Viime perjantaina nummelan citymarket ja iltapäivä.
Jäit mieleeni hauska mies, laittamassa kookospähkinöitä koriini. Pusakassasi selässä luki "Bomber", etkä ole mikään pikkupoika.
En voisi kuvitella sinua yliopistolle kasvisruoka ja geenimanipulaatio luennolle, ainakaan puhumaan-;}
Jos joku tunnistaa tuon n.30-v. Timo Rautiaista muistuttavan luomuksen,niin helppiä kiitos ja viestiä sedälle,että mailaisi sille kaupassa tapaamalleen ryytitytölle osoitteeseen joka on: [email protected]
Nummela Citymarket 7.1. APUA?
56
4185
Vastaukset
- TittaR6
Shamaani perkele ollut taas nummelan tyttöjä kiusaamassa! Murrrrrrrrrr********
- Ryytityttö
Jos tunnet niin voitko olla niin kiltti että toimittaisit terveiseni ja osoitteeni: [email protected]
- tuskin on ainut
Nummelassa asuu montakin tyyppiä jotka sopisivat kuvaukseesi. Anna siis vähän enemmän yksityiskohtia niin joku voi ehkä auttaa?
- TittaR6
Ettei vaan ois ollut Suomi-leijona kaulassa ja hopeakorvis korvassa?
Auttaiskohan asiaa jos arvailtas vähän mitä sinne olkavarsiin on piirrelty? :) Jokseenkin tuntuisi ettei nummelassa asu ensimmäistäkään kuvaukseen istuvaa miestä.
Korjatkaa toki jos olen väärässä! - eiköhän
TittaR6 kirjoitti:
Ettei vaan ois ollut Suomi-leijona kaulassa ja hopeakorvis korvassa?
Auttaiskohan asiaa jos arvailtas vähän mitä sinne olkavarsiin on piirrelty? :) Jokseenkin tuntuisi ettei nummelassa asu ensimmäistäkään kuvaukseen istuvaa miestä.
Korjatkaa toki jos olen väärässä!noita kaljuja isomahaisia miehiä löydy vähän joka paikasta. Tiedä siitä siten kuka on kyseessä, onneksi tällä palstalla tuntuu niin moni tietävän ja olevan paikalla kertomassa että eiköhän yrtti-tyttö löydä pian itselleen seuraa!
Onnea hakuun! - TittaR6
eiköhän kirjoitti:
noita kaljuja isomahaisia miehiä löydy vähän joka paikasta. Tiedä siitä siten kuka on kyseessä, onneksi tällä palstalla tuntuu niin moni tietävän ja olevan paikalla kertomassa että eiköhän yrtti-tyttö löydä pian itselleen seuraa!
Onnea hakuun!Ui ui ui kuinka katkeruus olikaan kätkeytyneenä sanoihisi. Ei kai vaan harmita joku asia?
Yrtti löysi! Olkaamme siis onnellisia :)
- G-piste
www.bomber.fi lienee sitten oikeampi paikkaa hakea kyseistä henkilöä kuin tämä.
- Joell
Niin vihannesväkeä että ei kannata vaivautua. Olisko mukavaa kun miehestä ei tiedä milloin pääsee hengestään? Kannattaa varmaan unohtaa jos vähääkään osaat arvostaa turvallisia asioita. Täysin vastuutonta sakkia nuo pamppersit!
- mutta taidan tietää
Oliko kohteellasi kukaties joitakin koruja kaulassa? Korvissa? Mistä puhuitte kenties niin saattaisin tietää ketä tarkoitat?
- Lotta85
Hyvin mielelläni pähkinänsärkijälle myös minun osoitteeni [email protected]
- Liha on hyvää!
99% varmuudella tiedän ketä haet. On vapaa mies tällä hetkellä ja varmiten tavoitat puhelinumerosta 0405****** Arvaa loppunumerot niin saat ajankulua vegezombie!
- TittaR6
Onneksi olkoon lottisvoittaja! Tavoitin kaipaamasi henkilön ja hän muisteli sinua megahyvällä vaikket kookospähkinää halunnutkaan=) Saat häneltä postia vielä tänään!
- Ryytityttö
KIITOS JA *IHMETYSHALIKSET* TYTTI!
En ois kyllä ihan heti uskonu että näin tavoittaisin.
Posti tuli ja nyt puhelimeni vinkuu kauniita:-)
Perjantaina tavataan ilmeisesti samoilla keksuilla ja saat kiitoshalikset!!! - ohhoh
Ryytityttö kirjoitti:
KIITOS JA *IHMETYSHALIKSET* TYTTI!
En ois kyllä ihan heti uskonu että näin tavoittaisin.
Posti tuli ja nyt puhelimeni vinkuu kauniita:-)
Perjantaina tavataan ilmeisesti samoilla keksuilla ja saat kiitoshalikset!!!rakkaalla lapsella on monta nimeä...tai nimimerkkiä...
- TittaR6
ohhoh kirjoitti:
rakkaalla lapsella on monta nimeä...tai nimimerkkiä...
Olet oikeassa. Itseällänikin on monia: Tiiuska, Tintti, Timotei, Tittari yms. Ihan liian kovaa mopoillaan ajavat sedät ovat keksineet minulle muutamia sellaisia nimiä joista en niin välitä, en ainakaan myönnä=)
Yksi sellainen on Tikittäjä:(
Isä sanoi mua pikkutyttönä iskän tiimalasiksi. Aina töistä tullessaan käänteli sylissään päätä alas ja ylös ja sanoi että tässä lasissa onkin nauruhiekkaa.
Onko sinulla ollut monta nimeä, kun isä tuli kotiin?
Ei olla katkeria Yrtille eihän :) Veikkaan että menevät naimisiin ja saavat kolme lasta ja elävät elämänsä onnellisina loppuun saakka. Kookospähkinöillä tai ilman=) - katkera ollut?
TittaR6 kirjoitti:
Olet oikeassa. Itseällänikin on monia: Tiiuska, Tintti, Timotei, Tittari yms. Ihan liian kovaa mopoillaan ajavat sedät ovat keksineet minulle muutamia sellaisia nimiä joista en niin välitä, en ainakaan myönnä=)
Yksi sellainen on Tikittäjä:(
Isä sanoi mua pikkutyttönä iskän tiimalasiksi. Aina töistä tullessaan käänteli sylissään päätä alas ja ylös ja sanoi että tässä lasissa onkin nauruhiekkaa.
Onko sinulla ollut monta nimeä, kun isä tuli kotiin?
Ei olla katkeria Yrtille eihän :) Veikkaan että menevät naimisiin ja saavat kolme lasta ja elävät elämänsä onnellisina loppuun saakka. Kookospähkinöillä tai ilman=)Joku totesi vain useasta nimimerkistä, eihän täällä kukaan katkera ole ollutkaan?
Mukavaa jos isäsi on antanut sinulle useita nimiä, tyttölapsilla on helpompaa.
Olisi kivat nähdä kuva tästä Shamaanista kun joka viikko tuntuu joku sitä jossain etsivän, taitaa olla ihan palstan kysytyimpiä näin yhtäkkiä....:) muhahahahahaa - TittaR1
katkera ollut? kirjoitti:
Joku totesi vain useasta nimimerkistä, eihän täällä kukaan katkera ole ollutkaan?
Olisi kivat nähdä kuva tästä Shamaanista kun joka viikko tuntuu joku sitä jossain etsivän, taitaa olla ihan palstan kysytyimpiä näin yhtäkkiä....:) muhahahahahaaOlen pahoillani mutta haettu mieshenkilö ei ollut mainitsemasi persoona, hänestäkin minulla kuvia kyllä on, ja jos haluat niin voin muutaman sähköpostiisi lähettää? Tosin täytyy kysyä "lupa" ensin.
Luulen kuitenkin että tytsit kiinnostavat Shamaania enemmän joten unohda päiväunesi=)
Sylissä olo on muuten kivaa tällaittiis isompanakin tyttölapsena! - TittaR1
TittaR1 kirjoitti:
Olen pahoillani mutta haettu mieshenkilö ei ollut mainitsemasi persoona, hänestäkin minulla kuvia kyllä on, ja jos haluat niin voin muutaman sähköpostiisi lähettää? Tosin täytyy kysyä "lupa" ensin.
Luulen kuitenkin että tytsit kiinnostavat Shamaania enemmän joten unohda päiväunesi=)
Sylissä olo on muuten kivaa tällaittiis isompanakin tyttölapsena!en kyllä muista olisiko se ollut kuitenkin mainitsemasi henkikö, joka yrtin kanssa lähtee tänään kahveelle=)
- mitä sekoilua
TittaR1 kirjoitti:
en kyllä muista olisiko se ollut kuitenkin mainitsemasi henkikö, joka yrtin kanssa lähtee tänään kahveelle=)
Eiköhän ollut alusta asti selvää ketä täällä etsitään. Missään ei ole mainittu ettei kyseessä ollutkaan jo jokaisen mainitsema henkilö.
Nummelassako nämä tällaiset oikeasti pyörii!?!?
Taitaa ruveta vähemmästäkin hakemisesta jo nolottamaan...
Mäkin oon aina halunnut olla ison miehen sylissä, harmi ettei ole vielä onnistunut.:( - 1985
TittaR1 kirjoitti:
en kyllä muista olisiko se ollut kuitenkin mainitsemasi henkikö, joka yrtin kanssa lähtee tänään kahveelle=)
Ei todella kiinnosta kenen kanssa menee tai on menemättä. Jos etsijä löysi hakemansa niin vittuako siitä enempää täällä vouhottamaan?!?!
Taitaa olla pakonomainen tarve vaan kirjottaa kyseisestä aiheesta loputtomiin.
Menkää vaan syömään niitä nauriitanne kaikessa rauhassa :)))))))))) - 900life
katkera ollut? kirjoitti:
Joku totesi vain useasta nimimerkistä, eihän täällä kukaan katkera ole ollutkaan?
Olisi kivat nähdä kuva tästä Shamaanista kun joka viikko tuntuu joku sitä jossain etsivän, taitaa olla ihan palstan kysytyimpiä näin yhtäkkiä....:) muhahahahahaaMissä näillä palstoilla shamaania jokaviikko etsitään? En ole itse ainakaan nähnyt ainuttakaan kuulutusta. Taitaakin olla omassa päässäsi e.m. mytologinen taruolento. Tuntuuko sinusta että myös yksisarvista haeskellaan viikoittain!!? =)))
- Hoitsu M
900life kirjoitti:
Missä näillä palstoilla shamaania jokaviikko etsitään? En ole itse ainakaan nähnyt ainuttakaan kuulutusta. Taitaakin olla omassa päässäsi e.m. mytologinen taruolento. Tuntuuko sinusta että myös yksisarvista haeskellaan viikoittain!!? =)))
Sama havainto! Jollakin taitaa olla paranoidinen kaipuu e.m. "hahmoon".
Kenties katkera x-kumppani!! Hihhihhii.. - meni jo
Hoitsu M kirjoitti:
Sama havainto! Jollakin taitaa olla paranoidinen kaipuu e.m. "hahmoon".
Kenties katkera x-kumppani!! Hihhihhii..Jos löytyi mitä etsi niin antaa olla jo.
Kenen katkeria kumppaneita täällä muuten on jos ei edes ollut Shamaanista kyse?
Katkerat kumppanit voi kääntyä mun puoleen, mä lohdutan kyllä ja laatu on taattu! :)
- lisää!
Oi oi oi ihana shamaani, kirjoita mullekin postia PLIIIIIZZ!!!
Jos et kerta oo yrtin kaa niin ota mut!
Kaverit sana kiertämään!!!
Ilmoita tänne jos haluat niin kerron osoitteeni.
Oon ollu suhun salaa ihastunu jo monta kuukautta! - ymmärrän
taitaa olla yks ja sama henkilö joka itsensä kanssa kirjoittelee...noh,ei siinä sit mitään.Säälittävää mutta ymmärrettävää, terkkuja!
- Maatalouslomittaja
Taasko sä tänne katkeruuksissasi renkutat. Anna nyt jo olla. Rakkaus löytää toisen, niin se vaan kuule menee :)
- aikuinen mies
Maatalouslomittaja kirjoitti:
Taasko sä tänne katkeruuksissasi renkutat. Anna nyt jo olla. Rakkaus löytää toisen, niin se vaan kuule menee :)
katkera??? katkera taitaa olla shamaani itse!
- TittaR6
aikuinen mies kirjoitti:
katkera??? katkera taitaa olla shamaani itse!
Eipä toi hirveen katkeralta ole viimepäivinä vaikuttanut=)
Ai susta tuli välillä aikuinen mies? Uih!
Pitäs varmaan haliksia antaa sullekki niin alkas helpottaan *lohtuhalikset* - hmmm
TittaR6 kirjoitti:
Eipä toi hirveen katkeralta ole viimepäivinä vaikuttanut=)
Ai susta tuli välillä aikuinen mies? Uih!
Pitäs varmaan haliksia antaa sullekki niin alkas helpottaan *lohtuhalikset*siis TittaR6 vai TittaR1?? VIIKON VITSIT NÄILLÄ SIVUILLA TAAS!
- TittaR6 tai TittaR1
hmmm kirjoitti:
siis TittaR6 vai TittaR1?? VIIKON VITSIT NÄILLÄ SIVUILLA TAAS!
Siinäpä sulle ihmettelemistä paksukainen=)
- nyt nyt
TittaR6 tai TittaR1 kirjoitti:
Siinäpä sulle ihmettelemistä paksukainen=)
eipäs aleta nimittelemään,auts! ;)
- TittaR6 tai TittaR1
nyt nyt kirjoitti:
eipäs aleta nimittelemään,auts! ;)
Sattuuko? ;)
- uijui
Sattuuko? ;)
ei oikeestaan...:)
- TittaR6 tai TittaR1
uijui kirjoitti:
ei oikeestaan...:)
Eikä liene epäselvää miksei ;)
- Heti!
Eikä liene epäselvää miksei ;)
nyt lopetatte molemmat!
Tiedätte varmasti itsekin ketä tarkoitan... - TittaR6 tai TittaR1
Heti! kirjoitti:
nyt lopetatte molemmat!
Tiedätte varmasti itsekin ketä tarkoitan...Ei siellä sitten ole muuta tekemistä kuin roikkua kaikenmaailman nettisvuilla kirjoittelemassa. Kuljin ohitsesi juuri!=)
- missä
Ei siellä sitten ole muuta tekemistä kuin roikkua kaikenmaailman nettisvuilla kirjoittelemassa. Kuljin ohitsesi juuri!=)
kuljit ohitseni juuri? Katselen televisiosta kauniita ja rohkeita,nautiskellen kalapuikkoja jne...ei ole kukaan kaunis titta neiti ohitseni mennyt? soita ovikelloa ja astu peremmälle,odotan sinua? hmm
- TittaR6
missä kirjoitti:
kuljit ohitseni juuri? Katselen televisiosta kauniita ja rohkeita,nautiskellen kalapuikkoja jne...ei ole kukaan kaunis titta neiti ohitseni mennyt? soita ovikelloa ja astu peremmälle,odotan sinua? hmm
Tästähän tuli näemmä rakastavaisten topicci. Mitäköhän itse olisin vailla nyt, varsinkin kun se viimeinenkin urho kirmalsi illastamaan. Hmmm. Ehkä laadin pitkääkin pidemmän vaatimuslistan aikani kuluksi. Täälläkin kun "taso nousee" viimeistään klo: 20.00 :)
- kiitos!!!
TittaR6 kirjoitti:
Tästähän tuli näemmä rakastavaisten topicci. Mitäköhän itse olisin vailla nyt, varsinkin kun se viimeinenkin urho kirmalsi illastamaan. Hmmm. Ehkä laadin pitkääkin pidemmän vaatimuslistan aikani kuluksi. Täälläkin kun "taso nousee" viimeistään klo: 20.00 :)
herranjestas, olemmeko rakastavaisia,ihanaa..minä kun aloin jo miettimään että kuka oikein on titta,onko hän sharmaani vai sahmaanin henkivartia,sisko vai entinen puoliso kun niin häntä puolustaa...en ajatellut että voisin tavata elämäni naisen täältä,lukiessani päivän etsintöjä! mutta "kumpa sinut tuntisin paremmin" pitäisiköhän vaihtaa keskustelu paikkaa että voidaan vaihtaa yhteys tiedot...kuten esim.chattiin?!
- TittaR6
kiitos!!! kirjoitti:
herranjestas, olemmeko rakastavaisia,ihanaa..minä kun aloin jo miettimään että kuka oikein on titta,onko hän sharmaani vai sahmaanin henkivartia,sisko vai entinen puoliso kun niin häntä puolustaa...en ajatellut että voisin tavata elämäni naisen täältä,lukiessani päivän etsintöjä! mutta "kumpa sinut tuntisin paremmin" pitäisiköhän vaihtaa keskustelu paikkaa että voidaan vaihtaa yhteys tiedot...kuten esim.chattiin?!
*laatii edelleen listaa prinssistään*
Niin mikäköhän tuota sitten olisin suhteessa "häneen":) Paljon, enemmänkin haluaisin, mutta en saa kuvaa siitä mikä sinä olisit minulle ^:^
Yrttillä on par´aikaa IHANAA! -niin koudaili. Hirvittää ihan puolestaan=), vaikken ole tavannut koko ihmistä.
Jännää että näinkin voi ihmisiin tutustua. Nimimerkkisi on kyllä vähän arveluttava, kiität jo etukäteen vai? :)))))
- järkeilijä
Huhhuh!
Moni nainen tuntuu hamuavan vierelleen jotain kaljupäisiä, leijona-koru kaulaisia Tony Halmeen klooneja. Otan osaa. Yltiönationalismin vahingot kulkee polvesta toiseen...- näin se menee
eihän täällä ole kuin yksi porkkanaa puputtava tipu sitä kaivannut...harvemmat isoja poikia kurahousuissa haluaa!
- Juupas
Niin no eihän evoluution saatossa ole ollut koskaan ilmiötä että naaras valitsisi puolisokseen vahvan näköisen uroon. Natsismistahan siinä on kyse :) Mistä näitä hiirulaisia riittää tännekkin piipittämään.
Ai että olenko alle 189? :) - järkeilijä
Juupas kirjoitti:
Niin no eihän evoluution saatossa ole ollut koskaan ilmiötä että naaras valitsisi puolisokseen vahvan näköisen uroon. Natsismistahan siinä on kyse :) Mistä näitä hiirulaisia riittää tännekkin piipittämään.
Ai että olenko alle 189? :)Ilman näitä annettuja lisätuntomerkkejä kritiikkini olisi aiheeton:
"Ettei vaan ois ollut Suomi-leijona kaulassa ja hopeakorvis korvassa?
Auttaiskohan asiaa jos arvailtas vähän mitä sinne olkavarsiin on piirrelty? :) "
Mutta kun tuota lukee ja liittää vielä alkuperäisiin tuntomerkkeihin, niin luulisi jo hieman kavahtavan. Tällaisia Suomi-fasisteja lienee maassamme jo riittämiin. Kuva Suomen naisista heikkenee, kun tällaiset miehet saavat neidit hullaantumaan...Huh, huh. Itsekin olen joku 195cm pitkä eli koko ei mieltä paina. Kaljukaan ei ole yhtään pahasta, mutta se liitettynä yltiönationalistisiin tunnuksiin on. - tomppa
järkeilijä kirjoitti:
Ilman näitä annettuja lisätuntomerkkejä kritiikkini olisi aiheeton:
"Ettei vaan ois ollut Suomi-leijona kaulassa ja hopeakorvis korvassa?
Auttaiskohan asiaa jos arvailtas vähän mitä sinne olkavarsiin on piirrelty? :) "
Mutta kun tuota lukee ja liittää vielä alkuperäisiin tuntomerkkeihin, niin luulisi jo hieman kavahtavan. Tällaisia Suomi-fasisteja lienee maassamme jo riittämiin. Kuva Suomen naisista heikkenee, kun tällaiset miehet saavat neidit hullaantumaan...Huh, huh. Itsekin olen joku 195cm pitkä eli koko ei mieltä paina. Kaljukaan ei ole yhtään pahasta, mutta se liitettynä yltiönationalistisiin tunnuksiin on.Kalju ja isomahainen ilmoittautuu.
- SHAMPOORAPER
tomppa kirjoitti:
Kalju ja isomahainen ilmoittautuu.
Vittu mikä sirkus yhdestä hausta... uuuhhh...
Jo kaksikin frendiäni ilmoitti suami24:n etsintäkuulutusmaniasta.. huh! Kaikki on kunnossa. Thanks TittaR6.. tiimi toimii :)
Pitäkää näppinne erossa tuosta rotunaisesta isomahaiset kaljut miehet prkl. tai joudutte tekemisiin minun kanssani!!!!
Ja nyt vähän uhovastauksia perään pojat :)
Minne voisin linkittä kuvia mahastani ja tatuoinneistani? Haluan deitata jokaisen naisen ikään ja sukupuoleen katsomatta joka tätä foorumia lueskelee! JOKAISEN =) En elä nimittäin parisuhteessa(ainakaan ihan vielä) joten uuuhh... - Suomineito
Itseäni ei ainakaan mitkään pösökuskit kiinnosta. Nationalismia peliin jos ei miehen mallia muuten täytä. Tästä näkyi kehkeytyvän deittipalsta
- ihmettä?
SHAMPOORAPER kirjoitti:
Vittu mikä sirkus yhdestä hausta... uuuhhh...
Jo kaksikin frendiäni ilmoitti suami24:n etsintäkuulutusmaniasta.. huh! Kaikki on kunnossa. Thanks TittaR6.. tiimi toimii :)
Pitäkää näppinne erossa tuosta rotunaisesta isomahaiset kaljut miehet prkl. tai joudutte tekemisiin minun kanssani!!!!
Ja nyt vähän uhovastauksia perään pojat :)
Minne voisin linkittä kuvia mahastani ja tatuoinneistani? Haluan deitata jokaisen naisen ikään ja sukupuoleen katsomatta joka tätä foorumia lueskelee! JOKAISEN =) En elä nimittäin parisuhteessa(ainakaan ihan vielä) joten uuuhh...Luuletko että ihmisiä tosiaan kiinnostaa rakkauselämäsi?
Jo aikaisemmin mainostit täällä olevasi rakastunut ja silloin sait yhden tylyn vastauksen vaikka varmasti odotit epätoivoisia sinua metsästäviä naisia tänne ruikuttamaan.
Pidä nämä omana asianasi tästä lähtien,kiitos. - SHAMPOORAPER
ihmettä? kirjoitti:
Luuletko että ihmisiä tosiaan kiinnostaa rakkauselämäsi?
Jo aikaisemmin mainostit täällä olevasi rakastunut ja silloin sait yhden tylyn vastauksen vaikka varmasti odotit epätoivoisia sinua metsästäviä naisia tänne ruikuttamaan.
Pidä nämä omana asianasi tästä lähtien,kiitos.Juuri tällaista lisää! Sähköpostini pullistelee mitä mielenkiintoisimmista posteista...
Illalla alan korjamaan satoa. Kaltaisiasi kommentteja LISÄÄ niin homma toimii!
KIITOSSSHH!!! :))))))))))
- SHAMANRACER
Ihan vaan tiedoksi etten ole kirjoittanut ensimmäistäkään viestiä tähän topicciin.
Joku fanittaa isolla kädellä mainostellen sähköpostiani yms. pitkin paskafoorumeita.
Muut asiat: No Comments!- SHAMANRACER
Ja sanottakoon vielä että TyttiR6 eli Tytti on 10! Kelatkaa edellinen miten haluatte, kunhan vedätte pizzaa ja kokista kaksin käsin niin että naamasta(jollain jopa housuista)pursuaa ;)
- TittaR6
Ja mä kun luulin jo että että toi "one more" viesti oli sulta! Ihan turhaa sit hain luottokortilla uudet kengät ja puuteria :(
Kuka ostaa saa puoleen hintaan?=)
Eikunjoo, mä puuteroin huomenna sun mahan sillä! Murrrrrrrr********
- Neiti-immeinen
Aika jänää sinänsä yksi asia tässä topicissa. Se nimittäin, että kun selkeni ettei kyseessä olekkaan tämä mainittu shmaani niin topicci hiljeni tykkänään. Alkoi tosissaan kiinnostamaan haettu persoona. Taisi olla kaikkien aikojen huomiota saanein otsikko tämä. Jos ei ihan niin melkein ainakin...............
- TittaR6
Sama havainto=) Nää on takuulla maailman sekopäisintä porukkata! Kiitos vaan viimeyöstä ja vähän aamustakin möhömahat!=) Mun"möhis" on naurusta niin kipeenä ettei koskaan. Puuterit on loppu.
Pieni varotuksen sana on kuitenki paikallaan eli VAROKAA ISOMAHASIA KALJUJA MIEHIÄ! Saattavat aiheuttaa riippuvuutta kuten sanoo Yrtti, joka on seonnut lopullisesti. Hullu kettis sanon ma! Halikonevegenarttu! Kesähäät?=) - oijoijoi
siis tämähän keskustelu on käyty muutaman saman ihmisen kesken jotka sekoittivat tämän palstan chattiin,tunnen kyseiset henkilöt joten voi sanoa tämän ihan näin suoraan, Hiljeni tasan vain siksi että kyseiset ihmiset kuten minä emme jaksa tälläistä p***** kyseisen henkilön kanssa joten ei niin suurta kunniaa shamaanille,eihän sen ihmeellisempi ole kuin kukaan muukaan!
- 444
oijoijoi kirjoitti:
siis tämähän keskustelu on käyty muutaman saman ihmisen kesken jotka sekoittivat tämän palstan chattiin,tunnen kyseiset henkilöt joten voi sanoa tämän ihan näin suoraan, Hiljeni tasan vain siksi että kyseiset ihmiset kuten minä emme jaksa tälläistä p***** kyseisen henkilön kanssa joten ei niin suurta kunniaa shamaanille,eihän sen ihmeellisempi ole kuin kukaan muukaan!
kyllä tunne tosta porukasta ketään. Just joku wonnabii kirjottaja. Mä luulen että tosta jengistä mikä tänne kirjotti ainoostaan TittaR6 on sisäpiiri porukkaa. Älä siis sotkeennu asioihin joista et oikeesti tiedä mitään. Niin ja tää alkuperänen topicin alullepanija näemmä pääsi sit mukaan jos ymmärsit kirjotettua tekstiä! Näyttäs kyl heikkoa olevan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803