Ehkä noin vuosi sitten näkemäni uni on poistettu Profetiat-palstalta. Aikaisemmin löysin sen haulla "Sota on verinen". Nyt sitä ei enää löytynyt. Toinen avaus "Sota on verinen II" löytyi kyllä. Sota on verinen - aiheen alla kertomani uni oli pitkä. Siinä oli aiheet:
- kuusi ikkunan takana, joka lähti liikkumaan
- se olikin vierasvaltojen vakooja, joka otti kodin puolustajan omiin voimiinsa ja omiin leipiin imettäen sitä kuin vasikkaa
- puhkesi sanaharkka vieraan valtoihin menneen ja yhden toisen välillä kodissa
- sotasairaala, jossa tämä "yksi toinen" ja eräs muu haavoittuneena makaamassa sängyillään, joidenka sänkyjen viereiseen seinään on painettu verinen käden jälki.
Tämän unen siis poistivat. En tässä kerro tarkemmin.
Näkemäni uni poistettiin Profetiat-palstalta
ihmeissään
2
179
Vastaukset
- ihmeissään
Tuli mieleeni, että tuon kyyhkysen käyminen oksalla siinä rukoillessani, oli ikään kuin viestinviejän merkki, että minun rukoukseni kuultiin ja vietiin eteen päin.
- klpop
KEVÄÄLLÄ 2016 MUISTAAKSENI VARSINAISSUOMESSA TAPAHTUI KALLIOISSA KETJUREAKTIO, JOKA SITTEN ALKOI VYÖRYÄ MAAILMALLE AALTOLIIKKEEN TAVOIN JA KUN OLI KALIFORNIASSA TAPAHTUI MASSIIVISIA JOUKKOTUHOJA ELÄNTEN, LINTUJEN JA KALOJEN, ENEMMÄN KUIN OLI AIKAISEMMIN ELI YHTENÄ PÄIVÄNÄ 13 MASSATUHOA SIVUSTON MASS DEATH OF ANIMALS MUKAAN
TUO SAATTOI AINAKIN KUVATA TUOTA ASIAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998