Haglundin 21468 ääntä kankkulan kaivoon

kiinalainenjuttu

Joista Kirkkonummelta 1475 ääntä. Kyllä pistää ihmettelemään onko ministeripestin menetys todellakin niin kova kolaus, että täytyy meille äänestäjille näyttää selkänsä? Aivan käsittämätön ratkaisu!

http://www.ksml.fi/kotimaa/Haglund-jättää-politiikan-–-siirtyy-kiinalaisyritys-Kaidille/788235

13

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lskdjflksjdfl

      Kalle vaan sai paremman pestin muualta mitäänsanomattomilla ansioillaan. Ei siinä sen kummempaa. Hyväveliverkosto.

      • 314

        Kuuluuko hyväveliverkostoon Kiinalaisia?


      • gestisläinen

        Nykyään kuuluu.


      • Ankkalammikko
        314 kirjoitti:

        Kuuluuko hyväveliverkostoon Kiinalaisia?

        Kansainvälistyvä ulospäinsuuntautuva ankkalammikko kasvaa


    • pettymystenpettymys

      Minä äänestin täysin aiemmasta poiketen nimenomaan Haglundia eli ääni rkplle vaikka yli 30 vuotta äänestänyt keskustaa. Nyt pistää suorastaan vihaksi lukea tämmöisiä uutisia suoranaisesta vastuunpakoilusta!

    • äänestäjä1958

      Ylipäätään rkpn äänestäminen viime vaaleissa oli ääni ö-mappiin. Puolue räksyttää oppositiossa eikä saa mitään aikaan ainakaan seuraavaan kolmeen vuoteen. Haglundin lähtö kuvastaa hyvin tilannetta, kuka on seuraava? Paikallinen supersuosittu kansanedustaja puolestaan keskittynyt näpertelyyn marginalisissa juna-asioissa ja feminismiverkoston rakenteluun eduskunnassa. Ei hyvin mene!

    • ääniroskiin

      Nyt Haglund tilittää Iltapas.. Iltalehdessä kuinka hän pohti politiikan jättämistä jo kaksi vuotta sitten. En tiedä itkeäkö vai nauraako heidän puolestaan, jotka menivät antamaan äänensä Haglundille.

      Lainaus jutusta: "Sanoin silloin vaimolle, että en halua lähteä ehdolle eduskuntavaaleissa. Ei vain tee mieli. Mutta totesimme, että koska olen puolueen puheenjohtaja, en yksinkertaisesti voi olla asettumatta ehdolle."

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016071521916065_uu.shtml

    • mietitäänpäs
      • misämennään

        Olen todella tyytyväinen, ettei kokoomuksen Raija Vahasaloa valittu Eduskuntaan. Olisin erinomaisen tyytyväinen jos rouva Vahasaloa ei tulevissa kunnallisvaaleissa valittaisi ns poliittiseksi päättäjäksi ollenkaan. Rouva Vahasalon regiimin aikana on kunta kyntänyt taloudelliseti syvällä ja tehnyt huonoja päätöksiä mm tämä sairaala-asia jne, jne . Miksi miettiä Haglundia? Parempi miettiä tätä kokoomuksen/Vahasalon regiimiä. Toivon, että rouva Vahasalo tulevaisuudessa hoitaa tonttinsa opettajana mallikkaasti ja pääsee eläkkeelle tyylikkäästi , lippu liehuen ja auringon laskiessa pilveettömänä iltana länteen. Kunnan kiittäessä torvisoiton kera. Yksi aikakausi ohi. Uusi alkamassa?


      • misämennään

        Lisään. Carl Haglund todella petti äänestäjänsä. Petti kaikilla mittareilla mitattuna ja osoitti teollaan olevansa pelkkä karriäristi, oman edun tavoittelija. Potki teollaan omaan maaliin ja vahingoitti puoluettaan (RKP) vakavasti. Tällaisia päättäjiä Suomi ei tarvitse yhtään lisää, ei yhtäkään.
        Entä tämä kokoomuksen R. Vahasalo? Kirkkonummen kunnanhallituksen puheenjohtaja. Ei saannut palkkiovirkaa. Pakko palata vanhan sorvin ääreen.


    • ikeelo

      Haglund ja Vahasalo on molemmat nollia. Tunareita sekä työelämässä että suojatyössä eduskunnan ikeessä.

    • sowhatt

      Minä äänestin Teija Sopasta, hän kun on ja oli ihana ihminen.
      Haglund ei ole kumpaakaan, joten turha ehdokas kyseessä alun perin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe