Olen mies. Pitäisi yrittää vissiin nettid:a, kun se on nykyisin niin mainostettua.
Voitteko kertoa kokemuksia? Toimiiko niin kuin "oikea elämä", että komea ja rikas tai kaunis ja naisellinen saa tuhat viestiä ja normijampat voi olla itekseen. Vähän niin kuin lavatansseissa aikoinaan.
Olen siis noin 40 eli parhaassa leikki-iässä. Täysin hetero muuten.
Voitte kertoa ihan vapaasti tyhmälle (minulle) kokemuksia, kun en tiiä asiasta yhtikästä mitään!
Kertokaapa miten menestyä nettideittailussa?
23
334
Vastaukset
- rehellinenNeuvo
Kohdistat hakusi lihaviin yksinhuoltajiin, tai otat jonkun itseäsi vanhemman kantturan, muuten haaskaat vain aikaasi.
- tavis.mies
Tämä kuvastaa hyvin tavismiesten nettideittailua.
Netissä miehen rooli on aina tyytyä alempitasoisempaan, jos se ei kiinnosta niin parempi pysyä poissa kokonaan.
Hyvä esimerkki on minä, olen 30v lapseton mies ja minulle lähettää viestin 35v lapsia omistava nainen, en aio tyytyä noin paljon itseäni huonompaan diiliin.
Tilanne, että netistä löytäisi omantasoisen naisen johon voisi ihastua on lähes mahdoton, mutta voittaahan ne jotkut lotossakin.. - 43872
Kannattaa kokeilla HappyPancakea. Se on itselläni toiminut hyvin.
Käyttäjien kokemuksia: http://www.nettideittailu.com/happypancake-arvostelu/
Kyllähän se niin toki menee, että jos haluaa jotain parempaa, niin sen eteen täytyy nähdä enemmän vaivaa. Ihmiset kun yleensä lähettelevät niitä avausviestejä nimenomaan niin sanotusti parempitasoisille. Jos haluaa jotain enemmän, täytyy olla itse valmis tekemään vaikutus.
- ihminenminäkin
Toimii just siten että taviksille naiset ei vastaa. Pitää olla komea a rikas että tavis naiset vastaa. Tavis naiset ei vastaa tavis miehille. Lyhyet naiset ei halua lyhyitä miehiä. Tavis naiset kyllä saa tuhat viestiä mutta vastaavat sitten vain jollekkin komealle pelimiehelle joka haluaa pillua
- Tavisnainen1
Tavismiehet ei sitten muka halua pillua..?
- epämies
Tavisnainen1 kirjoitti:
Tavismiehet ei sitten muka halua pillua..?
Tavismies haluaa mm. pillua, pelimies haluaa vain pillua.
- pellelle
tavismies ei vasta tavisnaiselle, pitää olla kaunotar, että tavis mies vastaa
- kokeiltuon
Paras neuvo on nettideittailua suunnittelevalle miehelle, että sulje nettiyhteys ja unohda koko touhu. Sen sijaan alat käymään tapahtumissa, missä tapaa ihan oikeita ja eläviä, tavallisia ihmisiä.
Tänä päivänä nettideittailu ei ole miehelle kuin ajanhaaskausta. Piste. - ketjunaloittaja
Taitaa olla ongelma naisten nirsous, netissä voi rauhassa odotella hakemuksia. Se on minusta aika keinotekoinen homma. Menee nopeasti taktikoinniksi ja just siihen, että naiset yrittävät naida ns. ylöspäin eli huomattavasti paremman ja komeamman tapauksen kuin itte on.
Niin justiinsa, niin kuin tuo yksi vastaus on, isää tarvitsevia perheenäitejä kustannukset jakamaan ja hoitotyöhön sitten onkin. Tai 50-60-vuotiaita mimmejä, joilla aikuiset lapset ja ukko parka heitetty ulkoruokintaan.
Pitäisi olla tavoitteena pitkä parisuhde ja sitoutuminen eikä tämmönen gämblääminen ja keinottelu ihmissuhteissa.
Joo, taidan keskittyä tosielämään ja siellä pitää silmät auki. On vielä mahiksia siellä meikäläiselläkii mutta ei tommosessa nettikehumisessa missä yhtä eukkoa kohti taitaa olla 10 kiinnostunutta ukkoa. Niin vähän luulen. - HinryT
Turhaa niin turhaa, ei kannata vaivautua ainakaa suoli24 treffipalstalla aikaansa tuhlaamaan, ei siellä naiset tosissaan ole, etsivät itselleen kustantajaa matkoille ja muuhun huvitteluun.
Itsellä oli kuukauden profiili, 3 naista otti yhteyttä oma-aloitteisesti, biletystä ja muuta humpuukia olivat vailla. - turhaaon
Oletettavasti sullekaan ei kelpaa kun ittees 10-20 vuotta nuoremmat kympin missiprinsessat joita tavottelee kaikki muutkin miehet, mutta joita ei saa kun ne jotkut harvat niiden tasoset...ja sitten tullaan tänne itkeen sitä katkerutta kun ei saa "ketään" (omantasosethan ei miehiä kiinnosta) ja naiset on aina vaan niiiiin nirsoja! Ihan ku ois niiden naisten syy kun ei halua tyytyä omaa tasoonsa alempiin.
- hahahahhh
Jos et ymmärrä kuinka miesten suuri lukumäärä nettideiteillä vaikuttaa naisiin, niin ei voi mitään. Itsellä ei ole mitään vaikeuksia iskeä tai päästä puheyhteyteen omantasoisten kolmekymppisten tai vähän nuorempien hyväkroppaisten naisten kanssa live-elämässä. Olenhan itsekkin samantasoinen ja näiden kanssa olen seurustellut ennenkin. Nettideitillä sitten pelkkä tauhka ottaa yhteyttä, kun jokaista naista lämmittelee vähintään 10 ukkoa. On näet vara valita. Tai ainakin yrittää valita se itseä parempi.
Kova paikka naisille myöntää tämä, vaikka selitys on täysin looginen. Jos menee ryssiin, niin urheilullinen yliopistokoulutettu mies saa suunnilleen valita missin näköisen akateemisen naisen. Siellä kun on naisia paljon enemmän kuin miehiä.
Niin ja miksi sitten minunlainen laatumies käyttäisi nettideittiä? No ei enää käytäkkään, mutta kyllähän se toimiessaan olisi todella kätevä tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Ei vaan ole mitään järkeä, että sukupuolijakauma on suunnilleen 3:1 miesten hyväksi ja naisten olo on kuin karkkikaupassa. - HinryT
Omanikäisiä ja muutamaa vuotta vanhempia itse hain ja halusin.
Tosin yksi yhteyttä ottanut nainen oli 20 vuotta nuorempi, ei kiinnostanut mua.
Ja mulle kelpaa jopa hiukan pyöreäkin, ei tarvitse olla missi.
- HinryT
Huomasin että useita fiksun oloisis ja kauniita naisia on häipynyt muille palstoille suoli24:sta.
Suoli24 on kuin kuppainen kaljaräkälä, kerää kaiken pohjasakan. - NoToivo
Vaikka nainen hakee pelkkää juttelu- tai harrastusseuraa, niin miehen ulkonäkö JA koulutus on kaikkein tärkeintä. Edes hieman keskitason ylittävälle miehelle ei yksikään nainen viitsi vastata.
Itselle on luonne tärkeämpi kuin naisen ulkonäkö. Noissa pyyhkäisysoftissa olen tykännyt noin 80% naisista, koska en halua tyrmätä ketään mukavan oloista, vaikka ei lähellekään missi olisikaan. Silti vain koko palvelun rumin kanttura ikinä on tykännyt minusta :(
Jos haluaa menestyä, niin kuvat kannattaa otattaa jossain mallitoimistossa. Sitten tili ja koulutus kuntoon. Sen jälkeen laitat maailman kiehtovinta viestiä joka ikiselle naiselle. Noin 1000 viestin jälkeen yksi saattaa vastata esim "kiitos, mutta et ole minun tyyppiäni". - liian-ruma-mies
Suomi24 treffit on ihan turha paikka. 5 vuotta oli siellä profiili eikä yksikään nainen vastannut viesteihin takaisin.
- mika32-
Sanon ihan rehellisesti että minullla on ollut naisia ja niitä olen saanut ihan baarissa tai harrastuksista. Kokeilin nettideittejäkin puoltoista vuotta ja en saanut kun kaks vastausta sinä aikana vaikka lähetin naisille varmaan 180 viestiä. Unohda kuule nettideitti heti ja mene ulos, baariin kadulla tai jäkis peliin. Tuhlaat aikaasi etkä netistä löydä mitään.
- naistuntija
Aikoinaan ihan tavallisen näköisenä nuorempana miehenä oli tietysti tuo saantiasia huomion kohteena, kuten kaikilla nuorilla miehillä se on. Ajattelin, että on tutustuttava perusteellisesti tuohon naissukupuoleen, että saantiasia alkaisi menestyä. Niinpä aloin tutustumaan naiseen sekä teoriassa, että käytännössä. Tutustuin naisen psykologiaan ja erityispiirteisiin, sekä tietysti naisen anatomiaan (kirjallisuuden kautta). Kehityinkin aikamoiseksi asiantuntijaksi naisen suhteen. Käytännössä sitten sovelsin oppimaani naisten kanssa. Muutamassa naisvaltaisessa työpaikassa opin lisää naisen luonteesta ja arvostuksista. Tämä kaikki lisäsi itseluottamustani naisten suhteen, eikä sen jälkeen ole ollut saantiasioissa ongelmia. Ei ole niin väliä, mikä on kanava, nettideitit käy hyvin, harrastukset, kurssit, työ jne... missä naisia voi kohdata. Jos hakee pitkäaikaista parisuhdetta, on erityistä huomioita kiinnitettävä luonteiden yhteensopivuuteen, muiden seikkojen lisäksi. Näissä yhteensopivuusasioissa laatudeitit voi kyllä auttaa mukavasti eteenpäin.
- ArvailenVaan
Ongelmana on lähinnä se, että miehet ja naiset hakevat nettitreffeiltä tai Tinderistä eri asioita.
Miehistä osa haluaisi lähinnä naisen kanssa sänkyyn. Vonkaavat monelta naiselta ja ihmettelevät kun naiset eivät innostu kun olisi seksiä tarjolla ja kehuvat lihaksiaan tai vehkeensä kokoa. Kun naisen postilaatikossa sitten on 100 vonkausviestiä, niin ne tavismiesten asialliset viestit hukkuvat johonkin sinne massaan. Naisiin pätee myös sama kuin miehiin: Pieni osa naisista saa miehiltä hyvin paljon viestejä, osa hyvin harvoin. Sitten mies turhautuu kun nainen ei vastaa hänen asialliseen viestiinsä ajattelematta että 200 muutakin miestä on lähettänyt samalle naiselle viestiä.
Suuri osa naisista on myös noissa palveluissa lähinnä testatakseen viehätysvoimaansa, eikä vakavissaan etsimässä elämänkumppania. Katsotaan kuinka paljon saa viestejä miehiltä tai kuinka ison kasan matchejä saa. Se nostaa kivasti itsetuntoa. Ei ole aikomuskaan tavata niitä miehiä, jos ei kohdalle sitten satu joku harvinaisen ihana komistus. Ne seksitreffitkin sovitaan sellaisen komean könsikkään kanssa, joka saa kaikki muutkin naiset sänkyynsä ja sen jälkeen tietysti itketään kuinka kaikki miehet ovat huijaavia sikoja.
Siinä on sitten vähän vaikeaa löytää tuon kaiken seasta juuri se ihminen, joka etsisi samoja asioita.- dsfsdfdsfsd
"Suuri osa naisista on myös noissa palveluissa lähinnä testatakseen viehätysvoimaansa, eikä vakavissaan etsimässä elämänkumppania. Katsotaan kuinka paljon saa viestejä miehiltä tai kuinka ison kasan matchejä saa. Se nostaa kivasti itsetuntoa. Ei ole aikomuskaan tavata niitä miehiä, jos ei kohdalle sitten satu joku harvinaisen ihana komistus."
Juuri tällaisen käsityksen tinderistä saa, ellet ole täydellinen miesmalli niin tuskallista on.. - puupuuäijä
Noinhan se tuntuu olevan tuolla Tinderissä!!. Itsekin siellä olen ja ihan hyvin matcheja tulee naisilta/ keskustelukin sujuu hyvin!. sitten homma kaatuu siihen kun ehdotan tapaamista naiselle:D. 1. sovitaan treffit mutta nainen peruu edellisenä iltana tai treffipäivän aamuna!. mulla ainakin kiiinnostus lopahtaa jos hän ei ehdota uutta tapaamista( ehkä pitäis höllätä) asennetta minun. 2. tiettyjen tapausten kanssa ei saa sitten millään ennakkoon tapaamista sovittua!!. pari sellaistakin naikkosta ollut että heistä ei kuulu pariin viikkoon mitään mutta sitten yhtäkkiä tulee viesti pe-la yölä välisenä jostain kapakasta että " Haluisitko nähdä"!!. itse asun syrjäseudulla ja enkä omista ajokorttia , joten en pääse oikein keskiyöllä mihinkään!. en viitsis 70 egee laittaa taksiin!!. nainen kilahtaa ja haukkuu että " eikös pillu kiinnosta tai en vissiin sitten ole tapaamisen arvoinen" argumentit jyllää!. yleesä vastaan että " en taida olla tapaamisen arvoinen minäkään , kun ei saada ennalta sovittuu tapaamista!!
ps. noi tapaukset liittyy tinderiin kuin myös suoli 24...:D.
Nettideiteistä ei oikein voi täällä keskustella ilman, että alkaa kauhea sukupuolten välinen sota siitä, kummat, miehet vai naiset, tekevät kaiken ihan väärin.
Minun mielestäni paras taktiikka nettideittailussa (niin kuin oikeastaan kaikessa muussakin) on olla rehellinen sekä itselleen että muille. Mieti tarkasti oleelliset asiat, eli miten vakavaa suhdetta olet hakemassa, kiinnostaako lasten hankkiminen yms. ja laita ruksit oikeisiin kohtiin; näiden tietojen perusteella vastapuoli sitä hakuaan rajaa.
Ja sitten se aktiivisuus (tämä koskee myös naisia!), eli laita viestiä turhia ujostelematta kaikille mukavannäköisille ja –oloisille ihmisille, joiden omiin hakuehtoihin itse sovit. Miehen ei kannata kauheasti vaivata päätään esim. sillä, kelpaatko itseäsi paremmin koulutetulle naiselle, ellei hänellä sitä koulutusvaatimusta kriteereissään ole. Fakta on se, että juuri koulutettujen naisten on vaikeaa löytää kumppania ja väitän, että tässä ehkä merkittävimpänä syynä on miesten uskomus koulutettujen naisten nirsoudesta.
Itselläni oli oikein hyvä suhde nettitreffeiltä löydetyn, itseäni vähemmän koulutetun miehen kanssa, ja erittäin hyvä ja fiksu mies olikin. Suhde päättyi sitten valitettavasti miehen aloitteesta, vaikka itse olisin halunnut jatkaa.- rrrm
Rehellisyys: Kerro itsestäsi vain faktoja. Jos sinulla on elämässäs jotain hävettävää niin tulee se ilmi kuitenkin. Illuusiopellejä on tuolla oikeasti liikaa ja melko väsyttäviä tyyppejä.
Reiluus: Jos kimuli ei miellytäkkään niin kerro se reilusti. Turha roikottaminen etsiessä selän takana jotain muka muuta parempaa, petät itseäsi kuin myös sitä toista. Parempi kun päättää sitten reilusti ja molemmat voivat jatkaa etsintöjä tahoillaan.
Reippaus: Reipas esittely saa aina huomiota. Mutta älä myy liikaa. Keksi jokin naseva juttu, mitä itsestäsi voisit kertoa ja mainitse jotain toisen valokuvasta ja profiilitekstistä. Siitä saa käsityksen, että olet nähnyt vaivaa lukeaksesi sen ja kiinnostunut ihmisestä itsestään.
Mitä haet: Jos etsit vain ja ainoastaan seksiseuraa niin aiheeseen liittyviä sivustoja on netissä kyllä. Varmempi nakki löytää samoilla linjoilla olevia. Jos ihmissuhdetta niin deittailun maailmaan terve menoo.
Onnea yrityksille. Olehan ihmisiksi. Meitä täällä on joka lähtöön
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510942
- 827349
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445374- 725323
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362895
- 402400
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372259