Haluat soittaa juhannuksena huohotuspuhelun? :)
Kenelle palstalaiselle
18
269
Vastaukset
- huohotusventtiili
Autokorjaamolle jos soittaa huohotuspuhelun niin he suosittelee vaihtamaan tai tilaavat ajan PCV-venttiilin vaihtoa varten...
- Jazuli
Oma vastaus: Kimmolle. :)
- Iaskin..väärin
Ihanaa! :-)
- ödeema
soittaisin siniselle enkulalle
Mielummin istuisin samassa pöydässä, kun soittelisin puheluita. Ja niinhän mä teenkin! :)
- pitkonvääntäjä
Trakoittako Jaana leivinpöytää ja jauhoja
Mitä oletko täyttänyt nyt 40 vuotta! Onneksi olkoon! :D Vai mitä synttärikakku tarkoittaa?
Hyvää juhannusta kaikille! :)
Minä en soita huohotuspuheluja kenellekään juhannuksena, enkä milloinkaan! :DSININEN.ENKELI kirjoitti:
Mitä oletko täyttänyt nyt 40 vuotta! Onneksi olkoon! :D Vai mitä synttärikakku tarkoittaa?
Hyvää juhannusta kaikille! :)
Minä en soita huohotuspuheluja kenellekään juhannuksena, enkä milloinkaan! :DKiitos. Hyvää jussia sullekin! :)
Onko tää virallinen Juhannus-ketju? Huohotan tasapuolisesti kaikille Hectorin tahtiin:
https://www.youtube.com/watch?v=itgNmdISFLA&list=RDitgNmdISFLA&index=1
<3- Ellunketku
Inhoan linkkiäsi
- Luolasukeltaja
Soittaisi ehdottomasti Zäzzille, mutta huohotus olisi seurausta rasituksesta, jota muutoin yritän välttää kaikin mahdollisin keinoin.
Hyvin kaksijakoista. Menen mielentilatutkimukseen.
( Naurua )- vetunvitkuli
kuka on zäzzi?
- luoliksen_tulkki
vetunvitkuli kirjoitti:
kuka on zäzzi?
Jazuli
Nauttikaamme hyvästä juhannusmusiikista
https://www.youtube.com/watch?v=21LMvLflhLI
Raptori - Debi GibsonKaupan päälle vielä toinen
https://www.youtube.com/watch?v=SsKHg5cIuBs
Klamydia - Mä lähden himaan- väkivaltahomo
gempsulle
Tää o ihq chillailumusaa, vaik huohottaen
Mami - Kesä maistuu
https://www.youtube.com/watch?v=rY-vnw4YDCA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381