Enää ei ole kuin USA, NATO, EU, Sauli Niinistö, Sipilä, joita Soini ei ole pettänyt.
Soini ei lähde mukaan eikä hänen johtamansa perussuomalainen puolue kansanäänestykseen EU:sta eroamiseksi.
Soinin takki pyörii: nyt se petti jo puolueensakin
10
70
Vastaukset
- PaksuSoiniSuolsiPaksua
EU-kriittinen Soini puhui ja puhui asian vierestä ja lopuksi petti itsensä, puolueensa, puolueväkensä ilmoittamalla että Soini, Perusuomalainen Puolue eivät salli kansanäänestystä EU-erosta.
Niitä on soinisteja jotka ovat vielä jonkinlaisia siionisteja. Joku on jopa juutalaisista sukujuuristaan kiinnostunut... ahh kun eksootista :D Soini ihaille Israelia hän mm sanoi suurinpiirtein seravaa. "Rakstan Israelia, pienen puolella on hyvä olla" PIENEN. MAA JONKA SÄTKYNUKKE ON USA omine finassi-juutalaisiineen. Israel tulee kiertää kaukaa...
Liity faniksi FaceBookissa, jo lähes 1200!!
Ihan tavallisia kunnon kansalaisia, koko poliittinen värikirjo edustettuna, kuitenkin painote lienee sitoutumattomat, Nato-vastustajat, mamukriittiset, Ihmisoikeusaktivistit, revisionistit, … jne
Jos Te autatte Minua niin vastavuoroisesti Minä Autan teitä!
https://www.facebook.com/MarttiMassonSalosenBlogi/?ref=bookmarks
-masson.
- MikäTyyppi
Soinin takki kääntyy sellaista vauhtia että Soini itse ei tiedä kummalla puolella takin napitus on, selkäpuolella vai rintapuolella.
- MissäSoiniSielläOngelma
Niin että meneekö eteenpäin vai taaksepäin.
- PelkkääTakinpyöritystä
Ei sillä ole väliä. Pääasia että takki pyörii.
- MulkvistTiltu
Pyörii kuin hullun mulkku! Oiva kuvaus Tiltuista:-)
- ERommel
Kansanäänestyksiä ei tulla näkemään, että repikää siitä se demokratia?
- SelkärangatonÄijä
Luulisi että enempää Soini ei voisi pettää, mutta voi se. Nyt se meni Englantiin tapaamaan hävinnyttä osapuolta.
- KanttiaVaiEi
Onko perussuomalaisissa kanttia heittää EU-, NATO-, EU-, Kreikka-, maahanmuutto -myönteinen Soini pellolle puolueesta.
Vai käykö niin, että Soini ajaa perussuomalaisten kannatuksen 4-5 %:iin, jolloin puolue kuolee sen mukana kun Soini saa ministerikautensa jälkeen NATO-, EU- palkkioviran.- TiltullaEiKanttia
Venäjän Tiltun analyysi on humoristisen väärä! Pahimmat Tiltut pääsisivät helposti StandUp-lavalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916322
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344811- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572882- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492750