Ehkä noin vuosi sitten näkemäni uni on poistettu Profetiat-palstalta. Aikaisemmin löysin sen haulla "Sota on verinen". Nyt sitä ei enää löytynyt. Toinen avaus "Sota on verinen II" löytyi kyllä. Sota on verinen - aiheen alla kertomani uni oli pitkä. Siinä oli aiheet:
- kuusi ikkunan takana, joka lähti liikkumaan
- se olikin vierasvaltojen vakooja, joka otti kodin puolustajan omiin voimiinsa ja omiin leipiin imettäen sitä kuin vasikkaa
- puhkesi sanaharkka vieraan valtoihin menneen ja yhden toisen välillä kodissa
- sotasairaala, jossa tämä "yksi toinen" ja eräs muu haavoittuneena makaamassa sängyillään, joidenka sänkyjen viereiseen seinään on painettu verinen käden jälki.
Tämän unen siis poistivat. En tässä kerro tarkemmin.
Näkemäni uni poistettiin Profetiat-palstalta
ihmeissään
2
144
Vastaukset
- ihmeissään
Tuli mieleeni, että tuon kyyhkysen käyminen oksalla siinä rukoillessani, oli ikään kuin viestinviejän merkki, että minun rukoukseni kuultiin ja vietiin eteen päin.
- klpop
KEVÄÄLLÄ 2016 MUISTAAKSENI VARSINAISSUOMESSA TAPAHTUI KALLIOISSA KETJUREAKTIO, JOKA SITTEN ALKOI VYÖRYÄ MAAILMALLE AALTOLIIKKEEN TAVOIN JA KUN OLI KALIFORNIASSA TAPAHTUI MASSIIVISIA JOUKKOTUHOJA ELÄNTEN, LINTUJEN JA KALOJEN, ENEMMÄN KUIN OLI AIKAISEMMIN ELI YHTENÄ PÄIVÄNÄ 13 MASSATUHOA SIVUSTON MASS DEATH OF ANIMALS MUKAAN
TUO SAATTOI AINAKIN KUVATA TUOTA ASIAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706