nilkkojen rasvaimu

Ainotar37

Terve!

Onko kellään kokemusta, mielellään viimeaikaista, nilkkojen rasvaimusta Suomessa? Oletko tyytyväinen lopputulokseen, oliko vaivan ja rahan arvoista? Kenellä kävit ja paljon maksoivat molemmat nilkat yhteensä?

Itse olen täysin normaalipainoinen, mutta tosi paksut pohkeet ja nilkat, jotka eivät laihduttamalla pienene. Rasvaimu tuntuu olevan ainut mahdollisuus saada edes vähän pienemmäksi nilkkoja, tosin lopputulos ei varmaankaan omissa jaloissa tulisi olemaan päätähuimaava, sillä jalat myös melko lihaksikkaat. Ajattelin kuitenkin kokeilla tätä viimeistä oljenkortta ja kaipaisin kokemuksia ja vinkkejä!

Kiitos jo etukäteen!

13

2966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkäthousut

      se kestää vain 3v.

    • rasvanilkat

      Ei kai nilkoissa mitään rasvaa voi olla ja etenkin muuten normaalipainoisella? Mistä se rasva siihen nilkkoihin olis tullut, jos sitä ei liiemmin muuallakaan ole? Ihan omituinen juttu, en ole koskaan kuullutkaan, että rasvanilkat olis jonkun ongelma!

      • Minnnnn

        Jos googletat asiaa englanniksi niin löytyy todella kattavasti tietoa aiheesta. Valitettavan yleinen ja geneettinen ongelma. Tämä nimenomaisen alueen ongelma on todistetusti periytyvää. Itse olen aivan pikkulapsesta asti treenannut sirkusta, vanhempana joka päivä ja nyttemmin kiireiden kasvettua vaihtanut kuntosaliin. Olen ollut aina lihaksikas tästä syystä, ja aina ollut todella kiinteässä kunnossa ja pienikokoinen. Silti pohje/nilkka alue on paksu, ja itseäni tämä on aina rasittanut suuresti. Etenkin kun pohje on poikkeuksellisen lihaksikas, ei ole kaunista että nilkka on paksu eikä kapene suuresti. Tämä ilmiö tunnetaan termillä "Cankles". Itsekin kaipaisin tähän apua, että yleiskuvan sääriin saisi kauniimmaksi. Reiteni ovat kokooni ja pituuteeni nähden suuret (lihaksikkaat) ja haluaisin säärieni olevan kauniin malliset. Suomessa näköjään nämä leikkaukset eivät ole kovin yleisiä. Jenkeissä ja muualla maailmassa taas ovat. Sinne sitten vissiin joskus tulevaisuudessa.


      • Anonyymi

        Voi olla. Minulta on kerran poistettu, ja lääkärikään ei meinannut uskoa,että todellakin oli ja paljon, vaikka muuten olen tosi hoikka


    • Persikkaposkinen
    • Kohtalotover

      Minä myös olen perinyt paksut nilkat ja pohkeet. Ei ihan samanlaista pehmeää rasvaa kuin tuossa lipadema kuvassa. Kun puristan nilkasta ihoa, niin selluliittia näkyy. Ja ihan on ollut pienestä lähtien ja normaalipainoisena. Yritin ottaa pohkeisiin cryolipo hoitoa, mutta laite ei saanut imettyä pohjeläskiä sisäänsä. Toimisikohan exilis elite hoito. Mitähän nimimerkki "pitkät housut tarkoitti tuolla kolme vuotta jutulla.

    • upsidedown-666

      minä sain hyvän neuvon,joka toimii. oon kävelly käsilläni nyt monta kuukautta ja niin se vaan on alkanut sulamaan,rasva koivista. kokeileppa. juominen ja syöminen oli aluksi vaikeeta mutta kyllä se siitä sitten iloks muuttuu kun oppii. tsemppii,ja kerro miten onnistuit

      • nilk

        sohvalla nostat jalat vaa.


      • ashiaakerr

        Hyvin kirjotettu, ashiaa.


    • Lipolys

      Jos nilkoissa on todella rasvaa, lipolyysipistoksista kannattaa aloittaa.

    • Expl

      Kyllä nilkoista voidaan poistaa rasvakeräymiä rasvaimulla. Ongelmana on erottaa nämä muista turvotuksen syistä. Mutta kun on todettu, että kyseessä on paksuuntunut ihonalainen rasvakudos, on rasvaimu yksi tehokas tapa sen hoitamiseksi. Tärkein asia tässä on tietää mitä ollaan hoitamassa. Varmimman ratkaisun löydät suomalaisen rasvaimu- ja rasvansiitotoimenpiteitä tekevän plastiikkakirurgin vastaanotolla. Hänet löydät suomen esteettiset plastiikkakirurgit sivuilta.

    • Anonyymi

      Hei! Nostan tämän vanhan ketjun esille, aihe kun kiinnostaa.

      Missä tehty? Kauanko toipuminen kesti?

    • Anonyymi

      Nojuu ja lisäksi ranteitten ja niskan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe