Syyttömiä ovat Lapset ja Eläimet .

HolyNumber3

Yhteiskunta; määrää säännöt kuinka sinun tulee käyttäytyä , kuinka sinun pitää pyhittää koko elämäsi työnteolle jotta voisit rikastuttaa rikkaita päättäjiä ja heidän päätöksiään , poliisi valvoo ettet edes kuse väärään paikkaan saati sitten aja tiettyjen sääntöjen mukaisesti hiekkatiellä , jos sanot kirosanan jollekulle väärälle ihmiselle niin saat kunnianloukkaus syytteen..jos et ole sääntöjen ja odotuksien mukainen sekä nuoleskele kaikkea mitä muut sanoo niin sinua kutsutaan rikolliseksi . Jotkut eivät rupea myötäilemään tätä järjetöntä sääntö viidakkoa joten heidät leimataan "rikollisiksi" "vääränlaisiksi" "huonoiksi" "pahoiksi" jne ...Jotkut haluavat olla omia itsejänsä vaikka heidät leimattaisiinkin siitä mutta mieluummin vapaa sielu kuin sääntöviidakon sokea orja .JOTKUT EIVÄT HALUA OLLA ORJINA TÄSSÄ YHTEISKUNNAN SÄÄNTÖVIIDAKOSSA!!!! Kuka täällä lopun kaiken nauraa ja kelle? Kukaan ei ole täydellinen .mutta jotkut haluavat olla vapaita hinnalla millä hyvänsä(jopa vapautensa hinnalla) :) Mielestäni yhteiskunnan säännöt voivat haistaa pitkät , meidän kuuluisi olla vapaita yksilöitä ja lopulta yhtä kansana .

76

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yfd754j

      Asiaa puhut!

    • HolyNumber3

      "Intiassa syntynyt filosofi ja elämäntaidon opettaja Jiddu Krishnamurti toteaa:


      Ei ole terveyden merkki, että on sopeutunut syvästi sairaaseen yhteiskuntaan.

    • Euroopantuho

      Anarkistit on terroristeja turha koittaa kiillottaa pumminarkkareiden kilpeä.

      • HolyNumber3

        Sinä tuomitset sekä viestistäsi saa sellaisen kuvan että pummit ja narkkarit olisivat jotenkin sinua "huonompia" ihmisiä.... on se hienoa että "hieno" ja "kunnollinen" ihminen kirjoittaa tänne :) on se vaan niin hienoa kiitos paljon oi hieno ja kunnollinen :D


    • Euroopantuho

      Ja mites sitten anarkistinarkkarit, mites luulette että suomessa menisi jos ei olsi mitää sääntöjä, oletteko niin perkeleen aivokuolleita että ette tajua mitä silloin tapahtuisi, no, ei sikäli mitään, pääsimpä vapaasti tappamaan anarkisteja, hyysäreitä ja maahantunkeutuneita islamisteja.

      • HolyNumber3

        Niin, mitäköhän tapahtuisi jos jokainen saisi olla oma itsensä ja valita alansa ilman että koulutusjärjestelmä tekee sinusta vajakin jo ala-asteella estäen sinulta työnteon jota ehkä olisit halunnut tehdä(kaikkienhan pitää olla opetussuunnitelman kaltaisia robotteja) .. ei maailma tarvitse mitään muuta kuin että ihmisille muodostuisi Moraali , sinä euroopantuho oletkin ihminen joka elää itseään ainoastaan ulkoisten vaikutusten alaisena ja sisältä itsestäsi löytyy tyhjä kammio jossa sielu joskus lapsena eli .... sinulle yhteiskunnan luoma harhainen sääntöviidakko tuo turvaa sekä myös sen edut ovat mieluisia . Itselleni riittää ruoka ja suoja , ehkä hyvä seura ei olisi pahitteeksi ...sinun euroopantuho lista mitä tarvitset on loputon koska sinä elät vain ulkoisten asioiden siivittämänä . Kaikille ihmisille asunto, ruoka ja ehkä muutama satanen rahaa niin ei voi kukaan väittää etteikö pärjäisi mutta kun on näitä kermaperseitä jotka eivät siihen kykene (materialistit)


      • HolyNumber3

        Miksi koulutusjärjestelmä ei hyväksi omalaatuisuutta vaan syrjii jokaista joka ei orjuuta itseään järjestelmän "totuudelle" ? Mielestäni jokainen yksilö pitäisi huomioida yksilönä , ei siten että sinusta tulee tottelevainen robotti tähän yhteiskuntaan joka on sokea elämälle ...Mihinkäs nämä kaikki maailman säännöt ja systeemit ovat meitä vieneet??? maapallo on ylikansoittumassa , pelko kolmannesta maailmansodasta on läsnä , ihmisiä kuolee nälkään enemmän kuin koskaan ...nämähän ovat siedettäviä asioita sellaiselle joka elää yhteiskunnan syleilyssä hymyillen kuten aasi , tällainen ihminen ei halua päiväänsä pilata moisilla asioilla kun hänellä menee hyvin niin silloin menee muillakin hyvin :D Kunhan käyt töissä, kuluta rahaa, vedä pää täyteen v.loppuna ja sitten aloita alusta maanantaina :D


      • Euroopantuho
        HolyNumber3 kirjoitti:

        Niin, mitäköhän tapahtuisi jos jokainen saisi olla oma itsensä ja valita alansa ilman että koulutusjärjestelmä tekee sinusta vajakin jo ala-asteella estäen sinulta työnteon jota ehkä olisit halunnut tehdä(kaikkienhan pitää olla opetussuunnitelman kaltaisia robotteja) .. ei maailma tarvitse mitään muuta kuin että ihmisille muodostuisi Moraali , sinä euroopantuho oletkin ihminen joka elää itseään ainoastaan ulkoisten vaikutusten alaisena ja sisältä itsestäsi löytyy tyhjä kammio jossa sielu joskus lapsena eli .... sinulle yhteiskunnan luoma harhainen sääntöviidakko tuo turvaa sekä myös sen edut ovat mieluisia . Itselleni riittää ruoka ja suoja , ehkä hyvä seura ei olisi pahitteeksi ...sinun euroopantuho lista mitä tarvitset on loputon koska sinä elät vain ulkoisten asioiden siivittämänä . Kaikille ihmisille asunto, ruoka ja ehkä muutama satanen rahaa niin ei voi kukaan väittää etteikö pärjäisi mutta kun on näitä kermaperseitä jotka eivät siihen kykene (materialistit)

        Voi jumalauta mitä ulostetta kirjoitat, sen takia ei vaelleta enää savanneilla ruohoa imien, kun olla kehitytty perkele ajattelmaan muutakin kun itteämme, jos nyt poistetaan poliisit, hallitus, lait, suomi tuhoutuu kehitysmaaksi viikossa, olette niin perkeleen tyhmiä joka narkomaanianarkisti.
        Olette terroristeja, tappaa teistä pitäsi jokainen.


      • lllllllllllllll

        Sinähän tässä tuot esille vaan sitä kuinka väkivaltainen olet ja haluat tappaa toisia . Se meissä on erona , minä haluan rauhaa ja kaikille samanlaiset olosuhteet väristä taikka sukupuolesta riippumatta ....sinä haluat sen takia tappaa muita ettei näin kävisi .. Me olemme kehittyneet ajattelemaan ainoastaan itseämme ja siksi kaikki asiat maanpäällä onkin niin päin persettä! Koska jos ajattelisimme muita niin nälänhätää ei olisi ...eikä muitakaan ongelmia . Poliisi voisi suojella kansalaisia kuten alunperinkin on ollut varmaan tarkoitus , hallitus voisi toimia kansanäänestyksien perusteella , lait voisivat alkaa palvelemaan ihmisten yhteisiä etuja ajatellen eikä ainoastaan kontrollitarkoituksessa . Mielestäsi olen tyhmä , narkkari , terroristi ja minut tulisi tappaa ... Olen kyllä hiukan yksinkertainen, joskus poltellut kannabista , peaceterrorist ja kyllä minä varmasti joskus kuolenkin :) älä hätäile sen asian kanssa :)


      • HolyNumber3

        oho pistin eri nikillä...no jatkossa huolellisempi :)


      • Euroopantuho
        lllllllllllllll kirjoitti:

        Sinähän tässä tuot esille vaan sitä kuinka väkivaltainen olet ja haluat tappaa toisia . Se meissä on erona , minä haluan rauhaa ja kaikille samanlaiset olosuhteet väristä taikka sukupuolesta riippumatta ....sinä haluat sen takia tappaa muita ettei näin kävisi .. Me olemme kehittyneet ajattelemaan ainoastaan itseämme ja siksi kaikki asiat maanpäällä onkin niin päin persettä! Koska jos ajattelisimme muita niin nälänhätää ei olisi ...eikä muitakaan ongelmia . Poliisi voisi suojella kansalaisia kuten alunperinkin on ollut varmaan tarkoitus , hallitus voisi toimia kansanäänestyksien perusteella , lait voisivat alkaa palvelemaan ihmisten yhteisiä etuja ajatellen eikä ainoastaan kontrollitarkoituksessa . Mielestäsi olen tyhmä , narkkari , terroristi ja minut tulisi tappaa ... Olen kyllä hiukan yksinkertainen, joskus poltellut kannabista , peaceterrorist ja kyllä minä varmasti joskus kuolenkin :) älä hätäile sen asian kanssa :)

        Teidän sairaiden mielestä poliisi "ei" suojele kaikkia, no ei perkele, pitäsikö rikollisia poliisin nuolla, haista vittu saatanaan apina.


      • Poliisin kuuluisi keskittyä juurikin siihen suojelemiseen kirjoitin , en ole kirjoittanut mitään rikollisten nuolemisesta taikka vastaavasta :P Taidat olla vähän tyhmä? Minua se ei haittaa mutta jos nimesi tulisi julki niin todennäköisesti se haittaisi sinua kun paljastuisit ;)


      • Euroopantuho
        HolyNumber3 kirjoitti:

        Poliisin kuuluisi keskittyä juurikin siihen suojelemiseen kirjoitin , en ole kirjoittanut mitään rikollisten nuolemisesta taikka vastaavasta :P Taidat olla vähän tyhmä? Minua se ei haittaa mutta jos nimesi tulisi julki niin todennäköisesti se haittaisi sinua kun paljastuisit ;)

        Ai tyhmä, salli nauraa.
        Anarkistit on saastaa, no, menkääpä metsiin elämään, helvettiäkö ruikutatte, siellä voitte pipipäät elää ihan rauhassa, mutta eihän se onnistu, kun ei nettiä, ei marketteja, ei sähköä, jne..

        Ja teidän saatanaan kusipää narkkareiden mielestä poliiseja ei tarvita, juu, ja mitähän sitten tapahtuisi jos ei poliiseja olisi.

        Rikolliset otetaan kiinni, heitä ei suojella, näin toimii poliisi, pitäsikö narkkarianarkisteille antaa oikein palkintoja, hirtä ittesi, ja minä en teitä saatan ali-ihmis anarkisteja pelkää, perkele, vääntäsin kaikilta teiltä niskat nurin.

        No, vyöry lähtee vielä ja saan haluamani.


      • Maalla olisi ihan mukava asua , nettiä ei tarvitse mutta kyllä marketti ihan hyvä on ja jonkinasteista sähköäkin kaipaan kyllä . Ja taas väität että poliiseja ei tarvittaisi minun mielestäni , miksi vääristelet kirjoituksiani??? Kukaan ei palkintoja halunnut myöskään ja ainoa joka täällä ruikuttaa/häiritsee olet sinä :) Kyllä sinä pelkäät , näkeehän sen kirjoitusasustasi jo ja fantasioit ihmisten tappamisesta kun pelkäät niin paljon muutoksen mahdollisuutta :D Sinussa poliisilla olisikin hommaa, viedä aluksi mielentilatutkimuksiin ja sitten päättää jatkosta ;) Mutta jos olot ihan mahdottomiksi käy tuon tappamisvimman kanssa niin teretulemast käymään :)


      • Euroopantuho

        Älä lapsi uneksi. Vai pelkäisin, voi, voi.
        Saat kyllä tilaisuutesi, älä sure.


      • Milloin? Turhia lupauksia , uhkailuja ja herjoja :P Katteettomia kuten sinäkin :D


      • e7567n567

        Euroopantuho, oletkyllä erittäin väkivaltainen ihminen.


    • HolyNumber3

      Kukaan ei voi omistaa sitä minkä maa meille antaa , ja aivan kaikki mitä meillä on (kulutustavara) on maasta otettu ja sinne se palaakin loppujenlopuksi . Yhteiskunta/omistajuus ovat vain ahneuden tuotosta josta ihmiset maksavat elämällään tekemällä töitä ja sitten kuolemalla. ei kuulosta mielestäni järkevältä kaavalta lapsuus 0-6v , aivopesu 6-20 , työ 20-65 , 65-the end .

      • Euroopantuho

        Ja tuo oikeuttaa tuhomaan ja varastamaan toisten ihmisten omaisuutta, haista saatanaan rotta paska.


      • Ei , vaan kaikki mitä maa meille antaa tulisi jakaa tasavartaisesti kaikille jolloin loppuisi nälänhätä,köyhyys jne ...tiedän että tämä ajatus satuttaa sinua syvästi :D Se nyt vaan olisi kohtuullista ja kannattavaa kaikkien ihmisten osalta paitsi tietysti rikkaat itkevät kun joutuvat LIIASTA luopumaan :D Kukaan ei ole tuhoamisesta taikka varastamisesta puhunut ... pikemminkin jakamisen tärkeydestä :)


      • Euroopantuho

        Vai jakaa pitäsi, hommatkaa lusmut töitä, niin sitä tavalliset ihmiset perkele elantonsa hankkii, että jumalauta olette tyhmiä.
        suomen ei kuulu elättää koko saatanaan maapalloa, alkaa sateleen kyllä anarkisteja kohta turpaan, se on varma.


      • HolyNumber3

        Niin :) Jos tapahtuisi jakamisen periaate niin jokaisella ihmisellä olisi "tarpeeksi" , katto päänpäällä , perustarpeet ja varmasti muutakin . Huvittavaa kun olet tällaista vastaan ja väität minua tyhmäksi :D Miksi töihin menisin kun en tarvitse mitään muuta kuin katon päälle ja ruuan ?? Jos tarvitsen enemmän eli tarpeitteni ylittävän määrän niin menen töihin ja "ostan" tarpeeni . Hyvä että olet varma , pidä se ;)


      • Euroopantuho

        Meinasin kuolla kun nauroin kun tuon luin, että joku voi olla noin tyhmä.
        Sinulta pitäsi katkaista kaikki sosiaalituet niin näkisit mitä niiden eteen oikeasti pitää tahdä, kasvata perkele selkäranka, nilviäinen.
        Rahan kun ei tule kasvaa puissa, vaikka te narkkarianarkistit niin kuvittelette, mikä velvollisuus suomella on elättää tuollaisia paskoja jotka ei ole valmita tekemään mitään rahan eteen, olette sairaita.
        Kaikesta päätellen, elät vielä vanhempiesi luona, niin lapsellista paskaa sieltä ulostuu.


      • Raha todellakin kasvaa puissa,jos et sattunut tietämään että se on paperimassaa johon käytetään nimenomaan puuta .. se ei ole kuvitelmaa vaan ihan totta vaikka pienet aivosi ei sitä todennäköisesti halua ymmärtää ;) Mutta Rahan arvo on kuvitelmaa ja suurinta harhaa millä ohjaillaan ihmisiä minne halutaankin...välillä jopa sotiin :P 10 vuotta olen töitä tehnyt elämästäni ja maksanut veroja ja omillani asunut jo ihan riittävän kauan ... Eli kaikesta päätellet vihaat kaikkia jotka eivät niele samaa paskaa kuin sinä? :D Ja sanoinhan jo sinulle että jos tulee tarve niin menen töihin , nyt ei ole joten en mene . Pakko vielä tuohon väitteeseesi sanoa että en ole narkkari , valitan .


      • HolyNumber3 kirjoitti:

        Raha todellakin kasvaa puissa,jos et sattunut tietämään että se on paperimassaa johon käytetään nimenomaan puuta .. se ei ole kuvitelmaa vaan ihan totta vaikka pienet aivosi ei sitä todennäköisesti halua ymmärtää ;) Mutta Rahan arvo on kuvitelmaa ja suurinta harhaa millä ohjaillaan ihmisiä minne halutaankin...välillä jopa sotiin :P 10 vuotta olen töitä tehnyt elämästäni ja maksanut veroja ja omillani asunut jo ihan riittävän kauan ... Eli kaikesta päätellet vihaat kaikkia jotka eivät niele samaa paskaa kuin sinä? :D Ja sanoinhan jo sinulle että jos tulee tarve niin menen töihin , nyt ei ole joten en mene . Pakko vielä tuohon väitteeseesi sanoa että en ole narkkari , valitan .

        Vaikka sinä palvotkin oravanpyörää niin ei se tarkoita että minunkin pitäisi, vai pitäisikö ? :DD


      • Euroopantuho

        Olette loisivaa saastaa joka anarkisti, paskaakin alempia olioita.


      • Mutta silti sinua viisaampi ja älykkäämpi :) Ja varmasti monella tapaa etevämpi koska sanomastasi selviää että olet erittäin yksinkertainen :P Paska maatuu , myös minun kehoni maatuu lopulta ... Biotavaraa näet mutta et varmaan sitäkään tajua :D Luuletko että naurettavat herjasi ja loukkauksesi jotenkin vaikuttaisivat minuun ? Ne eivät tee vaikutusta vaikka sanoisit ne päin naamaa niin minua ei ne kiinnostaisi :)


      • Euroopantuho

        Siinä näkee mitä luulette olevanne, ette ole valmis rakentamaan yhteiskuntaa, ainostaan kuppaamaan siitä rahaa, sitten vielä väitätte itteänne älykkääksi.
        Ja mitä vittua alat satuilemaan jotain luonnokiertokulusta, luuletko että en tiedä miten luonto toimii, olen kiertänyt luonnossa ennen kun sinua edes suunniteltiin, ja miten perkeleessä tuo muka kuuluu siihen mitä loisia olette, kyllä on piri sulattanut aivonne.
        Luuleko että minua kiinnosta sinua mitätön ruikutuksesi, ei vähempää voisi.
        Yksikään anakistipaska ei ole yhteikuntakelpoinen, ette ansaitsisi edes elämään, kun ette ole valmis tekemään mitään isänmaanne hyväksi, oikeita viruksia, loisia, mätää paskaa olette.


      • En ole valmis rakentamaan yhteiskuntaa enään koska koen sen "sairaaksi" , tein sitä 10 vuotta ja se riitti . Raha on paperimassaa ja se on tehty puusta , sen arvo on harhaa jonka perässä ihmiset täällä yhteiskunnassa juoksee kuin sokeat paviaanit myöskin päättäjien on helppo liikutella ihmisiä sen avulla ... minä en ole materialisti kuten sinä . Eikä kertomani ollut satua , kehoni kyllä maatuu maahan vaikka sitä satuna pitäisitkin :D Kuten aiemmin sinulle kerroin että en käytä huumeita joten piri ei ole "sulattanut" aivojani . Sinua kiinnostaa kirjoitukseni koska kommentoithan kokoajan niitä (ruikutuksiani) . En ole yhteiskuntakelpoinen enkä myöskään isänmaallinen koska ne ovat luonnolle ja planeetalle viruksia,loisia ,mätää ja paskaa ...Ihmiskunta on kuin virus planeetalle ja minä olen sen sisällä oleva toisinajattelija :) Minä uskon Jumalaan ja sinä et ... siinäkin suuri ero .


    • sokeitajakuuroja

      Juurikin näin. Luulisi sen jokaisen tajuavan. Jo pikkuhiljaa....

      • "Yritämme saada aikaan järjestystä säätämällä lakeja ja monilla tavoin synnyttää ulkoista järjestystä. Kuvittelemme, että kriisimme on kansallinen, taloudellinen tai sosiaalinen, mutta kriisi ei ole ulkopuolella, se on sisäinen, mutta emme ole halukkaita näkemään tätä. Vain sisäinen järjestys voi saada aikaan ulkoisen järjestyksen."

        J. Krishnamurti


      • Euroopantuho

        Tapa ittesi, olet kaikkea mahdollista paskaa.


      • Rajoittunut mieli ei ymmärrä :) Jos sinussa olisi asennetta edes "vähän" niin kirjoittaisit omalla nimelläsi nuo ehdotukset , mutta kun olet yksinkertainen rajoittunut pelkäävä yksilö niin et sitä tee . Miksikö? Koska et uskalla seistä mielipiteittesi takana vaan kirjoittelet niitä anonyymisti koska pelkäät ja tuot sitä esille uudestaan ja uudestaan tähän keskusteluun :) Mutta kukapa haluaisi "ääliön" leiman ehdointahdon otsaansa , siksi teetkin tätä ahdisteluasi "piilosta" . Myöskin tästä keskustelusta kanssasi huomaa jokainen että sinä olet häiriintynyt...en minä :) Vastaus ehdotuksiisi on ; En ja Ok :D


      • Euroopantuho

        Haista rotta vittu, vai rajoittunut, peloissaan, voi jumalauta mikä pelle.

        Nyt tulee viimeinen niitti sinulle perkeleen mätäaivolle, mitä luulet tapahtuvan jos kaikki olisi samanlaisia mitä sinä, lopetettaisiin työnteko ja odotettaisiin vain sossunrahoja.. aa, mutta mistä sitä tulisi kun ei olisikaan kukaan rahaa jakamassa, suomi kuolisi nopeasti, et oikein tajua elämätä, olet superaivopesty uskonnolla ja sairaalla ajattelulla.

        Että kukahan se täällä on aivopesty, katso perkele peiliin.


    • Euroopantuho

      Että kyllä raha kelpaa anarkisnarkkareille, mutta ei tehtäisi mitään sen eteen, kertokaapa yksi syy miksi tuollasia paskoja pitää suomen elättää verorahoista.
      Paras olisi kun teille ei sossu maksaisi mitään, kyllä tulisi vihaamaanne yhteiskuntaa äkkiä ikävä.
      Sitten haukutte ihmistä joka on tehnyt töitä rahan eteen ja tuottanut verorahoja kymmeniä vuosia mistä on revitty rahaa teidän kaltasille loisille, että olisin joku aivopesty, sokea orja, tuntuupa hyvältä.

      Mikä saatanoita te luulette olevanne että voitte haukkua töitä tekeviä, ne teidät elättää verorahoilla.

      Kyllä tässä tosiaan ärsytys alkaa nousemaan vanhalla äijällä teidän loisten kanssa.

      • Kirjoitat vaan rahasta ja taas rahasta ...mitään muuta mielessäsi ei ole kuin raha ja kuinka sinusta tuntuu epäoikeudenmukaiselta kun joudut sitä jakamaan verojen muodossa.. Mille tämä nykyinen ihmiskunnan oleminen perustuu? Rahalle ... Ihmisillä olisi mahdollisuus elää siten että kaikki maan tuottama jaettaisiin jolloin kaikkille saataisiin asunto ruoka jotain muutakin(HUOM. KAIKILLE) . Tuota ajatusta sinä et voi niellä että kaikilla olisi samanlaiset oikeudet olla ja elää elämäänsä ilman että sinuun iskostetaan tietynlaista ajattelutapaa millä sinut saadaan "palvomaan" järjestelmää kuten sinäkin teet . Mutta tuo sinun uskollisuutesi rahalle ja järjestelmälle on erittäin hataralla pohjalla loppujen lopuksi ... Ja tottakai jos Rahajärjestelmä romahtaisi niin samalla siinä romahtaisi nykyinen "yhteiskunta" koska se perustuu Rahan palvonnalle ... Vanhan mallin hajoaminen tarkoittaa monille "pahaa" mutta enemmän se tuottaisi "hyvää" mieltä koska sorretut ja nälkäiset saisivat oikeutensa takaisin jos jakamisen periaate tulisi vallitsevaksi ja rikkaat joutuisivat luopumaan "liiastaan" ja sekös hirveää olisikin :D Rahan palvonta ja sen ympärillä oleva "kehitys" vie vaan valitettavasti kohti tuhoa ja sen takia etsimme jo muita planeettojakin että voisimme pelastautua...Miltä?Itseltämme . Tyylimme elää on sellainen että joudumme etsimään kokoajan vaihtoehtoja minne voimme levittäytyä ...Meidän tulisi herätä siihen että emme voi kuluttaa enempää kuin sen mitä planeetta meille antaa . SINÄ ELÄT KUOLEMAN KEHITYKSESTÄ , MINÄ UNELMOIN ETTÄ ME KAIKKI SAISIMME ELÄÄ . Mitä minä haen on resurssipohjainen talous eikä talous mikä perustuu valheelle kuten nykyään .


      • HolyNumber3

        Sitten kun lähitulevaisuudessa määrätään vero hengittämästämme ilmasta niin sinä varmaat hypit ja pompit innoissasi tästä asiasta? Ahneudella näet on vaan suunta vaan syventyä ja syventyä .... sinä olet siinä mukana , minä olen sitä vastaan ja siksi haukutkin minua ajatuksieni pohjalta koska toimit orjana järjestelmälle ja sen työkalulle rahalle ja minä olen poikkeava tästä sinun "Jumalastasi" (jäejestelmästä) . Ja kyllä...Olen paska , loisija , ja kaikkea paskaa järjestelmälle mutta en läheisilleni ja rakkailleni ....Jokaisen ihmisen tulisi olla "läheinen" toiselleen ja huolehtia toisistaan. Raha tuo erittelyn ... Rikas,hyvä ihminen ja komeakin ...kääntöpuolena Köyhä, paska ja ruma . Jokainen ihminen joka pitää itseänsä jotenkin parempana muihin nähden kuuluisi ....viedä saunan taakse .


      • Uskonnot sotivat ennen keskenään ja nyt sodat ovat rahalle perustuvia . Ahneus ihmisissä saa aikaan sotia jota pelataan pelimerkeillä nimeltään raha , ihmishenget ja turvallisuuden tunteen menetys ... Jos kaikilla olisi oikeutena se minkä maailma meille antaa niin ei meillä olisi sotia koska miksi sota ? sinulla ei ole enempää eikä vähempää kuin minulla joten miksi minä sinulta jotain haluaisin ? Jakaminen tuo rauhan ... maiden ja ihmisten välille .


      • Sen vielä haluan kertoa sinulle että kukaan ei ole minua anarkistiksi sanonut enkä ole itseäni anarkistina pitänytkään koskaan...ainoa joka on minut lokeroinut anarkistiksi olet sinä "euroopantuho" ...Olen ihminen joka näkee harhan läpi ja huomaa että nykyinen yhteiskuntamalli sekä ajatusmaailma ihmisillä on kuolemaan ja tuhoon vievä ...erittelevä omaa etua hakeva hullutus . Kaikkien oppimiesi asioiden kyseenalaistamien ei ole suinkaan paha asia ... se voi tuntua pahalta mutta loppujen lopuksi se vapauttaa sinut näkemään tämän naurettavuuden mitä ihmiset toteuttavat täällä maanpäällä . Sinä "euroopantuho" olet oppimiesi asioiden summa ja pidät siitä kiinni ....minä olen vapautunut oppimistani asioista ja näen maailman "omin" silmin . Palvo järjestelmää niin olet "normaali" , jos et halua mukautua tientynlaiseksi yksilöksi miksikä yhteiskunta sinusta haluaa niin olet rikollinen tai vammainen ...et ainakaan mitään "hyvää" niiden mielstä jotka kuuluvat järjestelmälle :P Ja kyllä , otan almuja järjestelmältä ... mutta sen tulen elämäni aikana muuttamaan siihen että minusta tulee omavarainen ...se ei ole edes vaikeaa ja silloin voin tehdä mitä haluan ... vaan en orjuuta itseäni enään kenellekkään :)


      • Euroopantuho

        Juu, eikä vastausta siihen miten kävisi jos kaikki ihmiset noudattaisi esimerkkiäsi, että mistä luulet saavasi elantosi silloin, hä?


      • Euroopantuho
        HolyNumber3 kirjoitti:

        Sitten kun lähitulevaisuudessa määrätään vero hengittämästämme ilmasta niin sinä varmaat hypit ja pompit innoissasi tästä asiasta? Ahneudella näet on vaan suunta vaan syventyä ja syventyä .... sinä olet siinä mukana , minä olen sitä vastaan ja siksi haukutkin minua ajatuksieni pohjalta koska toimit orjana järjestelmälle ja sen työkalulle rahalle ja minä olen poikkeava tästä sinun "Jumalastasi" (jäejestelmästä) . Ja kyllä...Olen paska , loisija , ja kaikkea paskaa järjestelmälle mutta en läheisilleni ja rakkailleni ....Jokaisen ihmisen tulisi olla "läheinen" toiselleen ja huolehtia toisistaan. Raha tuo erittelyn ... Rikas,hyvä ihminen ja komeakin ...kääntöpuolena Köyhä, paska ja ruma . Jokainen ihminen joka pitää itseänsä jotenkin parempana muihin nähden kuuluisi ....viedä saunan taakse .

        Olet sairas, ei voi muuta todeta, se päivä.. jumalauta kun naurattaa.. (ilmasta vero).... huh, huh mitä paskaa, mene töihin ja ala ihmiseksi saatanaan loinen.


      • Euroopantuho kirjoitti:

        Juu, eikä vastausta siihen miten kävisi jos kaikki ihmiset noudattaisi esimerkkiäsi, että mistä luulet saavasi elantosi silloin, hä?

        Olenhan vastannut kaikkiin kysymyksiisi jo kommenteissani mutta vielä kerran .... Mistä siis ihmiset saavat elantonsa? Maasta ja siitä minkä maa tuottaa . Raha on vain manipulointiväline siihen että saat "halusi" tyydytettyä...Mistä halut on peräisin tai se että on "halu" olla ehkäpä jopa parempi kuin muut niin voitaisiin kirjoittaa kirja ihmisten halujen ajamasta elämästä ja siitä haluttomuudesta mitä itse koen .


      • Euroopantuho kirjoitti:

        Olet sairas, ei voi muuta todeta, se päivä.. jumalauta kun naurattaa.. (ilmasta vero).... huh, huh mitä paskaa, mene töihin ja ala ihmiseksi saatanaan loinen.

        No, sinä olet todennut minut sairaaksi , jos alkaisin mainitsemaksesi ihmiseksi niin se tarkoittaisi sinun Jumalasi palvomista ( Järjestelmä,raha , jne") ... valitan ...taidan olla menetetty tapaus mutta ainoastaan yhteiskunnan normeihin menetetty vaan en omaan itseeni ja siihen vapauteen mikä on tuon kaiken alla jossa sinä elät . MORAALI ! Ja siihen minä panostan elämässäni ... Ja sen puolesta voin kuolla ja olen surullinen sinun puolesta koska olet joutunut ajattelumaailmaltasi yhteiskunnan määrämien ajattelutapojen orjuuteen ja uskomaan "yhteiseen" hyvään mitä oikeasti ei ole olemassakaan sinun rahataloudessasi .


    • 123d123d

      Jotkut henkilöt täällä vesittävät aloittajan hyvän idean, laittavat sanoja henkilön suuhun mitä hän ei ole sanonut eikä edusta. Ja rupeavat väittelemään jostain asiasta heidän omalla tietämysalueellaan mikä ei liity edes yhtään siihen pointtiin jonka alkuperäinen kirjoittaja toi esiin. :D

      • Euroopantuho

        Lue aloittajan kirjoitukset, tuo kun kirjoitti että työtätekevät on aivopestyjä, eiköhän siinä ole aika hyvä selitys anarkistinarkkareiden aivojen toiminnasta.
        Kokeilkaa nyt narkkarit selittää mistä se raha teille loisille tulisi jos kukaan ei kävisi töissä, selittäkää, älkääkä jauhako paskaa.


    • Euroopantuho

      Ja "holyfuckingshitt" vai et ole anarkistinarkkari, luuletko että tuo ei paista läpi ajattelumaailmastasi, älä naurata, pesunkestävä narkkarianarkisti siellä.

      Ja sinusta omavarainen, salli nauraa, sitä ihmettä ei tule, tapa ittesi niin ravitset edes raatokuoriaisia, siinä on sinun elämäsi hyöty.

      • Sinä olet ainoa joka minut on lokeroinut anarkistiksi . Kuten olen jo aikaisemmin sinulle kirjoittanut että en käytä huumeita :) Ja kyllä minusta tulee omavarainen , tykkäsit siitä tai et :) Mutta jatka sinä toki toisten orjana ja muiden ihmisten ajatuksien jatkona , mutta miksi sinä yrität minut kangistaa samoihin kaavoihin missä itse elät? Se on omituista , eikä niin vähääkään .


      • Euroopantuho
        HolyNumber3 kirjoitti:

        Sinä olet ainoa joka minut on lokeroinut anarkistiksi . Kuten olen jo aikaisemmin sinulle kirjoittanut että en käytä huumeita :) Ja kyllä minusta tulee omavarainen , tykkäsit siitä tai et :) Mutta jatka sinä toki toisten orjana ja muiden ihmisten ajatuksien jatkona , mutta miksi sinä yrität minut kangistaa samoihin kaavoihin missä itse elät? Se on omituista , eikä niin vähääkään .

        Turha väittää että et ole anarkisti.
        Ja toisten orjana, siinä on vajaapään lause, joka on täyttä paskaa, minä olen vapaa tekemään mitä haluan, ja onnellisena, sillä tiedän että ansaitsen sen, toisin kun sinä, joka loisii päivätä toiseen tekemättä mitään isänmaan eteen.
        Olet kun joku saatanaan islamin valepakolainen joka tuli lähi-idän paskamaasta suomeen.


      • Sinä olet väittänyt , minä en ole sanonut mitään tuohon :D Olet kyllä vapaa mutta kunhan muistat noudattaa sääntöjä , maksaa verot ja käyttäytyä kuten muutkin ettet poikkea massasta koska jos sen teet niin et olekkaan enään "hyvä" kansalainen vaan poikkeama siinä . Sinun vapautesi ei ole minun vapauteni :) Sinun käyttäytymisesi on ulkopuolelta opittua toisin taas kun itse tykkään olla ihan oma itseni :P


    • Ja loppujen lopuksi tämä keskustelu "euroopantuhon" kanssa on erittäinkin antoisaa...saan tuoda näkemystäni esille enemmän ja enemmän vastaillessani hänen uhkaaviin ja väkivaltaa lietsoviin viesteihinsä :) Kiitos "euroopantuho" , kiitos kun saat minut avautumaan enemmän ja enemmän asiastani joka koskee kaikkien hyvää :)

      • Euroopantuho

        siis hä?
        Aina vain mätäpää vetää alemmaksi rimaa, kohta on rotan alla kuoppa josta et enää pääse ylös.
        Sinun näkemys, on uskovaisen hihhulin sekopäisemmästä päästä olevaa höyryä.
        Tavallaan voisin kiittää, sillä ollaan porukoiden kanssa naurettu kippurassa kirjoituksillesi.


      • Niin, sinä kun esität vähä-älyisiä vastaväitteitäsi niin minä saan vastata niihin minun omien näkemyksieni mukaisesti jolloin saan "omaa" näkemystäni esille enemmän tässä keskustelussa koska enhän niin muutoin tekisi :) Uskovainen hihhuli...no joo , uskon kyllä Jumalaan joka on luonut alkuräjähdyksen josta me kaikki olemme koostuneita ... Tietysti jaottelen maailman materiaaliseen ja henkiseen erikseen koska olemmehan .....siitä sen enempää sinulle :D Ja on hyvä että olette voineet nauraa "porukoiden" kanssa näitä kirjoituksiani :) Sinullahan oli vaimo ja lapset kuten sanoit? vai kavereiden? Vai nauroitko yksinäsi sille ettet vaan ymmärrä asioita?? No se ei minua oikeastaan edes kiinnosta :) Mutta kertoisitko minulle yhdenkin asian mikä on väärää tässä ajattelumaailmassa mitä tuon esille ? Ei sinun keksimiäsi asioita vaan se mitä tässä keskustelussa on ....


      • Euroopantuho

        Selitä sinä ihmisen umpisuoli, selitä dinosaurukset, selitä edes jääkausi, tyeidän uskovien mukaan maapallo on 6000 vuotta vanha, olette anarkistit oikeita ulsotuslaitoksia joihin on kerääntynyt kaikki kuona.
        En tiennyt, että jos on perhe, että ei voi olla kavereita, aika sairas ajatusmaailma anarkistirotalla.


      • Euroopantuho
        HolyNumber3 kirjoitti:

        Niin, sinä kun esität vähä-älyisiä vastaväitteitäsi niin minä saan vastata niihin minun omien näkemyksieni mukaisesti jolloin saan "omaa" näkemystäni esille enemmän tässä keskustelussa koska enhän niin muutoin tekisi :) Uskovainen hihhuli...no joo , uskon kyllä Jumalaan joka on luonut alkuräjähdyksen josta me kaikki olemme koostuneita ... Tietysti jaottelen maailman materiaaliseen ja henkiseen erikseen koska olemmehan .....siitä sen enempää sinulle :D Ja on hyvä että olette voineet nauraa "porukoiden" kanssa näitä kirjoituksiani :) Sinullahan oli vaimo ja lapset kuten sanoit? vai kavereiden? Vai nauroitko yksinäsi sille ettet vaan ymmärrä asioita?? No se ei minua oikeastaan edes kiinnosta :) Mutta kertoisitko minulle yhdenkin asian mikä on väärää tässä ajattelumaailmassa mitä tuon esille ? Ei sinun keksimiäsi asioita vaan se mitä tässä keskustelussa on ....

        Lähes kaikki on väärää ajatusmaailmassasi, suomeen ensinnäkin sinun mukaan pitäsi sulauttaa kaikki tänne marssivat ulkomaalaislaumat, ei edes taju siellä yltä siihen, mitä islamistit ajattelee esim, vääräuskoisista ja naisista.
        Ja sitten, toisten työpanoksella hankitut rahat pitäsi jakaa kaikille loisille jotka vain makaa, pieree, syö, paskantaa ja hajottaa siinä välissä lisää veromaksajien omaisuutta.
        Varsinkin kun väität että en ymmärrä asioita, voi jumalauta sentään, kukahan täällä elää pilvimaailmoissa, kato peiliin perkeleen aivokääpä.


      • En minä ole sanonut etteikö dinosauruksia olisi ollut olemassa taikka jääkautta , Voihan olla että maapallo on 6000v vanha tai sitten ei ..Jumalaan minä uskon enkä ihmisten teorioihin . Tottakai voi olla kavereita jos on perhe .. mitä sinä oikein kääntelet ja vääntelet kirjoituksiani ? Mietin vaan kenen kanssa mahdat nauraa kun kerroit että "porukoiden" mutta totuushan on todennäköisesti se että olet nauranut vain yksinäsi :D Nyt olet minut lokeroinut jo ; Narkkariksi , Uskovaiseksi ja Anarkistiksi siitä syystä että pidän jakamista ja kohtuullista elämistä järkevämpänä kuin nykyinen rahatalous ja siihen liittyvät "oireet" .


      • Euroopantuho

        Voi jumalauta, kuka täällä asiat kääntää päin persettä, maapallo on lähes 5 miljardia vuotta vanha, joten uskovainen jos olet, sinä et voi uskoa jääkauteen etkä dinosauruksiin, ja se tekee sinusta pellejen, pellen.
        Normaali perheessä käy vieraita, mutta mitä sinä narkkarianarkisti siitä tietäsit.
        Työelämä kun tuo aika vankan kaverijoukon, ja myös koulut joita aikoinaan on käynyt, mutta siitäkään teillä houruanarkistit ei ole mitään tietoa.
        Niin, umpisuoli on jäänne ihmisessä, alkuaikoina ihmien vaelteli savannilla ruohoa syöden ja suolisto oli yhtä pitkä mikä on kaikilla ruohonsyöjillä, kun evoluutiokehitti elämää eteenpäin, ruohonsyöjän suolisto kävi hyödyttömäksi ja siitä on jäänteenä ihmisellä tuo umpisuoli, näin olle pelkkä suolenjäänne selittää kaikki uskonnot paskaksi.
        Kaikki evoluutiossa on todistettu oikeaksi, uskonnoista ei yhtään ainoaa asiaa.
        Sinulle kunko huitaisi miljoona käteen, olisi niin onnessasi, et valittasi "pahasta" rahasat mitään, olet niin tekopyhäpaska kun olla voi.


      • Euroopantuho kirjoitti:

        Voi jumalauta, kuka täällä asiat kääntää päin persettä, maapallo on lähes 5 miljardia vuotta vanha, joten uskovainen jos olet, sinä et voi uskoa jääkauteen etkä dinosauruksiin, ja se tekee sinusta pellejen, pellen.
        Normaali perheessä käy vieraita, mutta mitä sinä narkkarianarkisti siitä tietäsit.
        Työelämä kun tuo aika vankan kaverijoukon, ja myös koulut joita aikoinaan on käynyt, mutta siitäkään teillä houruanarkistit ei ole mitään tietoa.
        Niin, umpisuoli on jäänne ihmisessä, alkuaikoina ihmien vaelteli savannilla ruohoa syöden ja suolisto oli yhtä pitkä mikä on kaikilla ruohonsyöjillä, kun evoluutiokehitti elämää eteenpäin, ruohonsyöjän suolisto kävi hyödyttömäksi ja siitä on jäänteenä ihmisellä tuo umpisuoli, näin olle pelkkä suolenjäänne selittää kaikki uskonnot paskaksi.
        Kaikki evoluutiossa on todistettu oikeaksi, uskonnoista ei yhtään ainoaa asiaa.
        Sinulle kunko huitaisi miljoona käteen, olisi niin onnessasi, et valittasi "pahasta" rahasat mitään, olet niin tekopyhäpaska kun olla voi.

        Miksen minä voisi uskoa dinosauruksiin ja jääkauteen jos tiedän Jumalan olevan ? En minä mihinkään uskonlahkoon kuulu jossa kerrotaan kuinka tulee uskoa asiat toisin kuin sinä kuulut "järjestelmän" ja rahan uskonlahkoon . Olen minä normaalia perhearkea viettänyt ja töissä käynyt joten tiedän kyllä minkälaisessa uskomuksessa elät maailman suhteen . Uskonnoissa on kyse ihmisestä itsestään , moraalin saattamisesta takaisin ihmiskäyttäytymiseen ..Et ole oppimiesi asioiden summa todellisuudessa vaan olet jotain muuta ... Itsen oivallus on ihmisen tärkein asia jos haluaa vapautua "harhasta" ja orjuudesta . Sinun totuutesi löytyy tieteestä ja todisteluista ...vihasta muita kohtaan jne...minun totuuteni löytyy minusta itsestäni :) Varmasti ottaisin miljoonan ja perustaisin jonnekkin lämpimään omavaraisen kylän jonne ottaisin mahdollisimman paljon porukkaa mukaan . Sinulla kuitenkin löytyy kauhea kiinnostu vastauksiani kohtaan kun kirjoittelet päivittäin monta kertaa :D Eikö vaimo ala olemaan mustasukkainen ?? :D


      • Euroopantuho kirjoitti:

        Lähes kaikki on väärää ajatusmaailmassasi, suomeen ensinnäkin sinun mukaan pitäsi sulauttaa kaikki tänne marssivat ulkomaalaislaumat, ei edes taju siellä yltä siihen, mitä islamistit ajattelee esim, vääräuskoisista ja naisista.
        Ja sitten, toisten työpanoksella hankitut rahat pitäsi jakaa kaikille loisille jotka vain makaa, pieree, syö, paskantaa ja hajottaa siinä välissä lisää veromaksajien omaisuutta.
        Varsinkin kun väität että en ymmärrä asioita, voi jumalauta sentään, kukahan täällä elää pilvimaailmoissa, kato peiliin perkeleen aivokääpä.

        Ja millainenhan mahtaa olla sinun ajatusmaailmasi muista lukien näitä kommenttejasi voi jotain jo huomata :) Ja hei , Palvo sitä hiton järjestelmääsi ja rahaa ja anna niiden olla rauhassa ketkä eivät tuohon orjuuteen alistu ja unelmoivat omavaraisuudesta ja rauhasta maan päälle . resurssipohjainen talous on vastaus kaikkeen , erotteluun , sotiin jne ... kaikille riittäisi jo nyt ilman rahaakin asunto ja ruoka muutakin mutta ihmiset ovat ahneita niin eivät halua olla samalla tasolla muiden kanssa . Jatka sinä muiden elättämistä verojen muodossa kun kerran niin lakejasi rakastat :D Voithan olla elättämättä mutta siihen sinusta ei ole koska olet ORJA ja mielipiteesi eivät edes ole sinun vaan muilta opittua apinointia .


    • Herra "Euroopantuho" siis on "järjestelmän" ja sääntöjen mukainen mallikansalainen , Hän myös haluaa että minäkin olisin lähes täysin samanlainen kuin hän...Se ei ole vapautta olla oma itsensä vaan "järjestelmän" ja sääntöjen näköinen yksilö . Minä olen minä , en ole järjestelmä taikka säännöt . Minulle kuuluu vapaus olla mitä ikinä olenkin ja koska se on lähes mahdotonta tässä sairaassa yhteiskunnassa niin sen takia unelmoinkin omavaraisuudesta ja rauhasta maaseudulla ... pois sieltä missä minut leimataan ja lokeroidaan "huonoksi" kansalaiseksi . Yhteiskunnan mallikansalaisuus ei minua kiinnosta sitten tipan tippaa koska en ole enään manipuloitavissa oleva yksilö vaan olen herännyt näkemään totuuden kontrollista ja aivopesusta mitä ihmisille yhteiskunta syöttää . Tavaraa ja viihdettä on paljon tarjolla mutta tarvitsemmeko tätä kaikkea paskaa mitä meille tarjotaan? Emme tarvitse vaan ihmisistä on tullut ahneita ... Jossain kirjoituksessa sanottiin ettei ihmiset ole enään ihmisiä vaan kuluttajia ...se oli mielestäni hyvin sanottu :) Lapset aivopestään aikuisten "oikeaan" ajattelutapaan ja eläimiä kohdellaan kuin hitler kohteli vankejaan ja sitten syömme heidät . Moraali? Ei ihminen tunne Moraalia enään laisinkaan ...Ihmiset ovat sairaita ja sokeita tietämättään edes asiasta .

      • Olin itsekkin mukana tuossa aivopesussa ja manipuloinnissa vielä hetki sitten , ei sitä osaa edes aavistaa mitä kaikkea sairasta maailma pitää sisällään ihmisen toimesta . Herätys tuli ja suuremmanlainen , sieluni sain takaisin ja sitä en enään muille anna koska haluan olla oma itseni .. vapaa kuin taivaan lintu :) Tosin köyhä ja vähäosainen mutta niin se yhteiskunta meitä vapaita kohtelee ... epäoikeudenmukaisesti ...koska on väärin olla oma itsensä .


      • Euroopantuho

        Vai aivopesua, voi jumalauta.
        Uskonnot on pahinta aivopesua mitä maapallolla voi olla.


      • Kyllä , uskonnot ovat aivopesua kuten on myös Raha ja siihen liittyvä uskomus/sääntöjärjestelmä . Ennen uskonnot manipuloivat ihmisiä ja nyt se on Raha . Ennen uskonnot sotivat keskenään ja nyt se on raha ja ahneus mikä sotii . Uskonnoilla tosin on ytimenään opetus toisin kuin rahalla ei ole mitään hyvää opetettavaa :)


      • Euroopantuho
        HolyNumber3 kirjoitti:

        Kyllä , uskonnot ovat aivopesua kuten on myös Raha ja siihen liittyvä uskomus/sääntöjärjestelmä . Ennen uskonnot manipuloivat ihmisiä ja nyt se on Raha . Ennen uskonnot sotivat keskenään ja nyt se on raha ja ahneus mikä sotii . Uskonnoilla tosin on ytimenään opetus toisin kuin rahalla ei ole mitään hyvää opetettavaa :)

        Jospa edes käsittäisit miten aivosyöpää kirjoituksesi on järkevien mielestä, oikein sääliksi käy, miten joku voi olla noin aivopesty saduilla.
        tutkippa maapallon menoa vaikka nyt, niin huomaat miten satu-uskonnot sotii, islamistit sotii lähes joka puolella maapalloa.


      • Niin? Rahallahan noita "sotia" käydään ja aina taustalla vaikuttaa uskomus/sääntöjärjestelmä. Ennen taottiin miekat ja lähdettiin hevosella taisteluun ...nyt joku rahoittaa aseet ja vempeleet taistelua varten ... ennen oli asenne mikä ratkaisi ja nyt se on rahoittaja joka ratkaisee . Ilman rahaa ei olisi kuin pienimuotoista kapinointia nykypäivänä.


      • Euroopantuho

        No, polta kaikki rahasi jos tekee niin kipeää niitä pidellä, ei kukaan pakota.


      • Kerroppa minulle , onko rahan arvo keksittyä harhaa? Onhan se kuitenkin paperimassaa jota sinä kumarrat ja luot kuiluja ihmisten välille .


      • Euroopantuho

        "keksittyä harhaa"..??
        Sinulle kaikki on harhaa.


      • Euroopantuho kirjoitti:

        "keksittyä harhaa"..??
        Sinulle kaikki on harhaa.

        Niin, etkö tajua vai etkö halua tajuta? Siitä sinun paperimassastasi maksetaan verot sun muut ... arvo sille tosin on vain keksitty (harha) jolla sinut saadaan liikkumaan sen mukaan miten muut haluaa . Sama asia kun löisin sinulle käteen vessapaperirullan ja pari metallinpalaa ja sanoisin sinun olevan rikas ...ja sinä uskoisit :D


      • Euroopantuho

        Kikkelikokkeli,, ja väität että et ole anarkisti, samaa aivojätöstä on ajattelusi mitä noilla narrkarelilla.
        Tullut katottua liikaa elokuvia?
        Ajattelusi nimittän on kun jostain b-luokan rainasta vedetty.


      • En ole väittänyt etten olisi tai että olisin , ainoa joka asiasta on maininnut olet sinä :) Elokuvia en ole hirvesti katsonut mutta tietoa asioista ottanut kyllä . Jos minun ajatteluni on kuin b-luokan elokuva niin kovasti se sinua vaan kiinnostaa :D


      • Euroopantuho

        Luulekko että ketään kiinnostaa b-luokan elokuvat, elänyt ala niistäkin naurattamaan.
        sikäli, ite en ole tv:tä kattonut 20 vuoteen, joten tietouteni elokuvista on kieltämättä aika horjuva.
        Ja toiseksi, aika sairas pitää olla jos luulee että yhteikunnassa eläminen antaa vain yhden näkökannaan ja elämän, orjanaolon, tuolle ei voi muuta kun jälleen nauraa.

        Olenkin näköjään orja kun perheen kanssa matkustelen ulkomailla jopa 4 kertaa vuodessa, joinain välivuosina käydään lapissa lohessa ja hilloja noukkimassa, joka syksy mennään myös ihailemaan lapinruskaa.

        Kertokaapas moniko "orja" voisi tuota tehdä.

        Alkaa pikkuhiljaa ihmetyttämään tuo anarkistien fetissi, orja, täytyykin sitten alkaa kutsumaan anarkisteja myös natseiksi.


      • Euroopantuho kirjoitti:

        Luulekko että ketään kiinnostaa b-luokan elokuvat, elänyt ala niistäkin naurattamaan.
        sikäli, ite en ole tv:tä kattonut 20 vuoteen, joten tietouteni elokuvista on kieltämättä aika horjuva.
        Ja toiseksi, aika sairas pitää olla jos luulee että yhteikunnassa eläminen antaa vain yhden näkökannaan ja elämän, orjanaolon, tuolle ei voi muuta kun jälleen nauraa.

        Olenkin näköjään orja kun perheen kanssa matkustelen ulkomailla jopa 4 kertaa vuodessa, joinain välivuosina käydään lapissa lohessa ja hilloja noukkimassa, joka syksy mennään myös ihailemaan lapinruskaa.

        Kertokaapas moniko "orja" voisi tuota tehdä.

        Alkaa pikkuhiljaa ihmetyttämään tuo anarkistien fetissi, orja, täytyykin sitten alkaa kutsumaan anarkisteja myös natseiksi.

        Tuohan on pelkästään hyvä asia että joskus pääset oravanpyörästä työmuurahaisen roolista joskus uloskin , mutta sinne palaat halusit tai et :) vapautesi koittaa sitten kun eläkeikä tulee täyteen :) mutta onhan sinulle keksitty lukemattomia viihteen muotoja mihin voit kuluttaa paperimassaasi täyttäen tyhjää tilaa itsestäsi viikonloppuisin ;) Mutta jos koet sen oikeaksi ja parhaaksi itsellesi niin en sano etteikö se väärin olisi toisin kuin sinä minun maailmani :)


    • mikäonharhaa

      Niin. Ihminen hakee tarkoitustaan itsensä ulkopuolelta, ja hyväksyntää. Ihmetellen miksei löydä...
      Ja yhteiskunta, minkä identiteetin se meille antaa...yhden ainoan?
      Kuluttajan identiteetin.

      • Niinpä .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe