Strap-onia miehelle

Olen absoluuttisen hetero mies mutta haluan silti aina joskus saada isoa strap-onia naiseksi puketuneena. Sukkahousuja ja stayuppeja käytän säännöllisesti kotona ja töissä ja omistan monta omaa sauvaa.
Parasta on kuitenkin käydä ammattilaisella dominalla aina joskus, joka ensin meikkaa ja pukee minut naiseksi, ja kun olen laittanut korkokengät jalkaan, rankaisee ja ottaa kovaa takaapäin. Tunnen olevani likainen huora joka saa juuri sitä mitä tarvitsee.
Olisiko muilla samanlaisia kokemuksia ja erityisesti naiset mitä mieltä olette?

11

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikatyttöö

      Mä oon samanlainen mutta en käy ammattidominalla. Nämä ovat varmasti taitavia mutta mä haluaisin rakastua dommeeni ja että saisin tunteisiini vastakaikua. Harvassa ovat naiset jotka haluavat makkariin "lutkan".

      • Oletko saanut tavallisilta naisilta dildolla?


      • Siis-ei
        Stayupmies kirjoitti:

        Oletko saanut tavallisilta naisilta dildolla?

        Höh, tuossahan on hyvin selvästi sanottu, että ei...


      • thtj
        Stayupmies kirjoitti:

        Oletko saanut tavallisilta naisilta dildolla?

        Olen, toinen stayupmies.


      • thtj kirjoitti:

        Olen, toinen stayupmies.

        Kateeksi käy. Olitko naiseksi pukeutuneena ja tykkäsikö antaja?


      • ttyytmyu

        En ollut naiseksi pukeutuneena ja nainen silminnähden nautti piiskaamisestani sekä sträppäämisestäni. Mulla ei ollut tuolloin vielä edes pikkareita hankittuna.


    • Kyllä, hyvältä tuntui. Minua nussittiin seinää vasten takaa päin. Hämmästyin kuinka korkealle siemeneni lensi.

    • kaappibisse

      Jos domme on bisse pukee tämä mielellään mies subin naiseksi. Huomasin että naistenvaatteiden pukeminen tunuu hyvältä ja myöhemmin ymmärsin olevani bisse itsekin. Nykyään nautin homoseksuaalisista tuntemuksistakin ilman häpeää.

    • Ken22

      Hyvä mahdollisuus on Pervparkin bileet joissa voi pukeutua kuten haluaa ja saada sträppiä.

    • tyttöilijät

      Kaverin kanssa pukeudutaan vuorotellen naisten vaatteisiin. Ja sitten tämä naiseksi pukeutunut on se ottava osapuoli. Se tunnemikä tulee kun toinen nai sinua peppuun samalla hyväillen reisiäsi ym. Se on jotain aivan uskomatonta, kiihottaa valtavasti ja sitten kun tunnet että kaveri saa kohta orgasmin niin lisää kiihoitusta ja ei muutakuin oma muna käteen ja runkkaamaan spermat omastakin munasta.

    • bisala

      Minulla on fetisissi pukeutua naiseksi ja onneksi vaimo on mukana auttaa meikkaamisessa. Monesti ensin mennään ulos autoajelulle ja poiketaan kahville, enite saan kiihotusta kun pussataan suulle muka vähän salaa ja joku tietysti näkee. Usein ei päästä kotiin asti kun vaimo haluu auto panot. Starp-oni tulee mukaan kotona kun vaimo haluaa antaa bi ystävälle orgasmin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe