Terve kyselisin nyt että onko minkälainen paikka asua? Tarjottiin sieltäin asuntoa sato kylläkin mutta pakko muuttaa länsimetron aiheuttamia vuokrankorotuksia pakoon. Haluaisin vain tietää onko mesta villilänsi? T suvelassa asunut joskus...
Onko finnsbacka hyvä paikka asua?
8
509
Vastaukset
- Suomimäki
On hyvä paikka asua, toki tääläkin on hyvin erillaisia taloyhtiöitä. Kaikki on lähellä, eli luonnon keskellä lähes keskellä kylää
- HelppoVastasta
Luonto ainakin on riittä,miin tarjolla hyvin lähellä. Kuten melkein missä päin tahansa knummea. Sen suhteen voisi suositella montaakin paikkaa.
- Ap1111
Lukkarinmäki olis paikkana.. eniten aina pelottaa juuri väkivaltaiset riehujat ja nistit vaikka niitä joka paikassa on.. ihan töissä käyviä ollaan eli en pahoista sakeista tiedä.. en vain halua minnekkään villiinlänteen muuttaa siksi kyselen. Kun tuo tarjottu asunto olis tosi ihana. Mut just se olis kanssa kivaa et sais nukkuu yöt rauhassa kun herätykset 05.00 kiitos asiallisista vastauksista. Ja tosiaa olis kiva ettei fillaria heti pöllittäs tai asuntoo mentäs sisää... kiitos asiallisista vastauksista
- T-Saari
Naapureita nyt ei voi valita oikein missään paikassa. Huonolla tuurilla on paskat naapurit vaikka aluisit missä.
- Ap999999
Jaaahas taas on trollia liikenteessä? Olis kiva tietää oikeita kokemuksia niinkuinmuutama jo tullut :)
- gestisläinen
Jos olet tosiaan Suvelassa asunut, niin pärjäät myös Finnsbackassa. Palvelut on lähellä.
- Tietää.kyllä
Asunut 16 vuotta perhe kans, hyvä paikka.
- Anonyymi
Finncbackan Urheilukentän suunnasta Fyyrille käveltäessä Eerikinkalliota , löytyy sieltä eläväisiä vuokra-asuntoja, jotka vilisee kesäisin lapsia ja huokuvat näin elämää. Jatkettaessa tästä eteenpäin jatkuu Eeerikinkallio edelleen kävelytienä, joka toimii kohtuu kovaa vauhtia ajavien autojen kulkuväylänä, sekä parkkipaikkana , jossa toki näiden autoilijoiden lisäksi asuu pääasiassa ainoastaan sekavassa mielentilassa olevia vanhuksia.
Rinne on tästä kohdin kävelytietä vajonnut jo useita kymmeniä senttejä, jossa tuntuu seuraavaksi olevan mittava kaukolämpöverkon remontti, mikäli kunta ei puutu tilanteeseen ajoissa, mikä taitaa olla jo myöhäistä.
Vuokratalonyhtiöt siis alueella aivan ok myös lapsiperheille, mutta aluetta noin muuten tuskin kukaan suosittelee kenellekkään, myös vain kyseisen kävelytiellä tapahtuvan kova vauhtisen autoliikenteenkään takia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562