En tiedä mitä tehdä

SatuNeuvoton

Okei, elämäni on tällä hetkellä aika pohjamudissa. Minulla on velkaa reilut 30 000 ja myös ongelmia poliisin kanssa, syyskuussa minulle tulee ehdollinen tuomio ja lisää korvattavaa ja toinen syyte on myös esitutkinnassa. Se vaikeuttaa työnsaantia että voisin maksaa velkojani pois. Tällä hetkellä olen myös asunnoton, henkilötodistukseni ja muut tavarani (vaihtovaatteet,hygieniatarpeet,eväät) varastettiin. Rahaa ei ole ollenkaan matkassa ja pankistakaan en voi nostaa. Jotta saisin henkilötodistuksen tarvitsisin rahaa,eikä ole ketään keneen puoleen kääntyä. Hyvät neuvot ovat tarpeen. Mihin Oulussa voi mennä tälläisessä tilanteessa. Päihdeongelmia tai mitään riippuvuuksia ei ole, joten voiko kentätiellekkään mennä?

5

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisikonäin

Sinuna ottaisin ensimmäisenä yhteyttä Oulun sosiaalitoimeen. Käsittääkseni pääset sinne selvittämään asioitasi myös ajanvarauksella, joka mielestäni olisi hyvä aloitus kohdallasi.

Ainakin Helsingissä sossu maksaa maksusitoumuksella uuden henkilökortin hankkimiskulut valokuvineen päivineen. Itse sain sen niin, taloudellisesti oli tiukkaa.

Mahdollisesti myös uuden asunnon takuuvuokran. Tiedän tapauksia Helsingistä, jotka ovat saaneet katon päänsä päälle tällä tavalla. Joten eiköhän se onnistu myös Oulussa. http://www.ouka.fi/oulu/sosiaali-ja-perhepalvelut/sosiaalityontekijat

• jgkhkjlkjhkklh

Täällä kun voi olla nimettömänä, niin voitko vähän avata, mistä nämä tuomiot on tulossa? (niin yleisellä tasolla, ettei sinua pysty yhdistämään henkilönä kertomaasi asiaan).

• jgkhkjlkjhkklh

Jatkan vain...

On sitä pahemmistakin lähtökohdista noustu takaisin elämään, älä ole liian toivoton :)

• Bror-Erik1975

Yksi vaihtoehto on hypätä odinin pöljiin katutramppaajiin ja kuulua jengiin,siellä
      pääset kaltaistesi joukkoon purkamaan katkeraa elämäsi alamäkeä! :)
      -Omat liukurit mukaan.

• hanki_oikea_työ

Ei ole todellista, sama RKP-trolli tälläkin palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3525
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      106
      2311
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      592
      2256
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2016
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1638
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      73
      1610
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1491
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      92
      1391
    Aihe