Kukaan mies ei ole kiinnostunut erittäin pitkästä

PitkäNainenOlen

Niin se vaan on. Jos on pituutta n. 1.90m niin miehet kiertää kaukaa vaikka olisi muuten kuinka nätti tahansa, näin ainakin pääkaupunkiseudulla.

31

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Niin se vaan on. Jos on pituutta n. 1.90m niin miehet kiertää kaukaa vaikka olisi muuten kuinka nätti tahansa, näin ainakin pääkaupunkiseudulla."

      Minä tiedän yliopistostani yhden 186 senttimetrisen naisen, jolle ainakin on ollut kysyntää. Tiedekunnan ehkä komein mieskin häntä lähestyi ja osti pitkä vartisia ruusuja pitkä varsiselle naiselle. =) Ei naisen pituus välttämättä häntä markkinoilta sulje, vaikka myönnän sen, että pitkiä naisia jonkin verran vierastetaan.

      Olen asunut myös pääkaupunkiseudulla, miksi tiedän sen, että siellä sitä luulisi markkinoita on, jos hakeutuu vaikka sellaisiin seuraan, missä tosi pitkiä miehiä on siitä 190 senttimetristä ylöspäin. En ole se 186 senttinen böönä yliopistostani, mutta pitkille naisillekin löytyy kysyntää! :)

      • Joo ei pituus vaikuta naisiin samalla tavalla kuin miehiin. Toista se on 160 senttisillä miehillä, joiden päälle nuo pitkät naiset syljeskelevät ja lyhyitä naisia ei kiinnosta kuin nuo 190cm miehet.


      • 164cmMies kirjoitti:

        Joo ei pituus vaikuta naisiin samalla tavalla kuin miehiin. Toista se on 160 senttisillä miehillä, joiden päälle nuo pitkät naiset syljeskelevät ja lyhyitä naisia ei kiinnosta kuin nuo 190cm miehet.

        Maailmassa taitaa olla naisten markkinat. Suhteissa nainen on ostaja ja mies myyjä. Komea 190 tai 180 cm mies on myyjänä kovempaa valuuttaa. Miesten ei kannata olla naista lyhyempi eikä naisten miestä pitempiä? En tiedä onko tämä jonkinlainen luonnon laki? Maailma ei ole kaikille täydellinen. :D


      • SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Maailmassa taitaa olla naisten markkinat. Suhteissa nainen on ostaja ja mies myyjä. Komea 190 tai 180 cm mies on myyjänä kovempaa valuuttaa. Miesten ei kannata olla naista lyhyempi eikä naisten miestä pitempiä? En tiedä onko tämä jonkinlainen luonnon laki? Maailma ei ole kaikille täydellinen. :D

        Jännä juttu että naisten silmissä pitkä mies on aina komea eikä sillä naamalla ole mitään väliä. Lyhyt mies taas on aina ruma.
        Mitä tulee tuohon aikaisemmin mainitsemaani lyhyisiin miehiin kohdistuvaan syrjintään, niin ei ihmisillä ole mitään oikeutta alkaa haukkumaan miestä vain sen takia että on jäänyt pysyvästi naisten mielestä väärän kokoiseksi.

        "Maailma ei ole kaikille täydellinen. :D"
        Niin ei kannata ihmetellä sitten että lyhyillä miehillä nyt vaan on huono itsetunto asian takia johon ei voi vaikuttaa mutta jota saa haukkua mielin määrin.


      • Sininen.enkeli2
        164cmMies kirjoitti:

        Jännä juttu että naisten silmissä pitkä mies on aina komea eikä sillä naamalla ole mitään väliä. Lyhyt mies taas on aina ruma.
        Mitä tulee tuohon aikaisemmin mainitsemaani lyhyisiin miehiin kohdistuvaan syrjintään, niin ei ihmisillä ole mitään oikeutta alkaa haukkumaan miestä vain sen takia että on jäänyt pysyvästi naisten mielestä väärän kokoiseksi.

        "Maailma ei ole kaikille täydellinen. :D"
        Niin ei kannata ihmetellä sitten että lyhyillä miehillä nyt vaan on huono itsetunto asian takia johon ei voi vaikuttaa mutta jota saa haukkua mielin määrin.

        En tiedä kovinko monta naista lihaksikas pitkä vankilakundi kiinnostaa? Sen sijaan joku nuori söpö pieni Tom Cruise saa naisen. Pieni mieskin voi saa naisia, sillä melko lyhyitä nuo Venäjän hallitsija-duo on: Vladimir ja Dimitri. Ei se pelkästään pituudesta ole kiinni vaan asema ja henkiset ominaisuudet vaikuttavat eniten? :D


      • Sininen.enkeli2 kirjoitti:

        En tiedä kovinko monta naista lihaksikas pitkä vankilakundi kiinnostaa? Sen sijaan joku nuori söpö pieni Tom Cruise saa naisen. Pieni mieskin voi saa naisia, sillä melko lyhyitä nuo Venäjän hallitsija-duo on: Vladimir ja Dimitri. Ei se pelkästään pituudesta ole kiinni vaan asema ja henkiset ominaisuudet vaikuttavat eniten? :D

        Joo, Tom Cruise on melko lyhyt, mutta ei ruma. Lyhyt mieskin voi siis olla kaunis niin kuin pitkä nainen. Italiassa näin metrin mittaisen miehen ja jossain mediassa yli kaksimetrisen naisen. Heillä markkinatilanne on heikko, mutta kyllä 160 miehellä ja 190 cm naisella markkinoita ainakin omassa koko luokassaan vastakkaisesta sukupuolesta löytyy. :D


      • Minulle mieleheni tulee muinoinen kirjoitus (olisikohan ollut pari vuotta sitten HS:ssa) erään lähes 190 cm naisen pariutumisvaikeuksista. Tyttö ihmetteli, kuinka ihmiset karstastavat pitkiä naisia. Mutta heti seuraavassa virkkeessä totesi, että haluaa kuitenkin olla "se pienempi osapuoli".

        Itse olen huimat 168 cm, eikä minua ole koskaan haitannut käydä treffeillä yli 180 cm pitkien naisten kanssa. Ei ole itsetuntoni tuollaisista kiinni.

        Tosin toisinaan kun kuulen naisen suusta sanat "haluan tuntea itseni pieneksi" saatan vastata "Ja minä haluan tuntea itseni rikkaaksi ja fiksuksi. Siksi kuljen vain persaukisten aivovammapotilaiden joukossa."


    • Heat44

      Käy miehen itsetunnon päälle jos nainen pidempi, tyhmää sinänsä.
      Minä pidän pitkistä naisista, ei haittaa vaikka olisin lyhyempi, pitkä nainen on kaunis.
      Pääkaupunkiseutu nyt on mitä on.

      • Pitkälle naiselle pääkaupunkiseudulta pitäisi löytyä, joku kaksi metrinen, joka taas häpeää liiallista pituuttaan. Tosi pitkiäkin miehiä löytyy. :)

        Sitä paitsi se aikaisemman esimerkkini 186 senttimetrinen nainen oli treffeillä ilmeisesti 182 senttimetrisen miehen kanssa. Mies oli muistaakseni kotoisin Helsingistä, tai ainakin hänen isänsä siellä asui. Joten noin 180 senttimetrinen stadilainen voi olla kiinnostunut noin 190 senttimetrisestä naisesta! :D

        Kiitos Heat44 pitkiä naisten itsetuntoa tukevasta huomautuksesta! :) Itsekin olen tosi pitkä, vaikka lukiossani oli yksi sentin pitempikin! Pitkä on kaunista? :)


      • Heat44
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Pitkälle naiselle pääkaupunkiseudulta pitäisi löytyä, joku kaksi metrinen, joka taas häpeää liiallista pituuttaan. Tosi pitkiäkin miehiä löytyy. :)

        Sitä paitsi se aikaisemman esimerkkini 186 senttimetrinen nainen oli treffeillä ilmeisesti 182 senttimetrisen miehen kanssa. Mies oli muistaakseni kotoisin Helsingistä, tai ainakin hänen isänsä siellä asui. Joten noin 180 senttimetrinen stadilainen voi olla kiinnostunut noin 190 senttimetrisestä naisesta! :D

        Kiitos Heat44 pitkiä naisten itsetuntoa tukevasta huomautuksesta! :) Itsekin olen tosi pitkä, vaikka lukiossani oli yksi sentin pitempikin! Pitkä on kaunista? :)

        Kyllä kyllä, pitkä nainen on jotain luokkaa ylellisempää naiskauneutta.❤️


    • h36h36hhg

      Harvoinpa naisille kelpaa edes lyhempi mies tämä fakta varmaan karkottaa jo monet jotka aloittajan perään "kuolaavat".

      • Minulle kelpaa lyhyempi. Ehkä siinä 165 senttimetriä saattaa olla aika lyhyt, mutta ei 170 senttimetrinen vastakkaisen sukupuolen henkilö mikään liian lyhyt ole. Ei se pituus kaikkein ratkaisevin asia ihmisessä ole. Jos mies juttelee kivasti ja on siedettävän näköinen - niin pituudella ei ole niin paljon merkitystä! :)


      • 33fefefe

        Näin varmasti ja mikäpä onkaan se pituutesi? se ei ole selvillä mutta kyllä 170cm mies on tuolle 190cm aloittaja naiselle vielä aika lyhyt mut ihmiset tykkää erinlaisista asioista niin eipä sitä tiedä. Itse en ole mikään iso mies 178cm mut kyllä sitä treffeille voisi lähteä 190cm naisen kanssa ei siinä mitään estettä olisi aloitetta kuitenkaan tuskin teksin.


      • 33fefefe kirjoitti:

        Näin varmasti ja mikäpä onkaan se pituutesi? se ei ole selvillä mutta kyllä 170cm mies on tuolle 190cm aloittaja naiselle vielä aika lyhyt mut ihmiset tykkää erinlaisista asioista niin eipä sitä tiedä. Itse en ole mikään iso mies 178cm mut kyllä sitä treffeille voisi lähteä 190cm naisen kanssa ei siinä mitään estettä olisi aloitetta kuitenkaan tuskin teksin.

        Ei muuta kuin pääkaupunkiseudulle ja treffeille aloittajan kanssa. Itse en ole varma onko hän tosi vai jonkun keksimä feikki-henkilö? Mutta hänen kaltaisiaan pitkiä naisia varmasti on. Joten aloittaja on saanut ainakin tarjouksen 178 mieheltä! :D Vai kysyitkö minulta pituutta, sitä en kerro, mutta aikaisemmin yhdessä aikaisemmin olen ilmoittanut sen, että olen 176 senttimetristä siskoani pitempi. :)


      • 3d3d3sx32

        Pituuttasi kysyin mielenkiinosta kun sanoit että 170cm ois riittävän pitkä sulle juu minä olen jo pk-seudulla.


      • 3d3d3sx32 kirjoitti:

        Pituuttasi kysyin mielenkiinosta kun sanoit että 170cm ois riittävän pitkä sulle juu minä olen jo pk-seudulla.

        Tai sanotaan se, että olin pääkaupunkiseudulta. Parhaimmillaan asun Helsingin ulkopuolella yhdessä yliopistokaupungissa ja vietän pääasiassa kesäni siellä. Halusin lähinnä sanoa vain sen, että pitkälle ei välttämättä edes 165 senttimetrinen mies ole liian lyhyt. Tietysti ehkä 190 senttinen "aloittaja-nainen" mahdollisesti pitemmän miehen haluaa. Samoin ilmeisesti noin 190 cm miehelle sopii myös 165 senttimetrinen nainen eli jokseenkin keskipituinen. Isäni on 187 cm ja äitini muistaakseni 165 cm! Pikkusiskoni on 169,5 senttiä ja minä sekä isosiskoni tosi pitkiä! Pituus ei mielestäni ihmisessä ratkaise vaan luonne! :D


    • Mishelli

      Löytyy kyllä niitäkin miehiä, jotka haluavat lapsistaan pitkiä..

      • Täytyy tunnustaa se, että jossain menee raja. Yli kaksimetrinen nainen on liian pitkä ja yli 215 senttimetrinen mies. Jossain menee raja, jonka jälkeen ympäristöön nähden pituutta taitaa olla liikaa. En haluaisi ainakaan itse olla yli kaksimetrinen - olinpahan sitten mies tai nainen! :) Silloin taitaa olla paljon haittaa pituudesta! Ei löydy normivaatteita ja kaikkialla on liian pitkä. Oviaukoissa pitää kumartua ja varoa ettei iskeä päätään lamppuihin. Lisäksi vastakkaisen sukupuolen edustajana on noissa ilmoittamissa mitoissa tosi vaikea saada partneria. 190 cm nainen on vielä melkein normaalimitoissa, vaikka onkin tosi pitkä! :)


    • Minä ainakin innostun pitkistä naisista! Erillaisuus on aina ollut kiehtovaa! Itse ole 180cm korkea, ja jokusen kerran olen tavannut itseäni korkeamman naisen, on mukavaa katsella välillä ylöspäin, ehkä tuollaisessa tilanteessa, "kuuntelen" normaalia paremmin. Seksiä en ole itseäni pidemmän naisen kanssa, asetelma voisikin asettua "vie sinä mie vikisen" tapaiseksi, minä vikisevänä:), oliskos outoa..

    • 176cm

      Mä oon käsittänyt että tuo asenne kuuluu pikku paikkakunnille. Oon ite entinen kylän asukki ja koulussakin mua kiusattiin pituuden takia, vaikka mun kasvoja on kehuttu hyvännäköisiksi sekä vartaloani. Yläkoulussa oli liikunnan tunnilla tanssit ja niin moni poika, jopa ne mua pidemmät tai muutama senttiä lyhyemmätkin halusi mua vältellä kuin ruttoa.

      Kun aloitin turvallisuusalan opinnot, niin silloinkin mua pidemmät nuoret miehet kauhisteli vaikken mikään pelottavan/rajun näköinenkään ole. Ihan mielelläni puen sen mekon ja laitan korkkarit jalkaan ja pidän pitkää mustaa tukkaa kiharineen auki. Mun seksikästä pukeutumistakin (näinhän moni sanoo tyylistäni) ihmeteltiin ja monien kuvitelma on että vartijanaiset on rekkalesboja. Harrastan koripalloa sekä uintia ja käyn kuntosalilla 3 tai 4 viikossa ammattinikin puolesta ja oon ollut urheilullinen ihan pienestä pitäen.

    • Luolasukeltaja

      Pituuden mittavuuden havaitsee tuntuvasti vanhoissa kaupungeissa: pää tulee kipeäksi.

      Minulla se tahtoo tulla kipeäksi uusissakin.

      Mjoo

      Siis pituus on osa miehekkyyden telemetriaa. Jos nainen on pitkä, häntä jossain suhteessa pidetään miehekkäänä. Tässä ei auta ei mikään.

      ( pidennettyä naurua)

      • Luolasukeltaja

        Mallimaailman kirahvit ovat siis mielestäni aika äijämäisiä. Ultranaiseuden irvikuvat klopsuttelevat omassa pikku maailmassaan niin kadulla kuin cätillä, verkossa.

        ( Hihitystä )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Mallimaailman kirahvit ovat siis mielestäni aika äijämäisiä. Ultranaiseuden irvikuvat klopsuttelevat omassa pikku maailmassaan niin kadulla kuin cätillä, verkossa.

        ( Hihitystä )

        Taas jos etsii jotain todellista, niin sellaisia näkee päivittäin kaikkialla kaupungissa.

        Mutta todellisuus ei ole markkinointikelpoista. On luotava jokin tavoite, jota ei voi saavuttaa sen henkisellä tasolla, tuskin fyysiselläkään.

        ( Reps )


    • Itse olen 196 pitkä ja ei vaan tunnu löytyvän mulle sopivan pitkää neitiä. Olen tapaillut jopa 1,6 metrisiä neitejä kun tuntuu etten löytäisi ketään vierelleni. Minusta pitkät neidit on niin kauniita. Tinder treffit oli pari päivää takaperin ja neiti oli 1,7 m pitkä joka minusta ihanan pitkä. Harmi vaan vaikka meillä oli mukavaa, niin neiti haki jotain muuta. Itse pidän läheisyydestä joten suhteet joiden matka on yli 100 km, eivät ole minua varten, myös työaikani on aika hajanaista joten vapaapäivät voi kääntyä äkisti työpäiviksi. Treffikaverini kysyi et onko siellä yläilmoissa niin ihmeellistä ja taitaa olla, omasta mielestä ei mutta olen kerran palvellut asiakasta joka oli 2,2 metriä pitkä ja kyllä olo tuntui kääpiöltä, nyt tiedän miten niistä muista asiakkaista tuntuu :D

      • 176cm

        En tiedä kelpaisiko tämmöinen urheilullinen ja hyväkuntoinen vartijanainen. Tosin oon jo parisuhteessa 2 senttiä lyhyemmän miehen kanssa eikä meistä huomaa, kumpi on pidempi ja kumpi lyhyempi. Moni luulee meitä samanpituisiksi :D Olisin itsekin halunnut edes 10 senttiä pidemmän miehen mutta minkäs voit, kun ne lyhyet naiset vie ne miehet. Tosin mulla ja nykyisellä miehellä on samoja kiinnostuksen kohteita eli ollaan molemmat urheilullisia, joten on kivaa käydä juoksemassa lenkkipolulla tai salilla kumppanin kanssa. Ei siinä silloin pituuseroa murehdita.


    • Minun.heikko.kohta

      Pitkä nainen vie minulta jalat alta.

      • Luolasukeltaja

        Minullekin tulee itku pitkästä ilosta.

        ( Hihitystä )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Minullekin tulee itku pitkästä ilosta.

        ( Hihitystä )

        Kolmanneksi viimeinen naisystäväni oli muistaakseni 178 senttinen juhlistus naismaailmassa. Minusta hän oli normaalin määrittelemättömissä rajoissa, sillä itse kipusin normaaliuden ulottumattomiin.

        ( Reps )


      • Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

        Kolmanneksi viimeinen naisystäväni oli muistaakseni 178 senttinen juhlistus naismaailmassa. Minusta hän oli normaalin määrittelemättömissä rajoissa, sillä itse kipusin normaaliuden ulottumattomiin.

        ( Reps )

        Taas jos tapaa todella pitkiä ihmisiä, niin ensimmäinen tunne vierellä on aikuisuuden tunteen katoaminen sisikunnasta kuin se olisi saippuakupla.

        ( Naurua )


      • Luolasukeltaja kirjoitti:

        Taas jos tapaa todella pitkiä ihmisiä, niin ensimmäinen tunne vierellä on aikuisuuden tunteen katoaminen sisikunnasta kuin se olisi saippuakupla.

        ( Naurua )

        Ei kuulu minun kokemusmailmaani. Itse en ole koskaan tavannut itseäni päätä pitempää, vaikka luonnollisesti sellaisia on. Tietysti 203 senttimetrin mies oli kaksinumeroisen määrän minua pitempi, mutta ei älyttömän pitkä ollut. 190 cm nainen on naisena samaa koko luokkaa eli ei vielä liian pitkä. :D


    • Jeespoksjasillee

      nyt tulee sitten asiaton vastaus, mutta kertomus itsestä.

      Tiedän yhden ns. kookkaan naisen.... mielestäni hän jopa ruma.
      Mutta, jos mies on oikeesti lyhyt, niin ongelma on kaikkien muiden ongelmien kanssa todella ongelma myös miehelle...
      Omassa elämässä kun olen lyhyt mies, niin voin kertoa kaiken kurjuuden keskellä. Nuorena aikuisena kohtasin naisen, joka oli sen ajan mitan mukaan minua n. 8cm pidempi.... mutta hän tähän päivään mennessä ainut joka on rehellisesti sanonut suoraan, että olisi halunnut minut. Ei mitää kiertelyä tai kaartelua... tai höpömhöpö sanoja rakastamisesta... vaan aivan suoraan se, että hän haluaisi olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1929
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1450
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      474
      1046
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe