Kuva jonka annat itsestäsi kutsunnoissa...

Restwer

Minä jätin kutsuntoihin menemättä ja seuraavana päivänä poliisit tulivat hakemaan minua kutsuntoihin. Irvistelin poliiseille ja kerroin minkälaisia sikoja he ovat. Poliisit eivät tästä pitäneet ja veivät minut raudoissa kutsuntoihin.
Kutsuntaraadin edessä riisuiduin alasti ja huhuilemaan kuin pöllö ja välillä ulvoin kuin susi, kierin myös lattialla.
Sain vapautuksen ja jouduin myös vähäksiaikaa pöpilään.

26

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grayton

      MInä taas kerroin kutsunnoissa haluavani upseerin uralle.

      • KuvaJonkaTosiaanAnnoin

        "MInä taas kerroin kutsunnoissa haluavani upseerin uralle"

        Minä puolestani kerroin kiinnostuksesta erikoisupseeriksi jo ennakkokyselylomakkeessa joka vieläkin oli tallessa kun eläköidyin enemmän kuin täysin palvelleena pv:stä. Ajatus toteutui mutta välissä oli monta vuotta, intti 11kk siihen aikaan, opiskelut ja vajaa pari vuotta ihan siviilitöitä.

        Opiskelukavereista osalla oli siihen aikaan selkeästi paremmin palkattu tehtävä mutta yhdelläkään ei ollut mielestäni monipuolisempi tai kiinnostavampi kuin omani. Yllättävän hyvillä ansioilla työmäärään- ja kuormaan nähden olivat esimerkiksi voimalaitoksen ja sähkönjakeluverkon valvomossa istuneilla insseillä. Itselle se tehtävänkuva- ja ympäristö olisi ollut painajainen.

        Päivääkään en menneestä vaihtaisi pois!


      • EiRäkänokille

        Olen surullinen kun Waffen-ss lopetettiin jo aikoja sitten...olisin halunnut kunnon toimintaan mukaan...


    • adfqefq

      Olisit kutsunnoissa sanonut: " koska saan rynkyn? Vittu mä tapan kaikki " !

      Ei tarvitse huhuilla kuin pöllö kunhan todetaan liian vaaralliseksi armeijaa.

      • vapautus

        miksi jäit pois olisit valehdellut olevasi kehitysvammainen jos et haluu armeijaan


    • Aateli

      Tässäkin erottuu vellihousut ja omaa maataan ajattelevat MIEHET/NAISET.

      • HaluanSenAseenTakas

        Armeija on idiooteille jotka eivät osaa ajatella ilman jotain määkivää alikersanttia....Miksei edes asetta anneta omaksi niille jotka ovat intin käyneet? Outoa.....joudut käyttämään sitä intissä mutta et saa mukaasi sitä kotiisi mentyä ja ottaa illalla kylille täysi lipas kiinni..miksei?


      • Totaalitulos
        HaluanSenAseenTakas kirjoitti:

        Armeija on idiooteille jotka eivät osaa ajatella ilman jotain määkivää alikersanttia....Miksei edes asetta anneta omaksi niille jotka ovat intin käyneet? Outoa.....joudut käyttämään sitä intissä mutta et saa mukaasi sitä kotiisi mentyä ja ottaa illalla kylille täysi lipas kiinni..miksei?

        No ehkä se alikersantti tekisi sinullekkin hyvää, koska totaalikieltäytyjät ja jotkut sivarit eivät osaa alkuunkaan edes ajatella vaikka minkälaisia apukonsteja tarjottaisiin.


    • Työnantaja

      Ja merkinnän papereihisi loppuiäksesi!

      • MietiHomoTätä

        Mitä sitten? Sinähän sen maksat kuitenkin korotettuina veroina kun et palkannutkaan sitä heppua töihin.....Sossusta hullu saa aina rahaa jonka sinäkin maksat!


      • naatiskellaan
        MietiHomoTätä kirjoitti:

        Mitä sitten? Sinähän sen maksat kuitenkin korotettuina veroina kun et palkannutkaan sitä heppua töihin.....Sossusta hullu saa aina rahaa jonka sinäkin maksat!

        näitä lisää, kuka hullu tekee röitä.


      • suomimatu

        minä olen loinen , ja nautin olen matu.


    • Asentaja2131312

      ''Tässäkin erottuu vellihousut ja omaa maataan ajattelevat MIEHET/NAISET.''
      Ajattelen ennemmin itseäni kun joidenkin ihmisten kehittelemää rajaa jakaakseen ihmisiä toisistaan.

      Ja merkintäkö papereihin? Eipä ole kertaakaan kysytty armeijasta 7 vuoden urallani LVI-alalla.

      • IlmavoimistaAmmatti

        Itse kerroin kutsunnoissa meneväni ilmavoimiin jonka pääsykokeissa juuri olin ollut. Upseeri vastasi hymyillen, että oletkin tänään ensimmäinen ilmavoimien mies, pari tulevaa laivastoupseeria tässä jo kävikin. Laitetaan sinulle ihan varmuuden vuoksi varalle palveluspaikka tuonne Upinniemeen jääkäriksi. Kun sain hyväksytty-kirjeen ilmavoimilta, niin olisi todella tehnyt mieli lähettää siitä kopio kyseiselle kutsuntaherralle ja toinen kopio kaislajääkäreille öbikseen :-)


      • siunattuhulluus

        Vaan ällitälli hommat säilyy iänkaiken merkintänä papereissa.Ja kun henkilön kuolemasta on kulunut 70v. on omaisilla mahdollisuus saada arkistosta k-kortti jäljennös terveystietoineen jolloin heillekkin selviää mistä heidän hulluus on peräisin.


    • Oijoijoijoi

      Oikea isänmaan ylpeys..

      • SuomiOnOutJo

        Olen ylpeä kun saan luopua suomalaisuudestani vaihtaessani sen amerikkalaiseksi...


      • SurkeaArmeija
        SuomiOnOutJo kirjoitti:

        Olen ylpeä kun saan luopua suomalaisuudestani vaihtaessani sen amerikkalaiseksi...

        Olen samaa mieltä.Suomi on orjatyövoimalla pyörivä hullujenhuone nykyään.


      • LOLD
        SuomiOnOutJo kirjoitti:

        Olen ylpeä kun saan luopua suomalaisuudestani vaihtaessani sen amerikkalaiseksi...

        Amerikkalaiset ovatkin oikeita miehiä ja naisia! Katsos vaan sen kansan alkua ja historiaa!
        Kun oman maan alkuasukkaat puhveleineen oli kaadettu, niin laajennettiin metsästysmaita!
        Se maiden kiviläjiksi meijaaminen jatkuu. Ja pakolaiset virtaa Eurooppaan!


      • Klasu-
        LOLD kirjoitti:

        Amerikkalaiset ovatkin oikeita miehiä ja naisia! Katsos vaan sen kansan alkua ja historiaa!
        Kun oman maan alkuasukkaat puhveleineen oli kaadettu, niin laajennettiin metsästysmaita!
        Se maiden kiviläjiksi meijaaminen jatkuu. Ja pakolaiset virtaa Eurooppaan!

        Itse olen asunut jo reilut neljä vuotta Kanadassa Vancouverissa. Ei tee mieli takaisin suomeen kun netistä lehtiä luen ja suomalaista mediaa seuraan. Huomattavasti korkeampi elintaso ja palvelujen saatavuus kuin suomessa. Talouskasvu on niin huimaa että alueella lähes täystyöllisyys. Jatkuvasti rakennetaan uutta ja otetaan käyttöön uutta teknologiaa joka tulee noin 5-10 vuoden viiveellä suomeen. Virikkeiden määrä ja harrastusmahdollisuudet aivan toista luokkaa kuin suomessa. Ihmiset myös huomattavan kohteliaampia ja eloisempia kuin murjottavat suomalaiset. Yhteiskunta ja ihmiset eivät myöskään ole niin ehdottoman jyrkkiä kyllä-tai-ei asenteellisia kuten suomalaiset.


      • Pr-kle
        Klasu- kirjoitti:

        Itse olen asunut jo reilut neljä vuotta Kanadassa Vancouverissa. Ei tee mieli takaisin suomeen kun netistä lehtiä luen ja suomalaista mediaa seuraan. Huomattavasti korkeampi elintaso ja palvelujen saatavuus kuin suomessa. Talouskasvu on niin huimaa että alueella lähes täystyöllisyys. Jatkuvasti rakennetaan uutta ja otetaan käyttöön uutta teknologiaa joka tulee noin 5-10 vuoden viiveellä suomeen. Virikkeiden määrä ja harrastusmahdollisuudet aivan toista luokkaa kuin suomessa. Ihmiset myös huomattavan kohteliaampia ja eloisempia kuin murjottavat suomalaiset. Yhteiskunta ja ihmiset eivät myöskään ole niin ehdottoman jyrkkiä kyllä-tai-ei asenteellisia kuten suomalaiset.

        Korkea elintaso muka?

        Painu sinä sinne iglujen maahan ikuisen jään keskelle jossa ei tiedetä sähköstä ja sisävessoista mitään!

        Suomessa ei tulla kaipaamaan!


      • 17-52

    • PvKomentajakinKävi

      Minä viihdyin laivastossa, armeija laivalla. Sai räkiä kapiaisten aamupuuroon..... minulle kun ei ilmatteeksi vittuilla.

      • Osataan_sitä_muuallakin

        Joka varuskunnassa kustaan säännöllisesti kahvipannuun jne...


    • Joo ja sit sä...
      päätit alkaa trolliksi

    • kuularuisku

      Ilmoitin kutsunnoissa haluavani palveluspaikakseni punakaartin,koska tähtään plutoonankomentajaksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe