Lainaus:
Huomenna - 17.6.2016
kyyros---
16.6.2016 18:54
Tulee tänne uutinen. Tärkeä ja selkeä.
Ken elää se näkee.
''Näin äkkiseltään näyttäisi siltä, että joillekin xxxxxxxxx sopii parhaiten se "keskustelu", jossa esillä on vain yksi mielipide.''
Huomenna - 17.6.2016 kerron teille UUTISEN, osa 1
17
173
Vastaukset
- Ei_olisarvannu_inhottava
Arvaatko tämän profeetan nimen?
16.6.2016 19:00
Ihan oikeasti, Jarmo? Noin sekaisinko logiikkasi on nyt mennyt?- 42444
Huomenna sitten.
- 5533444
Huomenna.
- KopioInhottavalta
Arvaatko tämän profeetan nimen?
16.6.2016 19:00
Ihan oikeasti, Jarmo? Noin sekaisinko logiikkasi on nyt mennyt?
Saanen huomautta, ettei minulla ole mitään tekemistä tämänkaltaisten sekoiluiden kanssa! Mä en elä kuin yhdellä tavalla ja sen te olette joka kerta voineet nähdä. Kyllä fiksut tunnistaa jo kirjoituksesta. Sekopäät taas saakin sekoilla, se on heidän homma!
- YstäväsiViestiOn
Saanet huomauttaa.
Kommentti on kopio ystävältäsi Inhottavalta.
Jossakin ketjussa näin autenttisena. - Kamuilusi
Iteppähän alotit.
- Aivanpiankerron
Kohta minä kerron järisyttävän uutisen.
- Hämmästytte
Tänään kerro teille uutisen.
- Raivohulluu
Eihän se ole uutinen, että ML raivoaa palstalla.
- vxvxcx
Raivoaa silti.
- dgfd
Nyt kerron.
- gfdfghhhh
ok.
- gfdfgd
Nyt minä sen uutisen kerron.
ML kiertää kaikki Suomi 24 foorumit linkittäen omille kotisivuilleen ja massapostittaen eri palstoille,samaa, omaa skeidaansa.
Paskoo kotipesäänsäkin. - Jarmo__EiKirj
Eipä tuota ole meidän sivustolla näkyny linkittelemässä yhtään mitään.
- fhfhfhfh
Mitä ihmettä hää sinne tulisikaan kun poistat kuitenkin. S24 hitaampi.
- fdgfgf
Suomi 57 foorumit riittää sekopäälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208149Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3351556- 3751303
- 61245
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2541159- 651152
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241016Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331010Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50962- 36958