Minulla on kyllä paljon rahaa mutta en oikeasti tarvitse sitä silleen muuhun kun vuokraan ja sähköön ja ruokaan eli välttämättömään. En saa koskaan tyttöystävää koska olen ruma, en saanut perhettä eikä minulla ole läheisiä, ystäviäkään. Tuhlaan rahaa peleihin aika paljon ja koen että ei kannata säästää koska en tee sillä rahalla mitään koska elämälläni ei ole tarkoitusta. Tarviin rahaa sen verran vain että voin maksaa muutaman laskun, vuokran ja ruuan ja sitten tuhlaan rahaa ihan turhuuksiin kuten veikkauksen peleihin. Laitoin 300 euroa tulosvetoon enkä voittanut mitään. Laitoin myös 300 euroa pitkäveto järjestelmiin enkä voittanut mitään. Olen laittanut varmaan 400 euroa kenoon viime kuussa ja voitin korkeintaan 100 euroa. Minulla on parisataatuhatta tilillä. Lähden festareille ensi viikolla ja maksoin hotelli huoneesta 800 euroa. Varasin myös mökin rukalta marraskuulle kun menen laskettelemaan. Maksoin mökistä 2000 euroa vaikka 12 hengen mökki porealtaineen. Olisin kyllä pärjännyt pikku mökissä ja sellaisen olis saanut 500 eurolla. Tälläistä tää on yksinäisen elämä.
En tee rahalla mitään
9
385
Vastaukset
- mammona
Älä huoli et ole ainoa, eniten täällä kirjoittaa kateeliset hyvin toimeen tulevat. He ovat tajuneet rahalla ei saa ja he itse ovat suurin este omaan hyvään elämäänsä.
"Yksinäisyyden tunne ei katoa kun on etääntynyt itsestään." Rahalla voi ostaa mutta ei saada. - niinrikaskunvaanollavoi
Älä muuta sano, mulla myös rahaa enkä tiiä mihin ne laittasin. Siellä pankissa ne on eikä kasva onneksi korkoo ettei tule lisää. Kai se on tuhlatta, muta ei viittis sitäkään, voisin ostaa mitä vaan mutten tartte.
- Juoppo-köyhä
Minäkään en tartte muuta kun alkoholia. toivon kuolevani pinn ja juon siksi.
- Rahatjakoonvaan
Laittakaa pojat rahaa hyväntekeväisyyteen. Kohteet ei tästä maailmasta lopu ja mikä parasta, ihan itse saa valita mikä on kohde ja minkäsuuruinen on lahjoitettava summa. Itse tulee lahjoitettua mm. ruokakaupan lahjakortteja vähävaraisille. Myös eläintensuojeluun lahjoitan rahaa. En pidä ajatuksesta, että valtio jonain päivänä perisi minut, koska muitakaan perijöitä ei ole. Muistakaa tehdä testamentti ja sitä ennen lahjoittaa kaikki rahat mitä ette tarvitse niin pystytte itse vaikuttamaan miten rahojanne käytetään.
Hyväntekeväisyys on hyvä kohde laittaa rahaa, jos sillä ei itse tee mitään. Täytyy vain toivoa että menevät sitten oikeaan osoitteeseen. Mulla ei valitettavasti ole ylimääräistä rahaa mitä laittaa. Jos ois niin tekisin sillai että ostaisin tarvittavan jutun ja antaisin sen hyväntekeväisyyskohteelle. Ettei ne rahat vaan mene vääriin taskuihin. Mutta ekaksi pitää vaurastua että voi alkaa hyväntekijäksi. Testamentti on hyvä tehdä ja käyttää rahat omaan elämiseen.
- Pitkäaikatyötön
Aloittaja voisi käyttää rahojaan vaikka kosmeettiseen kirurgiaan, jos ulkonäkö tuntuu olevan ongelmien aiheuttaja.
Elämälle saa myönteisen ja rakentavan tarkoituksen monista asioista, kuten em. hyväntekeväisyys.
Pelaamisesta kiinnostunut varakas voisi harkita myös riskipitoisiin kohteisiin sijoittamista. Suomesta kuulemma puuttuu tällaisia kovan tuotto-odotuksen ja ison riskin sisältäviin kohteisiin sijoittavia, joten moni hyvä liikeidea jää rahoittajaa vaille.
Nykyinen pienikorkoinen talousympäristö tarjoaisi hyvän mahdollisuuden kehittää täysin uutta liiketoimintaa. Siten kansantalouteen tulisi uusia kasvuyrityksiä ja työllisyys kohenisi. Ja näin voisi palstan aihe eli köyhyys lieventyä. - roletaari
En minäkään tarvitse eikä sitä paljon olekaan. Sen verran on, että pystyn maksamaan torikahvit yms. käteisellä.
Loppu on pelkkiä numeroita - tuutännetuhlailee
Mulla kanssa rahaa on niin paljon etten tiiä paljonko sitä oikeesti on. Nytkin oon täällä monakossa tuhalamassa eikä meinaa millään loppuu. Tosta mikapojalle lainasin millin, ja aina vaan mulla riittää ja ostin feerrarin ja taas sitä rahaa riitää.
- Tämmöstäelämää
Mulla kanssa vähän sama. Käyn pari kertaa päivässä syömässä. Joskus ostan pari kaljaa mutta kerran viikossa korkeintaan. Oikeestaan ainoa harrastus on toi asuntojen rakentaminen. Se pitää pirteenä mutta vaan sen aikaa kun sen saa valmiiksi. Sitten oon vuokrannu niitä. Sen jälkeen ei jaksa tehdä mitään. Autoakaan ei oo, ei huvita ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922