Kesäjuhlat 2016

kuinka_nyt_on

10

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sorivaan, Nalle Puh on huomattavasti paljon parempi tarina ja uskottava verrattuna tuohon jeesussatuun.


    • kuinka_nyt_on
      • Olitko siis itse paikalla? Olen ollut erittäin hämmästynyt tyyliin, jolla esim. Tulisielu-tapahtumaa on Suomi24-keskusteluissa demonisoitu. Olin runsas vuosi sitten seurakuntien lapsi- ja nuorisotyössä mukana olevien Hopenet-päivillä Kiponniemessä, eikä mieleeni jäänyt ainuttakaan omituiselta kuulostavaa opetusta vapaakirkon nuorisotyöntekijöiden suusta.


    • molokin_kita

      Nyt seulotaan kristittyjä ennen Jeesuksen tuloa. Väkevät eksytykset ovat käynnissä. Nyt ei ole aika pelkästään evankelioida uskosta osattomille. Nyt on käynnissä taistelu myös kristillisen nuorison ja kaikkien uskovien sieluista. Jumala kutsuu varoitustyöhön omiaan. Ollaan alttiita ja rohkeita ja pyritään kukin tekemään oma osamme, johon Jumala meitä kutsuu. Ja rukoillaan, rukoillaan kovasti niiden ihmisten puolesta, jotka ovat torontolaiseksytyksen tms ansassa, vielä on aikaa vapautua!

      • mnaat

        Jeesus kysyi kerran: "löytyneekö uskoa kun hän saapuu"?
        No, uskoa kyllä varmaankin on jos monenmoista, mutta sitä mistä kirjoitetaan 2 Joh.1:9 on varmaankin hakusessa.

        Kaikki usko johon on lisätty ihmisten juttuja ei ole Kristuksen oppia.

        Kristityt odottaessaan Jeesuksen paluuta ovat aikansa kuluksi tehneet ja väsänneet kaikenlaisia oppikokonaisuuksia ja he ovat aikansa kuluksi väitelleet milloin mistäkin: "missä kohden pitää olla pilkku tai piste"-hengellä ja se on vesittänyt Kristuksen todellisen opin.

        "Katukaa ja kääntykää" -oppi ei oikein enää toimi.
        Jumalamme on kuin kuluttava tuli, koska Hän on yksin puhdas ja vanhurskas.

        Evankeliumi on vesitetty "tule sellaisena kuin olet"- liibalaabaalla.
        Joka paikassa hoetaan vain: "Jumala rakastaa ja rakastaa", vaikka Hänen rakkaudelleen on olemassa ehto:" Tee parannus ja käänny". Usko Jeesuksen sovitustyöhön ja ylösnousemukseen.

        Raamatussa on itseasiassa aika vähän mainintoja Jumalan rakkaudesta.
        Epistoloissakaan ei muuta kuin yksi. Joh. 3:16 joka sekin edellyttää että jatkuvasti jatkamme Jeesuksen seuraamista. Jos sen lopetamme ei Jumalan rakkauskaan enää auta.

        Psalmeissa Daavid lauloi Jumalan rakkaudesta, mutta jos hän ei olisi katunut ja kääntynyt ja pyytänyt anteeksi tekoaan, olisi laulut olleet turhia. Kaikuneet kuuroille korville.

        "Tule sellaisena kuin olet oppi" on aikamme vitsauksia. Onneksi en ole sitä Vapaakirkosta löytänyt. Muissa kirkkokunnissa kylläkin.


    • mikä siellä on nyt vapaakirkossa tilanne ja opetukset ja muut...olen kyllä huolissani...munko ois sit pitänyt istua vapiksella vielä...huh huhhu....

    • Parissa tilaisuudessa olin. Erityisesti pidin Timo Lehikoisen puheesta. Käsitteli Paavalin opetuksia kristityn sota-asusta Efesolaiskirjeen laajemmassa asiayhteydessä. Tilaisuuksien puheita voi kuunnella täältä:
      http://kesajuhlat.fi/puhujat/puheaanitykset/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      414
      4252
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2851
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1978
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1312
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1278
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1041
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe