Elikkä oon ollu ilman hormonaalista ehkäsyä noin huhtikuusta lähtien (Poistettiin mirena-Kierukka), mutta menin nyt sitte lopetuksen sivuoireiden (akne, tukanlähtö, Lista jatkuu..) takia paniikissa syömään yaz-pillereitä toisesta vuotopäivästä alkaen ensin 3pvää, unohuksesta 3päivän tauko ja sit otinkin unohtuneet 3 kerralla sen päivän pillerin.
Tiedän, että tää on iha helvetin typerää tää mun touhu, mut päätinkin etten haluakaan enää syödä mitään hormoonia. Voinko lopettaa 7pillerin jälkeen syömisen tähän? Enkä tosiaan kaipaa neuvoja ehkäisytehon kanssa, kortsu koko ajan käytössä. Lähinnä mietin kuinka paljon tää värkkäily ehti vaikuttaa mun kiertoon, ja mitä mahdollisia sivuvaikjutuksia on odotettavissa, kun hormonit jo valmiiksi sekaisin. Ja kuinka nopeasti palautuu tollasesta äkillisestä, lyhyt aikaisesta hormonipiikistä?
E-Pillereiden aloitus ja lopetus samantien, apua!
Sählääjä
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184