Kommunistit uskoi ihmisen uudelleen ohjelmointiin.
Miten tyhjästä nyhjästään.
miten kehitysvammasista tulee tiedemiehiä
3
286
Vastaukset
- alfa123om2222
Kyllä tiedemiehet ovat niin paljon edellä kansaa tiedossa ja taidossa, että heitä on jopa syytä varoa ja kuunnella. Esimerkiksi idän kommunistit ovat oppineet purkamaan aivopesun tuloksena syntyneen pasifismin, vaikka lähinnä kiinalaisten suorittamaa aivopesua pasifistiksi on pidetty aina purkamattomana ja varmana systeeminä.
Kyetään tekemään entisestä pasifistista sotaan ja väkivaltaan sitoutunut soturi.
Ihmisen aatemaailma kyetään siis uudelleen ohjelmoimaan parin vuoden tiiviin koulutuksen avulla. Paljon muuhunkin tiede pystyy. Ihminen on syntyessään tabula rasa ja ensimmäinen ohjelmointi ja kasvatus on tietenkin utopistinen, humanistinen ja ylimitoitetun pasifistinen länsimaissa. Tuon ensimmäisen ohjelmoinnin purkaminen onnistuu kyllä.
Etelässä on edetty sangen pitkälle paikka paikoin lapsisotureiden tuotannossa. Siellä tabula rasan ensimmäinen ohjelmointi on nykyisin aivan toisella tolalla kuin länsimaissa.- fda
"Etelässä on edetty sangen pitkälle paikka paikoin lapsisotureiden tuotannossa."
Lapsisotureissahan ei ole mitään uutta. Uskonnot ovat aina keskittyneet aivopesemään mahdollisimman nuoria, opettamalla nämä rukoilemaan ja kertomaan heille taruja totuuksina.
- fda
Sillä ei ole merkitystä mitä tiedevastaiset (esim. evoluutiota vastustaneet) kommarit ajattelivat männävuosina. Se touhu on kuollut neukkulan mukana ja kuopattu.
Ajatteletko kehitysvammaisena kenties Hawkingia? Hänhän ei ole kehitysvammainen vaan hänellä on tauti, joka rapauttaa hänen liikehermojaan.
Mikään ei tietenkään estä kehitysvammaista tulemasta tiedemieheksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043