Langattomien kuulokkeiden vakoilu

onks_täällä

.

"Onks täällä ketään joka harrastaa naapurien musiikkimaun jatkuvaa tarkkailua??????"

har!1

.

17

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stereorunoilija

      Naapurini huudattaa stereoita niin lujaa, ettei tarvitse vakoilla

      • Naapurit_surveillance

        .

        "Höh siinä ei ole minkäänlaista # HAASTETTA#"

        har!1

        .


    • Kyöstix

      Pataan tulee lääkehörhö Lehtinen :)

      • naapurit_häiriötä

      • Lisää_kanavia

        .

        "Kuulokkeissa pitäisi olla enemmän kanavia joita # TARKKAILLA# jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla"

        har!1

        .


      • murkkelianzzy

        Tiedän ett mämmy pitää korvista

        yx Ravintola Cikala mämmyn pumppu

        sai korvasienisoppaa

        mämmy kehui atriaansa

        piti vaan sanoa, ett puhu kovemmin

        ku nekorvasienet olivat huonokuuloisia


    • nonnatoanzzy

      Vanhanen vastustaa NATOon liittymistä

      Matti on sentään kersantti ja absolutistina

      terve, pitkä mies, joka jaxaa polea fillaria

      Joten, polkupyöräjääkäer Stubb

      saa kovan vastuxen maihinnousussa

      Pohojommaan matlikoilla

      Stubb arvoi pyräilevänsä maihin 30cm

      vedessä....Vanhanen voi siepata sotavangixi sen

      Sodasta tlee ennätys lyhyt

      varsinkin, kun ammeamiraali tuhoaa

      Stubbin fillaristit

      • Lautakasa-----

        .

        "Lautakasa myös varoittaa Viroa itsenäisyyspyrkimyksistä irti Suuresta C.C.C.P.:stä"

        har!1

        .


      • Söörfin_bööörd

    • bluutuuttianzzy

      Jostain syystä minulle alkoi kuulumaan

      kts wikipedia/kyberseksi...

      hotalehtinen jaRatikka siellä kuhertelivat:(

      Poistin yhden bluutuuttinappulan

      ja ongelma katosi

      • YYA-sopimus

        .

        "Lautakasa kieltää myös kritisoimasta YYA-sopimusta Suomen ja NEuvostoliiton välillä"

        har!1

        .


      • OtaHotaanzzy

        Mixei myös Hansaliitostakin

        CCCP jNeuvostoliittkin on jo historiaa

        Hotalehtinen voisi siirtää kellonsa 50v eteenpäin

        Lehtisen ajassa oli Hotassakin vielä

        fenasetiiniä


      • UUnipottu-C.C.C.P

        .

        "Uunipottu on ite CCCP ajassa"

        "Oli muuten kova DDR:n kävijä"

        har!11

        .


      • todiste----

      • muistixvaan
        UUnipottu-C.C.C.P kirjoitti:

        .

        "Uunipottu on ite CCCP ajassa"

        "Oli muuten kova DDR:n kävijä"

        har!11

        .

        Hotalehtielle suositus olla puuttumatta 50-luvun politiikkaan

        Vanhanen on reservin ylivääpeli tunnollisena sotilaana

        Lehtinen taas siwari ja hotadiileri


      • Mikä_TAHANSA---
        muistixvaan kirjoitti:

        Hotalehtielle suositus olla puuttumatta 50-luvun politiikkaan

        Vanhanen on reservin ylivääpeli tunnollisena sotilaana

        Lehtinen taas siwari ja hotadiileri

        .

        "Mikä # TAHANSA # on parempi kuin C.C.C.P. järjestelmän ihailija-pottu"

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe