Nautin seksistä todella paljon!
Siitä, että saan antaa nautintoa toiselle - erityisesti siitä - mutta myös nautinnon saamisesta!
Onko väärin jakaa nautintoja muille kuin omalle puolisolle?
Eihän ne rinnat ja pillu siitä kulu, kun muutkin pääsevät niitä tunnustellaan?
Saako pillua antaa hyvällä omallatunnolla?
19
869
Vastaukset
51v iso ja karvainen mies.halukkaana
- Ahnasnainen
Mihin olet halukas?
Millaisella ase(nte)ella?
Missä? - Ahnasnainen
roba53,
Samat kysymykset sinulle? Ei mitän väli kunhan molemmat nauttii.
Millaisella aseella niin täytyy ottaa selvä ja hyvällä asenteella.
Missä sinulle sopisi, vaikka täällä.
roba75
- Ahnasnainen
Jyväskylässä itsevarmoja, yli 50-vuotiaita, varattuja, halukkaita miehiä?
Toki sinä saat pilluasi jakaa! Jos et kotona saa riittävästi, pitääkö sinun riutua, kärsiä, murista muille. Kun saat riittävästi hyvää, kun saat antaa halukkaalle herkkua, silloin on kaikki muukin elämä iloisempaa. Minä antaisin sinulle hyvää, saisinko sinulta herkkua?
- Ahnasnainen
Frog47 - minua kiihottaa erityisesti se, että saan antaa pillua miehille...
Ei tosin ole kuin muutama tuttu, joille annan aina, kun aikataulut natsaavat, mutta akteja liian vähän minun makuuni!
Sinulle voisin antaa. - Ahnasnainen
Onko mitään ihanampaa kuin, että voi tarjota ja antaa itsensä toisen nautinnolle!!! Jollekin muullekin kuin omalle puolisolleen.
Tuntuu hyvältä, että voi suoda tyydytystä ja helpotusta miehelle, joka elää seksuaalisessa puutteessa.
On kiihottavaa nähdä hänen kasvonsa, kun hänelle valkenee asia koko totuudessaan - että hänellä on pääsy pilluni sopukoihin, kalullaan, olipa se sitten pieni tai iso - kaikki syöksevät innoissaan nesteensä kuumaan onkalooni!! olen toiminut yleensä naisen hyväksi, kuunnellut ja tuntenut, kuinka hyvää teen naiselle! Nyt aistin, että sinä haluaisit minun käyttävän sinua vain itseni tyydyttämiseen....miksikäs ei tuollainen kiinnostaisi. Sinä vain myötäilisit, auttaisit, hellisit minua vain jos pyytäisin. Kiinnostavaa, mutta, et pääse siinä helpolla. Oma ofgasmi ei ole se mihin minä pyrin, lopuksi kyllä, mutta kun saan itseni pidettyä pitkään huipulla, se on upeaa, ja siitä naisetkin tykkää, tykkäisitkö sinäkin??
- Ahnasnainen
Frog47, juuri niin - olisin edessäsi rintoineni, peppuineni, pilluineni - käytettävissäsi, työstettävissäsi, tunkeuduttavanasi, spermattavanasi. Niin paljaana ja avoimena kuin haluat. Siinä asennossa kuin haluat.
Miten sopimatonta olisikaan sinun tuottaa minulle muuta mielihyvää kuin sinulle antautumisestani itselleni syntymä kiima anteliaasta naisesta miehen kiiman lievittäjänä. Juuri niin. Riisun ensin itseni, ja sitten sinut, näen ensikertaa rintasi, jotka kohoilevat kiihtyneen hengityksesi tahdissa. Siirtyessäni alaspäin, löydän läpikuultavat pikkupöksysi, jotka ovat jo pillun kohdalta kostuneet...saattelen sinut sänkyyn, katson sinua kauempaa, makaat alastomana sängyssä, miltei elottoman näköisenä, et voi liikkua, koska tiedät että olet minun, ja haluat tehdä juuri niin kuin pyydän!
- Ahnasnainen
Juuri niin.
Olen sinun käskyjesi varassa.
Olen sinulle rinnat, pillu ja peppu.
Avaat reitin sinne, minne kulloinkin haluat.
Yritän olla osoittamatta liikaa nautintoa.
Sinun halusi ja laukeamisesi ovat tärkeintä.
Otat ja spermaat minut, kuten sinä haluat. Vaikka kuinka yrittäisit olla näyttämättä nautintoasi, kuitenkin näen, aistin sinussa onnen, halun, suurimpana se kuuluisa kiima! Kiima joka tihkuu vartalostasi hempeänä värinänä, sitä värinää et voi estää, suustasi ei kuulu kuin vaimeata ininää, puristat huuliasi yhteen, ettei onnesi pursua äänenä suustasi korviini.
- Ahnasnainen
Frog47 kirjoitti:
Vaikka kuinka yrittäisit olla näyttämättä nautintoasi, kuitenkin näen, aistin sinussa onnen, halun, suurimpana se kuuluisa kiima! Kiima joka tihkuu vartalostasi hempeänä värinänä, sitä värinää et voi estää, suustasi ei kuulu kuin vaimeata ininää, puristat huuliasi yhteen, ettei onnesi pursua äänenä suustasi korviini.
Tyrkytän pilluani, jotta kullisi uppoaisi yhä syvemmälle, vaikka minun pitäisikin alistua nätisti.
Pilluni imee kulliasi. Se haluaa tuntea nesteidesi roiskiutuvan kohdunsuuta vasten!
Pilluni imee siittiöitäsi kohtuun.
Se on naisen luonto, tehtävä ja velvollisuus.
Tulla siemennetyksi. En kunnioita haluasi, en roiski sisääsi vielä, pidättäydyn, nautin, tunnen kun pillusi puristaa kulliani, anoen spermaa, mutta haluan nauttia! En päästä siemeniä, vielä....
heippa
kyllä noilla perusteilla saa antaa. onhan se harmi , jos sinun halusi jää joltakin saamatta. minä esim olisin hyvinkin halukas kokemaan sinut ja jakamaan
halut kanssasi. [email protected]- Ahnasnainen
galactus, kuulostaa erittäin kutsuvalta!!
Missä päin voisin näyttää sinulle haluni antautua?
Kiinnostasko sua sitten viedä mun poikuus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777