Kalffin ketju hävisi :D

tarvitsetapua

Oiskohan ollut sopimatonta tekstiä....

138

929

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkinseurasin

      Alkoi se kyllä olla jo niin pitkäkin litannia, että uusi aloitus on tarpeen.

      • Feeniksin_kyynel

        Joo se oli kyllä pitkä keskutelu.


    • jokunäitävalvoo

      Mitä sinulle Kalf kuuluu? Oliko sinulle yllätys, että ketju hävisi.

      • rajansakaikellakuitenkin

        Ei ollut, kun siinä oli muutama sääntöjen vastainen hullu yllytys. Katosihan sen 14 vuotiaankin ketju samasta syystä.


      • Luuseri-Paskat

        Saatanan vellihousut!
        Neuvoja saa antaa kivuttomaan ja varmaan itsariin
        Ja mitä hullua on auttaa toista sensuuri taitaa jyllätä?
        Missä puolueeton mielipide elämästä ja kuolemast?


    • Feeniksin_kyynel

      Tuntuu kyllä silleen pahalta, että moni ihminen antoi tosi hyviä ja kannustavia vinkkejä tohon keskusteluun (noin 100 ainakin) ja nyt kukaan pahaa olo tunteva ei enää voi lukea niitä tekstejä

      • ettäs-tiedätte

        Itsari on jokaisen oma ratkaisu


      • tarvitsetapua

        Niimpä. Ja varmaan kalffista tuntuu itseltä pahalta, kun ketju poistettiin. Oli muutenkin allapäin ym ja jotain helpotusta ehkä sai tänne kirjoittaessaan. En tiedä, mutta toivottavasti hän tulee takaisin, jos hänestä siltä tuntuu.:)


      • tarvitsetapua

        Tiedän, että kalffi seuraa näitä, joten tutuksi tullut : Levollista ja hyvää yötä halirutistuksiem kera:) öitä myös muille.


      • Feeniksin_kyynel
        ettäs-tiedätte kirjoitti:

        Itsari on jokaisen oma ratkaisu

        Ettäs-tiedätte
        Tiedän varsin hyvin, että itsari on jokaisen oma ratkaisu, mutta se ratkaisu tulee tehdä kaiken saatavilla olevan tiedon valossa. Kalf sattuu olemaan tyyppi, joka ei ole koskaa saanut mitään apua tai hoitoa. Eikö itsari yleensä tehdä sen jälkeen kun ollaan todettu, että mikään hoito ei tule koskaan auttamaan? Ihmisiä ei kuulu tappaa, jos heillä on mahdollisuudet onnelliseen ja mielekkääseen elämään. Ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan. Kukaan ei anna pienen lapsen hukkua vain sen takia, että hän ei tiedä vedessä piilevää vaaraa. On oikein auttaa ja sivistää. Lopullisen valinnan tekee toki jokainen itse, mutta kuten sanoin, valinnan vapaus menettää merkityksensä, jos vain valinnan toisesta seurauksesta tiedetään.

        Vähän kuin oikeudenkäynneissä. Jos tuomari saa kuulla vain ne syyt miksi hänen pitäisi tuomita syytetty, päättää tuomari tietenkin tuomita syytetyn. Tästäkin huolimatta vaikka syytetty ei olisi tehnyt oikeasti mitään pahaa. Mutta oikeudenkäynnit eivät toimi yksipuolisesti. Kuullaan myös toista näkökulmaa. Syyttömille annetaan mahdollisuus olla syyttömiä. Myös ihmisille joilla on mahdollisuuksia parempaan elämään tulis kohdella arvostavasti. Heidän päätöksiään tulee kunnioittaa, mutta jokaisen omaksi parhaaksi on se, että hänelle kerrotaan ne asiat mitä ei tiedä tai ei ole tullut ajatelleeksi.

        Niin se usein varmaan kuitenkin tuppaa menemään. Niistä, jotka miettivät itsemurhaa, osa ei koskaan saa tai edes halua kuulla tietoa toisista vaihtoehdoista. Siksi he ehkä päätyvätkin omaan ratkaisuunsa. Toiset sitten taas voivat saada apua ja tietoa, jonka jälkeen heidän mielensä on muuttunut. On totta, että itsemurha on jokaisen oma valinta. Mutta onko mielekästä esimerkiksi antaa sokean valita se reitti mistä autotie ylitetään? Voiko tietämätön tehdä itselleen hyviä päätöksiä? Sillä siinähän tässä on kyse. Jokaisen omasta henkilökohtaisesta hyvinvoinnista.

        "Parhaimmat opettajat kertovat minne katsoa, mutta eivät sitä mitä pitäisi siellä nähdä"

        Ei kukaan voi tehdä päätöksiä toisten puolesta. Jos ajatelllaan vaikka koulun tarkoitusta, niin ei koulu päätä mitä sen oppilaat ajattelevat vaan koulu antaa avaimia joilla löytää itselle toimivat ratkaisut ja suuntaviivat elämään.


      • Kalf

        "hyviä ja kannustavia"

        Harhaan johtavaa paskaa se oli eikä mitään muuta.


      • hhhhhhhhdd

        samaa mieltä itsemääräämis oikeus Kunniaan


    • yksiseurannut

      Oliko sinusta sitten hyvä että ketju poistettiin? Etkö suo edes jollekin toisella lukijalle kannustusta.

      • Feeniksin_kyynel

        Nimenomaan. Kalf ei kuitenkaan ole ainoa joka näitä lukee. Vaikka kannustavat sanat eivät uppoa häneen niin muihin ne voi upota.


    • tarvitsetapua

      Hyvää juhannusta Kalffille :) Toivottavasti aurinko paistaa..

    • tarvitsetapua

      Moikka Kalf :) Miten sulla menee? Miten työt sujuu ja oletko hakenut apua itsellesi?

      • Kalf

        Kaikki on aivan päin vittua niinkuin aina! Tänään masennusta taas pahentaa kivasti se että kaikki muut mun ikäset lähtee yliopistoihi ja mä oon vaa tääl paskaduunis vihaamassa joka sekunttia mun elämästä! Enkä ole mitään vitun kusetus zombi terapiaa hakenut enkä tule koskaan hakemaan, usko jo!


      • hhhhhhhhdd

        Totta apu näiden auttajien mielestä on neuroleptit ja srrr lääkkeet hrrrrrr...


      • Feeniksin_kyynel

        Sähän sen loppujen lopuksi päätät missä duunissa oot ja haetko apua. Jos et hae apua, etkä hanki työtä mistä nautit, tiedät että tällä elämällä on aika vähän mahdollisuuksia lähteä parempaan suuntaan. Päivittäinen vitutus jatkuu. Sä haluat kestää sen vitutuksen. Sun mielestä miehen kuuluu kestää. Luonnon heikon lenkin pitää tajuta paikkansa. Haluat mieluummin kärsiä kuin nauttia. Vaikka voisit sormia napsauttamalla toteuttaa kipeimmät toiveesi, et toteuta niitä, koska uskot, että sut on luotu kärsimään.

        Haluat että sulla menis paremmin, mutta et tee mitään sen eteen. Et myöskään anna kenellekään muulle sitä mahdollisuutta. Sä et halua itse auttaa itseäsi, etkä halua että muut auttaa. Sä et halua itsellesi parempaa elämää. Paha olo on ollut osa sun elämääs, joten uskot, että näin se kuuluukin olla. Orjuus oli osa normaalia arkea pari sataa vuotta sitten. Se oli oikein. Miksi nykyään sitten kaikki ajattelevat, että orjuutta ei tule olla? Koska ihmiset rupesivat ajattelmaan myös toisesta näkökulmasta. Siitä miten asiat ovat, ei voi päätellä miten niiden tulisi olla.

        Mun on turha puhua siitä, mitä sanat: rohkeus, kestäminen ja ansaitseminen tarkoittaa. Sulla on oma totuutes, jota kukaan ei saa rikkoa. Sun mielestä rohkeus on kärsimyksen kestämistä, kestäminen on sun kohtalos ja ansaitset kaiken sen mitä oot kokenut ja tuut kokemaan. Hyväksyt sellaisia asioita, mitä kenenkään ei tarvitsisi hyväksyä. Silmääkään räpäyttämättä haluat elää omaa kurjuuttasi.

        Mutta yks asia on jännä. Kaikesta tästä huolimatta jokin osa susta sanoo, että näin ei ole hyvä. Sä haluaisit lopettaa kärsimykses. Sä oot kuitenkin opettanut mulle ja monille muille sun ajatuksistasi se, että kaikki se mitä sulle tapahtuu on otettava vastaan.

        Miksi siis sanot, että sun pitää kestää kaikki, jos kuitenkin samaan aikaan olet sitä mieltä että et halua enää kestää mitään? Voitko kertoa miksi tässä on tällainen ristiriita? Haluat levähtää tästä kaikesta kurjuudesta, mutta samaan aikaan et halua.

        Anteeksi tiukkapipoisesta kirjoituksesta, mutta pyrin huomioimaan vaan sun toiveet. Tässä ei ole yhtään kehua tai rohkaisevaa lausetta. :)


      • hhhhhhhhdd
        Feeniksin_kyynel kirjoitti:

        Sähän sen loppujen lopuksi päätät missä duunissa oot ja haetko apua. Jos et hae apua, etkä hanki työtä mistä nautit, tiedät että tällä elämällä on aika vähän mahdollisuuksia lähteä parempaan suuntaan. Päivittäinen vitutus jatkuu. Sä haluat kestää sen vitutuksen. Sun mielestä miehen kuuluu kestää. Luonnon heikon lenkin pitää tajuta paikkansa. Haluat mieluummin kärsiä kuin nauttia. Vaikka voisit sormia napsauttamalla toteuttaa kipeimmät toiveesi, et toteuta niitä, koska uskot, että sut on luotu kärsimään.

        Haluat että sulla menis paremmin, mutta et tee mitään sen eteen. Et myöskään anna kenellekään muulle sitä mahdollisuutta. Sä et halua itse auttaa itseäsi, etkä halua että muut auttaa. Sä et halua itsellesi parempaa elämää. Paha olo on ollut osa sun elämääs, joten uskot, että näin se kuuluukin olla. Orjuus oli osa normaalia arkea pari sataa vuotta sitten. Se oli oikein. Miksi nykyään sitten kaikki ajattelevat, että orjuutta ei tule olla? Koska ihmiset rupesivat ajattelmaan myös toisesta näkökulmasta. Siitä miten asiat ovat, ei voi päätellä miten niiden tulisi olla.

        Mun on turha puhua siitä, mitä sanat: rohkeus, kestäminen ja ansaitseminen tarkoittaa. Sulla on oma totuutes, jota kukaan ei saa rikkoa. Sun mielestä rohkeus on kärsimyksen kestämistä, kestäminen on sun kohtalos ja ansaitset kaiken sen mitä oot kokenut ja tuut kokemaan. Hyväksyt sellaisia asioita, mitä kenenkään ei tarvitsisi hyväksyä. Silmääkään räpäyttämättä haluat elää omaa kurjuuttasi.

        Mutta yks asia on jännä. Kaikesta tästä huolimatta jokin osa susta sanoo, että näin ei ole hyvä. Sä haluaisit lopettaa kärsimykses. Sä oot kuitenkin opettanut mulle ja monille muille sun ajatuksistasi se, että kaikki se mitä sulle tapahtuu on otettava vastaan.

        Miksi siis sanot, että sun pitää kestää kaikki, jos kuitenkin samaan aikaan olet sitä mieltä että et halua enää kestää mitään? Voitko kertoa miksi tässä on tällainen ristiriita? Haluat levähtää tästä kaikesta kurjuudesta, mutta samaan aikaan et halua.

        Anteeksi tiukkapipoisesta kirjoituksesta, mutta pyrin huomioimaan vaan sun toiveet. Tässä ei ole yhtään kehua tai rohkaisevaa lausetta. :)

        Harhaan johtavaa paskaa


      • Feeniksin_kyynel
        hhhhhhhhdd kirjoitti:

        Harhaan johtavaa paskaa

        Öh, saanko kysyä mikä tossa on harhaan johtavaa?

        Mä olen tässä jutellut aika paljon Kalffin kanssa, joten tiedän kyllä että hän ei hyväksy mitään harhaanjohtavaa, huijaamista, pehmoisia puheita tai mitään epäilyttävää. Miksi siis kirjoittaisin sellaista?


      • Feeniksin_kyynel

        Kaiken lisäksi tossa on oikeastaan vaan yksi kysymys, jota pohjustin tietysti, että se on ymmärrettävä. Kai ihmisiltä saa kysellä asioita? :)


      • Kalf
        Feeniksin_kyynel kirjoitti:

        Sähän sen loppujen lopuksi päätät missä duunissa oot ja haetko apua. Jos et hae apua, etkä hanki työtä mistä nautit, tiedät että tällä elämällä on aika vähän mahdollisuuksia lähteä parempaan suuntaan. Päivittäinen vitutus jatkuu. Sä haluat kestää sen vitutuksen. Sun mielestä miehen kuuluu kestää. Luonnon heikon lenkin pitää tajuta paikkansa. Haluat mieluummin kärsiä kuin nauttia. Vaikka voisit sormia napsauttamalla toteuttaa kipeimmät toiveesi, et toteuta niitä, koska uskot, että sut on luotu kärsimään.

        Haluat että sulla menis paremmin, mutta et tee mitään sen eteen. Et myöskään anna kenellekään muulle sitä mahdollisuutta. Sä et halua itse auttaa itseäsi, etkä halua että muut auttaa. Sä et halua itsellesi parempaa elämää. Paha olo on ollut osa sun elämääs, joten uskot, että näin se kuuluukin olla. Orjuus oli osa normaalia arkea pari sataa vuotta sitten. Se oli oikein. Miksi nykyään sitten kaikki ajattelevat, että orjuutta ei tule olla? Koska ihmiset rupesivat ajattelmaan myös toisesta näkökulmasta. Siitä miten asiat ovat, ei voi päätellä miten niiden tulisi olla.

        Mun on turha puhua siitä, mitä sanat: rohkeus, kestäminen ja ansaitseminen tarkoittaa. Sulla on oma totuutes, jota kukaan ei saa rikkoa. Sun mielestä rohkeus on kärsimyksen kestämistä, kestäminen on sun kohtalos ja ansaitset kaiken sen mitä oot kokenut ja tuut kokemaan. Hyväksyt sellaisia asioita, mitä kenenkään ei tarvitsisi hyväksyä. Silmääkään räpäyttämättä haluat elää omaa kurjuuttasi.

        Mutta yks asia on jännä. Kaikesta tästä huolimatta jokin osa susta sanoo, että näin ei ole hyvä. Sä haluaisit lopettaa kärsimykses. Sä oot kuitenkin opettanut mulle ja monille muille sun ajatuksistasi se, että kaikki se mitä sulle tapahtuu on otettava vastaan.

        Miksi siis sanot, että sun pitää kestää kaikki, jos kuitenkin samaan aikaan olet sitä mieltä että et halua enää kestää mitään? Voitko kertoa miksi tässä on tällainen ristiriita? Haluat levähtää tästä kaikesta kurjuudesta, mutta samaan aikaan et halua.

        Anteeksi tiukkapipoisesta kirjoituksesta, mutta pyrin huomioimaan vaan sun toiveet. Tässä ei ole yhtään kehua tai rohkaisevaa lausetta. :)

        eihän sitä kukaan vähääkään tunteva olento halua varta vasten kärsiä, mutta aina ei ole vaihtoehtoa! ei mulla ole muuta vaihtoehtoa kuin vain kärsiä, se on kylmä totuus, tottakai voisin mennä johonkin vitun kusettajalle ja muttua lääkezombiksi mutta tiedät hyvin että niin paha idiootti minä en ole.. en ymmärrä miksi jaksat jankata tätä samaa paskaa koko ajan vaikka tiedäy hyvin että kaikki toi sun kirjottama on täyttä paskaa, mikset sä mene hyysäämään jotain syöpäsiä nistejä ja lässyta niille jostain vitun toivosta, ne on ehkä tarpeeksi idiootteja ottamaan sun käännytyksen vastaan, mä en onneksi ole.


      • tässäkyselee
        Kalf kirjoitti:

        Kaikki on aivan päin vittua niinkuin aina! Tänään masennusta taas pahentaa kivasti se että kaikki muut mun ikäset lähtee yliopistoihi ja mä oon vaa tääl paskaduunis vihaamassa joka sekunttia mun elämästä! Enkä ole mitään vitun kusetus zombi terapiaa hakenut enkä tule koskaan hakemaan, usko jo!

        Monet lähtevät yliopistoon ja pakertavat siellä vuosia ja saattavat ottaa velkaa. Kun valmistuvat, niin monet eivät saa töitä ja alkavat tekemään duunia kaupan kassoina, sivoojina, hotelleissa tiskareina, ... Kaikki työnantajat eivät ota töihin näitä ylikoulutettuja"kun ajattelevat että ei heillä ole työmotivaatiota.
        Sinulla on sentään jo ammatti ja voit sinäkin vielä kehittää itseäsi. Mahdollisuuksia on. Sinun työ on yhtä arvokasta kuin kenen muun tahansa.
        Onko sinun vanhemmat sitten niitä akateemisia?


      • Feeniksin_kyynel
        Kalf kirjoitti:

        eihän sitä kukaan vähääkään tunteva olento halua varta vasten kärsiä, mutta aina ei ole vaihtoehtoa! ei mulla ole muuta vaihtoehtoa kuin vain kärsiä, se on kylmä totuus, tottakai voisin mennä johonkin vitun kusettajalle ja muttua lääkezombiksi mutta tiedät hyvin että niin paha idiootti minä en ole.. en ymmärrä miksi jaksat jankata tätä samaa paskaa koko ajan vaikka tiedäy hyvin että kaikki toi sun kirjottama on täyttä paskaa, mikset sä mene hyysäämään jotain syöpäsiä nistejä ja lässyta niille jostain vitun toivosta, ne on ehkä tarpeeksi idiootteja ottamaan sun käännytyksen vastaan, mä en onneksi ole.

        Juuri niin! Aina ei ole vaihtoehtoja, Miten ihmeessä sä voit tietää että onko sulla muita vaihtoehtoja jos et ole koskaan kokeillut. Voisin lopettaa sun kanssas juttelemisen heti jos kertoisit mulle että oot käynyt siellä ja siellä ja mikän hoito ei ole vaikuttanut mitenkään. Mutta kun et ole.

        Ja ihan vain tiedoksi, on aikas runsaasti sitä sun pelkäämää ammattiapua, jossa ei edes käytetä lääkkeitä. Siinä on aika vaikeeta zombiksi muuttua.


    • hhhhhhhhdd

      Kalffi muista varoa kriisipuhelimia sun muita ansoja ellet halua tahdonvastaiseen hoitoon

      • Kalf

        Ei mitään hätää, kyllä mä tiedän mikä on täyttä harhaluuloista kusetusta ja mikä ei.


      • Feeniksin_kyynel

        hhhhhhhhdd
        Mitä valheita olet lukenut jos kuvittelet että kriisipuhelin toimii tuolla tavoin? Siellä nimenomaan kunnioitetaan ihmisen omaa mielipidettä.


      • Feeniksin_kyynel

        Ja turhaan edes kerroit ton. Jos Kalf olis edes ajatellut kriisipuhelimeen soittamista, olisin ehkä jopa voinut harkita talon katolta hyppäämistä :D


    • tarvitsetapua

      Kalf, et ehkä hae apua, en voi pakottaa, mutta jokainen päivä on uusi. Joku päivä ehkä, toivottavasti ei masenna niin paljon. Älä siitä välitä, että jotkut menee yliopistoihin, sinä olet tärkeä juuri sellaisena kuin olet, muista se. !! Halirutistus alkavaan viikonlopuun :)

      • tarvitsetapua

        Eli et halua, että kirjoitan sulle enää?En vain osaa tai halua kirjoittaa negatiivista sulle:)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Eli et halua, että kirjoitan sulle enää?En vain osaa tai halua kirjoittaa negatiivista sulle:)

        kaikki positiivisuus vituttaa mua suunnattomasti koska tiedän sen olevan täyttä paskaa, kannattaisi opetella olemaan realistinen...


    • tässäkysele

      Monet lähtevät yliopistoon ja pakertavat siellä vuosia ja saattavat ottaa velkaa. Kun valmistuvat, niin monet eivät saa töitä ja alkavat tekemään duunia kaupan kassoina, sivoojina, hotelleissa tiskareina, ... Kaikki työnantajat eivät ota töihin näitä ylikoulutettuja"kun ajattelevat että ei heillä ole työmotivaatiota.
      Sinulla on sentään jo ammatti ja voit sinäkin vielä kehittää itseäsi. Mahdollisuuksia on. Sinun työ on yhtä arvokasta kuin kenen muun tahansa.
      Onko sinun vanhemmat sitten niitä akateemisia?

      • Kalf

        ei mun työssä ole mitään arvostettavaa, ei siinä ole mun mielestä mitään hienoa että on töissä, häpeän itseäni että olen tälläinen vitun luuseri, jokainen ihminen joka mun työpaikalla on niin vitun sietämättömän tyhmä että mun pää räjähtää... ja mun vanhemmat on kaikkea muuta kuin akateemisia, äiti on päiväkotitäti ja ukko on sekatyömies...


      • Feeniksin_kyynel

        Kuinka moni tuhannen vuoden kuluttua ylipäätään on töissä? Itse uskon, että ihmisen ei tarvitse silloin enää tehdä työtä. Silloin ihminen voi todella keskittyä elämään sellaista elämää mitä haluaa. Harrastamaan sitä mistä tykkää, oppimaan uutta ja viettämään aikaa toisten kanssa.


      • tarvitsetapua
        Kalf kirjoitti:

        ei mun työssä ole mitään arvostettavaa, ei siinä ole mun mielestä mitään hienoa että on töissä, häpeän itseäni että olen tälläinen vitun luuseri, jokainen ihminen joka mun työpaikalla on niin vitun sietämättömän tyhmä että mun pää räjähtää... ja mun vanhemmat on kaikkea muuta kuin akateemisia, äiti on päiväkotitäti ja ukko on sekatyömies...

        Älä kulta pieni häpeä itseäsi!!! Mulla on muuten pari vuotta sua nuorempi poika ja antaa halia :)Olet hyvä poika, usko nyt. Jostain sulle on tulut heikko itsetunto, mutta se korjaantuu varmasti iän myötä. Masennus ja muut vaikeudet voivat tosiaan hävitä, en usko, että vuoden kuluttua tilanteesi on noin synkkä kuin kirjoitat. Ota päivä kerrallaan, tunti kerrallaan ja usko itseesi.


      • sanompavain
        Kalf kirjoitti:

        ei mun työssä ole mitään arvostettavaa, ei siinä ole mun mielestä mitään hienoa että on töissä, häpeän itseäni että olen tälläinen vitun luuseri, jokainen ihminen joka mun työpaikalla on niin vitun sietämättömän tyhmä että mun pää räjähtää... ja mun vanhemmat on kaikkea muuta kuin akateemisia, äiti on päiväkotitäti ja ukko on sekatyömies...

        Vanhempasi ovat ihan kunnon rehtejä kansalaisia. Minä ainakin arvostan tavallisia rehellisiä ihmisiä. Mitä tästä elämästä maapallolla tulisi jos kaikki olisivat akateemisia: kuka heidät elättäisi?


      • Kalf
        sanompavain kirjoitti:

        Vanhempasi ovat ihan kunnon rehtejä kansalaisia. Minä ainakin arvostan tavallisia rehellisiä ihmisiä. Mitä tästä elämästä maapallolla tulisi jos kaikki olisivat akateemisia: kuka heidät elättäisi?

        minä en arvosta ainakaan sitä elämää mitä he elävät, kummatkin on sellasia saatanan rupsahtaneita jotka tapas jossain saatanan alebaari räkälässä minne sellaset pieruhuumorin ja lapin kullan kittaajat yleensä kokoontuu, ja nyt heillä on kolme lasta joista yhdellä on asperger ja yksi on sysiruma säälittävä idiootti joka varmaan pian tekee viisaan päätöksen ja poistaa itsensä tästä maailmasta, ja mitään muuta elämää heillä ei ole kuin nurmikon leikkuu ja töissä käynti.... vittu oksettaa jo pelkää ajatuskin, noh onneksi mun ei tarvi tollasta helvettiä kärsiä sillä en varmaan enää monta vuotta edes elossa ole...


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Älä kulta pieni häpeä itseäsi!!! Mulla on muuten pari vuotta sua nuorempi poika ja antaa halia :)Olet hyvä poika, usko nyt. Jostain sulle on tulut heikko itsetunto, mutta se korjaantuu varmasti iän myötä. Masennus ja muut vaikeudet voivat tosiaan hävitä, en usko, että vuoden kuluttua tilanteesi on noin synkkä kuin kirjoitat. Ota päivä kerrallaan, tunti kerrallaan ja usko itseesi.

        mä ansaitsen hävetä itseäni koska en ole yhtään mitään, sun poikas on selkärangaton säälittävä paska joka sietäis saada niin saatanan kovaa turpaan että ei pystyis mitään muuta enää tuntemaan kuin kipua, sä oot niin saatanan vastenmielinen idiootti että oikeen pahaa tekee!!!!!!!!


      • tarvitsetapua

        Okei..hyvää jatkoa, en vaivaa sua enää. Mulle mun lapset on maailman tärkeintä ja kuolisin, jos olisi pakko heidän takiaan. Mun poika on ihanan luonteen omaava nuori miehen alku, joka osaa näyttää tunteensa, onneksi osaakin. Hän ei ole loskaan kiusannut ketään, eikä häntä ole kiusattu. Selittynee hyvällä käytöksellä ja hymisellä naamalla. Olen ylpeä hänestä ja rakastan häntä suunnattomasti, kuten hänelle usein sanonkin:) Jokaisen vanhemman pitäisi sanoa kannustavia sanoja lapsilleen, se kantaa eteenpäin, näin uskon. Meillä on koira ja musta on ihanaa seurata, kuinka hellästi teinini juttelee ja kohtelee yhteistä lemmikkiämme. Uskon, että hänellä tulee olemaan hyvä elämä edessä luonteensa takia. Häntä ei vaan voi olla rakastamatta. Ja toivon, ettei kukaan koskaan tee hänelle väkivaltaa, et edes sinä. Niin lpuksi vielä, poikani sanoi tänään rakastavansa minua. :) Hän urheili nuorempana ja kaikki matsit vuosien varrella ulkomaita myöten on kannustettu ja lahjakas olikin.:)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Okei..hyvää jatkoa, en vaivaa sua enää. Mulle mun lapset on maailman tärkeintä ja kuolisin, jos olisi pakko heidän takiaan. Mun poika on ihanan luonteen omaava nuori miehen alku, joka osaa näyttää tunteensa, onneksi osaakin. Hän ei ole loskaan kiusannut ketään, eikä häntä ole kiusattu. Selittynee hyvällä käytöksellä ja hymisellä naamalla. Olen ylpeä hänestä ja rakastan häntä suunnattomasti, kuten hänelle usein sanonkin:) Jokaisen vanhemman pitäisi sanoa kannustavia sanoja lapsilleen, se kantaa eteenpäin, näin uskon. Meillä on koira ja musta on ihanaa seurata, kuinka hellästi teinini juttelee ja kohtelee yhteistä lemmikkiämme. Uskon, että hänellä tulee olemaan hyvä elämä edessä luonteensa takia. Häntä ei vaan voi olla rakastamatta. Ja toivon, ettei kukaan koskaan tee hänelle väkivaltaa, et edes sinä. Niin lpuksi vielä, poikani sanoi tänään rakastavansa minua. :) Hän urheili nuorempana ja kaikki matsit vuosien varrella ulkomaita myöten on kannustettu ja lahjakas olikin.:)

        toivon koko mun mustalla ja kylmällä sydämmelläni että sun poikas elämä tulee olemaan täynnä pelkkää tuskaa ja kärsimystä, toivin että hän jää auton alle ja menettä molemmat jalkansa ja halvaantuu niin pahasti että ei pysty kuin silmiään liikuttamaan, silloin sinäkin ehkä ymmärtäisit että tuollainen lässytys ei kanna mihinkään...


      • tarvitsetapua

        No on mun lässytys kantanut hyvän hedelmän, jonka nähdessäni tulen hyväntuuliseksi aina. :)


      • tarvitsetapua

        No, en edes osaa loukkantua, sulla on paha olla, etkä mieti mitä kirjoitat. Levollista ja hyvää yötä halirutistuksen kera :)


      • tarvitsetapua

        Huomenta Kalf :)Miten päivä lähtenyt käyntiin? Onko tiedossa poutaa, aurinkoa tai myrskyä :D


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Huomenta Kalf :)Miten päivä lähtenyt käyntiin? Onko tiedossa poutaa, aurinkoa tai myrskyä :D

        Tiedossa on tuskaa, vihaa, kärsimystä ja ikiroutaa!


      • tarvitsetapua

        Ketä kohtaan tunnet vihaa? Siihen voisit hakea apua, ettet vahingoita ulkopuolisia. Entäs kunnon juoksulenkki hyvässä säässä, oisko hyvä asia :)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Ketä kohtaan tunnet vihaa? Siihen voisit hakea apua, ettet vahingoita ulkopuolisia. Entäs kunnon juoksulenkki hyvässä säässä, oisko hyvä asia :)

        tunnen vihaa ennen kaikkea itseäni kohtaan mutta myös sun kaltasia lässyttäjiä kohtaan! eikö se sulle ole jo tullut vittu selväksi että mä en mitään kusetushoitoa hae!!!


      • tarvitsetapua
        Kalf kirjoitti:

        tunnen vihaa ennen kaikkea itseäni kohtaan mutta myös sun kaltasia lässyttäjiä kohtaan! eikö se sulle ole jo tullut vittu selväksi että mä en mitään kusetushoitoa hae!!!

        Ei sua kukaan pakota mihinkään, aikuista miestä. Eikö sun äidin käynnit psykiatrilla auttaneet, kun puhut kusetushoidosta?


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Ei sua kukaan pakota mihinkään, aikuista miestä. Eikö sun äidin käynnit psykiatrilla auttaneet, kun puhut kusetushoidosta?

        en mä ole sen kanssa siitä mitään koskaan puhunut lähinnä koska mua hävettää että se ylipäätänsä oli niin heikko paska että kävi siellä! ainoa asia mitä tiiän on että se sai jotain vitun unilääkkeitä ja jos ihan rehellisiä ollaan niin en halua enempää tiettääkkään sillä jos multa kysytään se nainen ei ole mulle millään tavalla sukua! hävettää asua sellasen säälittävän heikon rääpäleen kanssa samassa talossa!!!!


      • tarvitsetapua

        Kauanko siitä on aikaa, kun vaarisi kuoli? Kirjoitit, että masennus kestänyt viisi vuotta, eli lapsena alkanut. Tapahtuiko viisi vuotta sitten jotain, mistä olet mahdollisesti järkyttynyt tai tunnet vihaa?


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Kauanko siitä on aikaa, kun vaarisi kuoli? Kirjoitit, että masennus kestänyt viisi vuotta, eli lapsena alkanut. Tapahtuiko viisi vuotta sitten jotain, mistä olet mahdollisesti järkyttynyt tai tunnet vihaa?

        jos olisin tyhmä, sanoisin että mulla on ollut "hyvä lapsuus" mitä nyt vähän koulukiusaamista minkä tosin ansaitsin sillä olen tällainen luonnon oikku... mutta koska en ole sillä tasolla tyhmä tiedän että olen ollut tällainen aina, jo syntymästäni asti, eikä sille voi mitään, en ole kunnon ihminen, olen ruma, sosiaalisesti kyvytön, tyhmä, en ole missään hyvä ja kaikki muutkin negatiiviset asiat yhdistettynä, onneksi olen tajunnut sen että kuolema on ainut vaihtoehto, ei tarvitse olla sellainen säälittä luuseri joka luulee olevansa jotain, älä väitä vastaan, et tiedä mistään mitään!!!!


      • tarvitsetapua

        Olet liian ankara itseäsi kohtaan. Ja ei kaikkien tarvitse olla sosiaalisia ja äänekkäitä. Meitä on erilaisia ihmisiä, hyväksyisit sen. Eikä kukaan ansaitse tulla kiusatuksi,et sinä, eikä kukaan muukaan!


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Olet liian ankara itseäsi kohtaan. Ja ei kaikkien tarvitse olla sosiaalisia ja äänekkäitä. Meitä on erilaisia ihmisiä, hyväksyisit sen. Eikä kukaan ansaitse tulla kiusatuksi,et sinä, eikä kukaan muukaan!

        en ole ankara, olen realisti, mä en ansaitse mitään muuta kuin pahaa, sä oot ihan vitun tyhmä akka jos kehtaat väittää mitään muuta!!!!


      • tarvitsetapua

        No sovitaan, että mä olen tyhmä :)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        No sovitaan, että mä olen tyhmä :)

        sovitaan samalla että oot täysin väärässä! .!.


      • tarvitsetapua

        Sellaista ei kylla sovita !! Uskon, että tulet pärjäämään elämässä hyvin :)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Sellaista ei kylla sovita !! Uskon, että tulet pärjäämään elämässä hyvin :)

        vitun tyhmä akka xD en mä tule olemaan edes elossa enää monta vuotta vitun idiootti!!!!


      • tarvitsetapua

        Idioottikin vielä :D Kyllä näitä kohteliaisuuksia tuleekin tänään. Elämä on yllätyksiä täynnä... huomisesta ei kukaan tiedä , et sinäkään. :)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Idioottikin vielä :D Kyllä näitä kohteliaisuuksia tuleekin tänään. Elämä on yllätyksiä täynnä... huomisesta ei kukaan tiedä , et sinäkään. :)

        niimpä! huomenna se sun rakas poikas saattaa jäädä auton alle ja kuolla! jos niin kävisi kokisin aivan jäätävän suurta mielihyvää sun tuskas takia!!!! mun elämä ei muutu koskaan se on varma!!!! ihan sama mitä sä päästät sun vastenmielisestä suustas!!!!


      • tarvitsetapua

        Aamulla leivon meille lorvapuusteja ja nautitaan ne rakkaan poikani kanssa. :) Sullekin riittäisi muutama:)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Aamulla leivon meille lorvapuusteja ja nautitaan ne rakkaan poikani kanssa. :) Sullekin riittäisi muutama:)

        toivottavasti tukehdutte molemmat.


      • tarvitsetapua

        Miten voit olla noin JULMA?? Olen kokenut elämäni aikana sellaista tuskaa, josta sulla ei ole tietoakaan. En kuitenkaan ole vihaa täynnä, enkä toivo toisille pahaa, päinvastoin, haluan että kaikilla olisi hyvä olla. Jos joku toivoo lapseni kuolemaa, tuntematta häntä, menee yli ymmärrykseni täysin. En tiedä, saattoi olla viimeinen viestini sulle.


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Miten voit olla noin JULMA?? Olen kokenut elämäni aikana sellaista tuskaa, josta sulla ei ole tietoakaan. En kuitenkaan ole vihaa täynnä, enkä toivo toisille pahaa, päinvastoin, haluan että kaikilla olisi hyvä olla. Jos joku toivoo lapseni kuolemaa, tuntematta häntä, menee yli ymmärrykseni täysin. En tiedä, saattoi olla viimeinen viestini sulle.

        haahahahahahaahah!!!! tää tuo mulle suurta mielihyvää kattoa ku sä triggeroidut aina ku toivon sille sun säälittävälle pojalles tuskallista kuolemaa!!! eikö se sun toinen lapses heittänyt lusikan nurkkaan jo? jos mä saisin päättää niin maailmassa olisi pelkää tuskaa ja kärsimystä!


      • tarvitsetapua

        Mun pika ei mitenkään säälittävä, päinvastoin. Omaa hyvän, terveen itsetunnon ja on pitkä komea nuori mies. Olen ylpeä hänestä ja maailman onnellisin äiti, kun saan olla hänelle äiti. En edes pahoita mieltäni sairaista, julmista viesteistä vaan rakastan lastani vieläkin enemmän, jos se enää on mahdollosta. Tiedän, että poikani saa hienon elämän ja hänestä tulee aikannaan lostava isä, upean luonteensa takia. Jatka elämääsi, parhaaksi katsomallasi tavalla, ei kuulu mulle enää, kaikella rajansa. Minunkin ystävällisyydellä, sori.


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Mun pika ei mitenkään säälittävä, päinvastoin. Omaa hyvän, terveen itsetunnon ja on pitkä komea nuori mies. Olen ylpeä hänestä ja maailman onnellisin äiti, kun saan olla hänelle äiti. En edes pahoita mieltäni sairaista, julmista viesteistä vaan rakastan lastani vieläkin enemmän, jos se enää on mahdollosta. Tiedän, että poikani saa hienon elämän ja hänestä tulee aikannaan lostava isä, upean luonteensa takia. Jatka elämääsi, parhaaksi katsomallasi tavalla, ei kuulu mulle enää, kaikella rajansa. Minunkin ystävällisyydellä, sori.

        vihdoinkin olet huomannut kuinka väärässä olet koko ajan ollut! koko tämän ajan olet yrittänyt olla yhtä lässytystä ja ystävällisyyttä mutta vihdoin olen saanut sutkin kaadettua! no hyvä että vihdoin hyväksyt että mä en ansaitse mitään muuta kuin tuskallisen kuoleman!


      • tarvitsetapua

        Sinä sanoit noin, en minä. Hyvää ja levollista yötä :)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Sinä sanoit noin, en minä. Hyvää ja levollista yötä :)

        olet sää sen jo hyväksynyt... sä oot heikko paska joka piileskelee tollasen lässytävän mummon ihossa vaikka sisimmässäs tiedät totuuden, toivottavasti kuolet nukkuessasi!


      • tarvitsetapua

        Mukavaa pyhäpäivää sulle :)


      • tarvitsetapua

        Nyt on pullat unissa :) Lupaan, ettei tukehduta :D Mukavaa alkavaa työviikkoa sulle!!!


    • Feeniksin_kyynel

      Jatkan vielä tähän siitä miksi mä autan "toivotonta tapausta".

      Me molemmat tiedetään, että aina ei ole vaihtoehtoja, aina hoidot ei toimi kaikkiin.
      Ongelma on sun kohdalla siinä, että "toivoton tapaus" -leiman olet antanut sä itse.
      Ja sä olet tehnyt sen ennen kuin olet kokeillut apua.

      Toivon ettet kutsu itseäs toivottomaksi tapaukseksi ennen kuin todella olet toivoton tapaus.

      • Kalf

        no mutta mähän olen toivoton tapaus, täysi ihmisperse joka ansaitsee kuolla!


    • iäkkäämpijo

      En tyrkytä sinulle "pakkoapua". Asennemuutosta sinä vain tarvitset. Sinun päässä pitäisi nyt niksahtaa uusi vaihe päälle.

      • Feeniksin_kyynel

        Siinähän se.


      • Kalf

        eipäs niksahda, joku tosin kyllä vielä joskus niksahtaa...mun kaula nimittäin...


      • Heiheivaanmene

        hyvää lopullista matkaa helvettiin1


      • Kalf
        Heiheivaanmene kirjoitti:

        hyvää lopullista matkaa helvettiin1

        Nähdään siellä!


      • heiheivaanmene

        Taivaaseenko ajattelit PÄÄSTÄ MUSTALLA SIELULLASI???


      • Kalf
        heiheivaanmene kirjoitti:

        Taivaaseenko ajattelit PÄÄSTÄ MUSTALLA SIELULLASI???

        Ei kukaan mene taivaaseen eikä helvettiin, ei ole jumalaa eika saatanaa, on vain ihmisyyttä, sun kaltaset uskovais hullut ovat aiheuttaneet niin paljon tuskaa ja kärsimystä tähän maailmaan että mun musta sielu ei ole mitään verrattuna siihen puhtaaseen pahuuteen mihin sinä uskot...


    • Feeniksin_kyynel

      Kalf
      Onko sun mielestä hyvää ja pahaa olemassa? Vai ovatko ne vain ihmisten keksimiä käsitteitä toiminnalleen?

      • Kalf

        aivan liian vaikea kysymys, oon liian tyhmä vastaamaan mihinkään tollaseen.


    • seiäkäämpi

      Minä uskon taivaaseen ja myös helvettiin, mutta se siitä tällä hetkellä. Kun luin tuossa noita sinun vastauksia niin tulee ymmärrys, että olet kätkenyt sisimpääsi valtavan määrän vihaa. Annoit ymmärtää aikaisemmin, että olet niin heikko ettet pysyisi ja rohkenisi panna vastaan, jos edes komauttaa päähän vaan kätkisit vihasi. Olit ollut silloin ala-asteella se "hymypoika" ja joo, joo -tyyppi. Ja kerroit osaavasi näytellä kilttiä ja maltillista. Nyt se viha purkautuu rytinällä palstalaisten niskaan niin että jopa hekumoit, että jonkun lapsi joutuisi onnettomuuteen. Nyt kuule kun ei onneksi joudu. Toivon sinulle, äiti "tarvitse apua", älä ota mitenkään nokkiisi tämän nuoren tuittupään purkauksia. Kalfilla on todella paha olla.
      Vaikka toivotat minutkin kuolemaan ja helvettiin, niin sinun voimilla ja sanoilla en kyllä sinne aio mennä enkä kuolla. Minua ei loukkaa sanasi pätkääkään, joten anna tulla vaan jos helpottaa.
      Syytät vanhempiasi kaljan litkijöiksi ja ei siinä ole kehuttavaa, mutta tällä hetkellä he ovat molemmat selvillä vesillä ja käyvät töissä.

      • Kalf

        en tiedä mistä oot saanut sellasen käsityksen että mun porukat ois jotain alkkiksia... mä tarkoitin että he ovat molemmat sellasia mitättömiä "työukkoja" jota mä häpeän suuresti, ja en ole harjoittanut mitään mustaa magiaa vaikka kristittyjä vihaankin, onhan kristinusko tänne väkivalloin tuotu muukalaisukonto jota käytettiin muuttamaan tämä maa ruotsin orjavaltioksi vaikka tässä maassa jo silloin oli oma uskonto ja kulttuuri...


      • hhhhhhhhdd

        Kristityt pitäis polttaa roviolla


    • seiäkäämpijo

      Oleko koskaan harrastanut jotain spiritismiä tai mustaa magiaan, okkultismia tai ollut jossain alamaailman porukoissa.

    • eikäysääliksi

      Toi kalffi on pirun poika. Täysi psykopaatti kirjoitusten perusteela.

    • joiäkkäämpi

      Et osannut määritellä hyvän ja pahan ongelmaa, muka tyhmyyttäsi ja yksinkertaisuuttasi. Et ole tyhmä, mutta jotain siinä paljastui ja olen jo aavitellutkin. Olet elämällesi katkera ja pettynyt ja rakastat pahuutta ja vihaa. Siinä on oskasi sitä ihmisen langenneen luonnon ominaisuutta, jota meissä kaikissa on. Ja sinä saat voimaa raivoosi myös pahuuden hekivalloilta, kun vihaat kristittyjä ja Jumalaa. Tuo pahan voima saa sinut vihaamaan ja halveksimaan myös kaikkea hyvyyttä ja lempetyttä. Olet täysin tuon pimeyden saartama.
      Saattaa olla ettet oikein itseään ymmärrä mitkä voimat sinussa jylläävät. Koen että sinulla on ajoittain tunne, että repeät kappaleiksi. Siitä huolimatta ole avuton tekemään mitään.

      • seurannutmyös

        Viisas teksti ja osui täysin oikeaan.


    • Feeniksin_kyynel

      Kalf
      Uskot, että apua ei ole, eli siis "se huijaus apu" mitä tarjotaan ei toimi.
      Vaikka nykyajan apu perustuu tutkitulle tiedolle eikä millekään sattumalle, uskot että huijaus on huijausta vaikka voissa paistaisi.

      Olen aika varma yhdestä asiasta. Olet pettynyt selkeästi siihen miten yhteiskunta kohtelee heikkoja kansalaisiaan. Ja koska olet pettynyt, on sinulla oltava joku näkemys siitä, mikä menee vikaan ja miksi. Sinulla on siis varmasti jokin parannusehdotus.

      “Jokainen ihminen on heikko, jotkut ovat vaan parempia heikkoudessaan”

      Miten joku ihminen voi olla vähemmän heikompi kuin toinen? Miksi jotkut onnistuvat paremmin tässä kurjassa maailmassa? Tähän sä tiedät vastauksen.

      • kalf

        en ole pettynyt vaan ylpeä, ei me ansaita mitään sympatiaa, me kuulutaan maan alle! on vain hyvä että apua ei ole! KOSKA SITÄ TOSIAAN EI OLE! mun kaltaset ihmiset kuuluu hautaan, ja sinne mäkin aijon mennä! he jotka onnistuvat paremmin, onnistuvat siksi koska ovat syntyneet kunnon ihmisiksi, he eivät ole mun kaltasia loisia, ja täten pystyvät/ansaitsevat elää, minä en!


      • hhhhhhhhdd

        Apu suomessa on sellaista että muutetaan henkilö zombiksi niin ei pysty itseään vahingoittaa heh heh.


      • kalf
        hhhhhhhhdd kirjoitti:

        Apu suomessa on sellaista että muutetaan henkilö zombiksi niin ei pysty itseään vahingoittaa heh heh.

        totta..


      • tarvitsetapua

        Ei psykiatrit tee muuta kuin määräävät lääkkeitä ja kuuntelevat. Psykoterapiassa syvennytään lapsuuteen. Saman voi itse kirjoittaa paperille... eriasia on psykootiset, skitsofreenikot ja vaikeat tapaukset, heille auttaa joksikin aikaa sairaalahoito ja käyvät sen jälkeen kontrollissa, mahdollisesti piikillä saavat lääkkeen.


      • kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Ei psykiatrit tee muuta kuin määräävät lääkkeitä ja kuuntelevat. Psykoterapiassa syvennytään lapsuuteen. Saman voi itse kirjoittaa paperille... eriasia on psykootiset, skitsofreenikot ja vaikeat tapaukset, heille auttaa joksikin aikaa sairaalahoito ja käyvät sen jälkeen kontrollissa, mahdollisesti piikillä saavat lääkkeen.

        täyttä kusetusta kaikki, et sä mistään mitään tiedä, kaikki psykologit pitäis vittu ampua niin säästyttäis siltäkin kusetukselta!


      • Feeniksin_kyynel

        Kaikki psykoterapeuttien antama apu vaikuttaa fysiologisesti ihmisen kehossa ihan kuten lääkkeetkin. Psykoterapeutit antavat keinoja selviytyä itse. Ja sähän rakastat itse selviämistä.


      • Feeniksin_kyynel
        kalf kirjoitti:

        täyttä kusetusta kaikki, et sä mistään mitään tiedä, kaikki psykologit pitäis vittu ampua niin säästyttäis siltäkin kusetukselta!

        Aika helppo sun on sanoa, että kaikki psykologit pitäisi ampua, kun mielellään sormia napsauttamalla tappaisit koko kurjan ihmisrodun. Surkeaa massaa koko lössi. Paitsi, että et tekisi sitäkään, koska se olisi eläinten auttamista. Ja eihän minkäänlaista avun antoa saa harjoittaa.

        Aika hankala tilanne, eikö?

        Ihan näin btw, et oo tainnu syödä koskaan omasta tahdostas päänsärkylääkettä?


      • tarvitsetapua

        Psykoterapiassa asiakas eli potilas lähinnä kyllä itse miettii mm lapsuutta. Terapeutti ohjaa keskustelua. Asaikkaan pitää olla motivoitunut hoitoon, muuten menee kyllä molempien aika hikkaan. Terapiassa käydään usein vuosia monta kertaa viikossa ja jotkut hyötyy, jotkut ei, ikävä kyllä. Itse voi tehdä paljon oman hyvinvointinsa eteen, alkamalla vaikka kävelylenkillä ym pienellä. Ja vähän positiivista mieltä, sillä saa hyvän olon ja ihmisiä ympärille. Kuka nyt haluaisi olla agressiivisen henkilön seurassa, en minä ainakaan. Ja totuushan on, että jotkut ihmiset ovat elämänsä huonovointisia, riippuu diagsoosista. Esim masennus voi hellittää hetken ja tulla uudelleen läpi elämän. Kalffi on vihaa täynnä ja varmasti jokaiselle hoitotaholle olisi vaikea potilas. Ilmeisesti määrättäisiin vahvat lääkkeet, ettei vahingottaisi muita. Sairaalassa joutuisi raivarin ja tappouhkausten takia lepositeisiin ja tainnutettaisiin lääkkeillä. Kyllä kalffin tekstit oli eilen sitä luokkaa, että minä passittaisin samantien pakkohoitoon vaikeimpien ptilaiden joukkoon. Siellähän sitten raivoaisi sielunsa kyllyydellä.


      • hhhhhhhhdd

        Haha Nyt pelästytit kalffin puheillas,Lepositeissä zombina loppu ikä hrrrrrrr...


      • Feeniksin_kyynel

        Riippuu toki psykoterapiasta.
        Osa käsittelee enemmän lapsuutta, osa taas katsoo enemmän tulevaisuuteen.
        Löysin aika hyvän listan:
        http://www.hameenlinnapsykoterapia.com/8

        Ja juuri niin. Niin kauan kun Kalf vastustaa kaikkea hoitoa, ei hänelle löydy paikka jossa jotain tuloksia voitaisiin saada. Itse voi tosiaan vaikuttaa huomattavasti omaan hyvinvointiinsa ja se on kaiken lähtökohta myös esimerkiksi ratkaisukeskeisessä psykoterapiassa. Loppujen lopuksi suuri osa elämästä on sitä arkea. Se miten sen ajan käyttää, vaikuttaa kaikkeen.

        Kaikesta huolimatta Kalf on musta hyvä tyyppi. En halua tuomita ihmisiä sen perusteella mihin he eivät ole voineet vaikuttaa. Kovan epäonnen soturi, mutta kuitenkin ihminen muiden joukossa, omine ainutlaatuisine ajatuksineen, suuressa maailmassa.


      • tarvitsetapua

        Niin, en ole minäkään tuominnut, faktoja esille toin. Jos joku toivoo lapsen kuolemaa, on se pakkohoidon paikka. Se o sunkin pakko myöntää, vai onko kalf oikeaasa sun mielestä? Kalf ei todennäköiseti ole pätkääkään masentunut, vaan muuten todella sairas. Masentuneet eivät jaksa käydä töissä, eivätkä uhkaa jokaisen henkeä. Kyllä sun soturillasi on vakavampi diagnoosi ja viimeistään armeijassa se todetaan. Mulle riitti nyt tämä palsta, keskityn tärkeämpiin ja ilosempiin asioihin. Mukavaa kesää kaikille ja kalf...koita pärjätä. Jäit mieleen :)


      • Kalf
        Feeniksin_kyynel kirjoitti:

        Riippuu toki psykoterapiasta.
        Osa käsittelee enemmän lapsuutta, osa taas katsoo enemmän tulevaisuuteen.
        Löysin aika hyvän listan:
        http://www.hameenlinnapsykoterapia.com/8

        Ja juuri niin. Niin kauan kun Kalf vastustaa kaikkea hoitoa, ei hänelle löydy paikka jossa jotain tuloksia voitaisiin saada. Itse voi tosiaan vaikuttaa huomattavasti omaan hyvinvointiinsa ja se on kaiken lähtökohta myös esimerkiksi ratkaisukeskeisessä psykoterapiassa. Loppujen lopuksi suuri osa elämästä on sitä arkea. Se miten sen ajan käyttää, vaikuttaa kaikkeen.

        Kaikesta huolimatta Kalf on musta hyvä tyyppi. En halua tuomita ihmisiä sen perusteella mihin he eivät ole voineet vaikuttaa. Kovan epäonnen soturi, mutta kuitenkin ihminen muiden joukossa, omine ainutlaatuisine ajatuksineen, suuressa maailmassa.

        kusetusta se kaikki on! sanoit mitä sanoit! enkä mä ole millään tavalla hyvä tyyppi vaan täysin turha loinen joka ei ansaitse yhtään mitään muuta kuin kärsiä! sä olet aivan vitun idiootti ja oikeesti jos näkisin sut, olisit jo vainaa! onneksi kaikki ihmiset mitä mä tunnen on mun kanssa samaa mieltä ja myös hyväksyvät sen että olen täysin turha ja ansaitsen kuolla! he ovat hyviä ja viisaita ihmisiä!


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Niin, en ole minäkään tuominnut, faktoja esille toin. Jos joku toivoo lapsen kuolemaa, on se pakkohoidon paikka. Se o sunkin pakko myöntää, vai onko kalf oikeaasa sun mielestä? Kalf ei todennäköiseti ole pätkääkään masentunut, vaan muuten todella sairas. Masentuneet eivät jaksa käydä töissä, eivätkä uhkaa jokaisen henkeä. Kyllä sun soturillasi on vakavampi diagnoosi ja viimeistään armeijassa se todetaan. Mulle riitti nyt tämä palsta, keskityn tärkeämpiin ja ilosempiin asioihin. Mukavaa kesää kaikille ja kalf...koita pärjätä. Jäit mieleen :)

        joka päivä haluan kuolla, joka päivä tekee aivan hirveää tuskaa nousta sängystä, joka päivä on myös täynnä vihaa! jos se ei ole masennusta en tiedä mikä on, ehkä olen vain liian suuri jääräpää ja pelkään sitä reaktiota jos en joku aamu menisikään töihin! sun todellinen luontos on paljastunut! olet aivat saatanan vastenmielinen ämmä joka täällä leikkii jotain kivaa pikku äitiä mutta loppujen lopuksi haluaa pakottaa ihmisiä jotka eivät suostu ohjattuun zombiuteen pakkohoitoon! ja sinä jonain päivänä kun mulla vihdoin on rohkeutta tappaa itseni niin lupaan että niillä viimeisillä hetkillä ajattelen sua, ja sitä että sun kaltset ämmät oli yksi isoin syy miksi nyt vihdoin kuolen! toivottavasti elämäsi on täynnä pelkkää tuskaa ja toivon että sen sun säälittävän poikas elämä tulee ennenaikojaan loppumaan, toivon että hän ei saa kokea mitään niitä "iloisia" asiota mitä normaalit ihmiset yleensä havittelevat! se on suurin toiveeni!!!


      • tarvitsetapua

        Se on FAKTA, tiedoksi sulle, jos uhkaa toisen henkeä, JOUTUU PAKKOHOITOON. Ei se ole mun keksintö vaan muiden. Jos huomenna töissä uhkaat tappaa jonkun, joudut pakkohoitoon. Ja se , että haluat lapseni kuolevan, on kyllä mulle liikaa. Sitten kun pyydät anteeksi sanojasi, tulen takaisin jos haluat. Haluan ihmisille hyvää, myös sulle, en kai muuten tänne olisi kirjoitellut melkein kuukautta :)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Se on FAKTA, tiedoksi sulle, jos uhkaa toisen henkeä, JOUTUU PAKKOHOITOON. Ei se ole mun keksintö vaan muiden. Jos huomenna töissä uhkaat tappaa jonkun, joudut pakkohoitoon. Ja se , että haluat lapseni kuolevan, on kyllä mulle liikaa. Sitten kun pyydät anteeksi sanojasi, tulen takaisin jos haluat. Haluan ihmisille hyvää, myös sulle, en kai muuten tänne olisi kirjoitellut melkein kuukautta :)

        ei mulla ole munaa ketään uhkailla in real life, en mä töissä puhu kenellekkään eikä mua seillä kukaan edes tunne! ja ihan turha toivoa että mä muudän anteeksi jotain sellasita mikä ei ole sen arvoista, ja mä en halua sulle mitään muuta kuin pahaa!


      • tarvitsetapua

        Et sä oikeasti halua mulle pahaa, jos rehellinen olet itsellesi. En ymmärrä miksi vedit lapseni keskusteluihin mukaan, mainitsin vain, että hän antaa halia vaikka on teini. Ei siinä pitäisi olla mitään loukkaavaa tai muuta, mikä sai sut kirjoittamaan mitä kirjoitit. Ja JOS, SIIS JOS lapseni uhkaisi itseään tai muita, hankkisin hänellekin välittömästi apua ja se olisi pakkohoito muutaman päivän. Se on käytäntö sairaaloissa. Sulla aikainen herätys, koitahan saada nukutuksi, levollista ja hyvää yötä :)


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Et sä oikeasti halua mulle pahaa, jos rehellinen olet itsellesi. En ymmärrä miksi vedit lapseni keskusteluihin mukaan, mainitsin vain, että hän antaa halia vaikka on teini. Ei siinä pitäisi olla mitään loukkaavaa tai muuta, mikä sai sut kirjoittamaan mitä kirjoitit. Ja JOS, SIIS JOS lapseni uhkaisi itseään tai muita, hankkisin hänellekin välittömästi apua ja se olisi pakkohoito muutaman päivän. Se on käytäntö sairaaloissa. Sulla aikainen herätys, koitahan saada nukutuksi, levollista ja hyvää yötä :)

        Sun kaltasilles ohmisille mä en mitään muuta halua kuin pahaa! Poikasi vedin tähän mukaan koska hän on säälittävä ja tiedän että se satuttaa sua, sun poikas on heikko! Mä en ole edes äitiini koskenut viimeiseen 10 vuoteen ja en voisi KUVITELLAKKAAN että alistuisin sanomaan että rakastan häntä sillä mulla ei todellakaan ole mitään tunnesiteitä mun perheeseen jäljellä! Ainoa syy miksi asun kotona on se että saan olmaisen ruuan ja kaikki muut mukavuuden, he jopa siivoavat mun huoneen! Vitun vammaset idiootit xD ja ihan vaan btw sun poikas saattaa olla homo, ei mulla mitään homoja vastaan ole, toivon heille pelkkää tuskaa ihan yhtälailla kuin muillekkin ihmisille mutta siinä jotain mietittävää....


      • tarvitsetapua

        No ei muuten ole homo, tiedän sen. Eikä mullakaan mitään homoja vastaan ole. Toiset tykkää kun halataan,toiset ei. Hän vaan on lempeäluontoinen..kuten minäkin. Teillä on erilaiset suhteetäitinne kanssa ja ikävä, ettet pidä vanhemmistasi. Saisit kyllä siivota oman huoneesi !! Mun poika haluaa kaksi lasta , olaan puhuttu tälläisiakin:) Meillä vaan on hyvät välit ja olen kiitollinen, että on. Toisinkin voisi olla. Eikö sun kannattaisi miettiä omaan kotiin muuttamista? Jos paha olosi vähenisi, sitähänei tiedä ja välimatka vanhempiisi voisi ehkä olla hyväksi, jos et heistä välitä.


      • mitenteilläkotona
        tarvitsetapua kirjoitti:

        Et sä oikeasti halua mulle pahaa, jos rehellinen olet itsellesi. En ymmärrä miksi vedit lapseni keskusteluihin mukaan, mainitsin vain, että hän antaa halia vaikka on teini. Ei siinä pitäisi olla mitään loukkaavaa tai muuta, mikä sai sut kirjoittamaan mitä kirjoitit. Ja JOS, SIIS JOS lapseni uhkaisi itseään tai muita, hankkisin hänellekin välittömästi apua ja se olisi pakkohoito muutaman päivän. Se on käytäntö sairaaloissa. Sulla aikainen herätys, koitahan saada nukutuksi, levollista ja hyvää yötä :)

        Eikö äitisi osoita sinulle mitenkään, että olet hänelle tärkeä. Sanooko hän että olet tärkeä ja välittää sinusta. Mitä sitten jos saat vanhemmiltasi positiivista palautetta. Kiroatko ja sanotko pahasti vastaan?


      • Kalf
        tarvitsetapua kirjoitti:

        No ei muuten ole homo, tiedän sen. Eikä mullakaan mitään homoja vastaan ole. Toiset tykkää kun halataan,toiset ei. Hän vaan on lempeäluontoinen..kuten minäkin. Teillä on erilaiset suhteetäitinne kanssa ja ikävä, ettet pidä vanhemmistasi. Saisit kyllä siivota oman huoneesi !! Mun poika haluaa kaksi lasta , olaan puhuttu tälläisiakin:) Meillä vaan on hyvät välit ja olen kiitollinen, että on. Toisinkin voisi olla. Eikö sun kannattaisi miettiä omaan kotiin muuttamista? Jos paha olosi vähenisi, sitähänei tiedä ja välimatka vanhempiisi voisi ehkä olla hyväksi, jos et heistä välitä.

        Miksi muuttaisin omaan kotiin? Ei mulla ole rahaa eikä mua muutenkaan huvita huolehtia omista asioista, saan täällä kaiken ilmaiseksi, huomenna mun ukko vie mun auton korjaamoon ja siitäkään mun ei tarvitse maksaa mitään, joku vois sanoa että mua lellitään mutta toisaalta mun vanhempien yhteenlasketut tulot on varmaan joku 4000€ kk ja silti ne tuhlaa muhun rahaa siksi että ne on niin saatanan tyhmiä, en mä mitään koskaan saa aikaiseksi ja olen liian laiska hoitamaan omia asioitani, tämän takia on hyvä että on tuollaiset idiootit vanhemmat joita on helppo käyttää hyväksi, sitten kun kohta jään taas työttömäksi rupean oikein kunnolla miettimään sitä itsemurhaa ja kuinka sen toteutan, onhan se kuitenkin mun ainoa elämän tavoite.


      • Kalf
        mitenteilläkotona kirjoitti:

        Eikö äitisi osoita sinulle mitenkään, että olet hänelle tärkeä. Sanooko hän että olet tärkeä ja välittää sinusta. Mitä sitten jos saat vanhemmiltasi positiivista palautetta. Kiroatko ja sanotko pahasti vastaan?

        Kyllä, juuri nimen omaan olen niin agressiivinen ja vihainen heitä kohtaan kuin vain pystyn aina kun he kehtaavat sanoa jotain kannustavaa paskaa! He kehuvat mua niin paljon että meinaan oikeesti joskus käydä heidän kimppuunsa, vihaan heitä molempia ja toivon että heillä on edessä pelkkää tuskaa!


    • seiäkkäämpi

      On turha paeta itsepetokseen, että on syntynyt luuseriksi ja tilanetta ei voi mikään muuttaa. Sinä Kalf pakenet vain itseäsi tuohon väitteeseen. No hyvää alkavaa viikkoa sinulle.

      • Kalf

        etkö säkin voi jo kuolla pois saatanan uskovainen kusipää?


      • seuskismummeli

        Kuule Kalf, en takuulla tahdo kuolla. En ennekuin päiväni ovat eletyt maan päällä. Myöskään sinun kirouksellasi ei ole mitään valtaan elämääni. Olen Kristuksen veren suojissa. Muistan sinuakin rukouksin.
        Hyvää yötä, jos vielä norkuilet täällä.


      • hhhhhhhhdd

        Polta itsesi niin pääset paratiisiisi hahahahahhahahaa Tervemenoa mahtaako 17 neitsyttä kuulua samaan tarjoukseen?


    • Feeniksin_kyynel

      Kiitos sulle tarvitset_apua.
      Tiedän sen, että jos henkilö on uhka itselleen tai muille, on pakkohoito ainoa oikea osoite.
      Oot tehnyt paljon hyvää täällä. :)
      Hyvää kesän jatkoa.

      • Kalf

        Hähähähähähhä mua ei kukaan koskaan pakkohoitoon saa!!!


      • Feeniksin_kyynel

        Tiedän.


    • Feeniksin_kyynel

      Sanotaan, että jokainen määrittelee itse elämän tarkoituksensa.
      Olen samaa mieltä. Sä et voi yhtäkkiä alkaa ajattelemaan eri tavalla, enkä mäkään.
      Me ollaan ihmisinä täysin erilaiset. Mä en voi koskaan sanoa sulle, että ymmärrän miltä susta tuntuu, koska se vaan on mahdotonta. Toisaalta, et säkään voi ymmärtää miltä musta tuntuu kun juttelen sun kanssa. Me ollaan ihan eri aallonpituuksilla ja puhutaan kuin toisillemme vierasta kieltä.

      Feeniks ja loinen, siinä vasta pari.
      Jos loinen loisii Feeniksin höyhenissä, se saa ravintoa ikuisesti. Vaikka Feeniks saattaa menettää koko ajan voimiaan ja kuolla jopa loisen takia, syntyy se aina uudelleen.
      Kumpikaan ei pääse tavoitteeseensa. Feeniks antaa koko ajan ruumiinsa loisen käyttöön, toivoen, että loinen saisi siitä apua. Tästä huolimatta Feeniks joutuu yhä uudestaan seuraamaan, kun kaikki sen tekemä työ on turhaa. Loinen ei saa koskaan kyllikseen Feeniksen vahingoittamisesta. Feeniks kuolee ja syntyy uudelleen ja loinen imee Feeniksin elämää loputtomasti, mutta pysyy silti koko ajan samana kurjana, heikkona loisena. Se ei vahvistu yhtään vaikka Feeniks kuinka yrittää antaa sille kaikkensa. Loisen kurja elämä vain jatkuu ja jatkuu ja Feeniks joutuu katsomaan tätä kärsimystä voimatta tehdä mitään.

      Näin ollen, me molemmat taidetaan kärsiä tästä keskustelusta. Kumpikaan ei voita. Meidän totuudet on samanvahvuiset ja tää ei johda mihinkään. Ainoastaan siihen, että muut ihmiset, jotka seuraa tätä meidän keskustelua: Feenikslintujen ja loisien välistä kahakkaa, saavat sekä positiivista että negatiivista tietoa ja kukaan ei oikein tiedä mikä on oikein ja mikä väärin. Eiköhän paiskata kättä Kalf ja tunnusteta heikkoina ihmisinä heikkoutemme?

      • Kalf

        mä en koskaan paiskaa kättä kusetusta ja kannattavan ja valheisiin uskovan vihollisen kanssa! sä oot varmaan raivostuttavin ihminen kenen kanssa mulla on koskaan ollut epäonni keskustella!


      • Feeniksin_kyynel

        Kai ymmärsit, että mun viestin tarkoitus oli lopettaa sun kanssa jutteleminen...


    • hhhhhhhhdd

      Mahtaa kalffia keitää kun on zombina lepositeissä kjäh kjäh!

      • Kalf

        sä tiedät hyvin että mä opin lentämään ja ampumaan laasereita perseestäni ennen kuin kukaan saa mut lepositeisiin!


    • iäkkäämpijo

      Pääasia tällä hetkellä, että saa kirjoittaa ja purkaa pahaa oloasi. Ehkä se vähän helpottaa oloasi. Toivotan hyviä unia ja siunausta uuteen päivään.

      • Kalf

        jos iahn rehellisiä ollan se vain pahentaa oloa...


      • hhhhhhhhdd

        Kokeile ottaa piriä tai viinaa ennen suoritusta niin uskaltaa lopettaa kärsimyksen


      • Kalf
        hhhhhhhhdd kirjoitti:

        Kokeile ottaa piriä tai viinaa ennen suoritusta niin uskaltaa lopettaa kärsimyksen

        viina vaan masentaa mua enemmän


      • tarvitsetapua

        Hyvää ja levollista yötä sinne jonnekkin :)


      • seiäkkäämpi
        Kalf kirjoitti:

        jos iahn rehellisiä ollan se vain pahentaa oloa...

        Saattaa just sillä hetkellä pahentaa, mutta pitemmän päälle alitajunnan patoumat purkautvat, että se yleiskenkutus vähenee. Mutta yksilöitähän me kaikki olemme.
        Kaikkea hyvää sinulle.


    • tarvitsetapua

      Moikka kalf :) Miten sulla menee, toivottavasti paremmin. Hyvää alkavaa vkl.

      • Kalf

        Mä oon ihan vitun kyllästynyt olemaan KOKO AJAN ihan vitun masentunut ja vihanen...ja ennen kuin nyt innostut että mä oon ruvennut hakemaan apua, niin en sitä vieläkään aijo tehdä, mutta olen kuitenkin yrittänyt muilla keinoilla tehdä tästä paskasta edes vähän vähemmän tuskallista... oon yrittäny ajatella positiivisesti vaikka jatkuvasti kaikki, asiat saa aivan vitun vihaseks, mutta koska mun on pakko olla rehellinen itelleni ja sanoa että ei mulla ole munaa itseäni tappaa...eikä mulla oikeastaan ole mitään keinoakaan miten sen tekisin... en mä nyt rupea mitään siirappisen positiivisia ajatuksia tänne valuttamaan mutta yritän itseni vuoksi lopettaa tän raivon ja kateuden kierteen.. nyt ku mulla loppuu työsopimus, olen lähdössä viikoksi kaldoaivin erämaahan (ihan pohjois lapissa oleva erämaa, voit kattoo vaikka google mapsistä) vaeltamaan täysin yksin...... luulisin että se jos joku auttaa mua päättämään mitä oikeesti haluan...


      • tarvitsetapua

        Hienoa Kalf!!! :) Olen tosi ylpeä susta!!!!! Varmaan hieno ja kasvattava kokemus lähteä yksin erämaahan. Olet rohkeampi kuin olet tiennytkään, hienoa :) Pitää googlettaa toi, että tiedän enemmän. Ei paha olo heti häviä, mutta uskon edelleen,että sulla on hyvä elämä edessä ja hienoja hetkiä tulee varmaan elämääsi koko ajan enemmän.


      • semummeli

        Sehän on hyvä juttu, että pääset uuteen ympäristöön. Luonto ja erämaa on terapeuttinen elementti. Eipä sitä pahaa oloa huvikseen kanna. Toivon puolestani, että masennus helpottaa. Ei sinun tarvitsekaan meille kertoa. Ja kunpa säätkin suosisivat reissussa.


      • hhhhhhhhdd

        Hahahahahah kalffi joutuu lääkezombiksi lälälälälälääää!
        Mahtaa kivaa kuolla tuskallisesti lääkkeisiin hihihihiii vedä viinaas siel erämaassa ja kuole häkämyrkytykseen tai huku sit tai tulee paskanen loppuelämä.


    • tarvitsetapua

      Moikka Kalf:) Aikamoiseen paikkaan meinaat mennä. Missä meinaat yöpyä ja miten syöt? Siellä on ainakin rauhallista ja voit vaikka huutaa ääneenpahaa oloasi ulos, ei häiritse ketään. Onko vointi ollut parempi?

      • Kalf

        Yövyn teltassa ja otan mukaan tarpeeks purkkirukaa ja muuten kalastan, ei se helppoa ole mutta ainakin jännittävää, ja on oikeastaan ollut hieman parempi olo kun on yrittänyt olla ajattelematta negatiivisia asioita...


      • tarvitsetapua

        Hienoa :) Jokainen päivä tuo toivottavasti parempia oloja, näin toivon ja uskon. Jännittävää sulla tulee olemaan ja rauhallista. Nyt toivotan taas sulle levollista ja hyvää yötä halirutistusten kera. :)


      • seiäkkäämpi

        Ja hyttysvoiteita kannattaa ottaa mukaan. Kyllä nuori ihminen pärjää ja pääsehän sieltä poiskin, jos alkaa tympimään.


    • tarvitsetapua

      Moikka Kalf :) Miten sulla menee? Joko olet paljon valmistellut tulevaa reissua? Vai vieläkö olet reissuun lähdössä?

    • Feeniksin_kyynel

      Katselin tosta alueesta kuvia ja on kyllä hienoa erämaata. Itekin tykkään mennä nollaamaan itteni luontoon. Mun mielestä on loistavaa, että vaikka sä et oo aatellutkaan hakea apua, niin oot itse keksinyt mitä seuraavaksi tapahtuu. Itse voi keskittyä niihin asioihin mitkä viehättää ja siten elää tätä elämää eteenpäin ja katsoa mitä tulee vastaan.

      "Omena päivässä pitää lääkärin loitolla"
      Tässä tapauksessa toi erämaareissu on kuin se omena.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2814
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      188
      1530
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1335
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      54
      1231
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe