Lainaus:
Huomenna - 17.6.2016
kyyros---
16.6.2016 18:54
Tulee tänne uutinen. Tärkeä ja selkeä.
Ken elää se näkee.
''Näin äkkiseltään näyttäisi siltä, että joillekin xxxxxxxxx sopii parhaiten se "keskustelu", jossa esillä on vain yksi mielipide.''
Huomenna - 17.6.2016 kerron teille UUTISEN, osa 1
17
174
Vastaukset
- Ei_olisarvannu_inhottava
Arvaatko tämän profeetan nimen?
16.6.2016 19:00
Ihan oikeasti, Jarmo? Noin sekaisinko logiikkasi on nyt mennyt?- 42444
Huomenna sitten.
- 5533444
Huomenna.
- KopioInhottavalta
Arvaatko tämän profeetan nimen?
16.6.2016 19:00
Ihan oikeasti, Jarmo? Noin sekaisinko logiikkasi on nyt mennyt?
Saanen huomautta, ettei minulla ole mitään tekemistä tämänkaltaisten sekoiluiden kanssa! Mä en elä kuin yhdellä tavalla ja sen te olette joka kerta voineet nähdä. Kyllä fiksut tunnistaa jo kirjoituksesta. Sekopäät taas saakin sekoilla, se on heidän homma!
- YstäväsiViestiOn
Saanet huomauttaa.
Kommentti on kopio ystävältäsi Inhottavalta.
Jossakin ketjussa näin autenttisena. - Kamuilusi
Iteppähän alotit.
- Aivanpiankerron
Kohta minä kerron järisyttävän uutisen.
- Hämmästytte
Tänään kerro teille uutisen.
- Raivohulluu
Eihän se ole uutinen, että ML raivoaa palstalla.
- vxvxcx
Raivoaa silti.
- dgfd
Nyt kerron.
- gfdfghhhh
ok.
- gfdfgd
Nyt minä sen uutisen kerron.
ML kiertää kaikki Suomi 24 foorumit linkittäen omille kotisivuilleen ja massapostittaen eri palstoille,samaa, omaa skeidaansa.
Paskoo kotipesäänsäkin. - Jarmo__EiKirj
Eipä tuota ole meidän sivustolla näkyny linkittelemässä yhtään mitään.
- fhfhfhfh
Mitä ihmettä hää sinne tulisikaan kun poistat kuitenkin. S24 hitaampi.
- fdgfgf
Suomi 57 foorumit riittää sekopäälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957