Minulle laitetaan maanantaina kuparikierukka terveyskeskuksessa Turussa ja kaupunki tarjoaa ensimmäisen kierukan ilmaiseksi. Nyt haluaisinkin tietää, onko näissä kaupungin tarjoamissa kierukoissa eri merkkejä tarjolla? Aikaa varatessani en tällaista tajunnut edes kysyä ja mitään tarkistuskäyntiä ei ole ennen asennusta. Lähinnä huolestuttaa, että jos tämä ilmainen on automaattisesti Nova T-merkkiä, sillä siitä olen nyt lukenut paljon huonoja kokemuksia. Synnyttämättömillä naisilla tuntuu olevan parempia kokemuksia esim. Flexi T-kierukasta. Osaako joku sanoa, onko mahdollista saada tuo Flexi T-kierukka Turussa?
Turun kaupungin tarjoama kierukka
7
721
Vastaukset
- Essi__
Vastaan itse itselleni, jos joku muu vaikka miettii samaa asiaa :) eli kävin äsken laitattamassa kierukan ja malli oli nimenomaan Flexi T-300, jota toivoinkin. Asennus meni hyvin, hieman vihlaisi vatsasta mutta minkäänlaisia traumoja tuosta ei saa kehitettyä parhaalla tahdollakaan :) minkäänlaisia kipuja ei myöskään ole vielä ollut, tosin laitosta on vasta tunnin verran aikaa. Mutta jos joku kierukanlaittoa jännittävä sattuu lukemaan tämän, niin mun ohjeeni on, ettei todellakaan tarvitse jännittää, se on pikkujuttu!
- Pohdinta
Onko vuotoa? Kipuja vielä?
Sanottiinko mitään, kuinka hyvin pysyy paikoillaan?
Itseäni vähän mietityttää oma, viime syksynä asennettu hormonikierukka.
Minulla on uusi miesystävä, jolla on suuri elin, ja usein mies lykkii pilluuni sellaisella voimalla, että joudun huutamaan kivusta.
Tänään itse asiassa aktin jälkeen tuli mieleen, voisiko hormonikierukka lähteä paikoiltaan tuollaisessa seksissä. - tiedätkö
Että kierukka estää JO hedelmöittyneen munasolun kiinnittymästä kohdun seinämään.
- Pohdinta
Nii-in?
- Essi__
Ei ole ollut kipuja, pari kertaa on vatsaa nipistänyt päivän mittaan mutta siinä kaikki. Särkylääkkeen ottaminen ei ole käynyt edes mielessä. Kyselin juuri tuosta paikallaanpysymisestä ja onko jotain mitä pitää varoa, mutta lääkärin mukaan ei ole. Sen kuulemma kyllä huomaa, jos kierukan kanssa on jotain häikkää tai se ei ole paikoillaan.
- Essi__
Ja siis normaali kuukautisvuoto, mitään erityistä en ole sen suhteen huomannut.
- kauhistuttaa
Antaako Helsinki myös ensimmäisen kierukan ilmaiseksi? Tiedän naisen joka on tehnyt 3 aborttia lapsensa syntymän jälkeen 1v sisällä ja taas raskaana,missä vika ,korvien välissä vai jalkojen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992