Miesystävä heitti ilmoille, että lähdettäs yyteris sinne nakupuolelle ottamaan aurinkoa ja eipä varmaan voitas olla tuouhuilematta myös.
Nähdään liian harvoin ja panemiseksi menee aina eli tuskin poikkeusta tulee nytkään.
Ei olla ikinä oltu tälläsellä rannalla. .
Saadaanko siellä rauhassa lemmiskellä, ilman että joku häiritsee.
Saako rauhassa olla
24
972
Vastaukset
- Alottaja
Niin en halua mitään esittää vaan kysyn et voiko rauhassa nauttia ja silleen ettei kukaan näkis. En halua muita.
- tiedänaloitusprovo
HUHHUH näitä idiootteja mennään yleiselle paikalle nussimaan ja halutaan ettei kukaan näe mistä näitä idiootteja sikiää
- Masahito
Mikäli ajatuksena on mennä julkiselle paikalle harjoittamaan seksiä toivoen ettei ketään näkisi, niin suosittelen talvipakkasia. Tai sitten johonkin puskaan toivoen ettei ketään näe.
- Alottaja
No olen ymmärtänyt, että on laaja alue ja suojaisia poukamia missä voi olla vähän piilossa, mutta taitaa olla väärää infoo
- Yyterissäkerran
Mitä te kokeneet Yyterin nakurannan miehet ja naiset sitten sanotte meille kokemattomille naisille ja pareille, joita tiiraillaan kauempaa tai joita katsellessa runkataan lähistöllä?
Pitääkö näitä tyyppejä vinkata lähestymään? Levittää reisiä enemmän? Alkaa hieroa rintoja? Pelehtimään mukana tulleen miehen kanssa?- Liput-liehumaan
Vastasit itse tekemääsi kysymykseen. Tee juuri noin. Lisäksi puolitoistametrinen keppi ja sen päähän vihreä lippu on selkeä merkki halukkuudesta.
- Yyterissäkerran
Mitä suosittelet silloin, jos oma kumppani ei halua muita miehiä mun pillun lähelle, tai edes runkkailemaan tai katselemaan kaukaa, mutta itse haluan!!?
Voinko mennä siihen lähimetsään kyykkypissalle ja antaa pillua, jos joku tulee? - Totta-kai
Yyterissäkerran kirjoitti:
Mitä suosittelet silloin, jos oma kumppani ei halua muita miehiä mun pillun lähelle, tai edes runkkailemaan tai katselemaan kaukaa, mutta itse haluan!!?
Voinko mennä siihen lähimetsään kyykkypissalle ja antaa pillua, jos joku tulee?No totta ihmeessä voit. Sehän kuuluu rannan etikettiin.
- nakurannanrouva
Huh huh... olen samaa mieltä aiempien kommentoiien kanssa, että jos nakurannalle lähtee ja tietää, että alkaa panettamaan ja haluaa siellä kumppaninsa kanssa nussia, niin kyllä siellä varmaan JOKU jossain puskassa näkee vähän!! Se on selvää..
Mutta toki siellä voi rauhassakin touhuta, lopetatte homman siksi aikaa, kunnes tsiikaaja lähtee ja jatkatte sitten taas... se on sellasta kissahiiri-leikkiä, mutta ihan kiihottavaa. Älä turhaan huolehdi siitä, että jos joku näkee... sitä vartenhan siellä ollaan nakuna ja kiimasena, että joku jossain tirkistelisi salaa... nautit siitä itekin... takaan sen!!
Kerran kun siellä on käynyt ja itsekin nähnyt seksiä, hyväilemisiä, runkkailua... se fiilis vie mukanaan!! Kiihottaa jo ajatuskin rannalle menosta. Siellä voi jokainen nauttia fiksusti kiimastaan, nussimalla avoimesti monien katselijoiden riemuksi tai vain muutaman tirkistelijän iloksi. Itse sen päätätte. Toivotaan katselijoilta myös fiksuutta, aina voi kysyä parilta saako tulla katsomaan vai haluaako oman rauhan?? Kukaan ei ole väkisin tullut kenenkään nussintaan osallistumaan!
Suosittelen lämpimästi menoa nakurannalle kaikille pareille... mmm sitä kiimaa!!- omassa-rauhassa
Ei nakurannalle kaikki mene nähtäväksi, vaan ihan omaksi iloksi nauttimaan auringosta alastomana olosta. Liian moni luulee nakurantoja tirkistelypaikoiksi. Jos on pari, ja haluaa rakastella rannalla alostomana, niin ei se tarkoita sitä että haluaisi katsojia paikalle.
- Sitä-se-on
omassa-rauhassa kirjoitti:
Ei nakurannalle kaikki mene nähtäväksi, vaan ihan omaksi iloksi nauttimaan auringosta alastomana olosta. Liian moni luulee nakurantoja tirkistelypaikoiksi. Jos on pari, ja haluaa rakastella rannalla alostomana, niin ei se tarkoita sitä että haluaisi katsojia paikalle.
Kyllä ne siellä olijat ovat joko paljastelijoita tai tirkistelijöitä. Naturismi ei ole mitään muuta kuin vapaata seksiä.
- kuumaaurinko
En ole Yyterin rannalla rakastellut, mutta on tosi hienoa kuuman auringon alla nauttia. Parempi hieman sivussa, että saa olla rauhassa.
- Vanhuudeniloja
Höpö höpö. Ei siellä mitään kiimaa ole, normaali ihmisillä. Toki kiva katsella alastomia ihmisiä, kaiken kokoisia ja näköisiä.
Ainoat kiimaiset ovat ne vanhat lippispää ukot jotka seisovat pontevasti kaarella niin että pieni tatti pilkottaa harmaan pehkon keskeltä, mutta ainot mikä seisoo, on katse. Ne kirjoittelee tänne talvet härskejä naturistijuttuja ja kesällä ne staijailee nakurannoilla, toisten naisia (tai joissain tapauksisa miehiä) kurkkimassa.
Noloa on vanhan miehen elämä kun kyvyt ja saanti lähtee mutta halut jää.- Niin-se-vaan-on
Normaaleja? Ovat siellä kuitenkin nakuilemassa. Ja nakuna on vaan normaalia harjoittaa sukupuolisia toimintoja.
- Halukaskyllä
Uskaltaako nainen yksin lähteä esim. Yyteriin nakuilemaan päiväksi?
Nauttimaan auringon lämmöstä iholla ja tuulenvireestä vaossa?
Entä jos ohi kävelevä mies pysähtyy, tutkii alastonta vartaloani ja alkaa hienovaraisesti runkkailemaan - voinko pitää sitä merkkinä, että hän haluaisi ehkä nauttia minun alastomasta vartalostani?- Lapset-pois
Hei, tänne on ikäraja 18v!
- Halukaskyllä
Olen kyllä täysi-ikäisinen. Älä murehdi.
Haluaisin vain päästä ilman puolisoani viettämään turvallista mutta estotonta rantapäivää!!!
Haluaisin kunnollisia vastauksia kokeneilta Yyterin-kävijöiltä!
Kiitos.
- Masannakki
Kyllä voit rauhassa lähteä. Mene rannan läheisille dyyneille, pervot pyörivät kauempana rannasta. Mikäli haluat katsella miesten masturbointia alastonta vartaloasi ihaillen, niin vapaasti voit vihjaista kiinnostuksestasi moisen katseluun...
- Musannakki
Joo sinne vaan ja nauti erilaisista miehistä ja niitten kaluista,kyllähän minäkin mielelläni spermat sulle heittäisin...
- Siinä-totuus
Jos saat olla rauhassa, se on merkki siitä, että olet kaikille paikalla oleville vastenmielisen näköinen.
Kuva ois kiva niin voisin arvioida kiinnostuneiden määrän.
- Alottaja
Enpä ollut täällä käynyt vähään aikaan ja huomasin, että olen saanut myös muutaman asiallisen kommentin. Kiitos. Eritoten omassa -rauhassa kommentoijalle.
En tiedä oliko toi kuvapyyntö mulle, mutta ihan katseenkestävä olen. Olen vaihtanut kuvia joidenkin kanssa ja ovat kehuneet seksikkääksi pakkaukseksi. Alottaja kirjoitti:
Enpä ollut täällä käynyt vähään aikaan ja huomasin, että olen saanut myös muutaman asiallisen kommentin. Kiitos. Eritoten omassa -rauhassa kommentoijalle.
En tiedä oliko toi kuvapyyntö mulle, mutta ihan katseenkestävä olen. Olen vaihtanut kuvia joidenkin kanssa ja ovat kehuneet seksikkääksi pakkaukseksi.Joo sullehan se. Mielelläni ottaisin kuvan vastaan mutta huomioithan ennen sellaista sinulle lähetä. Ainakaan omaa..
Mutta olisin kiinnostunut kuulemaan miten meni jos käytte tai kävitte sielä.
Jk. Kiinnostaa myös Jenkkien vaalitkin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162018Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1581494Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551357- 551138
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1601110Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811