Feminismi ajaa suomalaiset miehet yhä useammin ulkomaalaisten naisten syliin.
Olen huomannut tämän omassa sukupolvessani. Kaveripiirini koostuu noin 25-35 -vuotiaista miehistä ja heistä jo puolet ovat naimissa tai seurustelevat ulkomaalaisen naisen kanssa. Useimmiten aasialaisia tai afrikkalaisia. Tänä kesänä oli jo yhdet suomalais-afrikkalaiset häät ja elokuussa menen kaverini häihin Thaimaahan. Itse taas seurustelen filippiniläisneidon kanssa, jonka tapasin yliopistolla.
Monet näistä miehistä ovat useasti valitelleet, että länsimaalaisen naisen kanssa suhteet ei yksinkertaisesti toimi, koska naiset eivät haluat olla naisia vaan jonkinlaisia miehen, naisen ja oletetun tasa-arvon fuusioita. Ja ennen kuin hätäisimmät vetävät johtopäätöksen kotiorjiksi hankituista naisista, unohtakaa se teoria. Monet näistä naisista nauttivat kokkaamisesta ja ovat yllättyneitä ja ihastuneita, kun suomalaiset miehet tarjoavat apuaan ruoanlaitossa ja tiskaamisessa. Sitä ei tapahdu välttämättä heidän kkotimaassaan.
Tällä hetkellä oma naisystäväni edelleen opiskelee ja minä teen töitä, joten hän on sanonut pitävänsä huolen kodista, kun minä tuon rahaa kotiin ja hänellä on enemmän aikaa. Nyt kesälomalla teemme molemmat kaikkea. Samaa ei voi sanoa kaverini suomalaisesta tyttöystävästä, joka työttömyydestään huolimatta ei suostu hoitamaan lasta (lähettää päiväkotiin) ja kotityöt jaetaan pilkuntarkasti 50/50 siitä huolimatta, että toinen käy töissä ja toinen on kotona.
En minä sano, että suomaiset tai länsimaalaiset naiset on pahoja, mutta jotain on tapahtunut viime vuosikymmenenä ja yhä useammin suomalaismiehen vieressä kävelee ulkomaalainen mies. Heille suomalainen mies ei ole pahuuden perikuva vaan kiltti ja huomioonottava mies. Feministien ensimmäinen reaktio tietenkin näihin miehiin on se klassinen "kun ei suomalaista saa".
Terveisin,
Arkkiviipuri
Suomalaiset miehet valitsevat ulkomaalaisen naisen
33
1312
Vastaukset
- Arkkiviipuri
Kävipä köpelösti! Suomalaismiehen vierellä kävelee tietenkin ulkomaalainen nainen.
Terveisin,
Arkkiviipuri- himafilosofi
Hups. Hieno lapsus Arkkiviipurilta. Suomalaisen miehen rinnalla ei välttämättä kävele ulkomaalainen nainen, vaan kuten mulla suomalaisena miehenä, ulkomaalainen mies. Yhä edelleen on paljon korjaamista palkkatasa-arvossa sukupuolten välillä suomessa. Ei mulle tarvitse olla kodinhoitaja ja nöyristelevä muutenkaan. Eikä siihen tarvitse onneksi suomessa naistenkaan tyytyä, löytyi se rakkaus sitten suomalaisesta tai ulkomaalaisesta miehestä tai naisesta.
- kouluunlähtiä
Onhan asia myös niin, että moni suomalainen nainen haikailee ulkomaalaisen miehen perään. Muistat kai viime syksyn, kun suomalaiset naiset miehittivät rautatieasemat irakilaisten turvapaikanhakijoiden saapuessa maahan. Siellä he heiluttelivat kiimaisina "Refugees welcome" -lappujaan niille aikuisille irakilaismiehille, silmät kiiluen ja pikkupöksyt märkinä. Eihän auttamisen halulla ollut sen kanssa mitään tekemistä, vaan nämä naiset halusivat aivan selvästi ulkomaista mokkakikkeliä. Minkähänlainen feministien paheksunta siitä olisi syntynyt, jos tulijat olisivatkin olleet naisia, ja suomalaiset miehet olisivat heitä innoissaan odotelleet?
- peikkopois
Käyx kateeks?
No, nuo sinun seksifantasiasi kertovat enemmän sinusta itsestäsi kuin niistä naisista joista puhut.
Ja suomalaisen naisen ei kuule tarvitse haikailla. Jos hän haluaa, hän saa.
Ootko kuullut sitä pohjalaista kansanlaulua jossa sanotaan
" Niin kauan minä ramppaan tämän kylän raittia
kun kenkäni pohjat kestää
Ja rakastelen ketä minä tahron
Ja äijät ne ei voi estää?"
Oletko todella niin yksinkertainen ettet ymmärrä eroa vapaan valinnan ja painostuksen ja orjakaupan välillä?
Vittaan siis tähän sanomaasi:
"Minkähänlainen feministien paheksunta siitä olisi syntynyt, jos tulijat olisivatkin olleet naisia, ja suomalaiset miehet olisivat heitä innoissaan odotelleet? "
Millä perusteella väität että feministit olisivat paheksuneet jos suomalaisella miehellä ja pakolaisnaisilla olisi suhteita?
En usko sitä. Ellei sitten olisi kyse jonkinasteisesta pakottamisesta jota feministit kyllä vastustavat.
Nuo miehet joilla väität olevan suhteita suomalaisiin naisiin ( mitä en usko kovin usein tapahtuneen , muuten, jo pakolaisten traumatisoitumisen ja erilaisten kulttuurien takiakin) ovat kai ryhtyneet niihin hypoteettisiin suhteisiin ihan omasta vapaasta tahdostaan. Ei pakottamista ei painostusta. Siis mitä paheksut? Vai onko ihonvärien erilaisuus (mokka****) sinun pääpointtisi? Sen takia ei saisi? Olet siis avoimen rasistinen. sanot että tuonvärisillä ei ole oikeutta suhteisiin suomalaisen naisen kanssa.
Ehkä olisi parasta flagata sinut. Mutta jätän kommenttisi armosta, sillä se on hyvä esimerkki siitä miten rasisiti ja seksisti ovat usein sama henkilö.
- Arkkiviipuri
Olen samaa mieltä kanssasi. Jos suomalainen mies on ulkomaalaisen naisen kanssa, se on välittömästi koska "ei suomalaista saa". Jos suomalainen nainen on ulkomaalaisen miehen kanssa, se on "kaunista eri kulttuurien välistä rakkautta". Näin kärjistetysti.
Toivottavasti Suomeen saadaan myös naisia, jotta parisuhdemarkkinat sekoittuvat. Nyt suomalaisella naisella on hieman liikaa valtaa.
Terveisin,
Arkkiviipuri- independentladies
Suomalaisella naisella on LIIAN VÄHÄN valtaa siihen verrattuna mitä hän ansaitsisi. Suomalainen nainen on priimaa katsotaan sitten koulutukseen , älyyn , luonteenpiirteisiin kuten rehellisyyteen ja reiluuteen tai ulkonäköön. Suomalaisen miehen valtaa pitäisi leikata. Hän on tyhmänpuoleinen , moukkamainen ja väkivaltainen. Ja sitäpaitsi usein juoppo.
Suomalainen nainen ottaa suomalaisen miehen vain koska ei saa ulkomaaalaista.
Suomalainen mies ei saa -- rahallakaan --- ulkomaista naista. Olen nähnyt ulkomaisia naisia jotka jättävät rahan vuoksi naidun suomalaismiehen koska tämä on on niin kamala : juoppo, ei puhu, ei osaa käyttäytyä. Väkivaltainen. Milloin puhuu suusta tulee saastaa : rasismia ja seksismiä.
Ja suomalaisella naisella on valinnanpaljous ulkomaisista miehistä. Mies on vaikka joka sormelle. Mutta kaikki eivät halua miestä. Mies kun mies kun joka tapauksessa sitoo naista.
Itse olen päätynyt siihen että otan miehen kun tarvitsen ja kun se alkaa maistua pahalta, heitän pois. Olen oikein tyytyväinen. Nuoruuden typeryydessä tuli mentyä naimisiin pari kertaa. Olin naiivi . Uskoin miesten paskapuheisiin. Tai en edes uskonut, mutta halusin uskoa. Se suomalainen mies jonka sanaan pitäisi voida niin luottaa häipyi hyvin lyhyen ajan kuluttua häistä. Jäin miettimään että miksi piti naimisiin mennä jos ei kantti sen pidemmälle kestänyt. Sitten se ulvoi kaveriensa kautta että miksi suostuit mun kosintaan jos olet lähdössä? Kuitenkin se oli HÄN joka lähti -- ei kehdannut kai kavereilleen myöntää kuinka häilyvä oli. Ulkomaalaisen miehen kanssa meni paremmin, selvästi paremmin, suhde kesti lähemmäs 10v. Hän oli lämmin, puhui ja pussasi , meillä oli hyviä aikoja, olemme vieläkin ystäviä, mutta syvien henkilökohtaisten ongelmien takia jotka liittyivät hänen perheeseensä erosimme. Mutta ihan kaiken mieskokemukseni perusteella -- myös näiden avioliittojen jälkeisten suhteiden -- sanoisin että ulkomainen mies on ihminen , suomalainen mies ei sitä ole. Elukka.
Vältän suomlaista miestä kuin ruttoa. Yleensä hän kapakassakin loukkaa ensimmäisen viiden minuutin aikana. Miksi haluaisin olla sellaisen kanssa tekemisissä? - paskaa.pannukakulla
independentladies kirjoitti:
Suomalaisella naisella on LIIAN VÄHÄN valtaa siihen verrattuna mitä hän ansaitsisi. Suomalainen nainen on priimaa katsotaan sitten koulutukseen , älyyn , luonteenpiirteisiin kuten rehellisyyteen ja reiluuteen tai ulkonäköön. Suomalaisen miehen valtaa pitäisi leikata. Hän on tyhmänpuoleinen , moukkamainen ja väkivaltainen. Ja sitäpaitsi usein juoppo.
Suomalainen nainen ottaa suomalaisen miehen vain koska ei saa ulkomaaalaista.
Suomalainen mies ei saa -- rahallakaan --- ulkomaista naista. Olen nähnyt ulkomaisia naisia jotka jättävät rahan vuoksi naidun suomalaismiehen koska tämä on on niin kamala : juoppo, ei puhu, ei osaa käyttäytyä. Väkivaltainen. Milloin puhuu suusta tulee saastaa : rasismia ja seksismiä.
Ja suomalaisella naisella on valinnanpaljous ulkomaisista miehistä. Mies on vaikka joka sormelle. Mutta kaikki eivät halua miestä. Mies kun mies kun joka tapauksessa sitoo naista.
Itse olen päätynyt siihen että otan miehen kun tarvitsen ja kun se alkaa maistua pahalta, heitän pois. Olen oikein tyytyväinen. Nuoruuden typeryydessä tuli mentyä naimisiin pari kertaa. Olin naiivi . Uskoin miesten paskapuheisiin. Tai en edes uskonut, mutta halusin uskoa. Se suomalainen mies jonka sanaan pitäisi voida niin luottaa häipyi hyvin lyhyen ajan kuluttua häistä. Jäin miettimään että miksi piti naimisiin mennä jos ei kantti sen pidemmälle kestänyt. Sitten se ulvoi kaveriensa kautta että miksi suostuit mun kosintaan jos olet lähdössä? Kuitenkin se oli HÄN joka lähti -- ei kehdannut kai kavereilleen myöntää kuinka häilyvä oli. Ulkomaalaisen miehen kanssa meni paremmin, selvästi paremmin, suhde kesti lähemmäs 10v. Hän oli lämmin, puhui ja pussasi , meillä oli hyviä aikoja, olemme vieläkin ystäviä, mutta syvien henkilökohtaisten ongelmien takia jotka liittyivät hänen perheeseensä erosimme. Mutta ihan kaiken mieskokemukseni perusteella -- myös näiden avioliittojen jälkeisten suhteiden -- sanoisin että ulkomainen mies on ihminen , suomalainen mies ei sitä ole. Elukka.
Vältän suomlaista miestä kuin ruttoa. Yleensä hän kapakassakin loukkaa ensimmäisen viiden minuutin aikana. Miksi haluaisin olla sellaisen kanssa tekemisissä?Joo, priimaa näkyy olevan. Mites oma mielenterveytesi jakselee?
"Joka viides eli 12 000 vuonna 1987 syntyneistä on käynyt psykiatrisessa erikoissairaanhoidossa tai syönyt psyykelääkkeitä, kirjoittaa Helsingin Sanomat.
Suomen Mielenterveysseuran verkkopalveluista hakevat apua ensisijaisesti nuoret. He ovat enimmäkseen naisia (85 %)
Väestötutkimuksissa naisilla todetaan masennushäiriödiagnoosi lähes kaksi kertaa niin usein kuin miehillä.
Ahdistuneisuushäiriöistä paniikkihäiriö on naisilla yleisempi kuin miehillä.
"Nuorista naisista 63 % kärsii vähintään viikoittain stressistä. Neljä viidestä 16–35 -vuotiaasta naisesta kertoo voineensa henkisesti huonosti."
"Masennus- ja ahdistuneisuushäiriöt olivat naisilla selvästi yleisempiä kuin miehillä."
"Esimerkiksi masennusoireita oli peräti 39,4 prosentilla naisista ja 18,5 prosentilla miehistä. Myös psykosomaattisia oireista naiset kärsivät enemmän (23,9 %). Miehistä näitä oli 16 prosentilla."
"Missään psykiatrisessa häiriöryhmässä ei ole yhtä suurta sukupuolieroa kuin syömishäiriöissä. Syömishäiriöt ovat yli 10-vuotaiden tyttöjen ja nuorten naisten ongelma, pojilla syömishäiriöitä esiintyy harvoin." - nämäkin.pitää.elättää
"Alle 35-vuotiaat eläköityvät - "Nuoria naisia kaatuu rivistä kuin heinää" (Kauppalehti)
Kooste eri lähteistä:
Ennenaikaiselle eläkkeelle jääviä nuoria aikuisia on liki 4000 vuodessa, mikä tarkoittaa miljardien eurojen menetystä. Työterveyslaitoksen tutkimusprofessori Guy Ahonen laskee, että pelkästään vuonna 2008 työkyvyttömyyseläkkeelle jääneiden 16–34-vuotiaiden työpanoksen menetyksestä aiheutuu 6,6 miljardin euron tappio. Vertailukohtana on käytetty 65 ikävuoteen kestävää työuraa.
Lisäksi tulevat hoitokustannukset. Vuonna 2008 alle 35-vuotiaiden työkyvyttömyyseläkkeelle jääneiden hoito kustansi 2,5 miljardia euroa.
Alle 35-vuotiaiden eläkekustannukset ovat suorastaan räjähtäneet. Elämänsä alkutaipaleella olevien nuorten ihmisten eläköityminen maksaa yhteiskunnalle jo 6,6 miljardia euroa hoitokustannuksina ja menetettyinä verotuloina. Summa on kasvanut viidessä vuodessa kahdella miljardilla. Työterveyslaitoksen pääjohtajan Harri Vainion mielestä tilanteen tekee huolestuttavaksi se, että kaikki mittarit osoittavat lineaarisesti ylöspäin. Myös 16-34-vuotiaiden alkaneet Kela-sairauspäivärahakaudet ovat voimakkaassa kasvussa, samoin mielialalääkkeiden käyttö.
Masennus on yhä merkittävämpi sairauspoissaolojen ja työkyvyttömyyden syy. Mielialalääkkeitä käyttää säännöllisesti 700 000 suomalaista. Nuorten naisten masennusoireilu on kaksi kertaa yleisempää kuin nuorten miesten.
Myös itse seurustelen Afrikkalaistaustaisen miehen kanssa ja harvalla naisystävättärellä suomalaista miestä ja olen sitä mieltä, että on hyvä jos myös suomalaiset miehet löytäisivät kumppaninsa muunmaalaisesta, jos suomalaisen naisen kanssa ei ole onnistunut. Myös hieman säälitti kun uutisoitiin siitä kuinka pelätään suomalaisten miesten yksinjäämistä.
Sehän on mahtavaa että sinullekkin on löytynyt nainen, joka sinut kelpuuttaa :).. Muuten voisi olla yksinelely edessä
- jäiköluukäteen
Kuka tahansa voi , ikävä kyllä, ostaa orjan nykyajan orjamarkkinoilta. Mullekin on tullut internetissä näitä mainoksia : venäläisiä morsiamia, kiinalaisia morsiamia jne Tämä on vakva onglema,nykyajan orjakauppaa. Aasian maissa orjakauppa on todellisuutta eikä naisella ole mitään mahdollisuutta kieltöytyä kun paikalline mafia kauppaa. Tähän suomalaiset irstaat ukot osallistuvat kyballä. Suurin osa näistä miehistä onsellaisia että heitä voisi kutus sadistisiksi: kaikki normaalit suhteet naisiin kariutuneet aikaa sitten.
Ja sitten ihmetellään miksi suomalaiset naiset katsoo hitaasti. Ikävämpää niille harvinaisemmille tapauksille jotka EIVÄT ole postimyynnillä hankittuja. Suomalaisen miehen käytös ja ei -romattisuus harvoin riittää vaativaan kosiskelua ja romantiikkaa odottavaan ulkomaiseen naiseen joka haluaa että mies ihan kosiskeluriitin osana maksaa aina kaiken -- ja siihen ei riitä pelkkä minimielatus vaan nainen odottaa mukavaa elämäntapaa. Ei mitään chanssia suomipojalla joka on pihi ja huonotapainen. - Jacop
Suomalainennainen on mielestäni miehen ja naisen sekasikiö. Hänen äänensä muistuttaa miehen ääntä. Hän on unohtanut puolittain sen miten perhettä, lapsia ja kotia hoidetaan. Hänen lapsensa kasvattavat vieraat ihmiset,kuten päivä hoidossa ja muissa sosiaalisissa hoitomuodoissa. Hän ei anna arvoa muille kuin itselleen. Lisäksi hän käyttää miestä jos mahdollista keinottelun kohteena johon Suomen lainsäädäntö antaa hänelle mahdollisuuden. Varoittaisin tässä yhteydessä hankkimasta Suomalaisen naisen kanssa lapsia. Samaten sinä Suomalainen jos sinulla on rahoja niin älä mene Suomalaisen naisen kanssa naimisiin tekemättä avio ehtoa, muuten pian huomaat päässeesi rahoistasi. Avio siippasi ottaa sinusta eron ja silloin joudut luovuttamaan rahoistasi puolet Suomalaiselle naisellesi. Omaisuus jakaantuu näin jos ei ole avio ehtoa.
Menkööt vain Suomalaiset naiset ulkomaalaisten miesten kanssa. Läheltä seuranneena minulla on tälläinen keskeinen käsitys Suomalaisesta naisesta että hän on menettänyt jo osan naiseuttaan tässä tasa arvon ajassa. Jos sinä Suomalainen mies aijot rakentaa talon ollessasi naimisissa niin huolehdi siitä, että niin talo kuin velatkin jakaantuvat naisesi kanssa tasan. Muuten saatat olla muutaman vuoden päästä koditon ja perheetön. Tämän ajan Suomalaisen naisen kanssa pitää olla varovainen. Vai voiko Suomalaista naista enää naiseksi sanoakkaan. Hän on jo niin ksaukana siitä mitä naiseudella tarkoitetaan.
- MuistakaaMissi2016
Aasian kaupunkioloissa on ollut jo pitkään tapana viedä lapset päiväkotiin, vaikka rouva olisi kotirouva. Muutoinkin on niin, että aasiattaren kanssa saa varoa sitä ilmiötä, jossa kukka kämmenellä kyllä osaa vaatia. Jos mies jää työttömäksi, on parisuhde enää muisto.
Aasiatar on toki hoikka ja kiva oman versionsa mukaan. Se nyt vaan on fakta et suomalaismies on vertailussa huonompi vaihtoehto. Olen myös sitä mieltä, että on hyvä jos suomalaismiehet löytävät ulkomaalaisen naisen kunhan antavat myös suomalaisten naisten elää rauhassa omaa elämäänsä ulkomaalais
miehen kanssa.- Jeeeeeahhhhhhssssshh
Huvittaa tämä keskustelu, kun tietää minkänäköisiä ylipäätään suomalaiset on, niin miehet kuin naisetkin. Lollollolol
- Arkkiviipuri
Annilaas, onneksi meillä on vapaus valita kenen kanssa elämme. Suomalaisnainen ei pärjää nykyään vertailussa ahkerille aasialaisnaisille. Aasialaisnaisten työllisyysprosentti on korkeampi kuin suomalaisten naisten.
MuistakaaMissi2016, tuo on täysi myytti, että aasialaiset olisivat vain rahan perässä. Se on lähinnä katkerien naisten luoma kuva aasialaisnaisista. Nykyään aasialaiset naiset haluavat kouluttautua ja työskennellä Suomessa. Säästävät pienistäkin palkoista (mm. opiskelujen aikana tehdyistä) ja lähettävät kotiväelle.- KukaSuomeenHaluaa
Kävin juuri Ikeassa ostoksilla. Likipitäen kaikki tavara on Aasian tehtaissa valmistettua. Aasiassa asuva aasialainen on ahkera työntekijä.
Skandinaavirouvat lusmuavat kotona kotihoidontukiaisilla. - riistoa
Ei ole "ahkera". On pakotettu orjatyöhön. Jos saat viisi senttiä per huonekaluelementti on ihan pakko tehdä paljon työtä elääkseen.
- HaeNainenUlkomailta
Uusin Seura-lehti 11.8.2016 kertoo, että Kemissä koulutetaan burmalaisia ja somalialaisia metsureiksi. Laiskan suomalaisrouvan kotihoitotuotteesta ei ole aikuisiällä työntekijäksi.
Marjanpoimijat tulevat Suomeen Thaimaasta. Arabia-astioitten valmistus on siirretty Thaimaaseen. - palkansaaja
riistoa kirjoitti:
Ei ole "ahkera". On pakotettu orjatyöhön. Jos saat viisi senttiä per huonekaluelementti on ihan pakko tehdä paljon työtä elääkseen.
Niinhän meidät kaikki on pakotettu "orjatyöhön".
- postimyyntivaimoonorja
Sääli vaan että olette niin rumia ja tyhmiä että ette saa sellaista. Ette ainakaan ilman maksua. Ja maksuvaimoa ei lasketa.:P
- Suomi_nousuun
Suomalaisten "naisten" verta voisi käyttää painonnostajien ja muiden voimailulajeissa kilpailevien veritankkaukseen. On sen verran testosteronipitoista.
- dwqdqdw
Aika usein kiinnostaa se eksoottisuus oli mies tai nainen. Miehet innostuu thaikuista aasialaisista ja etelä-ameriikan nasista esim. brasilia naiset taas afrikan eksootista mustista mieheistä tai turkin tummista arabeista näin se vaan menee.
- MuuMaaParempi
Kyllä se on se läskin näkeminen sipsipussi kädessä sohvalla mikä ajaa suomalaisen miehen hakemaan hoikkaa pantavaa naista ulkomailta joka ei odota sossurahoja siideri tötsä kädessä haisevana...Suomi akat haisevat koska eivät vissiin enää peseydy.
- myrkkyä
Feministit opettavat, että miestä ei saa pyrkiä miellyttämään millään tavalla. Mahtaako koskea myös peseytymistä
- Marc79-
Samaa mieltä. Hukkasin vuosia deittaillessani suomalaisia naisia. Maailma avautui vasta reilu kolmekymppisenä. Nykyään matkustelen työni puolesta ja kaikki lomani vietän ulkomailla. Siis oikeasti jos on vertailupohjaa, niin todettava on että suomessa on maailman rumimmat (lue:miesmäisimmät) naiset yhdistettynä ikävään luonteeseen. Käykääpä brasseissa (yleensäkin etelä-amerikassa), thaikuissa, filippiineillä etc.
Sitten kun on tarpeeksi rahaa sivussa, niin saa jäädä koko maa. Elämä on valintoja, älkää kärsikö.
Marc - bubabuba
Tästäkin keskusteluketjusta hyvin käy ilmi perusongelma. Suomessa pojat ja tytöt on kasvatettu perinteen mukaan eri tavalla. Naiset ja miehet älyllisesti täysin eri tasolla. Pojat perinteisesti äidin lellipoikia. Tytöt saaneet pärjätä omillaan, se mahdollistanut pärjäämisen ja menestymisen, onneksi on myös suomalaisia miehiä joilla riittää kapasiteettia pärjätä. Hyvä myös se että niille miehille jotka ei kykene suomalaisen naisen kanssa pärjäämään, klobalisaation lahjana voi hakea köyhästä maasta vaimon joka vastaa omia tarpeita. Onhan sekin kehitysapua. Kohdelkaa hyvin näitä tuotuja vaimojanne, liian usein kuulee heitä kohdeltava huonosti.
- klopalisaatiota
Kun tytöt ovat niin kovin pärjääviä ja menestyneitä ja pojat taas vastaavasti onnettomia, mihin sitä feminismiä enää tarvitaan?
- PeeJiiPee
klopalisaatiota kirjoitti:
Kun tytöt ovat niin kovin pärjääviä ja menestyneitä ja pojat taas vastaavasti onnettomia, mihin sitä feminismiä enää tarvitaan?
Tarvitaan ammattifeministien pitämiseksi elintasossa
- klopalisaatiota
PeeJiiPee kirjoitti:
Tarvitaan ammattifeministien pitämiseksi elintasossa
Tarvitseeko osaavia, pärjääviä, menestyviä, loistavasti koulutettuja feministejä erikseen työllistää? Mikseivät ne perusta omia menestysfirmoja keskenään?
Muutenkin luulisi, että firmat tappelisivat näistä moniosaajista.
- jhofeofeowfewoifjef
Voi perse, vai että suomirouvat pärjäävät omillaan, näytä semmoinen niin näytän ilmielävän lepakkomiehen, mustanaamion, joulupukin ja pari muutakin samaan genreen kuuluvaa.
kannattaa vähän tutustua statistiikkaan.
nainen pärjää omillaan vain miehen tukemana eli mies on se mikä pitää yhteiskunnan
toimintoja yllä veroillaan eli lienee noin 80% yksityisen puolen veromaksuista miesten maksamia ja naiset yhteiskunnan tukityöllistettyimnä kuluttvat tuon kapitaalin, sama jatkuu kotona, naiset käyttävät valtaosan perheen rahoista, sama jatkuu eläkkeissä, miehet maksavat ja naiset tuhaavat.
olen parinkymmenen vuoden aikana keskystellut aika isonkin kaveripiirini kanssa aiheesta että joku osaisi nimetä tuttavapiiristään edes yhden omillaan toimeentulevan, yhteiskunnassa pärjäävän älykkään sivistyneen naisen, aina keskustelu on alkanut sillä että kyllähän se ja se mutta kun on ruodittu asiaa hiukankin syvemmältä niin taloudellinen omillaan pärjääminen perustuu miehen, perinnön tms pohjalle ja työpaikka on yleensä joku valtion, kunnan tms suojatyöpaikka, jos autoa tarvitsee vaihtaa, mies ostaa, jos muuttoa tehdään, mies hoitaa, ... tuo on surullista mutta totta joka sana
20 vuotta on mennyt ilman että on jokusen sadan paremmin tunnetun naisihmisen seasta löytynyt ensimmäistäkään omillaan toimeen tulevaa ..
miehistä sentään noin 20% pärjää yhteiskunnassa oikeasti hyvin - Rudel
Suominainen kun menee välimeren maihin ja tapaa miehen se on romanssi, suomimies jos menee vaikka venäjälle sitä sanotaan huorissa kävijäksi!
- virallista.feminismiä
Kun suominainen maksaa seksistä gigololleen, se on vähän kuin kehitysapua. Suominainen on hyväntekijä.
Miessika sen sijaan alistaa naisia ostamalla heidän viattoman kehonsa perverssien himojensa alustaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109