uus kepappipaikka

exasiakas

Aivan paskaa ruokaa. Vanaha oli palio parenpi.

9

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopoijjat

      Minäki oon käyny siä kaks kertaa. Ensimmääsen ja viimmesen.

    • Kuraoja

      Oli kyllä sitte niin huono ruoka ja maistamatonta ettei mikä, ja yks kerrostalolaine viel jaksaa kehua oikein hyväksi hyi Jeesus

    • Pissa-ilman-karvoja-kits

      Härskiintyny siiderivalaan rasva haisoo toisellepuolen pitäjää aiva öklöttää perkules

    • Tuskarepiiturkhinmiäs

      Miki sinä valkopää valitta hyvä kebabi. Minä laitta rintakarvaa kebabiin ja nyssin sinua vaimo ja äitisi raskaasi

      • homoidiootti

        Jaa


    • menen_uudestaan

      Näistäkään kirjoittaneista kukaan on tuskin edes käynyt syömässä kyseisessä paikassa. Kävimme työkavereiden kanssa siellä tänään ja ruoka oli hyvää... todella hyvää! : )

    • hyvääoli

      Mää kyllä tykkäsin. Ainakin parempaa ku opistonkura ja palvelu kans parempi.

    • keinokeimo

      Hyviä oli pizsat mutta hinnat noussu voi vähän vaikuttaa ostohalukkuuteen...

    • Hyisaatana

      Aivan paskaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe