Ehkä noin vuosi sitten näkemäni uni on poistettu Profetiat-palstalta. Aikaisemmin löysin sen haulla "Sota on verinen". Nyt sitä ei enää löytynyt. Toinen avaus "Sota on verinen II" löytyi kyllä. Sota on verinen - aiheen alla kertomani uni oli pitkä. Siinä oli aiheet:
- kuusi ikkunan takana, joka lähti liikkumaan
- se olikin vierasvaltojen vakooja, joka otti kodin puolustajan omiin voimiinsa ja omiin leipiin imettäen sitä kuin vasikkaa
- puhkesi sanaharkka vieraan valtoihin menneen ja yhden toisen välillä kodissa
- sotasairaala, jossa tämä "yksi toinen" ja eräs muu haavoittuneena makaamassa sängyillään, joidenka sänkyjen viereiseen seinään on painettu verinen käden jälki.
Tämän unen siis poistivat. En tässä kerro tarkemmin.
Näkemäni uni poistettiin Profetiat-palstalta
ihmeissään
2
121
Vastaukset
- ihmeissään
Tuli mieleeni, että tuon kyyhkysen käyminen oksalla siinä rukoillessani, oli ikään kuin viestinviejän merkki, että minun rukoukseni kuultiin ja vietiin eteen päin.
- klpop
KEVÄÄLLÄ 2016 MUISTAAKSENI VARSINAISSUOMESSA TAPAHTUI KALLIOISSA KETJUREAKTIO, JOKA SITTEN ALKOI VYÖRYÄ MAAILMALLE AALTOLIIKKEEN TAVOIN JA KUN OLI KALIFORNIASSA TAPAHTUI MASSIIVISIA JOUKKOTUHOJA ELÄNTEN, LINTUJEN JA KALOJEN, ENEMMÄN KUIN OLI AIKAISEMMIN ELI YHTENÄ PÄIVÄNÄ 13 MASSATUHOA SIVUSTON MASS DEATH OF ANIMALS MUKAAN
TUO SAATTOI AINAKIN KUVATA TUOTA ASIAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091