Se voi johtaa siihen että tapahtuu aika vähän.


      • Mitestämä

        En halua mollata ketään mutta perisuomalaiseen luonteeseen kuuluu sellainen jäykähkö tapa suhtautua uusiin ihmisiin, niin myös naisilla. Ollaan varautuneita ei oikeasti olla vapautuneita luomaan minkäänlaista suhdetta keneenkään. Varmaan pelossa että oikeasti joutuu suhteeseen ei toivotun ihmisen kanssa. Siksi sanotaan ettö tapahtuu jos on tapahtuakseen, ettei vastuuta tarvitse kantaa ei toivotuista suhteista.
        Olen itsekkin kaivannut naisilta uudenlaista suhtautumista miehiin yleensä. Sellaista ennakkoluulottomampaa ja innokkaampaa ja iloisempaa suhtautumista miehiin ilman että pelkäisivät heitä.


    • junameniohi

      olen ujo.

      • Ujous on seksikästä!


      • junameniohi

        olen ! mut tolkkua


    • sanonvaan-

      Kyllä naiset melkoisia paskapäitä kotiinsa vie ja seurustelee niiden kanssa. Varmaan parempi naisten olla sinkkuna etteivät saa turpaan niiltä paskoilta miehiltä eikä ne sitten itke palstoilla että se unelma mies olikin paskapää naistenhakkaaja

      • yksinkasin

        kotiinsa vie rohkeat h u o r a t ei ne seurustelee ne tekee nusnus
        siis Sinkkulutka, joka harrastaa yhdeh yön jyttuja !!!
        Sinkku ei seurustele, hän on sinkku


    • HirviöNainen

      Olen liian ruma parisuhteeseen, kanssani halutaan vain seksiä, pelkkä pano en halua olla kenellekään joten mieluummin olen yksin.

      • statuskysymys

        Mä olen liian lihava parisuhteeseen: kasvoiltani erittäin kaunis, kropalta kauhea. Tissit on roikkuneet jo ihan nuorena, sukuvika. Ylipainon ja monen lapsen imetyksen jälkeen aina vain pahemmin. Näen inhon miesten katseissa, kun näkevät ne. Jopa naiset katsovat säälien. Ei ole rahaa mennä kohotukseen, eikä julkiselta saa lähetettä, vaikka kriteerit täyttyy.

        Seksiseuran hakijoita tunkee ovista ja ikkunoista, ilm koska olen kasvoiltani kaunis ja kuulemma hyvää seuraa. Kukaan ei vaan kehtaa alkaa seurustelemaan lihavan naisen kanssa, koska ympäristön painostus siihen että naisen pitää olla timmi pystypeppu on valtava. Miehet ei yksinkertaisesti kehtaa olla ylipainoisen kanssa, koska se laskee heidän statustaan.


      • naiset-nirsoja

        Lihavuus tai roikkuvat tissit ei ole sukuvika vaan laiskuutta. Lihavat naiset ei kelpuuta lihavaa miestä vaikka kasvot olisi hyvät miehellä ja siksi olet sinkku kun haluat jonkun bodarin vaikka itse et jaksa liikkua ja syödä terveellisesti.


      • vanhakurppajo

        Roikkuvat tissit ei ole kyllä laiskuutta. Tissien kokoon ja muotoon ei paljon voi vaikuttaa ja miksi pitäisikään. Ei miehetkään ole täydellisiä.
        Mulla on hevosennaama eikä ketään miestä kiinnosta, olen siis yksin. Ja huonon ulkomuodon lisäksi olen myös jo vanha kurppa.
        Asia ei tosin enää vaivaa pätkääkään. Elämä täyttyy ystävistä, suvusta ja harrastuksista. Parempi tunnistaa tosiasiat ja etsiä onnea muualta kuin parisuhteesta kuin koko ikänsä haikailla jotakin saavuttamatonta.


      • trdtdgfdgfds

        Mulla ei edes ole kunnon tissejä.. Olisin kyllä kiitollinen roikkuvistakin..


      • statuskysymys
        naiset-nirsoja kirjoitti:

        Lihavuus tai roikkuvat tissit ei ole sukuvika vaan laiskuutta. Lihavat naiset ei kelpuuta lihavaa miestä vaikka kasvot olisi hyvät miehellä ja siksi olet sinkku kun haluat jonkun bodarin vaikka itse et jaksa liikkua ja syödä terveellisesti.

        En ole lihavuutta väittänyt sukuviaksi, vaan tissejä, ne kun roikkuivat mulla jo nuorena ja hoikkanakin. Imetysten jälkeen ne onkin pahemmat kuin kenellään näkemälläni roikkutissisellä naisella.

        Olen deitannut reilusti ylipainoisia miehiä, lihavin taisi olla n.140 kg. Paino ei ole minulle kriteeri. Eräskin tällainen ylipaininen mies olisi halunnut musta vain seksikumppanin, mutta ei parisuhdetta. On roikkunut seuranhakupalstoilla sinkkuna koko ikänsä.


    • mieluummin.yksin

      Koska miehet ovat sikoja ja paskoja pettureita.

      • katsopapeiliin

        ONNEA ITSE TEKEMISTÄSI VALINNOISTA.

        Sä nyt vaan olet valinnut väärin, joten älä yleistä syyllistävästi.


      • naiset-nirsoja

        Niin koska naiset haluaa sikoja ja pettureita


      • katkeraukkonirsoilee
        naiset-nirsoja kirjoitti:

        Niin koska naiset haluaa sikoja ja pettureita

        ONNEA ITSE TEKEMISTÄSI VALINNOISTA.
        Sä nyt vaan olet valinnut nirsouden ja yksinäisen katkeruuden, joten älä yleistä syyllistävästi.


    • Luzia

      Koska ainoa mies, josta olen kiinnostunut, ei halua minua ja en halua ketään muuta. Siksi sinkku.

      • egoistinenäly

        ei oo hywa, huono ajatus


    • Petetty123

      Koska ainoat kiinnostuneet miehet ovat seksiseuraa etsiviä. Mistäkö tiedän? Kaikilla ollut vaimo kotona odottamassa...

      • eikotiinei

        jos ei tuu mun kaa jonnekin on paska


    • Mä olen sinkku koska näin on tällä hetkellä ihan hyvä olla :)
      Seksiä saan kun haluan ja se riittääkin nyt. Arki rullaa lasten kanssa ihan hyvin yksinkin ja elämä maistuu makeammalta kuin aikoihin :)
      Eksä kuulemma tulikin katumapäälle ja kaipailis takaisin, mutta siinä kun kaipailee, mulla ei ole mitään tarvetta parisuhteelle nyt.

      • siisSinkkuLutka

        niin kuin miehet, vain seksiä


      • Ai onko sinkkulutka = mies? :D

        Tämä järjestely sopii mulle kuin myös miehelle/miehille, joten en tästä kyllä mitään huonoa omaatuntoa pode :)


      • kynnysmatto

        kynnysmatto !!


      • Ookoo, sovitaan sit niin :D


    • ukotnirsoja

      koska ne tavisukot nirsoilee ja havittelee jotain kympin naisia joista mä oisin kiinnostunu.

    • yksinäinen-mies

      Naiset voi olla sinkkuja koska heillä ei ole kiire minnekkään. Naiset saa ja löytää helposti miehen toisin kun mies joka joutuu etsimään kumppania kymmeniä vuosia ja jotkut jopa eivät saa koskaan kumppania sen takia koska naisilla on ulkonäkövaatimuksia ja komea pettäjä mies on aina parempi kun ruma uskollinen mies ja ne huonosti kohtelevat miehet on aina niitä joiden kanssa naiset haluaa suhteeseen. Naiset ovat tehneet tutustumisesta mahdotonta tavis miehille. Tinderit ja nettideitit on tehneet naisista pinnallisia elukoita ja naiset leikkii että olisivat oikeesti hyvä saalis jollekkin komealle miehelle

    • sinkkutyttöö

      Koska en ole vielä löytänyt sellaista ihmistä, jonka kanssa näkisin tulevaisuutta, saati sitten edes kunnon suhdetta. En tahdo seurustella vain sen takia, että on "pakko löytää joku", vaan olen sitten mielummin sinkku ja keskityn puuhailemaan omia juttujani :)

    • Mä en ole vaativa, kelpais pyöreeki nainen, mutta aina kun löytyy joku nainen,aluksi menee hyvin, numeroiden vaihtoo ja sillee, mut lähinnä nainen ei ota ite yhteyttä ja mä en sitte jaksa aina olla se joka ottaa, niin ne jää, varmaa löytys paremmin ihan ulkomaailmasta, nettijutut liian vaikeita mulle, en olisi sinkku jos löytys joku kiva joka haluais viettää munkaa aikaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1631
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1484
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1170
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe