Nettideittailu ei kannata miehille

nettikakkaa

Olen todennut, että nettideittailu ei kannata miehille. Samassa ikäryhmässä samalla alueella miehiä on 3-4 kertaa enemmän kuin naisia, tsekkasin. Naiset eivät vastaa mitään, vaikka lähettää sähköpostiin viestiä. Yksittäinen itänaapurin murretta puhuva nainen eri puolelta Suomea lähestyy viestillä.

Se oli siinä. CASE CLOSED.

Tosielämässä saan ihan kivan kontaktin siis 8-10 naisiin ja netissä edes 6-7 naiset eivät viitsi vastata mitään. Ja samat eukot viikosta toiseen näköjään passissa siellä. Tsättäilevät varmaan huvikseen siellä.

HEIPPA

SIIRRYN OIKEIDEN IHMISTEN PARIIN JA PIDÄN SILMÄNI AUKI

26

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9plys5

      Hyvä ja oikea päätös. Elämänlaatu paranee huomattavasti kun lopettaa pään hakkaamisen seinään. Itse ihan yllätyin kuinka kauniiden naisten kanssa pääsen juttuun ja treffeille live elämässä. Nettideiteillä tälläisen keskivertonaaman omaavan sporttikundin taso oli lihavat yksinhuoltajat. Tai siis heiltä tuli viestejä, oletan että olisivat vastanneet minunkin aloituksiin. EI kiitos.

      • Exitandout

        Jep, lopetin itse nämä touhut n. 2-vuotta sitten.

        Useamman vuoden tapasin naisia nettideitti-palveluiden kautta, mutta mitään hyvää siitä ei seurannut. Päinvastoin. Lopulta tajusin, että tämä ei ole mulle se luonnollinen tapa tutustua naisiin.

        Usein sapetti koko touhu todella kovasti ja onneksi lopulta koin sellaisen "nyt tää on loppu"-fiiliksen ja pystyin irrottautumaan koko kuvioista.

        Toi viestin lähettely, joko turhanpäiväisten vastausten saaminen tai vastaamattomuus veti fiilikset todella alas. Vaikka tapailinkin välillä useampia naisihmisiä.

        Mutta jotenkin näissä nettideittikuvioissa on jonkinlainen "rooli" ihmisillä päällä eikä sen saaminen normaaliksi fiilikseksi oikein tuntunut onnistuvan. Se on se pahin ongelma.

        Siitä se poistumisreaktio kasvoi ajan myötä. Siihen pisteeseen kun tulee niin nämä kuviot eivät enää kiinnosta ja asian ottaa enemmänkin hällä väliä meiningillä kunnes koko touhusta pääsee irti.


    • Sitähän_se

      Erittäin järkevä päätös. Saman olen todennut itsekkin, että suurimmalle osalle miehistä nettideittipalveluissa pyöriminen on täysin ajanhukkaa.

      "Tsättäilevät varmaan huvikseen siellä"

      -Näin se juuri on. Osa naisista sanookin sen suoraan, ettei etsi mitään, vaikka treffipalstoille ollaankin löydetty. Tämä "en etsi mitään" on koodikieltä ja samalla se antaa oikeutuksen sille, että voidaan odotella täysin passiivisena vuosia sitä täydellistä miestä, joka tulee ja vie jalat alta, eli mies on aina se, joka tekee aloitteita ja luo kemian. Täyden palvelun -konsepti siis naisille.

    • ikuinen-sinkku

      Nettideittailu onkin rumien ainoa mahdollisuus löytää kumppani mutta se mahdollisuus on aika vähäinen koska naiset ei anna mahdollisuutta ellei ole todella varakas. Jos ei netistä löydä kumppania niin ei löydä tuolta ulkoakaan kuten minä en löydä. Olen vaan niin ruma ettei kukana anna mulle mahdollisuutta. Naiset antaa vaikka rikollisiille sen mahdollisuuden tutustua ennemmin kun minulle.

    • Ei se kannata naisillekaan, 40% miehistä on siellä esittelemässä hauista tai lompakkoa, 50% etsii seksiseuraa, 5% muuten vain etsii pedinpehmikettä vakisuhteeseen ja niille kelpaa siihen kuka vaan. Loput 5% ovat sekalaista seurakuntaa. Esimerkiksi niitä jotka ovat niin tyhmiä että saat sen kuvat etteivät he edes lue viestejäsi, kunnes hitaasti yrittäessäsi olla ystävällinen ja antaa heille tilaisuuden tajuat että he kyllä lukevat - yksinkertaisetkaan asiat eivät vaan jää heillä rekisteriin yhtä pitkäksi aikaa kuin kultakalalla. Ja niitä jotka ovat mukavia tyyppejä mutta niin pahasti mielenterveysongelmaisia että heidän kanssaan tunnet olevasi kuin vanki joka on henkilökohtaisesti vastuussa heidän koko elämästään nyt ja ikuisesti.

      • crux

        Olet selvästi päättänyt prosenttiosuudet ja niistä varmaan myös pidät kiinni. Jos mukavan oloinen mies kirjoittaa sinulle niin varmaan hänelle löytyy heti paikka jostain edellä mainitusta ryhmästä.


      • TevPers

        Mukavan oloinen mies on mielenterveysongelmainen Kikukyn mielestä.


      • TevPers kirjoitti:

        Mukavan oloinen mies on mielenterveysongelmainen Kikukyn mielestä.

        Puhuin kyllä ihan oikeista mielenterveysongelmaisista jotka ovat sitä myös omasta mielestään sekä virallisen diagnoosin mukaan. Masennuskin aiheuttaa sitä että ihminen ripustautuu toisiin ja syyttää muita ongelmistaan.
        Vai oliko pointti se että minun pitäisi pitää mukavina miehinä niitä joiden mielestä ihmisen ainoat maininnan arvoiset ominaisuudet on hauis tai rahat?


      • crux kirjoitti:

        Olet selvästi päättänyt prosenttiosuudet ja niistä varmaan myös pidät kiinni. Jos mukavan oloinen mies kirjoittaa sinulle niin varmaan hänelle löytyy heti paikka jostain edellä mainitusta ryhmästä.

        En ole päättänyt mitään vaan olen kaikkiin saamiini viesteihin kärsivällisesti vastaten jututtanut hetken pitempään myös niitä miehiä joista sain viiden sekunnin perusteella huonon vaikutelman. Kategorisointia ei tietenkään alussa ollut, se muodostui aivan itsestään kokemusten lopputulemana.


      • Kikuky kirjoitti:

        En ole päättänyt mitään vaan olen kaikkiin saamiini viesteihin kärsivällisesti vastaten jututtanut hetken pitempään myös niitä miehiä joista sain viiden sekunnin perusteella huonon vaikutelman. Kategorisointia ei tietenkään alussa ollut, se muodostui aivan itsestään kokemusten lopputulemana.

        En löytänyt Kikuky nimimerkillä seuranhakijaa treffit palstalta. 5 sekuntia on minusta lyhyt aika arvioida ihmistä. Miehet ovat usein kielellisesti huonompia kuin naiset. Miehet eivät niin nopeasti tyrmää toista. Mielenterveysongelmaisia tuntuu olevan iso prosentti. Mihinkähän kategoriaan kuulun, kun haen seuraa lähinnä kesätapahtumiin, rannalle, luontokohteisiin retkiseuraa. Hauista tai lompakkoa en muista esitelleeni ikinä. En omista kumpaakaan. Muutama kortti taskussa riittää. Naisilla usein niin iso lompakko että voi verrata pieneen veskaan. Niistä voisin kirjoittaa vaikka kirjan.

        Miehillä myös erilaisten koodien tulkinta hankalampaa. Tunnustan, että siinä suhteessa minulla on kultakalan aivot. Jos nainen kysyy - onko Siwa auki osaan jo vastata usein oikein. Ei mies ymmärrä tuosta, että Siwan kohdalla pitää pysähtyä ja ostaa ties mitä. Arvatkaa mikä on oikea vastaus. Jopa minä olen sen keksinyt. Naiset lukevat rivien välit ja keksivät lisämerkityksiä. Tässäkin tekstissä on piilossa rivien välissä vaikka mitä. Naisille tietty.


      • "Jututtanut hetken pitempään myös niitä miehiä joista sain viiden sekunnin perusteella huonon vaikutelman" ei minusta tarkoita että luovutin 5s kohdalla kyllä :) ja ehkä musta suomi24 trollielämä ja deittailu eivät vain sovi yhteen ja olen päättänyt pitää ne erillään niin että voin suomi24ssä suoltaa mitä haluan silloin kun haluan ja käydä deittikumppanieni kanssa vakavammat aiheet läpi rauhassa ajan kanssa jos löytyy sellaisia joille haluan avautua.
        Kaksi tuntematonta ihmistä ja kertarysäys kaikkea mahdollista mitä päässäni on päivän tai keskustelun aikana liikkunut on tuhoon tuomittu resepti. Mitä tuntemattomampi ihminen sitä suurempi riski että toinen vaan olettelee omiaan, käsittää vahingossa väärin tai pitää tekopyhänä silloinkin kun ei ole aihetta. Eikä Ex-pua ensimmäisessä keskustelussa johon jonkun kanssa osallistun, lisänne romantiikkaa.


      • 40v-sinkkumies

        Olet vissiin tavannut paljonkin niitä hulluja mielenvikaisia. Naiset ei anna edes mahdollisuutta meille fiksuille tyypeille koska emme ole brätti pittin näköisiä. Naisten kriteerit vaihtuu lennossa, vastasin yhdelle naiselle jolla oli pituus vaatimus minuun sopiva ja sitten se vastasi että se tykkääkin yli 180 cm miehistä. Nainen itse oli kuvauksen mukaan 156 cm joten ei kelvannut 166 cm mies


      • 40v-sinkkumies kirjoitti:

        Olet vissiin tavannut paljonkin niitä hulluja mielenvikaisia. Naiset ei anna edes mahdollisuutta meille fiksuille tyypeille koska emme ole brätti pittin näköisiä. Naisten kriteerit vaihtuu lennossa, vastasin yhdelle naiselle jolla oli pituus vaatimus minuun sopiva ja sitten se vastasi että se tykkääkin yli 180 cm miehistä. Nainen itse oli kuvauksen mukaan 156 cm joten ei kelvannut 166 cm mies

        Vastasin kyllä kaikille ja jututin pitempään jokaista jonka profiiliin ei oltu merkitty vaatimuksiksi jotain mitä en ole. Fiksuus täytyy muuten todistaa, oma ilmoitus ei riitä.


      • Tyhmäjottaeityhmä
        Kikuky kirjoitti:

        Vastasin kyllä kaikille ja jututin pitempään jokaista jonka profiiliin ei oltu merkitty vaatimuksiksi jotain mitä en ole. Fiksuus täytyy muuten todistaa, oma ilmoitus ei riitä.

        Miten on tuon oman fiksuuteesi kanssa, miten se ilmenee meille tässä, kerroppa niin voidaan sitten olla fiksumpia sinun kanssa


      • Tyhmäjottaeityhmä kirjoitti:

        Miten on tuon oman fiksuuteesi kanssa, miten se ilmenee meille tässä, kerroppa niin voidaan sitten olla fiksumpia sinun kanssa

        Riippuu kenen näkökulmasta fiksuudesta puhutaan. Jos puhutaan minun näkökulmastani, minä määritän sen. Jos sinun, sinä määrität. En ole kuitenkaan havitellut itselleni fiksun asemaa teistä kenenkään silmissä koska en välitä siitä - kommentoija jolle vastasin taas ilmoitti omalla ilmoituksella olevansa fiksu.


    • miksikatkeruus

      "Tosielämässä saan ihan kivan kontaktin siis 8-10 naisiin"
      "Itse ihan yllätyin kuinka kauniiden naisten kanssa pääsen juttuun ja treffeille live elämässä. "

      No sittenhän ei oo mitään syytä valittaa, vai..?

      "oikeutuksen sille, että voidaan odotella täysin passiivisena vuosia sitä täydellistä miestä, "

      Mitäs väärää tässä on? Pitäskö vaan joidenkin miesten mieliks ikäänkun säälistä tyytyä johonkin "kunhan-nyt-edes-joku-on"?

    • KajaaninKojootti

      Vilpittömät tsemppaukset ja peukut ap:lle! Hyvä siirtyä live maailman !
      Nettideitin tarkoitus on koukuttaa ihmisiä etsimään parempaa.

      Heitettiin sinkku kavereiden kanssa ajatus ilmaan, että 10 varteenotettavan kumppaniehdokkaan joukosta pitäisi jo löytyä se sopiva.
      Jos siitä vielä haluaa etsiä parempaa, saa etsiä sitten taas pitkään

    • freesi

      Miksi ylipäänsä täytyy nettitreffeillä roikkua, jos live-elämässä saa jo kontaktin 8-10 naisiin?? Ja pääsee vielä treffeille näiden kanssa!

      Nyt haloo.

    • fsfasasdasd

      Siis jos livenä natsaa paremmin kuin hyvin, niin mitä ihmettä teette nettitreffeillä? Ihan pikkasen haiskahtaa... katkeruudelta!

    • Tie.Itäjä

      Hey jätkä, let's face the facts...kyllä sulla on naamassas tai jutuissas jotain vialla jos ei nettideitit tuota tulosta. Seuraa löytyy netistä kyllä vaikka millä mitalla ja vielä suht täyspäistäkin.

      • katsotaanvaan

        Tottakai on joku vika, sehän on tietenkin päivänselvä juttu. Ja silloin kun on joku vika pitää tehdä päätös asian korjaamiseksi. Ja oikein hyvä päätös on astua todellisuuteen eli liveelämään. Se on hienoa sinun kannalta tietenkin että sovellut aloittajaa paremmin fantasiaelämään ja olet vielä tyytyväinenkin siihen, joten jatka sinä siitä ja anna toisten jatkaa jostain muusta. On tietenkin hienoa että pystyt noinkin hyvin analysoimaan ongelmat nettimaailmassa, mutta jos kuitenkin pidät nykyisestä asemastasi mikä se sitten ikinä onkaan elämässä, pidä siitä kiinni ja älä turhaan laita lonkeroita sinne mistä niistä et ole hajulla.
        Täyspäisiä on monenlaisia, jotkut on jopa oppineet kävelemään ja jotkut on jääneet konttaamisen asteelle. Siinä on se juju että koska olemme niin kovin erilaisia niin sovellumme parhaiten juuri siihen paikkaan missä itse kukin viihdymme.
        Siihen ei auta sanoa että on joku vika se on yksinkertaisesti ominaisuus mistä ei voi luopua niinkuin nakkimakkarasta evästyksessä.
        Sehän on tosi hyvä jos olet ollut niin kovin tyytyväinen nettideitteihin, se on harvinaista kuitenkin. Se mikä on soveltunut sinulle, ei välttämättä sovellu kaikille muille. Ja voithan tietenkin ylpeillä sillä, tuohan se sinulle kuitenkin sitä kauan kadoksissa ollutta rohkeutta elää.


    • oikeanlöytänyt

      Aika harvat loppujen lopuksi löytävät pidempään kestävän suhteen netistä ja vielä harvemmat yltävät avio/avoliittoon. Mutta aina kannattaa yrittää, kunhan ei jää vuosikausiksi deittipalstoille sitä oikeaa hakemaan. Eli kannattaa tosiaan heittää homma sikseen jos ei parissa kolmessa kuukaudessa jotain kontaktia saa aikaiseksi. Paljon roikkuu nettideiteissä passiivisia, jotka ovat viikkoja ja jopa kuukausia edes käymättä katselemassa siellä. Tätä en oikein ymmärrä.

      • 20plus17

        "Aika harvat loppujen lopuksi löytävät pidempään kestävän suhteen netistä ja vielä harvemmat yltävät avio/avoliittoon."
        Ja mihis tutkimustulokseen tuo perustuu? Ihan samoja ihmisiä netissä on kuin missä tahansa muuallakin. Ihmettelen aina näitä sunnuntai psykologeja jotka heittävät omaa faktaansa. Mihin esim se perustuu että homma pitää lopettaa tietyn kuukausi määrän saavutettua? Eihän kyse ole mistään harvinaisen eläinlajin metsästyksestä jossa kokoajan mennään kohti lopullista lajin sukupuuttoa ja lopulta kaikki deittailijat muka loppuisi. Jos otat verkot pois vesiltä niin miten se kala sitten pataan uisi? Vai onko sinun oikean löytyminen sitten oltava muilta pois?


    • naisiaenemmän

      miehillä on 1 - 3 profiilia

    • Juu ei ne naiset vastaile mitää, ihan turhia paikkoja nää deittipaikat.

    • Kiljuuna666

      No ei se kyllä kannata kenellekään. Pidemmän päälle. Jos huomaat keikkuneesi saiteilla pari vuotta ilman että löydät sitä mitä sitten ikinä etsitkin, seksiä, parisuhdetta tai paria suhdetta, niin kannattaa jo suhtautua koko touhuun ja itseesi vähän kieliposkella.

      Irtisanouduin itse koko nettideitti systeemeistä muutamia kuukausia sitten, koska oikeassa elämässä koen olevani enemmän oma itseni. Seksiä sieltä tosin olisi melko helppo hakea, ainakin naisen.

      Jokainen tavallaan kuitenkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1815
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1475
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      299
      1313
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1297
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      929
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe