Seutulantiellä oli rakennuksen seinässä vuosikausia kirjoitus: "Kytät on natsipaskoja." Ensimmäisen kerran muistan nähneeni kirjoituksen joskus vuonna 1983. Muutamia vuosia sitten se maalattiin piiloon, mutta aika pian se kirjoitettiin taas näkyviin.
Sinällänsä huvittavaa paikallishistoriaa, mutta onko kellään tietoa minä vuonna se alunperin ilmestyi rakennuksen kylkeen?
Kytät on natsipaskoja -kirjoitus
5
208
Vastaukset 5
- waldemar.wolffi
Kirjoitettu on silloin, kun kytät alkoivat olla natsipaskoja, eli se on ollut siellä aina.
- Anonyymi
Onko se kirjoitus vielä paikoillaan? On nimittäin osuva varoitus.
- Anonyymi
Ei tuota kirjoitusta ole ollut siinä seinässä enää pitkiin aikoihin. Kyseinen rakennus remontoitiin useampi vuosi sitten, samalla hävisi tuo teksti. Kukaan ei ole tehnyt uutta tekstiä.
- Anonyymi
Kukaan ei varmaan uskalla enää. Hävisikö ne kengätkin vihdoin roikkumasta sähkönaruilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei varmaan uskalla enää. Hävisikö ne kengätkin vihdoin roikkumasta sähkönaruilta?
Kyllä, niin roikkuvia kenkiä näkyy siellä täällä. Taitaa kahdet kengät roikkua siinä uimahallin takana kulkevan lenkkipolun ylittävissä sähköjohdoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092239Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60965
- 57951
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717