http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016062321785559_uu.shtml
Nyrkkeilijän mielentilan tutkimuksesta selvisi, että hän oli alentuneesti syyntakeinen.
Tuo tulos tulee kaikilta nyrkkeilijöiltä. kun heillä päässä heittää kun sitä on niin kovaa hakattu.
Nyrkkeilijän nimeä ei ole mainittu, vaikka sai linnaa 2 vuotta.
SM nyrkkeilijä raiskasi 13 vuotiaan tytön
8
336
Vastaukset
- kodin
Nimi oli Nikolai Kodin.
http://mvlehti.net/2016/06/23/lapsenraiskaaja-nikolai-kodin-sai-ehdottoman-vankeustuomion-katso-kuvat-ja-video/ - ensäälimutta
Onko saanut iskun otsalohkoonsa? Jostain luin kuinka vamma otsalohkoissa saattaa tehdä ihmisestä pedofiilin. Eli hoitoa tuo tarvitsee, muutakin kuin koppia.
- tavanduunari
Pojulla on tulevaisuus lutuista. Raiskaajat on vankiloiden eliittiä ;0)
- mihinperustuu
Ei suomessa oikeusturvaa. Vaikka itse tajuaa että nuppi himmenee niin kuukausia saa varttua tohtoriin pääsyä.
Ei suomessa tasa-arvoa. Miten eräät selviää pakkopanosta ehdollisella ja tämä heti pari vuotta betonin sisällä. - Tosijuttujaaa
Joo eipä sieltä vankilasta kovin helpolla löydy ton tasosen nyrkkeilijän kengittäjää. Vaikka ei ole mikään jätti niin oli kuitenkin maajoukkuenyrkkeilijä matkalla huipulle vielä jossain vaiheessa. Noi kaverit on oikeesti aika kovia eikä siinä ehi punttipate tai joku kamppailulaji harrastaja kissaa sanoa kun on nenä kipee tommosen kanssa. Oikeestaan normaali kaveri vaikka olisi hyvässä ja vahvassa kunnossakin niin ei käytännössä edes osu kilpanyrkkeilijään vaikka kuinka yrittäis.
- tyhjätPois
On näitä inkeriläisiä sekopäitä, joita Koiviston (manu) apina tänne houkutteli.
- taiaitoryssä
Siellähän on ikärajatkin alemmat, helposti näyttänyt 14v mihin tottuneet.
- ryökköö
Taisi olla useammallakin tavalla SM?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751