Voisko kukaan neuvoa kuinka saan toimivan ja helppokäyttöisen ohjelman lähinnä musiikin hakemiseen ?
Mikä paras ohjelma aloittelijalle
5
1657
Vastaukset
- Mikko86
Itse suosittelisin DC :aa. Sillä itse aloittelin.
Käyppäs imuttamassa se vaikka hakusanalla "download dc " Googlesta, asenna se, laita tavaraa jakoon ja ei muutakuin musiikkia etsimään! Avot! :) - r-jii
Oon käyttänyt KazaaLiteä, ja kyllästynyt huonoon laatuun sekä tarjontaan. Oon ladannut DC , ja sen käyttö tuntuu ylivoimaiselta. Jakoon on varsin vähän tiedostoja. Voisiko Emule olla hyvä vaihtoehto?
Tulee hitaasti mutta varmasti. Nopeus riippuu siitä mitä itellä on jaossa. Saattaa olla myös näin että jos pitää kauan ohjelmaa päällä niin lataa nopeemmin.
Kun laitoin yhtenä aamuna eMulen päälle ja katoin tunnin päästä niin oli huikee nopeus 5kt/s. No illalla sitten kattelin että kovaa tulee. 30kt/s... 40 on varma oma nopeusennätykseni.
eMule on ihmeellinen. Lakkas minulla toimimasta. Uudelleen asennus eikä mikään auttanut. Käyttistä en asenna uusiks tommosen takii.- r-jii
lammas-jr kirjoitti:
Tulee hitaasti mutta varmasti. Nopeus riippuu siitä mitä itellä on jaossa. Saattaa olla myös näin että jos pitää kauan ohjelmaa päällä niin lataa nopeemmin.
Kun laitoin yhtenä aamuna eMulen päälle ja katoin tunnin päästä niin oli huikee nopeus 5kt/s. No illalla sitten kattelin että kovaa tulee. 30kt/s... 40 on varma oma nopeusennätykseni.
eMule on ihmeellinen. Lakkas minulla toimimasta. Uudelleen asennus eikä mikään auttanut. Käyttistä en asenna uusiks tommosen takii.No mäpäs käväisin lataamassa eMulen, mutta taitaa taas tulla taas liian ylivoimaista mulle. Tarttis rei-ittää ZyXel Prestige 660H-61 adsl-modeemia. Tää on niin tätä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523