Palstan ateistit. Mihin pyritte?

Oletteko oikeasti huolissanne kanssakulkijoistanne?
- Yritättekö pelastaa kretut evoluution kostolta?
- Millainen on evoluution "vika tuomio" vääräuskoisille?
- Milloin vika tuomio tulee?

175

1454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Severus2

      Olet sinä outo elukka. Kaikki kysymyksesi ovat täysin merkityksettömiä.
      - evoluutio on luonnon prosessi. Sillä ei ole mitään sellaista tahtoa, joka vaadittaisiin esim. "kostoon" tms. ilmeisen motivoituneeseen toimintaan.
      - samasta syystä - evoluution "viimeinen tuomio" on mieletön ajatuksenakin. Elämä on voitto.
      - viimeinen tuomio. Sellaista ei ole eikä tule. Ei tänään, ei huomenna eikä koskaan. Joo, maapallo tuhoutuu, aurinko palaa loppuun mutta niin pitkän ajan päästä, että ei ole relevanttia.

      • Ok. Palataan asiaan sitten kun sinulla on ASIAA.


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        Ok. Palataan asiaan sitten kun sinulla on ASIAA.

        höps


      • A.Teisti
        yurki1000js kirjoitti:

        Ok. Palataan asiaan sitten kun sinulla on ASIAA.

        Ai asiaa... Aloituksessasi ei kyllä ollut mitään asiaa, pelkkää merkillistä höpötystä ja kummallisia käsityksiä evoluutiosta... :)


      • A.Teisti kirjoitti:

        Ai asiaa... Aloituksessasi ei kyllä ollut mitään asiaa, pelkkää merkillistä höpötystä ja kummallisia käsityksiä evoluutiosta... :)

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        Suomi. HERÄÄ!


    • Severus2

      Hups, meinasi unohtua tuo ihan eka kysymyksesi. Kyllä, olen huolissani kanssakulkijoistani. Luovutan verta, annan rahaa hyväntekeväisyyteen ja maksan aika paljon veroja. Olen myös huolissani sellaisista ihmisistä kuin nimimerkki Mark5, joka antaa ymmärtää, että Orlandon verilöylyn uhrit osaltaan olivat syypäitä kuolemaansa olemalla homoja. Samoin jossain määrin sinusta, joka jauhat täällä houkkamaisia hölmöyksiäsi evoluutiosta. Taidanko sen paremmin sanoa kuin paras tasollesi laskeutunut kriitikkosi.

      Höps.

      • mistä kaikki ?


      • ateisti1000.js
        yurki1000js kirjoitti:

        mistä kaikki ?

        Noin se kieroileva uskovainen kiertää kiusalliset kommentit...


      • ateisti1000.js kirjoitti:

        Noin se kieroileva uskovainen kiertää kiusalliset kommentit...

        Ellei usko/luota luomiseen, on syytä esittää todisteet kaiken synnylle. Palataan asiaan sitten kun sinulla on ASIAA.


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        Ellei usko/luota luomiseen, on syytä esittää todisteet kaiken synnylle. Palataan asiaan sitten kun sinulla on ASIAA.

        höps


      • A.Teisti
        yurki1000js kirjoitti:

        Ellei usko/luota luomiseen, on syytä esittää todisteet kaiken synnylle. Palataan asiaan sitten kun sinulla on ASIAA.

        Eihän luomisellekaan ole mitään todisteita...



      • yurki1000jc

        höps


    • DRHouse

      "Oletteko oikeasti huolissanne kanssakulkijoistanne?"

      Ainakin kun sinä hullu olet lähistöllä...

      "- Yritättekö pelastaa kretut evoluution kostolta?"

      Miltä kostolta?

      "- Millainen on evoluution "vika tuomio" vääräuskoisille?"

      Biologisen prosessin viimeinen tuomio? Olet sinä vaan hullu...

      "- Milloin vika tuomio tulee?"

      Viittaan edelliseen vastaukseen...

      • sä se jaksat pettää ittees


      • DRHouse
        yurki1000js kirjoitti:

        sä se jaksat pettää ittees

        Kuule, sinä olet horissut samoja juttuja jo ainakin 5 vuotta. Jotenkumpihan meistä se pettää itseään? Minä vai sinä kellokosken mannekiini?


      • ateisti1000.js
        DRHouse kirjoitti:

        Kuule, sinä olet horissut samoja juttuja jo ainakin 5 vuotta. Jotenkumpihan meistä se pettää itseään? Minä vai sinä kellokosken mannekiini?

        Tämä Jyrki on tyypillinen kreationisti:

        - yksinkertainen ja tyhmä
        - hörhö ja herkkäuskoinen hölmö
        - uskoo lapsellisiin salaliittoteorioihin
        - epärehellinen
        - kieroileva
        - välttelee kiusallisia kymyksiä
        - uskoo Raamatun satuihin
        - jne


      • ateisti1000.js kirjoitti:

        Tämä Jyrki on tyypillinen kreationisti:

        - yksinkertainen ja tyhmä
        - hörhö ja herkkäuskoinen hölmö
        - uskoo lapsellisiin salaliittoteorioihin
        - epärehellinen
        - kieroileva
        - välttelee kiusallisia kymyksiä
        - uskoo Raamatun satuihin
        - jne

        Tuo salaliittousko lienee kuitenkin vähän epätyypillistä.


      • ateisti1000.js kirjoitti:

        Tämä Jyrki on tyypillinen kreationisti:

        - yksinkertainen ja tyhmä
        - hörhö ja herkkäuskoinen hölmö
        - uskoo lapsellisiin salaliittoteorioihin
        - epärehellinen
        - kieroileva
        - välttelee kiusallisia kymyksiä
        - uskoo Raamatun satuihin
        - jne

        Palkkasiko Aller sinut palstantäyttäjäksi?


      • IlkimyksenUutisvahti kirjoitti:

        Tuo salaliittousko lienee kuitenkin vähän epätyypillistä.

        Olemme lopunajassa. Mitä se tarkoittaa? Mm. sitä, että salaisuudet paljastuvat. Internetin ansiosta salaliitot hupenevat sitä mukaa kun ne tulevat suuren yleisön tietoon. Ainoa valistumisen este on yleisön laiskuus ja välinpitämättömyys. Palstan ateistit vaikuttavat sekä laiskoilta että välinpitämättömiltä. Heidän arvokas elinaikansa tuhlautuu pääasiassa rienaamiseen.

        Mark. 4:22 Sillä ei mikään ole salattua muuta varten, kuin että se tulisi ilmi, eikä kätkettynä muuta varten, kuin tullakseen julki.


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        Olemme lopunajassa. Mitä se tarkoittaa? Mm. sitä, että salaisuudet paljastuvat. Internetin ansiosta salaliitot hupenevat sitä mukaa kun ne tulevat suuren yleisön tietoon. Ainoa valistumisen este on yleisön laiskuus ja välinpitämättömyys. Palstan ateistit vaikuttavat sekä laiskoilta että välinpitämättömiltä. Heidän arvokas elinaikansa tuhlautuu pääasiassa rienaamiseen.

        Mark. 4:22 Sillä ei mikään ole salattua muuta varten, kuin että se tulisi ilmi, eikä kätkettynä muuta varten, kuin tullakseen julki.

        höps


      • yurki1000jc kirjoitti:

        höps

        Paradoksi. Salaseura toimitutti uhrauksen, jotta meillä RAUHA olisi.
        https://www.google.fi/#q=secret societies killed jesus christ


        Biblia (1776) Näitä olen minä teille puhunut, että teillä minussa rauha olis. Maailmassa on teillä tuska; mutta olkaat hyvässä turvassa, minä voitin maailman.

        Room:
        5:6 Sillä meidän vielä ollessamme heikot kuoli Kristus oikeaan aikaan jumalattomien edestä.
        5:7 Tuskinpa kukaan käy kuolemaan jonkun vanhurskaan edestä; hyvän edestä joku mahdollisesti uskaltaa kuolla.
        5:8 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.
        5:9 Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.

        1Tess:
        1:8 Sillä teidän tyköänne on Herran sana kaikunut; ei ainoastaan Makedoniaan ja Akaiaan, vaan kaikkialle on teidän uskonne Jumalaan levinnyt, niin ettei meidän tarvitse siitä mitään puhua.
        1:9 Sillä itse he kertovat meistä, millainen meidän tulomme teidän tykönne oli ja kuinka te epäjumalista käännyitte Jumalan tykö, palvelemaan elävää ja totista Jumalaa
        1:10 ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.
        5:7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
        5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
        5:9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

        Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        "The 2nd Best RAPTURE Video on YouTube!!"
        https://www.youtube.com/watch?v=1tXafvMDoWg


    • Järki_vai_luulo

      Se ketä ei teijän kans väittele on voittaja.

      • aha


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        aha

        höps


    • Lähinnä huolestuttaa se, että jyrkit marxit pääsevät pukille ja lisääntymään. Lasten oikeuksien polkeminen alkaa hetioitis ja helvetin pelossa kasvaneesta on taikauskoa hankala enää karsia pois. Näin tämä sairas meemi, jota kristinuskoksi kutsutaan, siirtyy aina seuraavalle sukupolvelle.

      Tilanne on muuten todella hyvä järjen kannalta. Uskonnot tulevat nettiin kuolemaan, koska niiden edustajilla ei kertakaikkiaan ole minkäänlaista argumenttia esitettäväksi mielikuvitusystävänsä tueksi.

      Jyrbien ja marxien lapset (jos, mutta toivottavasti eivät ole onnistuneet lisääntymään) lukevat täällä paljon mua älykkäämpien sanaseppojen uskontokritiikkiä ja väittäisin uskonharhan katoavan parissa sukupolvessa lähes kokonaan.

      • puhetta


      • yurki1000js kirjoitti:

        puhetta

        Tämä kuvaa uskonharhaisten argumentaatiotasoa. Älykkyys riittää mantran hokemiseen, mutta ilmeisesti aivotoiminta pysähtyy tai joku hihna on pikkuisen löysällä.

        Olisi ollut hyvä paikka iskeä tauluun todisteet mielikuvitusystävästä, mutta eihän niitä ole.


      • he-ma kirjoitti:

        Tämä kuvaa uskonharhaisten argumentaatiotasoa. Älykkyys riittää mantran hokemiseen, mutta ilmeisesti aivotoiminta pysähtyy tai joku hihna on pikkuisen löysällä.

        Olisi ollut hyvä paikka iskeä tauluun todisteet mielikuvitusystävästä, mutta eihän niitä ole.

        Hema. Oletko Allerin palkkaama palstantäyttäjä?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Hema. Oletko Allerin palkkaama palstantäyttäjä?

        En, vaikka olisi kohtuullista saada allerilta palkkaa asiallisista ja harhattomista kommenteistani.

        Edelleen sinulla jyrbä olisi ollut taas erinomaisen hyvä paikka esittää todisteet mielikuvitusjumalastasi, jonka ainoa turvapaikka on korviesi välissä. Valitsit kuitenkin aiheen vaihtamisen, osoittaen uskosi heikkouden.

        Edelleen kritisoidessasi jumalasi rienaamista, epäilet hänen kykyään tehdä päätöksiä ja hänen kykyään estää rienaamiseni.

        Halveksit siis jumalaasi!


      • he-ma kirjoitti:

        En, vaikka olisi kohtuullista saada allerilta palkkaa asiallisista ja harhattomista kommenteistani.

        Edelleen sinulla jyrbä olisi ollut taas erinomaisen hyvä paikka esittää todisteet mielikuvitusjumalastasi, jonka ainoa turvapaikka on korviesi välissä. Valitsit kuitenkin aiheen vaihtamisen, osoittaen uskosi heikkouden.

        Edelleen kritisoidessasi jumalasi rienaamista, epäilet hänen kykyään tehdä päätöksiä ja hänen kykyään estää rienaamiseni.

        Halveksit siis jumalaasi!

        Lue siis.

        Room:
        9:9 Sillä lupauksen sana oli tämä: "Minä palaan tulevana vuonna tähän aikaan, ja silloin Saaralla on oleva poika."
        9:10 Eikä ainoastaan hänelle näin käynyt, vaan samoin kävi Rebekallekin, joka oli tullut raskaaksi yhdestä, meidän isästämme Iisakista;
        9:11 ja ennenkuin kaksoset olivat syntyneetkään ja ennenkuin olivat tehneet mitään, hyvää tai pahaa, niin - että Jumalan valinnan mukainen aivoitus pysyisi, ei tekojen tähden, vaan kutsujan tähden -
        9:12 sanottiin hänelle: "Vanhempi on palveleva nuorempaa",
        9:13 niinkuin kirjoitettu on: "Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin."
        9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
        9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
        9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
        9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
        9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
        9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
        9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
        9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?


      • he-ma kirjoitti:

        En, vaikka olisi kohtuullista saada allerilta palkkaa asiallisista ja harhattomista kommenteistani.

        Edelleen sinulla jyrbä olisi ollut taas erinomaisen hyvä paikka esittää todisteet mielikuvitusjumalastasi, jonka ainoa turvapaikka on korviesi välissä. Valitsit kuitenkin aiheen vaihtamisen, osoittaen uskosi heikkouden.

        Edelleen kritisoidessasi jumalasi rienaamista, epäilet hänen kykyään tehdä päätöksiä ja hänen kykyään estää rienaamiseni.

        Halveksit siis jumalaasi!

        Tosi on. Luoja operoi omaisuuttaan suvereenisti. Oppikaamme sanasta.

        Hes:
        33:8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        33:9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.


    • Hema, House ja Severus. Jauhatte tyhjää. Oletteko Allerin palkkaamia palstantäyttäjiä?

      • Vaihdat aihetta, kun et pysty perustelemaan uskoasi ja epäjumalaasi?


      • DRHouse

        Kuule, olisikohan sinun aika käydä taas moikkaamassa lääkärisetää noiden harhojesi tähden?


      • he-ma kirjoitti:

        Vaihdat aihetta, kun et pysty perustelemaan uskoasi ja epäjumalaasi?

        Evoluutiota EI OLE. Palataan asiaan sitten kun sinulla on ASIAA. Oletko sheriffi?


      • DRHouse kirjoitti:

        Kuule, olisikohan sinun aika käydä taas moikkaamassa lääkärisetää noiden harhojesi tähden?

        Oletko sheriffi?


      • DRHouse
        yurki1000js kirjoitti:

        Oletko sheriffi?

        Sinä taidat olla bona fide hullu...


      • DRHouse kirjoitti:

        Sinä taidat olla bona fide hullu...

        Bona fideen tiijät, mutta sivuutat dumaroinnin alkeet: "Audi alteram partem". Ai miks? Koska olet aseentellinen. Ai miks? Koska tuomitset Raamatun ennakolta - omaksi tuhoksesi.

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Suomi. HERÄÄ!


      • ateisti1000.js
        yurki1000js kirjoitti:

        Evoluutiota EI OLE. Palataan asiaan sitten kun sinulla on ASIAA. Oletko sheriffi?

        Miksi Jyrki valehtelet? Evoluutio on luonnossa esiintyvä prosessi, objektiivisesti havaittavissa oleva ja tieteellisesti todistettu.


      • ateisti1000.js kirjoitti:

        Miksi Jyrki valehtelet? Evoluutio on luonnossa esiintyvä prosessi, objektiivisesti havaittavissa oleva ja tieteellisesti todistettu.

        miks dorkennat ittes ?


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        miks dorkennat ittes ?

        herää


      • DRHouse
        yurki1000js kirjoitti:

        Bona fideen tiijät, mutta sivuutat dumaroinnin alkeet: "Audi alteram partem". Ai miks? Koska olet aseentellinen. Ai miks? Koska tuomitset Raamatun ennakolta - omaksi tuhoksesi.

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Suomi. HERÄÄ!

        Mitä ennaltatuomitsemista siinä on että olen lukenut raamatun kannasta kanteen 10 kertaa ja joka kerralla se on vain vahvistanut ateismiani?


      • DRHouse kirjoitti:

        Mitä ennaltatuomitsemista siinä on että olen lukenut raamatun kannasta kanteen 10 kertaa ja joka kerralla se on vain vahvistanut ateismiani?

        Kuule siis.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle. <

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Job:
        33:22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.
        33:23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
        33:24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.'
        33:25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
        33:26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
        33:27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
        33:28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'
        33:29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
        33:30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        Kuule siis.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle. <

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Job:
        33:22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.
        33:23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
        33:24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.'
        33:25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
        33:26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
        33:27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
        33:28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'
        33:29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
        33:30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.

        höps



    • Kerro.Rehellisesti.Nyt

      Yurki olehan nyt kerrankin rehellinen meille ja kerro onko sinulla oikeasti diagnosoitu mitään mielenterveysongelmia?

      • Rehellinen ateisti: "Evoluutiota ei ole, mutten voi uskoa Jumalaan." Henkimaailman juttu. Langennut maailma ei kiinnostu pelastuksesta, ellei Luoja kutsu.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Suomi. HERÄÄ!


      • Kerro.Rehellisesti.Nyt
        yurki1000js kirjoitti:

        Rehellinen ateisti: "Evoluutiota ei ole, mutten voi uskoa Jumalaan." Henkimaailman juttu. Langennut maailma ei kiinnostu pelastuksesta, ellei Luoja kutsu.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Suomi. HERÄÄ!

        Et vastannut kysymykseen. Onko perheesi huomannut että olet henkisesti sairas?


      • Kerro.Rehellisesti.Nyt kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen. Onko perheesi huomannut että olet henkisesti sairas?

        oletko lakannut hakkaamasta puolisoasi ?


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        oletko lakannut hakkaamasta puolisoasi ?

        höps



      • Kerro.Rehellisesti.Nyt
        yurki1000js kirjoitti:

        oletko lakannut hakkaamasta puolisoasi ?

        Et edelleen vastannut kysymykseen. En harrasta väkivaltaa, sori. Ehkä väkivalta on enemmän sinun juttusi. Kaikki ovat huomanneet että kärsit henkisistä ongelmista, etkö voi sitä myöntää rehellisesti?
        Noh kai se sinun on vaikea myöntää muille ja itsellesi.


      • Kerro.Rehellisesti.Nyt kirjoitti:

        Et edelleen vastannut kysymykseen. En harrasta väkivaltaa, sori. Ehkä väkivalta on enemmän sinun juttusi. Kaikki ovat huomanneet että kärsit henkisistä ongelmista, etkö voi sitä myöntää rehellisesti?
        Noh kai se sinun on vaikea myöntää muille ja itsellesi.

        Miksi vastaisin ivakysymyksiin?


      • Kerro.Rehellisesti.Nyt
        yurki1000js kirjoitti:

        Miksi vastaisin ivakysymyksiin?

        kaikki me selväjärkiset olemme huomanneet että sinä et ole sitä. Eli aika varmasti myös sinun lähipiiri on oikeassa elämässä havainnut, henkiset ongelmasi.

        Kai sinulla on hyvä lääkitys, että et missään vaiheessa äidy väkivaltaiseksi?
        Etpä sinä typerys täällä vastaa oikeastaan yhteenkään kysymykseen, joka jätät vastaamatta tai jauhat aivopestyä paskaasi.
        Voisit ennen kuolemaasi alkaa ajattelemaan omilla aivoillasi, jos saat ne kuntoon.


      • Kerro.Rehellisesti.Nyt kirjoitti:

        kaikki me selväjärkiset olemme huomanneet että sinä et ole sitä. Eli aika varmasti myös sinun lähipiiri on oikeassa elämässä havainnut, henkiset ongelmasi.

        Kai sinulla on hyvä lääkitys, että et missään vaiheessa äidy väkivaltaiseksi?
        Etpä sinä typerys täällä vastaa oikeastaan yhteenkään kysymykseen, joka jätät vastaamatta tai jauhat aivopestyä paskaasi.
        Voisit ennen kuolemaasi alkaa ajattelemaan omilla aivoillasi, jos saat ne kuntoon.

        EVOLUUTIO

        Evoluutioyksilöt säätävät omat lakinsa. Olen sitä mieltä, että sinä olet uhka yhteiskunnalle. Ehdotan poistoa.

        MAAILMANHALLITUS

        Antikristuksen mielestä kristityt ovat lainsuojattomia, koska he eivät kumarra petoa eivätkä ota pedonmerkkiä oikeaan käteensä tai otsaansa.

        EUROT POIS - SIRU TULEE

        https://www.google.fi/#q=eurot pois siru tulee

        MAAILMA YHDENTYY

        https://www.google.fi/#q=maailman yhdentyminen

        Suomi. HERÄÄ!


      • Kerro.Rehellisesti.Nyt

        Jep huomaa heti kirjoituksistasi että et ole terve. Toivottavasti sinun läheiset saa sinulle apua ajoissa. Tuollaiset harhaiset voivat olla vaarallisia muille ihmisille, ties vaikka mitä demoneita ja perkeleita saatat nähdä.


      • ateisti1000.js
        Kerro.Rehellisesti.Nyt kirjoitti:

        Jep huomaa heti kirjoituksistasi että et ole terve. Toivottavasti sinun läheiset saa sinulle apua ajoissa. Tuollaiset harhaiset voivat olla vaarallisia muille ihmisille, ties vaikka mitä demoneita ja perkeleita saatat nähdä.

        Ehkä olisi parasta jättää tämä hihuhörhö rauhassa hörhöilemään omiaan. Totuuden paljastaminen hänelle sekä hänen harhojensa esille tuomien saattaa vain pahentaa hänen mielenterveysongelmiaan.


      • uiui
        Kerro.Rehellisesti.Nyt kirjoitti:

        Jep huomaa heti kirjoituksistasi että et ole terve. Toivottavasti sinun läheiset saa sinulle apua ajoissa. Tuollaiset harhaiset voivat olla vaarallisia muille ihmisille, ties vaikka mitä demoneita ja perkeleita saatat nähdä.

        Mitä ne demonit ja perkeleet on?


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        EVOLUUTIO

        Evoluutioyksilöt säätävät omat lakinsa. Olen sitä mieltä, että sinä olet uhka yhteiskunnalle. Ehdotan poistoa.

        MAAILMANHALLITUS

        Antikristuksen mielestä kristityt ovat lainsuojattomia, koska he eivät kumarra petoa eivätkä ota pedonmerkkiä oikeaan käteensä tai otsaansa.

        EUROT POIS - SIRU TULEE

        https://www.google.fi/#q=eurot pois siru tulee

        MAAILMA YHDENTYY

        https://www.google.fi/#q=maailman yhdentyminen

        Suomi. HERÄÄ!

        Siru on tullut jo aikoja sitten. Sirullisella kortilla maksellaan ja nostetaan rahhaa.


      • 1234567--- kirjoitti:

        Siru on tullut jo aikoja sitten. Sirullisella kortilla maksellaan ja nostetaan rahhaa.

        Kyllä. Kortteja on ja käteistä on, muttei kauan. Älä enää nuku.


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Kyllä. Kortteja on ja käteistä on, muttei kauan. Älä enää nuku.

        yurkilla on aika herätä tutkimaan Ilmestyskirjaa, ja tunnistaa Ilmestyskirjan peto 666 ja hänen merkkinsä.
        Jos ei tunnista petoa 666 voi jäädä tämän pedon saaliiksi.

        Ilm.13:18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on


      • 1234567--- kirjoitti:

        yurkilla on aika herätä tutkimaan Ilmestyskirjaa, ja tunnistaa Ilmestyskirjan peto 666 ja hänen merkkinsä.
        Jos ei tunnista petoa 666 voi jäädä tämän pedon saaliiksi.

        Ilm.13:18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on

        Ellet halua seurata aikaasi ja teknologista kehitystä, en voi auttaa. Sääli. Olet kuin palstan ateistit.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kyllä. Kortteja on ja käteistä on, muttei kauan. Älä enää nuku.

        Yksi ainoa valuutta kattamaan koko maapallon. Miten Amazonin sademetsän kivikautta elävät intiaanit. Etsitäänkö nekin ja asennetaan niille siru käteen?


      • qwertyilija kirjoitti:

        Yksi ainoa valuutta kattamaan koko maapallon. Miten Amazonin sademetsän kivikautta elävät intiaanit. Etsitäänkö nekin ja asennetaan niille siru käteen?

        Hyvä pointti. Ehkä kandeekin muuttaa viidakkoon. Toki tärkein asia on elää ja olla Kristuksen uskossa. Nimittäin saatamme kuolla ylättäen tapaturmaisesti.


      • Hihhuuli
        uiui kirjoitti:

        Mitä ne demonit ja perkeleet on?

        Demonit, ei vissiin demareita, eikä Deutslandilaisia eikä Denmarkkeja. Mitä sitten, paha kysymys. Ne ovat pimeyyden ja tulen henkiolentoja, jotka tottelevat Saatanaa Ja Luciferia ja kapinoivat lähes ikuisesti Jumalaansa vastaan, mutta kun tajuavat sen enimmäkseen ilmaan huitomiseksi, niitäkin vähän helpottaa, ja Hellvettiiin ne syöstään vasta sitten, kun ne kestää ottaa matsin Mikansa ansaa vastaan. Tosin siinä välillä, ne pistävät ihmiset himoitsemaan pahaa, ja ottavat henkisesti haltuunsa, muutamia sairaita ihmiskehoja. Jos törmäät ihmiseen, joka on demonisesti riivattu, sitä pitää lyödä lujasti Raaamatulla päähän. Älä rupea vikisemään kun kohtaat demoneja, ne pitää aina ajaa pois Jumalan Sanalla, ja valitettavasti, jos ei muista ainuttakaan juutalaisten lastenlorua, niitä ei saa helposti poies.... Jeesus on niille tuttu ja turvallinen, käskijä, eli jos sinuun on mennyt sellainen, Jeesus ajaisi sen sikojen puuttuessa koiraasi, tai kissaasi. Luultavasti ne olisi kuitenkaan pakko päästää luontoon, jos demoni niihin menee, ei ne ole kilttejä nekään, jos niihin menee demoni. Sepä on näille ruumillemme loppujen lopuksi ihan yx lyst, muutta jos pystyt pyhyydellä, hyvyydellä ja vanhurskaudella hallitsemaan demonisi itse, saisit suuren palkinnon, koska silloinhan edes kaikki pahatkaan joutuisi Hellvettiin? Niistä saa kivoja vitsiniekkoja sun muuta, mutta ne kyttää, vaikka ikuisesti, että saisivat viedä vallan Ruumiisi Herralta, jota kutsutaan omalla nimelläsi.


    • Otsikkosi oli niin asiallinen että siihen täytyy vastata.

      Avarramme omaa tietoisuuttamme lukemalla miten kristityt ja kristityn irvikuvat ajattelevat. Kristityissä on siellä täällä fiksuja kirjoittajia, kuten tieteenharrastaja ja moloch_horridus. Olemme huolissamme siitä, että jotkut kristityn irvikuvat eivät erota todellisuutta taruista ja pelkäävät tietämistä ja tietoa.

      "Evolutionistin viimeinen tuomio" on kuolema. Joku menehtyy sairauteen, joku saa surmansa onnettomuudessa, pari tekee itsemurhan syistä jotka itse parhaiten tietää, onnekkaimmat kuolevat fyysiseen vanhuudenheikkouteen järkensä säilyttäneinä.

      • yurki1000jc

        höps


    • ateisti1000.js

      Palstan ateisti pyrkivät varmaankin lopettamaan maailmasta seuraavat asiat:

      - sodat, joita käydään etupäässä kreationistien toimesta ja uskontojen varjolla
      - lasten, naisten ja muiden uskontojen uhrien henkisen ja fyysisen hyväksikäytön, johon kreationistiset lahkouskovaiset raportoidusti syyllistyvät
      - uskonnollisiin uskomuksiin pohjautuvan valehtelun, jonka avulla ihmisiä rahastetaan ja hyväksikäyttöön
      - uskonnollisiin pseudotieteeseen, joka johtaa tieteenvastaisuuteen ja sitten kautta ihmisten kärsimyksiin
      - uskontoon pohjautuvan puoskaroinnin, kuten rukoushoidon ja rokotevastaisuuden yms huuhaan, joka todistetusti on johtanut ihmisten kuolemiin

      Siinä muutama asia mitä ateistit yrittävät saavuttaa.

      Mikä se onkaan sinun uskonlahkosi? Voin kaivaa esille lahkosi väärinkäytöksiä.

      • mitäs.siihen.sanot

        "rokotevastaisuuden"

        Ahaa rokotevastaisuuskin paranee kun tulee ateistiksi.

        Minusta taas täydellinen ja totaalinen tiedevastaisuus on jokaisen älyllisen ihmisen moraalinen velvollisuus.


      • tuota.sanon
        mitäs.siihen.sanot kirjoitti:

        "rokotevastaisuuden"

        Ahaa rokotevastaisuuskin paranee kun tulee ateistiksi.

        Minusta taas täydellinen ja totaalinen tiedevastaisuus on jokaisen älyllisen ihmisen moraalinen velvollisuus.

        Mitäs sitten täällä sitten idiootti möliset. Muuta lähi-itään kreationististen uskonsisaruksiesi luokse elämään paimentolaiselämää ilman tieteen, lääketieteen ja teknologian siunauksia.


      • KunhanHuomautan
        mitäs.siihen.sanot kirjoitti:

        "rokotevastaisuuden"

        Ahaa rokotevastaisuuskin paranee kun tulee ateistiksi.

        Minusta taas täydellinen ja totaalinen tiedevastaisuus on jokaisen älyllisen ihmisen moraalinen velvollisuus.

        "Minusta taas täydellinen ja totaalinen tiedevastaisuus on jokaisen älyllisen ihmisen moraalinen velvollisuus."

        Et näköjään kuitenkaan itse noudata sitä.


      • Pönttö-mikä-pönttö

        Laitahan tietsikkasi verkonpainoksi ja muuta turvemajaan asumaan. Tiedevastaisuutesi on pelkkää horinaa, jos kaikessa kuitenkin tukeudut tieteeseen pohjautuvaan tekniikkaan. Jos oikeasti vastustat tiedettä, moraalinen velvollisuutesi on luopua tieteen saavutuksista.


      • Ateisti 1000:
        > Palstan ateisti pyrkivät varmaankin lopettamaan maailmasta seuraavat asiat:

        - sodat, joita käydään etupäässä kreationistien toimesta ja uskontojen varjolla
        - lasten, naisten ja muiden uskontojen uhrien henkisen ja fyysisen hyväksikäytön, johon kreationistiset lahkouskovaiset raportoidusti syyllistyvät
        - uskonnollisiin uskomuksiin pohjautuvan valehtelun, jonka avulla ihmisiä rahastetaan ja hyväksikäyttöön
        - uskonnollisiin pseudotieteeseen, joka johtaa tieteenvastaisuuteen ja sitten kautta ihmisten kärsimyksiin
        - uskontoon pohjautuvan puoskaroinnin, kuten rukoushoidon ja rokotevastaisuuden yms huuhaan, joka todistetusti on johtanut ihmisten kuolemiin

        Siinä muutama asia mitä ateistit yrittävät saavuttaa. Mikä se onkaan sinun uskonlahkosi? Voin kaivaa esille lahkosi väärinkäytöksiä. <

        Sinulla on pääosin hyvät tavoitteet. Miten aiot toteuttaa ne? Jos uskot evoluutioon, joudut alistumaan evoluution vietäväksi. Ts. et voi parantaa maailmaa. Pulinat pois.

        Mikä on uskonlahkoni? Olen Kristuksen/Luojan/ Elämän Ylläpitäjän morsian.

        Ellemme voisi luottaa muuttumattomaan Luojaan, kaikki olisi suhteellista, emmekä voisi luottaa mihinkään. Logiikkaa voi harjoittaa.


      • mitäs.siihen.sanot kirjoitti:

        "rokotevastaisuuden"

        Ahaa rokotevastaisuuskin paranee kun tulee ateistiksi.

        Minusta taas täydellinen ja totaalinen tiedevastaisuus on jokaisen älyllisen ihmisen moraalinen velvollisuus.

        Kannatan OIKEAA tiedettä.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.


      • tuota.sanon kirjoitti:

        Mitäs sitten täällä sitten idiootti möliset. Muuta lähi-itään kreationististen uskonsisaruksiesi luokse elämään paimentolaiselämää ilman tieteen, lääketieteen ja teknologian siunauksia.

        PAREMPI MYÖHÄÄN KUIN EI MILLOINKAAN.

        Kuten tunnettua, muinaiset paimentolaiset kävivät iltakoulua Tela Viivin parhaissa kansakouluissa. He tiesivät kertoa, että eklipsi perustuu suhteeseen 1:400. Valla valaisee:)

        https://www.youtube.com/watch?v=GiJb2o0XhYw&feature=youtu.be&t=4m24s

        Nykyään sivistysvaltiotkin alkaa olla ajantasalla. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D

        > Dosentti Juhani Huovelin toimii yliopistonlehtorin virassa Helsingin yliopiston Tähtitieteen laitoksessa. Hän toimii kolmen Aurinko- ja planeettatutkimukseen liittyvän avaruushankkeen vetäjänä. Hankkeet ovat tällä hetkellä Kuuta kiertävä avaruusluotain SMART-1 ja sen XSM aurinkomonitori, vuonna 2007 laukaistavan intialaisen Chandrayaan-1 kuuluotaimen aurinkomonitori, sekä vuonna 2012 laukaistavan BepiColombo-Merkuriusluotaimen SIXS-aurinkomonitori.

        Esitelmöitsijä aloitti tarkastelemalla Auringon ja Kuun suhdetta. Aurinko ja Kuu näyttävät taivaalla täsmälleen samankokoisilta. Aurinko on kuitenkin todellisuudessa suunnilleen 400 kertaa suurempi kuin Kuu, mutta se on myös 400 kertaa kauempana. Täysikuu näyttää yötaivaalla melko kirkkaalta, mutta Maasta katsottuna Aurinko on noin 400.000 kertaa kirkkaampi! Aurinko paistaa neliömetrille sähkölieden pikalevy teholla (noin 1,4 kW/m^2). <

        https://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/juhuovelin.htm


      • Pönttö-mikä-pönttö kirjoitti:

        Laitahan tietsikkasi verkonpainoksi ja muuta turvemajaan asumaan. Tiedevastaisuutesi on pelkkää horinaa, jos kaikessa kuitenkin tukeudut tieteeseen pohjautuvaan tekniikkaan. Jos oikeasti vastustat tiedettä, moraalinen velvollisuutesi on luopua tieteen saavutuksista.

        Kelle puhut? Vastaan omasta puolestani.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        YMMÄRRÄ

        Langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Se PIMITTÄÄ...

        https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge

        ...ja TYHMENTÄÄ.

        https://www.google.fi/#q=population dumbing

        Onko toivoa? On.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Hinta on maksettu.

        http://bibelfokus.se/fi/node/269

        "Se on täytetty."

        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0

        LOPUKSI

        Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        Kelle puhut? Vastaan omasta puolestani.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        YMMÄRRÄ

        Langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Se PIMITTÄÄ...

        https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge

        ...ja TYHMENTÄÄ.

        https://www.google.fi/#q=population dumbing

        Onko toivoa? On.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Hinta on maksettu.

        http://bibelfokus.se/fi/node/269

        "Se on täytetty."

        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0

        LOPUKSI

        Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.

        höps


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kelle puhut? Vastaan omasta puolestani.

        FAKTAT:
        - Tiede ei kumoa Luojaa, koska Luoja on tiedon lähde.
        - Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet.

        YMMÄRRÄ

        Langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Se PIMITTÄÄ...

        https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge

        ...ja TYHMENTÄÄ.

        https://www.google.fi/#q=population dumbing

        Onko toivoa? On.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Hinta on maksettu.

        http://bibelfokus.se/fi/node/269

        "Se on täytetty."

        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0

        LOPUKSI

        Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.

        Et kai vain asu samassa pääkopassa kuin Aukino?


      • salmiakkisaluki kirjoitti:

        Et kai vain asu samassa pääkopassa kuin Aukino?

        SS. Kuka on Aukino? Kaikki eivät nimeä henkilöä, joille he osoittavat kommenttinsa. Ehkä kommentoija nimittää pöntöksi nikkiä "ateisti1000.js".

        ateisti1000.js
        19.6.2016 14:28
        UUSI
        Palstan ateisti pyrkivät varmaankin lopettamaan maailmasta seuraavat asiat:
        - sodat, joita käydään etupäässä kreationistien toimesta ja uskontojen varjolla
        - lasten, naisten ja muiden uskontojen uhrien henkisen ja fyysisen hyväksikäytön, johon kreationistiset lahkouskovaiset raportoidusti syyllistyvät
        - uskonnollisiin uskomuksiin pohjautuvan valehtelun, jonka avulla ihmisiä rahastetaan ja hyväksikäyttöön
        - uskonnollisiin pseudotieteeseen, joka johtaa tieteenvastaisuuteen ja sitten kautta ihmisten kärsimyksiin
        - uskontoon pohjautuvan puoskaroinnin, kuten rukoushoidon ja rokotevastaisuuden yms huuhaan, joka todistetusti on johtanut ihmisten kuolemiin
        Siinä muutama asia mitä ateistit yrittävät saavuttaa.
        Mikä se onkaan sinun uskonlahkosi? Voin kaivaa esille lahkosi väärinkäytöksiä.


      • yurki1000jc
        yurki1000js kirjoitti:

        SS. Kuka on Aukino? Kaikki eivät nimeä henkilöä, joille he osoittavat kommenttinsa. Ehkä kommentoija nimittää pöntöksi nikkiä "ateisti1000.js".

        ateisti1000.js
        19.6.2016 14:28
        UUSI
        Palstan ateisti pyrkivät varmaankin lopettamaan maailmasta seuraavat asiat:
        - sodat, joita käydään etupäässä kreationistien toimesta ja uskontojen varjolla
        - lasten, naisten ja muiden uskontojen uhrien henkisen ja fyysisen hyväksikäytön, johon kreationistiset lahkouskovaiset raportoidusti syyllistyvät
        - uskonnollisiin uskomuksiin pohjautuvan valehtelun, jonka avulla ihmisiä rahastetaan ja hyväksikäyttöön
        - uskonnollisiin pseudotieteeseen, joka johtaa tieteenvastaisuuteen ja sitten kautta ihmisten kärsimyksiin
        - uskontoon pohjautuvan puoskaroinnin, kuten rukoushoidon ja rokotevastaisuuden yms huuhaan, joka todistetusti on johtanut ihmisten kuolemiin
        Siinä muutama asia mitä ateistit yrittävät saavuttaa.
        Mikä se onkaan sinun uskonlahkosi? Voin kaivaa esille lahkosi väärinkäytöksiä.

        höps


      • Aukino
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Et kai vain asu samassa pääkopassa kuin Aukino?

        ÖÖ, siis aukino olen minä, alias Krevokki Hihhuli ja mm... no empä kerro kaikkia multinikkejäni, ettei teille tulisi paniikkia, että näillä palastoilla ole kuin muutama keskustelija, vaikka niin se valitettavasti saattaa olla.


    • Demokratiameilläondemoni

      En viitsinyt vaivautua selaamaan saamiasi kommentteja koska kokemuspiirini mukaan ei sieltä tuollaiseen avaukseen mitään niin älykästä löydy että niihin kannattaisi käyttää kallista aikaa.

      Totean kuitenkin tässä syyn siihen että miksi evokit täällä krepalstalla hääräilevät. Se se että he ovat pääsääntöisesti homoja jotka yrittävät kaikin epätoivoisin keinoin, siis tämänkin palstan kautta, etsiä jonkinlaista hyväksymystä homostellulleen josta heidän oma henkilökohtainen omatuntonsa heitä syyttää koko ajan.

      Meinaan että vaikka tämä on kreapalsta niin suurin osa ev.lut-kreakeistakin hyväksyy homostelun ja dokaamisen kuten Iltalehdestä saimme tänään lukea.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016061821695674_uu.shtml

      Siis jos kirkollisissa juhlatilaisuuksissa pitää aina olla päissään niin toki nyt ymmärrän vähän paremmin niitä sekopäisiä päätöksiä mitä tuo piispojen neuvosto on tehnyt, heheh.


      Siis kysymys palstan ev.lut.evokeille kuuluukin tällä kertaa että kumpi on luotettavampi opas ihmiselle, Paavali Mooses Jeesus vaiko Mäkinen ja

      Marja-Sisko? Heheheheh.


      Mutta vakavasti ottaen, eiköhän kansankirkkomme ole maailmaan halatessaan tullut epäuskottavuudessaan matkansa päähän? Miksi kirkon pitäisi saada ensimmäistänkään penniä veronmaksajilta niinkuin se nyt saa miljoonia kirkollisveron lisäksi. Tulkoon toimeen omillaan jos tulee. Eikä varmasti tule.

      Elämme demokraattisessa maassa joten jokaisen yhteisön tulisi tietenkin tulla toimeen kannattajiensa tuella eikä millää yrityksiltä kiskottavilta pakkoveroilla kuten nykyään tapahtuu.

      Siis todellinen demokratia toteutuu kun kirkon kannattajat tukevat kirkkoaan sen verran mitä haluavat sitä tukea ilman että kirkko laillisesti rosvoaa vaikkapa muslimin ja varsinkin juutalaisten autokauppiaiden yrityksiltä väkisin kirkollisveroa kuten meillä tapahtuu.

      • Saathan sinäkin työkyvyttömyyseläkkeesi veronmaksajilta.


      • Kiitos Demokratia...
        Maailmaa ei voi ymmärtää, ellei noteeraa henkimaailman todellisuutta. Suomi luopui Varjelijastaan. Laittomuus rehottaa. Edesmennyt evankelista KALEVI LEHTINEN kuvasi Suomen kristikunnan surkeaa tilaa seuraavasti: "Suomessa on 4.000.000 kristittyä, joiden uskonto uuspakanuus."

        Kaikki on ennustettu. Olemme lopunajassa. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        Maranatha!

        https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E


      • yurki1000jc

        herää


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Demokratia...
        Maailmaa ei voi ymmärtää, ellei noteeraa henkimaailman todellisuutta. Suomi luopui Varjelijastaan. Laittomuus rehottaa. Edesmennyt evankelista KALEVI LEHTINEN kuvasi Suomen kristikunnan surkeaa tilaa seuraavasti: "Suomessa on 4.000.000 kristittyä, joiden uskonto uuspakanuus."

        Kaikki on ennustettu. Olemme lopunajassa. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        Maranatha!

        https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E

        yurkki sinulla on aivan järjetön näkemys, että ensin olisi tempaus ja sitten vaivanaika. Tämä on sitä harhautus evankeliumia.
        Koeta yurkki ymmärtää, että noin ei tule menemään mitenkä sinä ymmärrät.


      • 1234567--- kirjoitti:

        yurkki sinulla on aivan järjetön näkemys, että ensin olisi tempaus ja sitten vaivanaika. Tämä on sitä harhautus evankeliumia.
        Koeta yurkki ymmärtää, että noin ei tule menemään mitenkä sinä ymmärrät.

        Mun järki ei ratkaise. Luojan järki ratkaisee.
        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa

        En odota Antikristusta. Odotan Ylkääni. Hän pelastaa odottajansa ennen maailmanhallitusta (NWO).
        https://www.google.fi/#q=nwo kills

        Vaivanajassa vainotaan ja mestataan niitä, jotka eivät ota "merkkiä" oikeaan käteen tai otsaan. Nämä asiat tiedetään, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.

        Ilm 13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, 13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        Biblia (1776) Ja minä näin istuimet, ja he istuivat niiden päällä, ja heille annettiin tuomio; ja niiden sielut, jotka Jesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden MESTATUT olivat, ja jotka ei petoa kumartaneet eikä hänen kuvaansa, ja ei ottaneet hänen merkkiänsä otsiinsa taikka käsiinsä; ja he elivät ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        Olemme lopunajassa. Giljotiinit odottavat uhrejaan.
        https://www.google.fi/#q=fema guillotines


      • 1234567--
        yurki1000js kirjoitti:

        Mun järki ei ratkaise. Luojan järki ratkaisee.
        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa

        En odota Antikristusta. Odotan Ylkääni. Hän pelastaa odottajansa ennen maailmanhallitusta (NWO).
        https://www.google.fi/#q=nwo kills

        Vaivanajassa vainotaan ja mestataan niitä, jotka eivät ota "merkkiä" oikeaan käteen tai otsaan. Nämä asiat tiedetään, koska Raamattu tuli Suomeen kauan sitten.

        Ilm 13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, 13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        Biblia (1776) Ja minä näin istuimet, ja he istuivat niiden päällä, ja heille annettiin tuomio; ja niiden sielut, jotka Jesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden MESTATUT olivat, ja jotka ei petoa kumartaneet eikä hänen kuvaansa, ja ei ottaneet hänen merkkiänsä otsiinsa taikka käsiinsä; ja he elivät ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        Olemme lopunajassa. Giljotiinit odottavat uhrejaan.
        https://www.google.fi/#q=fema guillotines

        Jos yurkki ei tätä ymmärrä, että sunnuntai on pedonmerkki. . . Vastaavasti sapatti on Jumalan merkki, joka tulee pitää pyhänäpäivänä. Ellet näitä ymmärrä tai haluakaan ymmärtää, niin olet täysin sivuraiteilla. Näin ollen sinulla ei ole ateisteillekaan mitään annettavaa, vaan pelkkiä harhaisia opetuksia Ilmestyskirjasta.
        Ei pelasteta ketään, ennen maailmanhallitusta, se on kyllä suurta satua. Ei tule olemaan mitään tempauksia, ennen Jeesuksen toista tulemista, sellaiset selitykset ovat täyttä huuhaata, ja harhaan johtamista.


      • 1234567-- kirjoitti:

        Jos yurkki ei tätä ymmärrä, että sunnuntai on pedonmerkki. . . Vastaavasti sapatti on Jumalan merkki, joka tulee pitää pyhänäpäivänä. Ellet näitä ymmärrä tai haluakaan ymmärtää, niin olet täysin sivuraiteilla. Näin ollen sinulla ei ole ateisteillekaan mitään annettavaa, vaan pelkkiä harhaisia opetuksia Ilmestyskirjasta.
        Ei pelasteta ketään, ennen maailmanhallitusta, se on kyllä suurta satua. Ei tule olemaan mitään tempauksia, ennen Jeesuksen toista tulemista, sellaiset selitykset ovat täyttä huuhaata, ja harhaan johtamista.

        "Näin ollen sinulla ei ole ateisteillekaan mitään annettavaa:"

        PELASTUS

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

        Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Ap.t. 2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

        Jooel 2:32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

        Ps. Mihin leiriin kuulut?


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        "Näin ollen sinulla ei ole ateisteillekaan mitään annettavaa:"

        PELASTUS

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

        Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        Ap.t. 2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

        Jooel 2:32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

        Ps. Mihin leiriin kuulut?

        yurkin tulee uudesti syntyä ylhäältä, jotta käsittäisit syvällisemmin Raamatun sanaa. Ei jokainen joka sanoo Herra Herra pelastu, vaan joka tekee taivaallisen Isän tahdon. Taivaallisen Isän tahto on , että pidämme myöskin taivaallisen Isän antaman sapatin pyhänäpäivänä. Sapatti on sinulle suuri kompastuskivi.

        Joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa, vaikka osaisi Raamatun ulkoa.


      • 1234567--- kirjoitti:

        yurkin tulee uudesti syntyä ylhäältä, jotta käsittäisit syvällisemmin Raamatun sanaa. Ei jokainen joka sanoo Herra Herra pelastu, vaan joka tekee taivaallisen Isän tahdon. Taivaallisen Isän tahto on , että pidämme myöskin taivaallisen Isän antaman sapatin pyhänäpäivänä. Sapatti on sinulle suuri kompastuskivi.

        Joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa, vaikka osaisi Raamatun ulkoa.

        Edelleen. Lepo on ihmistä varten eikä toisinpäin. Tietyn päivän palvonta tekee kyseisestä päivästä epäjumalan. Tärkeintä on levätä RIITTÄVÄSTI. tarpeet ovat yksilölliset.

        Biblia (1776) Niin pysykäät siis siinä vapaudessa, jolla Kristus meitä vapahtanut on, ja älkäät taas teitänne sekoittako orjuuden ikeeseen.


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Edelleen. Lepo on ihmistä varten eikä toisinpäin. Tietyn päivän palvonta tekee kyseisestä päivästä epäjumalan. Tärkeintä on levätä RIITTÄVÄSTI. tarpeet ovat yksilölliset.

        Biblia (1776) Niin pysykäät siis siinä vapaudessa, jolla Kristus meitä vapahtanut on, ja älkäät taas teitänne sekoittako orjuuden ikeeseen.

        Valitettavasti yurkki on niin harhassa kuin olla ja voi. Sapatti on pyhäpäivä MUISTA. Sapatti ei ole epäjumala. Ellei yurkki kunnioita sapattia pyhänäpäivänä, niin olet auttamattomasti synnin orjuudessa.


      • KarppinenAV
        1234567-- kirjoitti:

        Jos yurkki ei tätä ymmärrä, että sunnuntai on pedonmerkki. . . Vastaavasti sapatti on Jumalan merkki, joka tulee pitää pyhänäpäivänä. Ellet näitä ymmärrä tai haluakaan ymmärtää, niin olet täysin sivuraiteilla. Näin ollen sinulla ei ole ateisteillekaan mitään annettavaa, vaan pelkkiä harhaisia opetuksia Ilmestyskirjasta.
        Ei pelasteta ketään, ennen maailmanhallitusta, se on kyllä suurta satua. Ei tule olemaan mitään tempauksia, ennen Jeesuksen toista tulemista, sellaiset selitykset ovat täyttä huuhaata, ja harhaan johtamista.

        Höh, taas hölmö höh. Pedonmerkki on se piirisiru, jonka avulla ihmisistä tehdään KYBORGGEJA.
        Vanha pedonmerkki, rannekello on liian irtonainen, vaikka 1. pedonmerkki oli Aabelilla, syödä Lammas. Kainista tuli silti pahempi peto, koska hän söi tai vain murhasi Aabelinsa.


      • Akillesko

        Minusta yurkin kannattaisi luntata Raamatusta, se että Paavalikin sanoi, että ei sillä ole suurta väliä, minkä päivän pyhittää lepopäiväksi, ja itsellämme on ollut pitkään niin suuri luopumus, juutalaisten opeista, ettemme paastoa kahta päivää viikossa, kuten juutalaisten kuului tehdä, koska liika hekumointi altistaa juurikin niille demoneille, ihminen näet saa liikaa hekumaenergiaa, jossa pahat puheetkin viihtyvät. Kuitenkin Paavalikin hyväksyi sen, että toinen pyhitää vaikkapa maanantain, ja joku viikonlopun, oleellista on se, että jos EI ANNA lepoa itselleen, joutuu olemaan vaikka väkisin kahleissa levossa pitkään, ettei koko ajan tekisi pahojakin töitään, kaikessa pahassa palkan ja rahanhimossa.
        Sehän se Tuonelan TAAKKAKIN monella rikkaalla oli. Jeesus ihmettelee kanssani silti, että miksi noin pieniä asioita luulette ehkä suurestikin tärkeiksi? Tärkeintä on ihmissuhteet ja Jumalsuhde, vaikka maailma monet pakottaa sen vaihtamaan voittamiseen peleissä ja urheilussa ja mammonankeruuseen. Toki saatte voittaa toisia, jos kestätte sen, että itsekin tulette sitten yhtenään tai kohta voitetuksi. Rahalla saa ostaa kaikenlaista, ja kun monet on köyhiäkin, he ovat usein katkeria, jos eivät usko, ettei heidän suorituksia kuitenkaan vertailla samassa kategoriassa. Sitä on paha mennä silti sanomaan, kumman kategoria oli sitten arvokkaampi. Profeettaa Elia sanoi, päinvastoin kuin maailma, eräässä apokryfissään että epätasa-arvon hyväksyneet olivat halvempia ihmisiä.


      • 1234567--- kirjoitti:

        Valitettavasti yurkki on niin harhassa kuin olla ja voi. Sapatti on pyhäpäivä MUISTA. Sapatti ei ole epäjumala. Ellei yurkki kunnioita sapattia pyhänäpäivänä, niin olet auttamattomasti synnin orjuudessa.

        1234567. Ollaan realisteja. Jeesus täytti lain jokaisen ihmisen puolesta. Meillä luoduilla ei ole mitään mahdollisuutta täyttää lakia niin, että sitä kautta voisimme saavuttaa iankaikkisen elämän.


    • >>Oletteko oikeasti huolissanne kanssakulkijoistanne?<<
      Kyllä te mielisairaat olette huolestuttavia irrallaan liikkuessanne.

      • kiitos kekek
        olet ystävällinen
        ateistit ovat


    • Mielikuvitusta_peliin

      Olemme lopunajassa. Venäjä tuhosi isiksen, nyt Ranskan giljotiinit odottavat uhrejaan.


    • hengenvaarallinenhullu

      Yksittäinen uskovainen on säälittävä reppana ja sekopäinen kaheli.
      Laumana he ovat hegenvaarallisia hulluja.

      • Epäjumalienkieltäjä

        Ei kai kenellekään tarvitse vuonna 2016 selittää miksi fundamentalismi ja ääriuskonnollisuus ovat vaarallisia.

        Tämänkin palstan (uskoakseni) enimmäkseen vaarattomat hihhulit vähättelevät joukkomurhia, pitävät sotaa parempana vaihtoehtona kuin sitä, että homot saavat olla avoimesti homoja, perustelevat rasismia Jumalan sanalla jne. Eli aika synkissä vesissä nämä kotifundiksetkin pulikoivat, vaikka tuskin nettimesoamista kummempaan koskaan ryhtyvät.


      • Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Ei kai kenellekään tarvitse vuonna 2016 selittää miksi fundamentalismi ja ääriuskonnollisuus ovat vaarallisia.

        Tämänkin palstan (uskoakseni) enimmäkseen vaarattomat hihhulit vähättelevät joukkomurhia, pitävät sotaa parempana vaihtoehtona kuin sitä, että homot saavat olla avoimesti homoja, perustelevat rasismia Jumalan sanalla jne. Eli aika synkissä vesissä nämä kotifundiksetkin pulikoivat, vaikka tuskin nettimesoamista kummempaan koskaan ryhtyvät.

        Mikä on (hyvä) antisi maailmalle?


      • Epäjumalienkieltäjä
        yurki1000js kirjoitti:

        Mikä on (hyvä) antisi maailmalle?

        Puolustan sekulaaria humanismia ja länsimaisen demokratian perusarvoja sen vähän minkä pystyn.


      • Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Puolustan sekulaaria humanismia ja länsimaisen demokratian perusarvoja sen vähän minkä pystyn.

        REALISMI

        Islam-sakki hyödyntää demokratiaamme ja kaappaa lopulta vallan ja demokratian tilalle tulee sharia-laki. Mallia otetaan natseilta. Nämä ovat lopunajan ilmiöitä. Maailmaa ei voi ymmärtää, ellei noteeraa henkimaailmaa.

        https://www.google.fi/#q=islam in europe 2016&tbm=vid

        Suomi. HERÄÄ!



    • Voi teitä ateisteja. Itseänne petätte. Rehellinen ateisti: "Tiedän, ettei evoluutiota ole, mutten voi uskoa Jumalaan."

      • yurki1000jc

        höps


    • työtä_tekevä_ateisti

      Olemme huolissamme hyvinkin.

      Maailmanlopun ennusteet ovat olleet koko maailman sivu hyvin kaupaksi menevä tuote. Niille on yhteistä, että lahkolaishihhulit ajoittavat ne sopivasti muutaman vuoden päähän. Samalla lahkolaisyhteisöt ja nettihuijarit keräävät tyhmiltä rahaa ja pahimmissa tapauksissa isoja lahjoituksia.

      Sitten kun sitä Jeesusta ei tullutkaan ja ollaan puilla paljailla, kukas maksaa laskun? Ketkä muutkaan kuin me työssä käyvät, yhteiskunnalle veroja maksavat ateistit.

      • Milloin aiot herätä? Sitten kun on liian myöhäistä? Mikset tiedä mitä ymärilläsi tapahtuu?

        > Suomen "alasajo" on tahallista. Jumala sallii sen, koska Suomen hyvinvointi on Jumalan lahja uskoville ihmisille. Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin. <

        http://opsti.japo.fi/nwo.htm

        Koska lakkasimme olemasta isänmaataan rakastava kansa, on luonnollista, että menetimme itsenäisyytemme. Perustuslakimme vastainen EU-jäsenyytemme teki Suomesta YRITYKSEN päivämäärällä 1.1.1995.

        > Onko olosi outo? Oletko tuuminut, että jotakin tapahtui 90-luvulla ja maamme Suomi muuttui oudosti täysin erilaiseksi kuin mitä se oli ollut aikaisemman itsenäisyytensä aikana? Jos sinusta on tuntunut siltä, olet aivan oikeassa. 1990-luvun puolessa välissä Suomen tasavallasta tuli nimittäin yritys, jonka toimenkuvaan kuuluu kaikki valtiollinen toiminta ja yritysmuoto on Valtio ja sen laitokset. Kertaanpa vielä: sinun kotimaastasi tehtiin kaikessa salassa yritys. Sinulle ei tästä ole kerrottu yhtään mitään. Veikkaanpa ettei suurin osa kansanedustajistakaan tiedä elävänsä yrityksessä. <

        http://rayhablogi.blogspot.fi/2014/12/isanmaasi-suomi-onkin-yritys.html

        > Politiikkamme tähtäsi integraatioon jo 80-luvun puolella. Näin saatiin aikaiseksi suorastaan vallankumouksellinen Integraatiolama ”vahvan markan politiikan” ja muiden sisäänpääsyehtojen seurauksena. Tämä merkitsi mm. noin 40 000 yrityksen kaatamista, valtavaa työttömyyttä runsaan 15 vuoden ajaksi, ”velkavankeutta” syyttömille ja täysin ulkopuolisillekin, oikeusmurhia, itsemurhia. Luvatun suuren taloudellisen kasvun sijaan saatiin kuristavien jäsenyysehtojen vuoksi lama koko Länsi-Eurooppaan, Suomeen syvin. <

        http://ipu.fi/mitaa-pahaa-eu-on-suomelle-tehnyt/

        ! YLIVELKAINEN KANSA EI OLE ITSENÄINEN KANSA !

        > Keväällä 2009 Suomen valtion velka oli 53 miljardia euroa. Muutos on ollut dramaattinen. Ylivelkaantunut valtio menettää vähitellen itsenäisyytensä. Sen menoista päättävät muut ja sen tulot valuvat muille. Haluaako tai pystyykö Suomi katkaisemaan velkakierteensä? Ne poliitikot, jotka velkaantumisesta päättävät, eivät ole enää vastaamassa, kun velat on maksettava. Sillä aikaa kun luit tämän, noin minuutissa, Suomen velka kasvoi yli 10 000 eurolla. <

        http://velkakello.fi/

        > Suomessa tapahtuneet valtiopetokset

        ETA:an ja EY:hyn/EU:hun liityttäessä tapahtui dokumentein todistettuna kaikkiaan kolme valtiopetosta.

        Kyseiset valtiopetokset ovat presidentti Koiviston määräysten seurausta, koska Hallitusmuodon (HM) 33 §:n mukaan presidentti määräsi ulkopolitiikasta. Kaikki kolme valtiopetosta liittyvät EY-politiikkaan eli ulkopolitiikkaan.

        Huomattakoon, että tapahtuneiden valtiopetosten vaatimisessa selvitettäväksi ei ole kysymys EY-/EU-kriittisyydestä. Selvittämisen kohde on Suomen silloisen korkeimman valtiojohdon eli presidentti Koiviston valtiopetoksellinen toiminta. <

        http://jormajaakkola.fi/Valtiopetokset Suomessa

        Ps. Uskotko olevasi tulevaisuuden iloinen eläkkeennauttija, REALLY?


      • hui_hai
        yurki1000js kirjoitti:

        Milloin aiot herätä? Sitten kun on liian myöhäistä? Mikset tiedä mitä ymärilläsi tapahtuu?

        > Suomen "alasajo" on tahallista. Jumala sallii sen, koska Suomen hyvinvointi on Jumalan lahja uskoville ihmisille. Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin. <

        http://opsti.japo.fi/nwo.htm

        Koska lakkasimme olemasta isänmaataan rakastava kansa, on luonnollista, että menetimme itsenäisyytemme. Perustuslakimme vastainen EU-jäsenyytemme teki Suomesta YRITYKSEN päivämäärällä 1.1.1995.

        > Onko olosi outo? Oletko tuuminut, että jotakin tapahtui 90-luvulla ja maamme Suomi muuttui oudosti täysin erilaiseksi kuin mitä se oli ollut aikaisemman itsenäisyytensä aikana? Jos sinusta on tuntunut siltä, olet aivan oikeassa. 1990-luvun puolessa välissä Suomen tasavallasta tuli nimittäin yritys, jonka toimenkuvaan kuuluu kaikki valtiollinen toiminta ja yritysmuoto on Valtio ja sen laitokset. Kertaanpa vielä: sinun kotimaastasi tehtiin kaikessa salassa yritys. Sinulle ei tästä ole kerrottu yhtään mitään. Veikkaanpa ettei suurin osa kansanedustajistakaan tiedä elävänsä yrityksessä. <

        http://rayhablogi.blogspot.fi/2014/12/isanmaasi-suomi-onkin-yritys.html

        > Politiikkamme tähtäsi integraatioon jo 80-luvun puolella. Näin saatiin aikaiseksi suorastaan vallankumouksellinen Integraatiolama ”vahvan markan politiikan” ja muiden sisäänpääsyehtojen seurauksena. Tämä merkitsi mm. noin 40 000 yrityksen kaatamista, valtavaa työttömyyttä runsaan 15 vuoden ajaksi, ”velkavankeutta” syyttömille ja täysin ulkopuolisillekin, oikeusmurhia, itsemurhia. Luvatun suuren taloudellisen kasvun sijaan saatiin kuristavien jäsenyysehtojen vuoksi lama koko Länsi-Eurooppaan, Suomeen syvin. <

        http://ipu.fi/mitaa-pahaa-eu-on-suomelle-tehnyt/

        ! YLIVELKAINEN KANSA EI OLE ITSENÄINEN KANSA !

        > Keväällä 2009 Suomen valtion velka oli 53 miljardia euroa. Muutos on ollut dramaattinen. Ylivelkaantunut valtio menettää vähitellen itsenäisyytensä. Sen menoista päättävät muut ja sen tulot valuvat muille. Haluaako tai pystyykö Suomi katkaisemaan velkakierteensä? Ne poliitikot, jotka velkaantumisesta päättävät, eivät ole enää vastaamassa, kun velat on maksettava. Sillä aikaa kun luit tämän, noin minuutissa, Suomen velka kasvoi yli 10 000 eurolla. <

        http://velkakello.fi/

        > Suomessa tapahtuneet valtiopetokset

        ETA:an ja EY:hyn/EU:hun liityttäessä tapahtui dokumentein todistettuna kaikkiaan kolme valtiopetosta.

        Kyseiset valtiopetokset ovat presidentti Koiviston määräysten seurausta, koska Hallitusmuodon (HM) 33 §:n mukaan presidentti määräsi ulkopolitiikasta. Kaikki kolme valtiopetosta liittyvät EY-politiikkaan eli ulkopolitiikkaan.

        Huomattakoon, että tapahtuneiden valtiopetosten vaatimisessa selvitettäväksi ei ole kysymys EY-/EU-kriittisyydestä. Selvittämisen kohde on Suomen silloisen korkeimman valtiojohdon eli presidentti Koiviston valtiopetoksellinen toiminta. <

        http://jormajaakkola.fi/Valtiopetokset Suomessa

        Ps. Uskotko olevasi tulevaisuuden iloinen eläkkeennauttija, REALLY?

        "Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin"

        Haha. Kuten rakettimaisen elintasonousun tehneissä ateistivaltioissa kuten Kiinassa tai Etelä-Koreassa? Tai Japanissa missä kristinuskoa ei ole käytännössä lainkaan?


      • hui_hai kirjoitti:

        "Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin"

        Haha. Kuten rakettimaisen elintasonousun tehneissä ateistivaltioissa kuten Kiinassa tai Etelä-Koreassa? Tai Japanissa missä kristinuskoa ei ole käytännössä lainkaan?

        Täsmennän. Kyseessä on Jeesuksesta luopunut jälkikristillinen länsimaailma.


      • Epäjumalienkieltäjä
        yurki1000js kirjoitti:

        Milloin aiot herätä? Sitten kun on liian myöhäistä? Mikset tiedä mitä ymärilläsi tapahtuu?

        > Suomen "alasajo" on tahallista. Jumala sallii sen, koska Suomen hyvinvointi on Jumalan lahja uskoville ihmisille. Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin. <

        http://opsti.japo.fi/nwo.htm

        Koska lakkasimme olemasta isänmaataan rakastava kansa, on luonnollista, että menetimme itsenäisyytemme. Perustuslakimme vastainen EU-jäsenyytemme teki Suomesta YRITYKSEN päivämäärällä 1.1.1995.

        > Onko olosi outo? Oletko tuuminut, että jotakin tapahtui 90-luvulla ja maamme Suomi muuttui oudosti täysin erilaiseksi kuin mitä se oli ollut aikaisemman itsenäisyytensä aikana? Jos sinusta on tuntunut siltä, olet aivan oikeassa. 1990-luvun puolessa välissä Suomen tasavallasta tuli nimittäin yritys, jonka toimenkuvaan kuuluu kaikki valtiollinen toiminta ja yritysmuoto on Valtio ja sen laitokset. Kertaanpa vielä: sinun kotimaastasi tehtiin kaikessa salassa yritys. Sinulle ei tästä ole kerrottu yhtään mitään. Veikkaanpa ettei suurin osa kansanedustajistakaan tiedä elävänsä yrityksessä. <

        http://rayhablogi.blogspot.fi/2014/12/isanmaasi-suomi-onkin-yritys.html

        > Politiikkamme tähtäsi integraatioon jo 80-luvun puolella. Näin saatiin aikaiseksi suorastaan vallankumouksellinen Integraatiolama ”vahvan markan politiikan” ja muiden sisäänpääsyehtojen seurauksena. Tämä merkitsi mm. noin 40 000 yrityksen kaatamista, valtavaa työttömyyttä runsaan 15 vuoden ajaksi, ”velkavankeutta” syyttömille ja täysin ulkopuolisillekin, oikeusmurhia, itsemurhia. Luvatun suuren taloudellisen kasvun sijaan saatiin kuristavien jäsenyysehtojen vuoksi lama koko Länsi-Eurooppaan, Suomeen syvin. <

        http://ipu.fi/mitaa-pahaa-eu-on-suomelle-tehnyt/

        ! YLIVELKAINEN KANSA EI OLE ITSENÄINEN KANSA !

        > Keväällä 2009 Suomen valtion velka oli 53 miljardia euroa. Muutos on ollut dramaattinen. Ylivelkaantunut valtio menettää vähitellen itsenäisyytensä. Sen menoista päättävät muut ja sen tulot valuvat muille. Haluaako tai pystyykö Suomi katkaisemaan velkakierteensä? Ne poliitikot, jotka velkaantumisesta päättävät, eivät ole enää vastaamassa, kun velat on maksettava. Sillä aikaa kun luit tämän, noin minuutissa, Suomen velka kasvoi yli 10 000 eurolla. <

        http://velkakello.fi/

        > Suomessa tapahtuneet valtiopetokset

        ETA:an ja EY:hyn/EU:hun liityttäessä tapahtui dokumentein todistettuna kaikkiaan kolme valtiopetosta.

        Kyseiset valtiopetokset ovat presidentti Koiviston määräysten seurausta, koska Hallitusmuodon (HM) 33 §:n mukaan presidentti määräsi ulkopolitiikasta. Kaikki kolme valtiopetosta liittyvät EY-politiikkaan eli ulkopolitiikkaan.

        Huomattakoon, että tapahtuneiden valtiopetosten vaatimisessa selvitettäväksi ei ole kysymys EY-/EU-kriittisyydestä. Selvittämisen kohde on Suomen silloisen korkeimman valtiojohdon eli presidentti Koiviston valtiopetoksellinen toiminta. <

        http://jormajaakkola.fi/Valtiopetokset Suomessa

        Ps. Uskotko olevasi tulevaisuuden iloinen eläkkeennauttija, REALLY?

        Jaahas. Nämä kotimaan hihhulit ottavat mallia Amerikasta ja tekevät Jumalasta populistipolitikkoa.

        <<Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin>>

        Nälkävuosina Suomessa olikin varmasti paljon ateisteja.

        <<Koska lakkasimme olemasta isänmaataan rakastava kansa, on luonnollista, että menetimme itsenäisyytemme.>>

        Tällä ei ole ainakaan mitään tekemistä Raamatun kanssa. Jos on joku asia, josta Jeesus ei puhunut halaistua sanaa, niin se on isänmaallisuus. Tarinan mukaan Jeesus eli miehitetyssä maassa, mutta eipä häntä kiinnostanut kuka valtaa piti.


      • Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Jaahas. Nämä kotimaan hihhulit ottavat mallia Amerikasta ja tekevät Jumalasta populistipolitikkoa.

        <<Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin>>

        Nälkävuosina Suomessa olikin varmasti paljon ateisteja.

        <<Koska lakkasimme olemasta isänmaataan rakastava kansa, on luonnollista, että menetimme itsenäisyytemme.>>

        Tällä ei ole ainakaan mitään tekemistä Raamatun kanssa. Jos on joku asia, josta Jeesus ei puhunut halaistua sanaa, niin se on isänmaallisuus. Tarinan mukaan Jeesus eli miehitetyssä maassa, mutta eipä häntä kiinnostanut kuka valtaa piti.

        Niinpä. Elämmekin langenneessa maailmassa. Se tarkoittaa sitä, että ihmiset luopuivat oikeamielisestä Kuninkaasta/Luojasta ja huusivat itselleen ihmiskuninkaita/tyranneja.

        Onneks on kuiteski niin, ettei Luojan luomakunnassa ole sattumalle sijaa.

        SUOMI ISRAEL
        https://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

        Lisää kiintoisia kuvia:
        http://jarmo10.org/kartat.htm


      • Epäjumalienkieltäjä
        yurki1000js kirjoitti:

        Niinpä. Elämmekin langenneessa maailmassa. Se tarkoittaa sitä, että ihmiset luopuivat oikeamielisestä Kuninkaasta/Luojasta ja huusivat itselleen ihmiskuninkaita/tyranneja.

        Onneks on kuiteski niin, ettei Luojan luomakunnassa ole sattumalle sijaa.

        SUOMI ISRAEL
        https://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

        Lisää kiintoisia kuvia:
        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Jos minulla joskus on ollut epäilyksiä siitä oletko ihan täyspäinen, niin nuo kuvat päällekkäin asetetuista lipuista ja edesmenneen tyrvännön kunnan vaakuna poisti minulta kaikki epäilyt.

        Kirsikkana kakkaran päällä oli sivuston ammattimainen taso. Selaimelle sivu näyttää nimekseen "Pääotsikko tulee tähän". Tämän täytyy olla merkki Jumalalta.


      • Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Jos minulla joskus on ollut epäilyksiä siitä oletko ihan täyspäinen, niin nuo kuvat päällekkäin asetetuista lipuista ja edesmenneen tyrvännön kunnan vaakuna poisti minulta kaikki epäilyt.

        Kirsikkana kakkaran päällä oli sivuston ammattimainen taso. Selaimelle sivu näyttää nimekseen "Pääotsikko tulee tähän". Tämän täytyy olla merkki Jumalalta.

        Mihin pyrit ja miksi? Oletko vain palstantäyttäjä?


      • Epäjumalienkieltäjä
        yurki1000js kirjoitti:

        Mihin pyrit ja miksi? Oletko vain palstantäyttäjä?

        Tyrvännön vaakunan nimeen aikeeni ovat hyvät ja haluan vain ihmiskunnan parasta.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Niinpä. Elämmekin langenneessa maailmassa. Se tarkoittaa sitä, että ihmiset luopuivat oikeamielisestä Kuninkaasta/Luojasta ja huusivat itselleen ihmiskuninkaita/tyranneja.

        Onneks on kuiteski niin, ettei Luojan luomakunnassa ole sattumalle sijaa.

        SUOMI ISRAEL
        https://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

        Lisää kiintoisia kuvia:
        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Opiskelehan lisää tuota linkkisi sivustoa. Onhan siinä sinulle toki paljon asiaa, varmasti enemmän kuin mitä ikinä oppisit esim. jostakin evoluutiota tai kosmologiaa käsittelevästä populääritieteellisestä teoksesta.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Niinpä. Elämmekin langenneessa maailmassa. Se tarkoittaa sitä, että ihmiset luopuivat oikeamielisestä Kuninkaasta/Luojasta ja huusivat itselleen ihmiskuninkaita/tyranneja.

        Onneks on kuiteski niin, ettei Luojan luomakunnassa ole sattumalle sijaa.

        SUOMI ISRAEL
        https://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

        Lisää kiintoisia kuvia:
        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Todella huvittavia nuo sinun Israel aiheiset hörhösivusi. Tutustuttaisiinko vaihteeksi faktaa sisältäviin Israeliin liittyviin sivustoihin?

        Osaatko hörhö selittää miksi Juutalaisten Exoduksesta ei ole löytynyt mitään arkeologisia eikä historiallisia todisteita?

        "Despite being regarded in Judaism as the primary factual historical narrative of the origin of the religion, culture and ethnicity, Exodus is now accepted by scholars as having been compiled in the 8th–7th centuries BCE from stories dating possibly as far back as the 13th century BCE, with further polishing in the 6th–5th centuries BCE, as a theological and political manifesto to unite the Israelites in the then‐current battle for territory against Egypt.[4]

        Archaeologists from the 19th century onward were actually surprised not to find any evidence whatsoever for the events of Exodus. By the 1970s, archaeologists had largely given up regarding the Bible as any use at all as a field guide.

        The archaeological evidence of local Canaanite, rather than Egyptian, origins of the kingdoms of Judah and Israel is "overwhelming," and leaves "no room for an Exodus from Egypt or a 40‐year pilgrimage through the Sinai wilderness."[5] The culture of the earliest Israelite settlements is Canaanite, their cult objects are of the Canaanite god El, the pottery is in the local Canaanite tradition, and the alphabet is early Canaanite. Almost the sole marker distinguishing Israelite villages from Canaanite sites is an absence of pig bones.

        It is considered possible that those Canaanites who started regarding themselves as the Israelites were joined or led by a small group of Semites from Egypt, possibly carrying stories that made it into Exodus. As the tribe expanded, they may have begun to clash with neighbors, perhaps sparking the tales of conflict in Joshua and Judges.

        William Dever, an archaeologist normally associated with the more conservative end of Syro-Palestinian archaeology, has labeled the question of the historicity of Exodus “dead.” Israeli archaeologist Ze'ev Herzog provides the current consensus view on the historicity of the Exodus;[6]

        “”The Israelites never were in Egypt. They never came from abroad. This whole chain is broken. It is not a historical one. It is a later legendary reconstruction—made in the seventh century [BCE]—of a history that never happened.
        Professor of Ancient History and Archaeology Eric H. Cline[wp] also summarizes the scholarly consensus in his book Biblical Archaeology: A Very Short Introduction (published by Oxford University Press and winner of the 2011 Biblical Archaeology Society's "Best Popular Book on Archaeology");[7]"2

        http://rationalwiki.org/wiki/Evidence_for_the_Exodus


      • puolimutkateisti kirjoitti:

        Todella huvittavia nuo sinun Israel aiheiset hörhösivusi. Tutustuttaisiinko vaihteeksi faktaa sisältäviin Israeliin liittyviin sivustoihin?

        Osaatko hörhö selittää miksi Juutalaisten Exoduksesta ei ole löytynyt mitään arkeologisia eikä historiallisia todisteita?

        "Despite being regarded in Judaism as the primary factual historical narrative of the origin of the religion, culture and ethnicity, Exodus is now accepted by scholars as having been compiled in the 8th–7th centuries BCE from stories dating possibly as far back as the 13th century BCE, with further polishing in the 6th–5th centuries BCE, as a theological and political manifesto to unite the Israelites in the then‐current battle for territory against Egypt.[4]

        Archaeologists from the 19th century onward were actually surprised not to find any evidence whatsoever for the events of Exodus. By the 1970s, archaeologists had largely given up regarding the Bible as any use at all as a field guide.

        The archaeological evidence of local Canaanite, rather than Egyptian, origins of the kingdoms of Judah and Israel is "overwhelming," and leaves "no room for an Exodus from Egypt or a 40‐year pilgrimage through the Sinai wilderness."[5] The culture of the earliest Israelite settlements is Canaanite, their cult objects are of the Canaanite god El, the pottery is in the local Canaanite tradition, and the alphabet is early Canaanite. Almost the sole marker distinguishing Israelite villages from Canaanite sites is an absence of pig bones.

        It is considered possible that those Canaanites who started regarding themselves as the Israelites were joined or led by a small group of Semites from Egypt, possibly carrying stories that made it into Exodus. As the tribe expanded, they may have begun to clash with neighbors, perhaps sparking the tales of conflict in Joshua and Judges.

        William Dever, an archaeologist normally associated with the more conservative end of Syro-Palestinian archaeology, has labeled the question of the historicity of Exodus “dead.” Israeli archaeologist Ze'ev Herzog provides the current consensus view on the historicity of the Exodus;[6]

        “”The Israelites never were in Egypt. They never came from abroad. This whole chain is broken. It is not a historical one. It is a later legendary reconstruction—made in the seventh century [BCE]—of a history that never happened.
        Professor of Ancient History and Archaeology Eric H. Cline[wp] also summarizes the scholarly consensus in his book Biblical Archaeology: A Very Short Introduction (published by Oxford University Press and winner of the 2011 Biblical Archaeology Society's "Best Popular Book on Archaeology");[7]"2

        http://rationalwiki.org/wiki/Evidence_for_the_Exodus

        Eipä löytynyt yurji1000js selitystä siihen, että miksi Exodukselle ei löydy mitään historiallisia tai arkeologisia todisteita.

        Voin siis vasta hänen puolestaan.

        Exodus on pelkästään keksitty tarina. Kuten tarinaan liittyvä Mooses. Ja kuten kaikki Raamatun tarinat. Satukirjaan pohjautuviin uskomuksiin perustuu siis kreationismi ja fundamentelistiuskovaisten maailmankuva.


      • puolimutkateisti kirjoitti:

        Eipä löytynyt yurji1000js selitystä siihen, että miksi Exodukselle ei löydy mitään historiallisia tai arkeologisia todisteita.

        Voin siis vasta hänen puolestaan.

        Exodus on pelkästään keksitty tarina. Kuten tarinaan liittyvä Mooses. Ja kuten kaikki Raamatun tarinat. Satukirjaan pohjautuviin uskomuksiin perustuu siis kreationismi ja fundamentelistiuskovaisten maailmankuva.

        Et vakuuta. Ittees petät. Pyydän lukijoitani rukoilemaan sinulle ja Suomelle pelastusta.

        - Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta.

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


      • puolimutkateisti kirjoitti:

        Todella huvittavia nuo sinun Israel aiheiset hörhösivusi. Tutustuttaisiinko vaihteeksi faktaa sisältäviin Israeliin liittyviin sivustoihin?

        Osaatko hörhö selittää miksi Juutalaisten Exoduksesta ei ole löytynyt mitään arkeologisia eikä historiallisia todisteita?

        "Despite being regarded in Judaism as the primary factual historical narrative of the origin of the religion, culture and ethnicity, Exodus is now accepted by scholars as having been compiled in the 8th–7th centuries BCE from stories dating possibly as far back as the 13th century BCE, with further polishing in the 6th–5th centuries BCE, as a theological and political manifesto to unite the Israelites in the then‐current battle for territory against Egypt.[4]

        Archaeologists from the 19th century onward were actually surprised not to find any evidence whatsoever for the events of Exodus. By the 1970s, archaeologists had largely given up regarding the Bible as any use at all as a field guide.

        The archaeological evidence of local Canaanite, rather than Egyptian, origins of the kingdoms of Judah and Israel is "overwhelming," and leaves "no room for an Exodus from Egypt or a 40‐year pilgrimage through the Sinai wilderness."[5] The culture of the earliest Israelite settlements is Canaanite, their cult objects are of the Canaanite god El, the pottery is in the local Canaanite tradition, and the alphabet is early Canaanite. Almost the sole marker distinguishing Israelite villages from Canaanite sites is an absence of pig bones.

        It is considered possible that those Canaanites who started regarding themselves as the Israelites were joined or led by a small group of Semites from Egypt, possibly carrying stories that made it into Exodus. As the tribe expanded, they may have begun to clash with neighbors, perhaps sparking the tales of conflict in Joshua and Judges.

        William Dever, an archaeologist normally associated with the more conservative end of Syro-Palestinian archaeology, has labeled the question of the historicity of Exodus “dead.” Israeli archaeologist Ze'ev Herzog provides the current consensus view on the historicity of the Exodus;[6]

        “”The Israelites never were in Egypt. They never came from abroad. This whole chain is broken. It is not a historical one. It is a later legendary reconstruction—made in the seventh century [BCE]—of a history that never happened.
        Professor of Ancient History and Archaeology Eric H. Cline[wp] also summarizes the scholarly consensus in his book Biblical Archaeology: A Very Short Introduction (published by Oxford University Press and winner of the 2011 Biblical Archaeology Society's "Best Popular Book on Archaeology");[7]"2

        http://rationalwiki.org/wiki/Evidence_for_the_Exodus

        Ateistit eivät vakuuta. Palataan asiaan jos ja kun Luoja sinua kutsuu.
        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0


      • Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Tyrvännön vaakunan nimeen aikeeni ovat hyvät ja haluan vain ihmiskunnan parasta.

        Luojaa et taida noteerata. Mikä on kaikenteoriasi?


      • yurki1000jc

        höps


      • Pelkäät.totuutta
        yurki1000js kirjoitti:

        Et vakuuta. Ittees petät. Pyydän lukijoitani rukoilemaan sinulle ja Suomelle pelastusta.

        - Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta.

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        " Et vakuuta. Ittees petät. Pyydän lukijoitani rukoilemaan sinulle ja Suomelle pelastusta."

        Eihän puolimutkateisti itseasiassa sinua yritä vakuuttaa vaan arkeologia ja historian tutkimus. Katsos kun Exodukselle todisteita etsineet arkeologit ja tutkijat eivät ole niitä teidän hihujen kuvittelemia "evolutionisteja" tai pelkäämiänne ateisteja vaan he ovat olleet pääasiassa kristittyjä ja juutalaisia, jotka todellakin ovat halunneet löytää todisteita. Vaan kun eivät ole löytäneet mitään.

        Tiedän että tämä tosiasia pelottaa sinua ihana saatanallisesti ja siksi yrität kieltää ja väistää tuon tosiasian.

        HERÄÄ pahvi. Uskosi rakentuu pelkkiin satuihin.


      • yurki1000js
        Pelkäät.totuutta kirjoitti:

        " Et vakuuta. Ittees petät. Pyydän lukijoitani rukoilemaan sinulle ja Suomelle pelastusta."

        Eihän puolimutkateisti itseasiassa sinua yritä vakuuttaa vaan arkeologia ja historian tutkimus. Katsos kun Exodukselle todisteita etsineet arkeologit ja tutkijat eivät ole niitä teidän hihujen kuvittelemia "evolutionisteja" tai pelkäämiänne ateisteja vaan he ovat olleet pääasiassa kristittyjä ja juutalaisia, jotka todellakin ovat halunneet löytää todisteita. Vaan kun eivät ole löytäneet mitään.

        Tiedän että tämä tosiasia pelottaa sinua ihana saatanallisesti ja siksi yrität kieltää ja väistää tuon tosiasian.

        HERÄÄ pahvi. Uskosi rakentuu pelkkiin satuihin.

        Pahvi? Olet masentava tyyppi:(
        http://orig12.deviantart.net/60c3/f/2011/052/2/2/cardboard_man_by_paintedadvocate-d3a23rx.jpg


      • Nyt.naurattaa

      • Nyt.naurattaa kirjoitti:

        Hehe. Nytkö sitten masennuit hihu kun sinulle selvisi että uskosi perustuu satuihin.

        Kuhan testaan lukijoideni hjuumorintajua:)

        Jos lähtökohta on, ettei Mooses-sakki delannut eikä niitten kledjut kuluneet, voimme olettaa, että jälkeen jäi vain paskajana, joka on saattanut säiden ja pillerinpyörittäjien ja paskakärpästen vaikutuksesta häippästä kuin tuhka tuuleen. RUOTUUN SIITÄ! :D:D:D

        https://www.youtube.com/watch?v=B9fhCvlqEO0


      • Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Jos minulla joskus on ollut epäilyksiä siitä oletko ihan täyspäinen, niin nuo kuvat päällekkäin asetetuista lipuista ja edesmenneen tyrvännön kunnan vaakuna poisti minulta kaikki epäilyt.

        Kirsikkana kakkaran päällä oli sivuston ammattimainen taso. Selaimelle sivu näyttää nimekseen "Pääotsikko tulee tähän". Tämän täytyy olla merkki Jumalalta.

        ""Pääotsikko tulee tähän". Tämän täytyy olla merkki Jumalalta."

        Työkalutkin jeesuksen ajalta :D

        <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">


      • relaa.ja.rauhoitu

        >> ateisteilla ei ole mitään annettavaa luomiseen luottaville ihmisille <<
        Sinä se luulet tietäväsi kaiken. Olet selvästi turhautunut kun juttujasi pidetään houreina, mitä ne ovatkin. Tyylisi on loukkaavampi kuin ennen, aikana kun terrorisoit ateismi-palstaa.
        Yritä edes kerran keskustella, etkä tekisi kuten nyt eli heittelet linkkiä toisen perään, et koskaan itse vastaa kysymykseen, vaikka itse vaadit niitä joka välissä. Mieti miten rasittavaa ja ärsyttävää matkaseuraa laisesi ylimielinen ihminen olisi vaikkapa pitkällä junamatkalla.


      • relaa.ja.rauhoitu kirjoitti:

        >> ateisteilla ei ole mitään annettavaa luomiseen luottaville ihmisille <<
        Sinä se luulet tietäväsi kaiken. Olet selvästi turhautunut kun juttujasi pidetään houreina, mitä ne ovatkin. Tyylisi on loukkaavampi kuin ennen, aikana kun terrorisoit ateismi-palstaa.
        Yritä edes kerran keskustella, etkä tekisi kuten nyt eli heittelet linkkiä toisen perään, et koskaan itse vastaa kysymykseen, vaikka itse vaadit niitä joka välissä. Mieti miten rasittavaa ja ärsyttävää matkaseuraa laisesi ylimielinen ihminen olisi vaikkapa pitkällä junamatkalla.

        Miksi koet kenenkään lausuntoja loukkaavina? Eihän evoluutiossa ole tunteita. Siinähän on vain ainetta. Logiikkaa voi harjoittaa.

        Ps. Pahoittelen karkeaa tyyliäni, jos sen karkeaksi koet. Sinä saatat olla erilainen ateisti. Palstan normiateistit eivät alun alkaenkaan kiinnostuneet selvittämään onko jutuissani perää. Sen sijaan he keskittyvät ivaamaan Jumalan lapsia. He pitävät itseään jumalina ja loukkaantuvat jos heille sanoo, että joku on heidän yläpuolellaan.


      • HuokausTyperyyttä
        yurki1000js kirjoitti:

        Miksi koet kenenkään lausuntoja loukkaavina? Eihän evoluutiossa ole tunteita. Siinähän on vain ainetta. Logiikkaa voi harjoittaa.

        Ps. Pahoittelen karkeaa tyyliäni, jos sen karkeaksi koet. Sinä saatat olla erilainen ateisti. Palstan normiateistit eivät alun alkaenkaan kiinnostuneet selvittämään onko jutuissani perää. Sen sijaan he keskittyvät ivaamaan Jumalan lapsia. He pitävät itseään jumalina ja loukkaantuvat jos heille sanoo, että joku on heidän yläpuolellaan.

        Sinulta sairaalta se logiikka puuttuu ihan kokonaan. Mitä jos ensin ottaisit oikeasti selvää mitä evoluutio tarkoittaa, tutkisit asiaa aivan puolueettomasta näkökulmasta, ilman uskovaisten hörhösivustoja. Aloita vaikka Wikipediasta ja etene siitä.
        Sinun jutuissasi ei ole järjen hiventä, Jeesuksen toista tulemista on ennustettu jo 2000vuotta ja mitään ei ole tapahtunut.
        Kukaan ei täällä pidä itseään Jumalana, miksi kukaan haluaisi pitää itseään satuolentona.
        Jos pidät raamattua faktana, se on helposti kumottu, esimerkiksi vedenpaisumus on todistettu tapahtumattomaksi. Evankeliumit eivät ole historiankirjoitusta vaan ilosanomia jne. Voisit ottaa näistäkin asioista selvää.


      • HuokausTyperyyttä kirjoitti:

        Sinulta sairaalta se logiikka puuttuu ihan kokonaan. Mitä jos ensin ottaisit oikeasti selvää mitä evoluutio tarkoittaa, tutkisit asiaa aivan puolueettomasta näkökulmasta, ilman uskovaisten hörhösivustoja. Aloita vaikka Wikipediasta ja etene siitä.
        Sinun jutuissasi ei ole järjen hiventä, Jeesuksen toista tulemista on ennustettu jo 2000vuotta ja mitään ei ole tapahtunut.
        Kukaan ei täällä pidä itseään Jumalana, miksi kukaan haluaisi pitää itseään satuolentona.
        Jos pidät raamattua faktana, se on helposti kumottu, esimerkiksi vedenpaisumus on todistettu tapahtumattomaksi. Evankeliumit eivät ole historiankirjoitusta vaan ilosanomia jne. Voisit ottaa näistäkin asioista selvää.

        Voi sinua sokeaa. Menit kaltaistesi jonoon:(
        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d3/be/42/d3be4271b24887537edb961356b71ce0.jpg


      • HuokausTyperyyttä

        Tässä asiassa kyllä sinä se sokea olet. Otahan neuvosta vaarin ja ota selvää asioista idiootti.
        Tuollainen harhaisuus ja todellisuuden kieltäminen on noloa.


      • HuokausTyperyyttä kirjoitti:

        Tässä asiassa kyllä sinä se sokea olet. Otahan neuvosta vaarin ja ota selvää asioista idiootti.
        Tuollainen harhaisuus ja todellisuuden kieltäminen on noloa.

        Onneksemme "God Is".
        https://www.youtube.com/watch?v=GauUHGDiTXk


      • Sama.menoJatkuu

      • Sama.menoJatkuu kirjoitti:

        Jaahas se henkisesti sairas Yurki taas aloittanut turhan vouhotuksensa. Et taida voida psyykkisesti vieläkään hyvin?

        Meillä on kohtuullisen kokoinen perhe. Meitä asuu siellä ja täällä. Monet osaavat musisoida:)

        "Praise Him - The Brooklyn Tabernacle Choir"
        https://www.youtube.com/watch?v=C1AYKRjoFxs

        "Power Praise - The Sweetest Name of All [ Korean ]"
        https://www.youtube.com/watch?v=FVq9BNq1yyU

        Rauhaa päälle maan ja lukijain sydämiin.


      • yurki1000jc

        höps


    • Nimi_Ja_Merkki

      - Yritättekö pelastaa kretut evoluution kostolta?

      Ei ole mitään kostoa, jolta tarvitsisi pelastaa.

      - Millainen on evoluution "vika tuomio" vääräuskoisille?

      Ei minkäänlainen.

      - Milloin vika tuomio tulee?

      Viimeisiä tuomioita on vain hupsujen ihmisten satukirjoissa. Se tulee siinä vaiheessa, kun Kuu on juustoa, lehmät lentävät, 2 2=3 ja satukirjat kuvaavat todellisuutta.

      Tyydyttikö vastaus?

      • IlkimyksenHirvinauta

      • Nimi_Ja_Merkki

        Niin no. Yleensä eläinlajista puhuttaessa lentämisellä kai tarkoitetaan sitä, mitä englanninkielessä kutsutaan nimellä powered flight. Kyllä mikä tahansa elollinen tai eloton objekti "osaa" pudota rautatiesillalta alas.


      • PeliMiesPoikanen

        Miten te voitte koko ajan väittää muiden olevan aina väärässä vain toteamalla:"Sitä ei ole?" Ettekö tajua, että he ovat tutkineet noita asioita aivan yhtä kauan ja intohimoisesti tai enemmänkin mitä te omaa Darwininne persettä, tai Kretskut huitoneet ilmaan, että tuohon kohtaan taas kohta kopioidun tai siirryn avaruudessamme.... Teille nauretaan ja itketään paljon, itse saan vain aina ihmetyksen kuin Jeesus:"Hän ihmetteli heidän epäuskoaan".
        Mutta."Jeesus Kristus tulee pelaamaan tuotakin paskahousua kohta kanssanne"(J.Karja)


    • Olen huolissani. Evoluution viimeinen tuomio tulee ensi keskiviikkona klo13.35. Uskovaisille kasvaa valtava tyrä nivusiin. Ateistien tukat vain vaihtavat väriä. Kaljut tulevat olemaan nyreissään ja huutavat taivaalle säkkiin pukeutuneina.

      • Mikaps: "...tuomio tulee ensi keskiviikkona klo13.35."

        Luuk. 13:35
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

        Maailmanrauha voi alkaa sitten kun Israelin jäännös kutsuu Kuningastaan "hoosianna". Saako ihminen aikaan maailmanrauhan? Ei, mutta Jeesus saa. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        HOOSIANNA

        https://www.youtube.com/watch?v=0XLHOXPrwW0


      • flättä_öörth
        yurki1000js kirjoitti:

        Mikaps: "...tuomio tulee ensi keskiviikkona klo13.35."

        Luuk. 13:35
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

        Maailmanrauha voi alkaa sitten kun Israelin jäännös kutsuu Kuningastaan "hoosianna". Saako ihminen aikaan maailmanrauhan? Ei, mutta Jeesus saa. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        HOOSIANNA

        https://www.youtube.com/watch?v=0XLHOXPrwW0

        Kannattaa muuten yurki alkaa pikkuhiljaa uskomaan siihen litteään maahan sellaisena kuin se Raamatussa täs-mäl-li-ses-ti kuvataan. Kun ylöstempaus tulee niin litteän maan pinnalta on helppo ohjailla itsensä taivaan portille. Zekkaat vaan ettet niihin kiinni oleviin tulvaportteihin. Eiks jes? Jos kuvittelet että maa on pallo niin ylöstempauksessa jengihän sinkoilee pallolta ympäri ämpäri avaruutta, osa tipahtaa kuun kamaralle ja onnettomimmat kärzähtää auringossa. Ei olis hjuva juttu se.


      • flättä_öörth kirjoitti:

        Kannattaa muuten yurki alkaa pikkuhiljaa uskomaan siihen litteään maahan sellaisena kuin se Raamatussa täs-mäl-li-ses-ti kuvataan. Kun ylöstempaus tulee niin litteän maan pinnalta on helppo ohjailla itsensä taivaan portille. Zekkaat vaan ettet niihin kiinni oleviin tulvaportteihin. Eiks jes? Jos kuvittelet että maa on pallo niin ylöstempauksessa jengihän sinkoilee pallolta ympäri ämpäri avaruutta, osa tipahtaa kuun kamaralle ja onnettomimmat kärzähtää auringossa. Ei olis hjuva juttu se.

        Thanks. Olet nero. Pannaan korvan taa :D:D:D
        http://www.theologica.fi/nerolahteita.html


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Mikaps: "...tuomio tulee ensi keskiviikkona klo13.35."

        Luuk. 13:35
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

        Maailmanrauha voi alkaa sitten kun Israelin jäännös kutsuu Kuningastaan "hoosianna". Saako ihminen aikaan maailmanrauhan? Ei, mutta Jeesus saa. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth

        HOOSIANNA

        https://www.youtube.com/watch?v=0XLHOXPrwW0

        yurkki miksi jatkat aina samaa harhaista näkemystäsi mitä tempaukseen tulee ?


      • 1234567--- kirjoitti:

        yurkki miksi jatkat aina samaa harhaista näkemystäsi mitä tempaukseen tulee ?

        Perustan näkemykseni Luojamme ilmoitukseen.


      • fdgfdgdfgf

        Siis satuihin joita sokeasti uskot Jumalan ilmoitukseksi.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Perustan näkemykseni Luojamme ilmoitukseen.

        Eli siis omaan tulkintaasi siitä.


      • Mikaps kirjoitti:

        Eli siis omaan tulkintaasi siitä.

        Mikaps. Kuis juttu on oikeesti? Jos aloitat, ole hyvä ja viimeistele.


      • fdgfdgdfgf kirjoitti:

        Siis satuihin joita sokeasti uskot Jumalan ilmoitukseksi.

        Mistä kaikki?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Mikaps. Kuis juttu on oikeesti? Jos aloitat, ole hyvä ja viimeistele.

        Meillä kaikilla on oma tulkinta. Jotkut vain luulevat omansa olevan Jumalan tarkoittama versio.


      • uiui
        Mikaps kirjoitti:

        Meillä kaikilla on oma tulkinta. Jotkut vain luulevat omansa olevan Jumalan tarkoittama versio.

        Mitä ihminen on havainnut luonnossa? Mikroevoluutiota, joka ei ole oikeaa kehitystä, koska siinä perimä supistuu. Evoluutioteoria oli pakko keksiä, koska Aatamin pojat ja tyttäret eivät hevillä nöyrry tunnustamaan syntejään Luojalleen. Ongelma johtuu surullisen kuuluisasta paratiisin lankeemuksesta. Onneks on Jeesus:)

        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0


      • Krevokki

        Mutta olisiko sinulle suurikin pettymys, jos Jumalakin kutsuu makroevoluutioksi sitä, että oli vähintäänkin kopioinut ja siirtänyt ominaisuuksia eläimien välillä silloin luodessaan geneettisesti meidätkin? Ihminenkin on läjä melko monen eläimen ominaisuuksia, ja sikiökehityksessä näemme, monta vaihetta sikiöllä, jossa se muistuttaa joitakin noita evoluutiossa väitetyjen esi-isiemme muotoja!
        Avatkaa jo silmänne, vaikka olettekin biologisen tieteen omaskumisessa, kuin pikkukoiria, silmänne ummessa, jotka tykkäävät vasta kiukutella, että kaikki ei yhtä hellään isiin usko kuin ne.....Nähkää evoluutiometaforfoosin voima, ja please, pyytäkää jo muutamaa pilkkaanne anteeksi, kuten JC:n väitettiin tehneen, vaikka en itsekään ole varma, jäätyikö se hellvettinsä oikeasti, en ole juonut niin paljoa viinaa, että olisin kyennyt vakoilemaan sitä, että oliko se anteeksipyyntö taannoin oikeasti JC? Mutta humalaisten harhat eikä unetkaan onneksi vielä kelpaa todisteiksi oikeudessakaan. Olisko itse Jesus Christkin vielä hieman vanhemman velhouden lumoissa luulemassa nykytiedettä valheeksi? EI Jeesuskaan tiedä sitä mitä ette hänen pienimmälle veljelleen ole kyenneet kertomaan. Kuitenkin evoluutioteoria on julkinen, poistakaa se paska jo sydämestänne, että evoluutiouskomus vaatii aina julkijumalattomuutta, se on Saatanasta tuo luulo, koska oikeasti jotkut lulee päinvastoinkin, että kreationismi on vasta eksytystä(varsinkin eräs Eeva ja monet muutkin naiset)


      • Krevokki kirjoitti:

        Mutta olisiko sinulle suurikin pettymys, jos Jumalakin kutsuu makroevoluutioksi sitä, että oli vähintäänkin kopioinut ja siirtänyt ominaisuuksia eläimien välillä silloin luodessaan geneettisesti meidätkin? Ihminenkin on läjä melko monen eläimen ominaisuuksia, ja sikiökehityksessä näemme, monta vaihetta sikiöllä, jossa se muistuttaa joitakin noita evoluutiossa väitetyjen esi-isiemme muotoja!
        Avatkaa jo silmänne, vaikka olettekin biologisen tieteen omaskumisessa, kuin pikkukoiria, silmänne ummessa, jotka tykkäävät vasta kiukutella, että kaikki ei yhtä hellään isiin usko kuin ne.....Nähkää evoluutiometaforfoosin voima, ja please, pyytäkää jo muutamaa pilkkaanne anteeksi, kuten JC:n väitettiin tehneen, vaikka en itsekään ole varma, jäätyikö se hellvettinsä oikeasti, en ole juonut niin paljoa viinaa, että olisin kyennyt vakoilemaan sitä, että oliko se anteeksipyyntö taannoin oikeasti JC? Mutta humalaisten harhat eikä unetkaan onneksi vielä kelpaa todisteiksi oikeudessakaan. Olisko itse Jesus Christkin vielä hieman vanhemman velhouden lumoissa luulemassa nykytiedettä valheeksi? EI Jeesuskaan tiedä sitä mitä ette hänen pienimmälle veljelleen ole kyenneet kertomaan. Kuitenkin evoluutioteoria on julkinen, poistakaa se paska jo sydämestänne, että evoluutiouskomus vaatii aina julkijumalattomuutta, se on Saatanasta tuo luulo, koska oikeasti jotkut lulee päinvastoinkin, että kreationismi on vasta eksytystä(varsinkin eräs Eeva ja monet muutkin naiset)

        YKSINKERTAISESTI. Evoluutiota ei ole.
        http://www.taustaa.fi/kortit/pages/KP08.htm

        Sun kandee tutkia Raamattu ateistien levittämien valheiden sijaan.
        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0

        Maailmaa ei voi ymmärtää, ellei noteeraa henkimaailman todellisuutta.


      • Krevokki
        flättä_öörth kirjoitti:

        Kannattaa muuten yurki alkaa pikkuhiljaa uskomaan siihen litteään maahan sellaisena kuin se Raamatussa täs-mäl-li-ses-ti kuvataan. Kun ylöstempaus tulee niin litteän maan pinnalta on helppo ohjailla itsensä taivaan portille. Zekkaat vaan ettet niihin kiinni oleviin tulvaportteihin. Eiks jes? Jos kuvittelet että maa on pallo niin ylöstempauksessa jengihän sinkoilee pallolta ympäri ämpäri avaruutta, osa tipahtaa kuun kamaralle ja onnettomimmat kärzähtää auringossa. Ei olis hjuva juttu se.

        Höh, jos sanot evolutionistille, että "evoluutiota ei ole", niin sehän on kai sama, että sinulle taas sanottaisiin, että "Jumalaa ei ole - kehittäjää". Please, älä puhu sellaista, minkä yli et kuitenkaan pääse.


      • Krevokki
        yurki1000js kirjoitti:

        YKSINKERTAISESTI. Evoluutiota ei ole.
        http://www.taustaa.fi/kortit/pages/KP08.htm

        Sun kandee tutkia Raamattu ateistien levittämien valheiden sijaan.
        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0

        Maailmaa ei voi ymmärtää, ellei noteeraa henkimaailman todellisuutta.

        Minä taas sanoisin, että noita bunkkereitanne ei enää kohta ole. Olette skitsoilleet vain helvetisti, luulotellen osapuolienne olevan oikeassa, aina omassa kuopassanne, ja "jos minä olen tässä kohden ainakin oikeassa, vastapuoli on totaalisesti kaikessa muussakin väärässä?" EI; huutaa Mooseskin:"Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi". Molemmat olette erehtyneet pitää juuri sitä vääräksi, missä toinen olikin lähes täysin oikeassa, vaikka olenhan itsekin voinut erehtyä, mutta milloin ymmärrätte että minä ainakin olen ymmärtänyt evoluutiosta, että kaikki eläimet kehittyvät, aiemmista Jahvensa olennan ohjaamista kehoistaan, varmasti myös sukupolvienkin välein, ja kreationismista sen, että henkiolennot, kuin tietokoneohjelmien koodajat, ovat kaiken sen muutoksen sukusoluihinsa esim. "toiveidensa" avulla luoneet ja mutatoineet....Olenko väärässä?


      • Krevokki
        flättä_öörth kirjoitti:

        Kannattaa muuten yurki alkaa pikkuhiljaa uskomaan siihen litteään maahan sellaisena kuin se Raamatussa täs-mäl-li-ses-ti kuvataan. Kun ylöstempaus tulee niin litteän maan pinnalta on helppo ohjailla itsensä taivaan portille. Zekkaat vaan ettet niihin kiinni oleviin tulvaportteihin. Eiks jes? Jos kuvittelet että maa on pallo niin ylöstempauksessa jengihän sinkoilee pallolta ympäri ämpäri avaruutta, osa tipahtaa kuun kamaralle ja onnettomimmat kärzähtää auringossa. Ei olis hjuva juttu se.

        Hei, Raamattu sanoo, Salomonsa, että "Viisaus leikki Jumalan kanssa Maan kiekolla". Tähtijärjestelmämme on kiekko, ja galaksimmekin on, missä vika?


      • AkiAnkka

        Viimeinen Tuomio evoluutiolle? Aku Ankka tule Ankkalinnasta, valtavan ankka-armeijan kanssa, ja Pelle Pelottaman keksinnöt ovat jopa Usalle silloin liikaa, ja Karhuveljekset ryöstävät koko Bill Gatesin pankkitilin itselleen, vaikka jäävät siitä kiinni, Ja Roope palauttaa hänelle osan rahoistaan.... Mikki Hiiri pelasta ateistit sanomalla, että ei Walt Disney minua luonut, vaan, että Minä Olin Aina Olemassa, vaikka "minun muotoni oli kyllä Eka >Vekaraa tunnetumpi...". Hupu Lupu ja Tupu käyvät voittamassa NHL:N taas, ja Saku Koivukin parantuu syövästään aina uudelleen... Teemu Selänteen jalkakin melkein paranee, ja Hän ostaa uudet tekarit.
        Trump vetäisee Obaman vessanpöntöstä läpi, ja hänet melkein taas murhataan sen vuoksi, ja MIchael Jackson herää kuolleista, koska Hänen siskonsa sai lapsen 50-vuotiaanaa...


      • AkiAnkka kirjoitti:

        Viimeinen Tuomio evoluutiolle? Aku Ankka tule Ankkalinnasta, valtavan ankka-armeijan kanssa, ja Pelle Pelottaman keksinnöt ovat jopa Usalle silloin liikaa, ja Karhuveljekset ryöstävät koko Bill Gatesin pankkitilin itselleen, vaikka jäävät siitä kiinni, Ja Roope palauttaa hänelle osan rahoistaan.... Mikki Hiiri pelasta ateistit sanomalla, että ei Walt Disney minua luonut, vaan, että Minä Olin Aina Olemassa, vaikka "minun muotoni oli kyllä Eka >Vekaraa tunnetumpi...". Hupu Lupu ja Tupu käyvät voittamassa NHL:N taas, ja Saku Koivukin parantuu syövästään aina uudelleen... Teemu Selänteen jalkakin melkein paranee, ja Hän ostaa uudet tekarit.
        Trump vetäisee Obaman vessanpöntöstä läpi, ja hänet melkein taas murhataan sen vuoksi, ja MIchael Jackson herää kuolleista, koska Hänen siskonsa sai lapsen 50-vuotiaanaa...

        Aki. Taijat olla Allerin palkkaama palstantäyttäjä. Miks moista hommaa toimittelet?


      • LakiV

        Minä en saa palkkaa tästä yhtään. Rahat on aina loppu kuun lopussa, ja joudun joka toinen kuukausi myymään omaisuuttani, kuten lapsena ostamiani sarjiksia, että pysyisin ainoassa ylimääräs luxusessani, tupakki. Palkakseni saan hyvän mielen Jumalaltani. Mikä tuo Alleri edes on? Voisitko valaista?
        Toki teen työtä, teen freelance-share-ware-public-domain- tietokoneohjelmia, joita en tosin kai myy, koska "ei saa kavaltaa ihmisen poikaa". Olettavasti en kuitenkaan kaikista tekeleistäni pistä kuitenkaan lähdekoodiani esille.


    • Ehtymätön on vimmasi uskonnollistaatiedettä. Lähinnä viihdearvoa näillä kretujen höpinöillä on. Lähinnä se huolestuttaamiten kaukana voi ihmisen mielikuvitus laukata todellisuudesta uskontojen mielikuvitusmaailmassa, ei sivistysmaassa tuolla messulla saa kuin itselleen hullunmaineen ...

      • RL. Milloin aiot toeta?


      • Krevokki

        Hys hys. Ei hän vielä muista, että ei aina tiede ja uskonto kasvaneet eri puussa? Nykyään ne on jalostettu eri "peltoon", mutta jos ei uskalla molempien hedelmiä syödä, luulla toista kielletyksi ja omaansa vain sallituksi, niin sehän se sen apinan päätös todella oli:-) On minullekin jokin kiellettyä, mutta enpä kerro, miten suuresta asiasta nykyään kieltäydyn, ettette luulisi minua heti pahikseksi, tai liian askeettiseksi. Ei Isämme, se "Taivaan Isä" etupäässä, samaa asiaa kaikilta kieltänyt, vaikka Jahven mielestä on turha jäädä elvistelemään kieltäymyksillään, koska kaikesta vain seuraa jotankin, ja ei ainakaan ihmisen silmissä eläinten tietämättömyys näytä kovinkaan houkuttelevalta. Paholaisen kieltäymyskin oli jotenkin kamalan suuri, ei se elänyt olla hyvä.


      • Krevokki kirjoitti:

        Hys hys. Ei hän vielä muista, että ei aina tiede ja uskonto kasvaneet eri puussa? Nykyään ne on jalostettu eri "peltoon", mutta jos ei uskalla molempien hedelmiä syödä, luulla toista kielletyksi ja omaansa vain sallituksi, niin sehän se sen apinan päätös todella oli:-) On minullekin jokin kiellettyä, mutta enpä kerro, miten suuresta asiasta nykyään kieltäydyn, ettette luulisi minua heti pahikseksi, tai liian askeettiseksi. Ei Isämme, se "Taivaan Isä" etupäässä, samaa asiaa kaikilta kieltänyt, vaikka Jahven mielestä on turha jäädä elvistelemään kieltäymyksillään, koska kaikesta vain seuraa jotankin, ja ei ainakaan ihmisen silmissä eläinten tietämättömyys näytä kovinkaan houkuttelevalta. Paholaisen kieltäymyskin oli jotenkin kamalan suuri, ei se elänyt olla hyvä.

        Krevokki. Oletko Allerin palkkaama palstantäyttäjä?


      • Krevokki

        Isoveljeni on Ari kyllä, ja sain häneltä lahjaksi tämän läppärin, millä nyt kirjoitan, mutta tuo Alleri lienee jotain muuta kuin isoveljeni:-D


      • yurki1000js kirjoitti:

        RL. Milloin aiot toeta?

        Aristoteles opetti, että ihminen on järjellinen, tiedonhaluinen, utelias ja oppivainen eläin, joka lähestyy omaa ihanteellista ja lajilleen tyypillistä olemustaan hankkiessaan teoreettista tieteellistä tietoa maailmasta ja käytännöllistä moraalista tietoa oikeasta ja väärästä. Aristoteleen mukaan filosofia ja kaikki tutkimus saa alkunsa ihmettelystä, jonka vuoksi ihmiset pyrkivät selittämään kokemiaan asioita, ja etenevät yhä uusiin ongelmiin.

        Tiedän vain sen että en tiedä. Ja en pelkää tietämättömyyttäni, sillä se ruokkii uteliaisuutta kysyä, tutkia, kokeilla ja tehdä valinta olemassaolevan tiedon mukaan. Ei takertua vuosituhansia vanhoihin myyttisiin kertomuksiin gilmesh eepoksesta.



      • ravenlored kirjoitti:

        Aristoteles opetti, että ihminen on järjellinen, tiedonhaluinen, utelias ja oppivainen eläin, joka lähestyy omaa ihanteellista ja lajilleen tyypillistä olemustaan hankkiessaan teoreettista tieteellistä tietoa maailmasta ja käytännöllistä moraalista tietoa oikeasta ja väärästä. Aristoteleen mukaan filosofia ja kaikki tutkimus saa alkunsa ihmettelystä, jonka vuoksi ihmiset pyrkivät selittämään kokemiaan asioita, ja etenevät yhä uusiin ongelmiin.

        Tiedän vain sen että en tiedä. Ja en pelkää tietämättömyyttäni, sillä se ruokkii uteliaisuutta kysyä, tutkia, kokeilla ja tehdä valinta olemassaolevan tiedon mukaan. Ei takertua vuosituhansia vanhoihin myyttisiin kertomuksiin gilmesh eepoksesta.

        RL. Mieti silti. Olemattomuus ei luo. Evoluutioon liittyvä luonnonlaki on perin kummallinen.

        > Ennen aikaa ei ollut mitään. Ei edes tilaa. Ennen aikaa oli olemattomuus. Jotenkin jossain vaiheessa nuppineulan PÄÄ keplotteli itsensä tilattomaan olemattomuuteen. Yksi luonnonlaki, mistä lie tupsahti, piti PÄÄTÄ kasassa ajattoman ajan. Tuohon aikaan aikaa ei voinut mitata, koska silloin ei ollut kelloja eikä liikkuvia taivaankappaleita eikä valoa.

        Ajattoman ajan kuluttua yksi luonnonlaki muuttui toiseksi luonnonlaiksi. Syytä emme tiedä. Kuitenkin PÄÄ alkoi levitä tilattomassa olemattomuudessa. Kuulostaa hassulta. Eihän tilattomuudessa ole tilaa levitä. Jossain vaiheessa, jollain konstilla, toinen luonnonlaki muuttui kolmanneksi luonnonlaiksi ja PÄÄ alkoi kasautua. Oletetun evoluution mukaan PÄÄ on nyt sellaisessa vaiheessa, että se leviää ja kasautuu. <

        Joten. Sopisiko sinulle, että palaat asiaan jos ja kun luominen sinua kiinnostaa?


      • yurki1000js kirjoitti:

        RL. Mieti silti. Olemattomuus ei luo. Evoluutioon liittyvä luonnonlaki on perin kummallinen.

        > Ennen aikaa ei ollut mitään. Ei edes tilaa. Ennen aikaa oli olemattomuus. Jotenkin jossain vaiheessa nuppineulan PÄÄ keplotteli itsensä tilattomaan olemattomuuteen. Yksi luonnonlaki, mistä lie tupsahti, piti PÄÄTÄ kasassa ajattoman ajan. Tuohon aikaan aikaa ei voinut mitata, koska silloin ei ollut kelloja eikä liikkuvia taivaankappaleita eikä valoa.

        Ajattoman ajan kuluttua yksi luonnonlaki muuttui toiseksi luonnonlaiksi. Syytä emme tiedä. Kuitenkin PÄÄ alkoi levitä tilattomassa olemattomuudessa. Kuulostaa hassulta. Eihän tilattomuudessa ole tilaa levitä. Jossain vaiheessa, jollain konstilla, toinen luonnonlaki muuttui kolmanneksi luonnonlaiksi ja PÄÄ alkoi kasautua. Oletetun evoluution mukaan PÄÄ on nyt sellaisessa vaiheessa, että se leviää ja kasautuu. <

        Joten. Sopisiko sinulle, että palaat asiaan jos ja kun luominen sinua kiinnostaa?

        Olemattomuus ei luo? Luulethan sinä että jumalfantasiasi on luonut?

        No, kaikenlainen avoin ja utelias suhtautuminen onkin aina ollut kiusalista uskonnollisille saarnamiehille.


    • Pakkstori

      No, jos totta puhutaan, en pysty vielä olemaan huolissani kenestäkään, koska jokaisella on hyvä ja paha aivan oman valintansa takia hyväksyttynä tai hylättynä.
      Joillakin on tosin ollut huono kasvuympäristö ja huonot kaverit, mutta kyllä he tulevat kohtaamaan myös hihhuleita, jotka tietävät joskus tieteestäkin jotakin, ja heitä enemmän Jumalastamme, joka ei kuitenkaan ollut kovinkaan erilainen kenlläkään.
      JOS olen varma, että joku Pyhä Ihminen olisi joutunut sellaiseen myllyyn, missä hän tietämättömyyttään yrittää voittaa ihmisiä, jotka tietävät sen kyseisen asian paremmin kuin Hän, olen silti huolissani, ja olen huolissani myös, ettei kukaan pelaisi pahaa pelaajaa vastaan, liian suurilla panoksilla, jos se on silti mestari pelissään, ja oma pelinsä pyörii vasta aloittelijan tuurilla. Koska Raamattu sanoo, että (tai Salomo), ei Jumala mielly tyhmiin. Tyhmällä on kuitenkin yleensä terveet silmät, mutta on synti luulla, että kaikki pyörii vain 3D-materian varassa, järki ja ajatusmaailmat ovat silti silmänkin luoneet. "Silmän ylentäminen, kaikissa asioissa, ylimmäksi päättäjäksi, on tavallisin synti". Jos joku on jotenkin ruma, ei haluta kuulla edes mahdollisesti viisasta ja vanhaa viisauttaan, mutta ulkoisesti nättejä bimboja usein kiitellään, jos se muistaa edes jonkun baby-lastenlorun hyvin....

    • PeliMiesPoikanen

      Jaa ennustakaa mieluummin, voittaako Europpan mestaruuden Soccerissa, Saksa, Ranska, vai Wales. Walesilla on muuten selvästi SAATANA logossaan? Mikä se neljäs loppupeleihin päässyt oli? Islanti taisteli kyllä melkein kuin Mies, mutta Vanhempi jalkapallomahti oli niille nyt liikaa....

      • PeliMiesPoikanen

        Hööh, ja jos Kuubalaiset lentismiehet olisvatkin raiskanneet minut, niin olisivat saaneet vain 6 päiväsakkoa, ja pistäneet minut toipumaan Pitkäänniemeen takas.
        Nähtäväksi vain jää, tekeekö se neiti, joka raiskattiin, abortin vai ei. Ties vaikka syntyisi parempi mies kuin Fidel Castro siitäkin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe