Kokemuksia??

Jennifer81

Onko teillä kellään kokemuksia yliluonnollisista ilmiöistä??..kiinnostusta jakaa kokemuksia??...

23

2546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aave nainen

niin omakohtasia kun kuultuja. ja pari kertaa on jopa todistajia ollut paikalla.

-esin tiiän asioita etu käteen
      -näen hahmoja sillon tällön
      -on ollu muutamia ääniin liittyvä
      -ja esineiden liikkumiseen/tietyn tunnetilan aikana. (pari tapausta)

ja ihan kuultuja juttuja jossa olin itsekkin paikalla kun ko hlö koki tietyn tapahtuman.

ja paljon muuta. (siksi olenkin kiinnostunut yliluonnollisesta) mielen kiintoinen aihe:)

• Jennifer81

• aave nainen
        Jennifer81 kirjoitti:

Laita mulle sähköpostia: [email protected] vaihdetaan kokemuksia:)

kirjotella.

• Ovi menny itestään lukkoon, ääniä (askelia portaissa...) ja semmosta.
      Oon myös kuullut tämmösiä juttuja. Kuollut kissa kaiveli olematonta hiekkalaatikkoa (eli *usilaaria :D) Ääni kuulu selvästi, mitään ei näkyny.

Serkku lepäili sängyllä ja jalkopäästä sängyn takaa nousi käsi. Kun selvis siitä järkytyksestä ja katto sängyn alle niin eihän siellä mitään ollu. Sitten muutettuaan vanhaan kerrostaloon, hän yöllä nukkumaan mentyään tunsi ja kuuli hengityksen vierestään.

• aave nainen

koettu noita hengitys juttuja ne on hurtseja:O ja jeps noita kuolleen lemmikin vierailuja.. kanssa tuo käsi juttu oli hurja varmaan:O

• Kädessä
        aave nainen kirjoitti:

koettu noita hengitys juttuja ne on hurtseja:O ja jeps noita kuolleen lemmikin vierailuja.. kanssa tuo käsi juttu oli hurja varmaan:O

Olen kanssa kuullut käsijutun, sukulaiselle tapahtunut. käsi jopa tarrasi jalasta kiinni ja sitte kuulemma tuli äkkilähtö ulos talosta :D
        tästä tarrautujasta näkyi kuulemma pelkät ääriviivat

• Karppa...

No niitähän sattuu harva se päivä...

Olet vain oma itsesi, niin kyllä se siittä...

Uni-kokemukseni ovat laidasta laitaan:

1. minua piti kiinni sängyssä näkymättömät kädet...

2. ihmisten ilmestymiset...

3. painajaiset :

hirveä tuuli, paholaisen ääni...puhui italiaa

hui, ko puistattaa....auta mua...ennenkuin se vie
      mut kokonaan...

• hallanvartija

lapsuudesta asti.
      eka.muistikuva 0-1kk ikäisenä.
      toka.ehkä 3-4v.
      kolkki.10-11v.
      nelkki.14.v
      vitka.20.v.
      kuutonen.25.v.
      seiska.30-40v.useita lähikontakteja.
      myös perheeseeni ja lapsiini kohdistuneita kontakteja.
      kasi.vaimooni kohdistuneita kontaktiyrityksiä tälläkin hetkellä.
      Ps.ei naurata ihan aikuistenoikeesti----------

• Johannes

Kannataa varoa 3d-maxia! Sillä voi feikata ufot, haamut, ym. roskan. Kaikki mitä en ymmärrä on lähtökohtaisesti 3d-max-huijausta.

Teknologian aikakausi!

• sama
        Johannes kirjoitti:

Kannataa varoa 3d-maxia! Sillä voi feikata ufot, haamut, ym. roskan. Kaikki mitä en ymmärrä on lähtökohtaisesti 3d-max-huijausta.

Teknologian aikakausi!

se 3-d max keksitty jo 50-luvulla???

• joutsen

.. siis eikä yhtään naurata tää juttu. Olen viettänyt elämässäni hiljaiseloa viime kuukaudet, koska minulle on alkanut tapahtua asioita, joille en keksi mitään luonnollista selitystä. Jalat pysyy onneksi maassa vaikka vaikeaa sekin välillä on. Nyt ei ole kyse mistään mielenterveyshäiriöistä.. asiat tapahtuvat riippumatta siitä mitä teen tai missä olen.

Miksi ihmeessä sitten "joku jostain" haluaisi ottaa minuun yhteyttä? Tunnen itseni ihan kahjoksi kun mietin näitä asioita. Outoa, että jotain "yliluonnollista" on olemassa.

Mummo on tosiaan nähnyt UFOn, ja luulempa kohdanneeni sellaisen itsekin tuossa joululomalla (kirjoitin tänne aiemmin siitä)jotain muuta kuin tavallisen luonnonilmiön.

Jos nyt vielä kohtaan näitä korkeamman tason ystäviämme, aion kysyä heiltä esim. että onkohan mahdollisesti jotain tähdellisempääkin asiaa? Mikä tarkoitus kaikella on? No, en jää asiaa pyörittelemään.

• joutsen
        joutsen kirjoitti:

.. siis eikä yhtään naurata tää juttu. Olen viettänyt elämässäni hiljaiseloa viime kuukaudet, koska minulle on alkanut tapahtua asioita, joille en keksi mitään luonnollista selitystä. Jalat pysyy onneksi maassa vaikka vaikeaa sekin välillä on. Nyt ei ole kyse mistään mielenterveyshäiriöistä.. asiat tapahtuvat riippumatta siitä mitä teen tai missä olen.

Miksi ihmeessä sitten "joku jostain" haluaisi ottaa minuun yhteyttä? Tunnen itseni ihan kahjoksi kun mietin näitä asioita. Outoa, että jotain "yliluonnollista" on olemassa.

Mummo on tosiaan nähnyt UFOn, ja luulempa kohdanneeni sellaisen itsekin tuossa joululomalla (kirjoitin tänne aiemmin siitä)jotain muuta kuin tavallisen luonnonilmiön.

Jos nyt vielä kohtaan näitä korkeamman tason ystäviämme, aion kysyä heiltä esim. että onkohan mahdollisesti jotain tähdellisempääkin asiaa? Mikä tarkoitus kaikella on? No, en jää asiaa pyörittelemään.

Mun ympärillä tuppaa sähköt menemään turhan usein. Ei siis vain lamput joita joudumme vaihtamaan parin viikon välein, vaan ihan oikeat sähkökatkokset piinaavat. Laitteet kuumenevat ja reistailevat.

Kääntöpuolena.. pystyn jollain lailla parantamaan ihmisten fyysisiä ja jopa henkisiä sairauksia. Hoitajalle tämä kyky on tärkeä:) Kosketukseni on kuulemma "sähköinen" ja saa aikaan kuumotusta ja lisää energiaa välittömästi (parantelin salaa kesällä vanhusten selkä- ja niska- ym.kipuja vanhainkodissa työssä ollessani). Tämän johdosta on käynyt myös niin, että olen kohdannut koulu- ja työmatkoilla tuntemattomia ihmisiä, jotka ovat yllättäen tunteneet, että juuri minä voin jotenkin auttaa heitä. Kolme ihmistä olen tavannut juna-asemalla.. ja nämä ihmiset (raavaita miehiä kaikki) sanoivat, että annoin heille uutta voimaa ja etteivät aiokaan tehdä itsemurhaa sanoivat alkavansa uskoa taas Jumalaan. Kosketukseni on saanut ikään kuin patoutumat rikki ja helpotus on purkautunut itkuna. Nää ihmiset ovat tulleet siis mun luokse, mä en ole mitenkään itse hakeutunut kenenkään tykö.

Hirmu moni on huomauttanut, että mun ympärillä on joku "kirkas kehä" tai mun hiukset "hohtaa". Yksi ihminen, jonka kanssa satuin juttelemaan keskellä Helsinkiä, ei varmaan tänä päivänä usko et olen ihan tavallinen ihminen enkä mikään enkeli.

Oma velipoika oli taannoin todella vaikeassa tilanteessa. Jokin sai minut menemään hänen luokseen, laittamaan käteni hänen hartioilleen.. veljeni säpsähti ja sanoi, että käsistäni lähti mahtava, kuuma energia ja hänelle tuli valtavan paljon parempi olo. Jostain kumman syystä hänen masennuksensa hellitti.

Rikon sähkölaitteet ja parannan ihmisiä. Tai en minä paranna vaan ilmeisesti Jumala. En tiedä.

• Jennifer81
        joutsen kirjoitti:

Mun ympärillä tuppaa sähköt menemään turhan usein. Ei siis vain lamput joita joudumme vaihtamaan parin viikon välein, vaan ihan oikeat sähkökatkokset piinaavat. Laitteet kuumenevat ja reistailevat.

Kääntöpuolena.. pystyn jollain lailla parantamaan ihmisten fyysisiä ja jopa henkisiä sairauksia. Hoitajalle tämä kyky on tärkeä:) Kosketukseni on kuulemma "sähköinen" ja saa aikaan kuumotusta ja lisää energiaa välittömästi (parantelin salaa kesällä vanhusten selkä- ja niska- ym.kipuja vanhainkodissa työssä ollessani). Tämän johdosta on käynyt myös niin, että olen kohdannut koulu- ja työmatkoilla tuntemattomia ihmisiä, jotka ovat yllättäen tunteneet, että juuri minä voin jotenkin auttaa heitä. Kolme ihmistä olen tavannut juna-asemalla.. ja nämä ihmiset (raavaita miehiä kaikki) sanoivat, että annoin heille uutta voimaa ja etteivät aiokaan tehdä itsemurhaa sanoivat alkavansa uskoa taas Jumalaan. Kosketukseni on saanut ikään kuin patoutumat rikki ja helpotus on purkautunut itkuna. Nää ihmiset ovat tulleet siis mun luokse, mä en ole mitenkään itse hakeutunut kenenkään tykö.

Hirmu moni on huomauttanut, että mun ympärillä on joku "kirkas kehä" tai mun hiukset "hohtaa". Yksi ihminen, jonka kanssa satuin juttelemaan keskellä Helsinkiä, ei varmaan tänä päivänä usko et olen ihan tavallinen ihminen enkä mikään enkeli.

Oma velipoika oli taannoin todella vaikeassa tilanteessa. Jokin sai minut menemään hänen luokseen, laittamaan käteni hänen hartioilleen.. veljeni säpsähti ja sanoi, että käsistäni lähti mahtava, kuuma energia ja hänelle tuli valtavan paljon parempi olo. Jostain kumman syystä hänen masennuksensa hellitti.

Rikon sähkölaitteet ja parannan ihmisiä. Tai en minä paranna vaan ilmeisesti Jumala. En tiedä.

Oli kyllä todella mielenkiintoista lukea sun tekstiä... siis, sunhan pitäis olla iloinen siitä, että juuri sinulle on annettu tuollainen lahja parantaa/antaa voimaa ihmisille!!.. Noista sähkökatkosjutuista en kyllä osaa sanoa mitään...hm, mietityttää...

• LurtzinOrja

En jaksa nyt kaikkia alkaa ruotimaan kokonaan. Mutta yleismalkasesti sanottuna on ollut pari ns kummittelua(hengen vierailu?-> kumpikin pelottavia kokemuksia), esineiden tippumia paikoista joista ei ole mahdollista, ihmisten puheen kuulemista lapsen itkua(kun katsoin kauas tien toisellen puolelle siskoni kotia kohti, tien toisella puolella). Näkyjä ym.
      Herkkyys on näemmä periytyvää. Äidiltä tullut minulle ja siskolle....äiti kun mm. näkee ennalta asioita yms.

• Lumia

..lähes kaikesta mahdollisesta. Joten enpä jaksa luetella..mutta ihan tarpeeksi kyllä yhden ihmisen kannettavaksi, sen voin sanoa!

• hallanvartija

osaa:)

• Lumia
        hallanvartija kirjoitti:

osaa:)

Kiitos kiitos.. ;)

• kokeillut
        Lumia kirjoitti:

Kiitos kiitos.. ;)

kaukoparannusta? Tai kannattais kokeilla ainakin kun on noin vahva tuo voima joka sulla on.Ole kiitollinen saamastasi lahjasta ja pyydä neuvoa ylhäältä miten jatkossa jos epäilyttää tän käyttäminen. No eihän varmasti pahenna ketään niin että parantamisia vain.

• Lumia
        kokeillut kirjoitti:

kaukoparannusta? Tai kannattais kokeilla ainakin kun on noin vahva tuo voima joka sulla on.Ole kiitollinen saamastasi lahjasta ja pyydä neuvoa ylhäältä miten jatkossa jos epäilyttää tän käyttäminen. No eihän varmasti pahenna ketään niin että parantamisia vain.

..ilmeisesti suunnattu ylläolevan kirjoittajan "Joutsenen" viesteihin?

• Markku.S

Itselle avautui parantamisen lahja -99 loppukesällä,joista kummallisin on rangan nikamien tai liukumien korjauskyky ajatuksen voimalla.Eli joku kiropraktikko käy kouluja 4-5 vuotta eikä vielä saa nikamia kohdalleen ja joku tekee sen koskematta.Tämä koskee niin ihmisiä kuin eläimiä.Olen kertonut tästä asiakkailleni joista osa uskoo osa vaivatuu.Tämä on helppo jopa todeta omilla silmillään esim.jalkojen eripituisuuden ollessa kysymyksessä.Jospa joku yrittäisi joskus tämän todentaa.Kyllä,olen yrittänyt ainakin alkuun kertoa asiasta muutamille,ei mielenkiintoa.Missä ne kunnon skeptikot piileksii.

• minuun

tuota parantavaa kykyä.
        Kärsin hartia -ja selkävaivoista...selkäranka on lautamainen.
        Hartiat jumissa ja niska kipeänä vähän väliä.

Voitko lähettää parantavaa säteilyä minulle?

Kiitän etukäteen ja annan palautetta myöhemmin!

• Markku.S
        minuun kirjoitti:

tuota parantavaa kykyä.
        Kärsin hartia -ja selkävaivoista...selkäranka on lautamainen.
        Hartiat jumissa ja niska kipeänä vähän väliä.

Voitko lähettää parantavaa säteilyä minulle?

Kiitän etukäteen ja annan palautetta myöhemmin!

Mene hierojalle.Itse olen harjoitteluni harjoitellut,siis tehnyt parantajatyötä jo yli 8 vuotta.Jos välttämättä haluat hoitoani käy selvänäkö,ennustuspalstalta hakemassa vinkki kotisivuilleni.

• mika

mulla enneunia ja muutenkin tiedän etukäteen asioit, enkeli sängyn vieres ja kosketti kättä, ilmesty syviä raapima jälkiä selkää. Isä näki ufon metsästysreissulla ja se mokomaei ampunusitä alas oltais ainakisaatu todisteit et niit on. ainiinja pystyn ohjailee unia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      516
      1568
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1166
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      845
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe