Jeesuksen oma: Turvaudu Jeesukseen!

Jeesuksenoma

Jeesus on armollinen sille, joka häneen, Jeesukseen turvaa.
Hän ei hylkää sitä, joka hänen luokseen tulee.
Tule siis Jeesuksen luo, sillä hän on sinun turvasi tuomiopäivänä!

129

1776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Jeesus on turvalinna!

    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä. Jeesukseen turvautuva ei häpeään joudu!

      • Häpeäpaalua ei tarvita, koska häpeä näkyy päälepäin, kun uskonharhainen ymmärtää, että tämä jeesushahmo on ihmisen luoma epäjumala.


      • enhäpeäJeesista
        he-ma kirjoitti:

        Häpeäpaalua ei tarvita, koska häpeä näkyy päälepäin, kun uskonharhainen ymmärtää, että tämä jeesushahmo on ihmisen luoma epäjumala.

        Minä en häpeä Jeesusta joka rakasti minua niin paljon että antoi teurastaa itsensä minun takiani.


      • Eivaikutaei
        enhäpeäJeesista kirjoitti:

        Minä en häpeä Jeesusta joka rakasti minua niin paljon että antoi teurastaa itsensä minun takiani.

        Sekään ei vaikuta paatuneeseen ateistiin.


      • Kuolikuntapettiin
        enhäpeäJeesista kirjoitti:

        Minä en häpeä Jeesusta joka rakasti minua niin paljon että antoi teurastaa itsensä minun takiani.

        Sitä on tapettu monta muutakin, eikä niistä vouhoteta, että antoi henkensä meidän puolestamme.
        Sekin on epävarmaa, että joku Jeesus on edes joskus täällä elänyt.


      • ValitseJeesus
        Kuolikuntapettiin kirjoitti:

        Sitä on tapettu monta muutakin, eikä niistä vouhoteta, että antoi henkensä meidän puolestamme.
        Sekin on epävarmaa, että joku Jeesus on edes joskus täällä elänyt.

        Epäusko on valinta, mutta niin myös usko on valinta. Suosittelen sinulle mieluummin uskoa.


      • oletkoomajumalasi
        he-ma kirjoitti:

        Häpeäpaalua ei tarvita, koska häpeä näkyy päälepäin, kun uskonharhainen ymmärtää, että tämä jeesushahmo on ihmisen luoma epäjumala.

        Jos sinä pidät Jeesusta epäjumalana, niin kuka on sitten sinun Jumalasi?


      • oletkoomajumalasi kirjoitti:

        Jos sinä pidät Jeesusta epäjumalana, niin kuka on sitten sinun Jumalasi?

        Minulla ei ole jumalaa, koska kaikki väitetyt jumalat ovat selvästi ihmisen keksintöä.

        En sulje pois oikean jumalan olemassaolon mahdollisuutta, mutta ainakaan tuosta henkiolennosta ei ole olemassa mitään todisteita.

        Paha juttu muuten näihin ihmisen luomiin epäjumaliin uskoville, jos tuo ihan oikea jumala joskus antaa kuulua itsestään.


      • ValitseJeesus kirjoitti:

        Epäusko on valinta, mutta niin myös usko on valinta. Suosittelen sinulle mieluummin uskoa.

        Usko vailla minkäänlaista todistetta on hirveä riski. On nimittäin erittäin todennäköistä, että todisteiden puuttuessa uskon kohde on epäjumala.

        Pascalin vaaka menee vikaan juuri tuossa kohdassa.

        Vastoin Pascalin käsitystä, kannattaa olla uskomatta, ennenkuin saa todisteet jumalan olemassaolosta, koska jumalat eivät mustasukkaisina tunnu oikein potävän epäjumalanpalvelijoista.


      • Palstaaseuraillut
        he-ma kirjoitti:

        Usko vailla minkäänlaista todistetta on hirveä riski. On nimittäin erittäin todennäköistä, että todisteiden puuttuessa uskon kohde on epäjumala.

        Pascalin vaaka menee vikaan juuri tuossa kohdassa.

        Vastoin Pascalin käsitystä, kannattaa olla uskomatta, ennenkuin saa todisteet jumalan olemassaolosta, koska jumalat eivät mustasukkaisina tunnu oikein potävän epäjumalanpalvelijoista.

        Palstahan kuuluukin aihealueeseen Uskonnot> USKOMUKSET>Raamattu.


      • Palstaaseuraillut kirjoitti:

        Palstahan kuuluukin aihealueeseen Uskonnot> USKOMUKSET>Raamattu.

        Nimenomaan, koska raamattu on satukirja, ei jeesuksesta tai kristittyjen jumalasta ole edes sitä ainoaa lähdettä.


      • He.ma
        he-ma kirjoitti:

        Nimenomaan, koska raamattu on satukirja, ei jeesuksesta tai kristittyjen jumalasta ole edes sitä ainoaa lähdettä.

        En ole koskaan Raamattua lukenut, enkä lue, mutta se on satukirja. Ei kannata lukea.


      • Pascal.Vittu.New.York
        he-ma kirjoitti:

        Usko vailla minkäänlaista todistetta on hirveä riski. On nimittäin erittäin todennäköistä, että todisteiden puuttuessa uskon kohde on epäjumala.

        Pascalin vaaka menee vikaan juuri tuossa kohdassa.

        Vastoin Pascalin käsitystä, kannattaa olla uskomatta, ennenkuin saa todisteet jumalan olemassaolosta, koska jumalat eivät mustasukkaisina tunnu oikein potävän epäjumalanpalvelijoista.

        Pascal Vittu tuntee juuston.


      • lekemista
        He.ma kirjoitti:

        En ole koskaan Raamattua lukenut, enkä lue, mutta se on satukirja. Ei kannata lukea.

        Jos Jumalan alkaa vaikuttaa Henkensä kautta Sinuun lukemisen halua niin Sinähän luet, alkuun ehkä salaa, mutta sitten siinä määrin että lopulta tulet jopa tänne palstalle kirjoittamaan, miten tulit Jumalan voittamaksi. (Tämä ei ole profetia vaan sen periaatteen toteaminen, jonka mukaisesti Jumala monesti on toiminut, ja - niin uskon - voi toimia vastedeskin.)


      • Toki_
        he-ma kirjoitti:

        Nimenomaan, koska raamattu on satukirja, ei jeesuksesta tai kristittyjen jumalasta ole edes sitä ainoaa lähdettä.

        Kenelle on, kenelle EI!


      • Anonyymi
        He.ma kirjoitti:

        En ole koskaan Raamattua lukenut, enkä lue, mutta se on satukirja. Ei kannata lukea.

        Et uskalla siis.


      • Anonyymi
        Kuolikuntapettiin kirjoitti:

        Sitä on tapettu monta muutakin, eikä niistä vouhoteta, että antoi henkensä meidän puolestamme.
        Sekin on epävarmaa, että joku Jeesus on edes joskus täällä elänyt.

        Totisesti hän on kirjallinen hahmo.


    • simpleasthatyouknow

      Tuolla kehotuksella on iankaikkisuusarvoa!

    • herrassa

      Amen totta on!

    • Kehotuksiatarvitaan

      Harvinaisen tärkeä kehotus!

      • Ikuistaelämää

        Kyllä! Sillä sillä on vaikutus iankaikkisuuteen.


      • Anonyymi

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


    • Turvallinen.veli

      Turvallaan tulee kukin autuaaksi.

      • Niinkö.meinaat

        Niinkö meinaat?


      • Turvallinen.veli
        Niinkö.meinaat kirjoitti:

        Niinkö meinaat?

        Joo.


      • Perus.tele
        Turvallinen.veli kirjoitti:

        Joo.

        Perustele.


    • Siinäsulleolehyvä

      No siis evoluution mukaanhan mulla voisi yhtä hyvin olla turpa.

      • Anonyymi

        Ja sinä uskot sitä satua???


    • Ei-lahkoihin

      Ei Jeesuksen luo noin vain mennä, hän on portin takana jota Teuvo mustasukkaisesti vartioi. Älkää kysykö onko se noin Raamatussa, Teuvo on hurmahenki joka ottaa ilmoituksensa suoraan hengiltä ja taatusti yli ja ohi Raamatun.

    • JSK2016

      "Jeesus on armollinen sille, joka häneen, Jeesukseen turvaa.
      Hän ei hylkää sitä, joka hänen luokseen tulee.
      Tule siis Jeesuksen luo, sillä hän on sinun turvasi tuomiopäivänä!"

      Amen, kiitos tästä muistutuksesta! Jeesuksen armo on todellakin kaikki kaikessa. Kiitos Jeesus että rakastat meitä syntisiä ja otat meidät avosylin luoksesi, kiitos että hävität syntimme pois päältämme.

      • uhuhygtgft

        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin omien toimesta tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
        Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinin, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisIvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN. Kyllä ne herra jumalaa palvelevien käskyt ovat saatanaa palvelevilta...

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • Aamenaamenaamen

      Jeesus on totisesti armollinen ja hänellä on PALJON anteeksiantamusta!

      • Varautukaa.siihen

        Ei kannata loputtomiin luottaa siihen anteeksiantoon, pohja se on Jeesuksenkin säkissä.


      • Miten.on
        Varautukaa.siihen kirjoitti:

        Ei kannata loputtomiin luottaa siihen anteeksiantoon, pohja se on Jeesuksenkin säkissä.

        Miten on sinun kohdallasi? Oletko tosiaankin, ettei Jeesuksen anteeksianto riitä sinulle?


      • Miten.on
        Miten.on kirjoitti:

        Miten on sinun kohdallasi? Oletko tosiaankin, ettei Jeesuksen anteeksianto riitä sinulle?

        Siis:Oletko tosiaankin sitä mieltä...?


      • Varautukaa.siihen
        Miten.on kirjoitti:

        Siis:Oletko tosiaankin sitä mieltä...?

        Minun tulee tehtyä niin vähän syntiä, etten oikeastaan tarvitse koko anteeksiantoa.


      • Jeesukseenluottava
        Varautukaa.siihen kirjoitti:

        Minun tulee tehtyä niin vähän syntiä, etten oikeastaan tarvitse koko anteeksiantoa.

        Sitten sinä et pelastu iankaikkiseen elämään, jos torjut Jeesuksen anteeksiantamuksen.


      • okijkijui

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • kkiijujyuhy

      Mutta uskovaiset itse hylkäävät Jeesuksen joten saatanaa jumalana palvelevia eksytettyjä uskovaiset ovat....

      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
      24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      • Anonyymi

        Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.


    • KiitosJeesukselle

      Kiitos Jeesukselle!

      • Vanhoja.muistellessa

        Nousitko sinä riemuun, niin kuin mummot ennen vanhaan vanhoillis-lestadiolaisten seuroissa?
        Nehän ne tömisteli jalkojaan lattiaan ja hokivat "kiitos Jeesukselle, kiitos Jeesukselle"


      • Anonyymi

        "niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,"


      • Anonyymi
        Vanhoja.muistellessa kirjoitti:

        Nousitko sinä riemuun, niin kuin mummot ennen vanhaan vanhoillis-lestadiolaisten seuroissa?
        Nehän ne tömisteli jalkojaan lattiaan ja hokivat "kiitos Jeesukselle, kiitos Jeesukselle"

        Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,"

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."


    • Jeesus.on.ainoa

      Jeesus on ainoa, johon kannattaa turvautua!

      • Niinjaaamenniinjaaamen

        Jeesus ja hänen sanansa ja lupauksensa pysyvät!


      • Anonyymi

        Ei ole oikein hyvä vakuutusyhtiö?


      • Anonyymi

        "Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Wanker69

      Eii stn mitää hihhuleita taas liikkeellä minä olen Lucifer iso pimeys

    • Jeesusarmahtaa

      vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.

      • AamenkiitosJeesus

        "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."


      • Anonyymi

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        Pelastus on Jumalan armoa Jeesuksen tähden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        Kiitos Jeesus!


    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Jeesusarmahtaa

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

      • Jeesukseenluottava

        Nimenomaan! Jumalan täytyi rakastaa ensi ja siksi hän lähettiin Jeesuksen.


    • Johanneksenveli

      Kun lähestyi aika, jolloin Israelin oli kuoltava, kutsui hän poikansa Joosefin ja sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin pane nyt kätesi minun kupeeni alle ja osoita minulle laupeus ja uskollisuus: älä hautaa minua Egyptiin,

      • Anonyymi

        Kuinka kauan aiot hokea tuota jonkun muun aikoinaan kirjoittamaa lausetta?
        Kokeileppa piruuttas pystytkö kehittelemään jonniinlaisen oman mielipiteen?


    • Jeesukseenluottava

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      • Anonyymi

        Auta oi jeesus kun perkele väijyy,
        saatana juonii ja houkuttelee.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

    • Jeesusarmahtaa

      Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet sen nähnyt, sillä sinä havaitset vaivan ja tuskan, ja sinä otat sen oman kätesi huomaan; sinulle onneton uskoo asiansa, sinä olet orpojen auttaja.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

    • Jeesusarmahtaa

      Sinun käsiis annan minä henkeni, sinä olet minun lunastanut, Herra, sinä totinen Jumala.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • violaluna17

      Mutta kun aika oli täytetty,lähetti Jumala Poikansa,vaimosta syntyneen,lain alaiseksi syntyneen,lunastamaan lain alaiset,että me pääsisimme lapsen asemaan. Gal. 4.

      • Jeesusarmahtaa

        Niinpä! Jumalalla oli pelastussuunnitelma valmiina meitä varten!


      • Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Niinpä! Jumalalla oli pelastussuunnitelma valmiina meitä varten!

        Estonian upotessa ei toiminut.


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • violaluna17

      Jeesus Kristus antoi itaensä alttiiksi meidän syntiemme tähden pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan! Gal. 1 jae 4.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

    • Jeesusarmahtaa

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

    • Jeesus on niin hyvä, että hän pelastaa meidät itseltään, kunhan vain ryömimme hänen edessään itkien ja rukoillen.

    • Jeesusarmahtaa

      Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

    • violaluna17

      Herra elää! Kiitetty olkoon kallioni,ylistetty pelastukseni Jumala!

    • Jeesusarmahtaa

      Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.

    • Jeesusarmahtaa

      Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät. Aamen

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja?


    • Jeesusarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

      • oipoi

        Huutelin harraa aika moneen kertaan jarruremppaa tehdessä, vuan eipä tuo juutas tullu jeesaamaan. Missä lie lorvehtii hädän hetkellä.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumalaton sanansaattaja suistuu turmioon, mutta uskollinen lähetti on kuin lääke.

    • AamenkiitosJeesus

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän pelastaa senkin, joka ei ole viaton; sinun kättesi puhtauden tähden hän pelastuu."

    • AamenkiitosJeesus

      ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

      • Anonyymi

        Milläs astut kun ei ole jalkoja?


    • AamenkiitosJeesus

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
      Aamen!

    • Anonyymi

      Jeesus laittaa kyllä jokaiselle tarvittavat käyttäytymisohjeet Whatsappilla.
      Sitä ennen on turha spekuloida asialla tai ripistä joutavaa. Lepoooo.

    • Anonyymi

      Jeesus oli vain tyhjäntoimittaja ja luuseri. Hyvä siis että tapettiin pois!

    • Anonyymi

      Jeesus on ainoa todellinen turva! 😁
      Hän sovitti synnit Golgatalla! 🩸

      • Anonyymi

        Olisi pitänyt poika vähän matalampaa profiilia, niin ei olisi tarvinnut tolppaan naulata.
        Hoitoonohjaus olisi riittänyt.


    • Anonyymi

      Jeesus kuoli pari tuhatta vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Kertoisitko tarkemmin ,miten jeesuksesi omaksi voi päästä? Vanhanapiikana, siis korkkaamattomana asia minua kiinnostaisi?

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle suuresta armostaan!

      • Anonyymi

        Kiitos myös joulupukille runsaista lahjoistaan!


    • Anonyymi

      Ja Saunatontulle sauna illoista pappien kanssa.

    • Anonyymi

      Aamen. Halleluja. Huhuu.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe