pelkäksi meteliseksi ja haisevaksi ravintola-alueeksi. Vielä 90-luvulla torilla tuoksuivat tuoreet vihannekset, marjat ja kukat ja leppoisa savonmurteinen jutustelu ja haitarinsoitanta sävytti aistimaailmaa ihanasti.
Nyt hajumaailma raskas; tupakansavua, grilliruoan ja mausteiden sekamelskaa, hajuvesiä , hikeä, kuumien ruokapisteiden voimistamina...Lavalla pauhaa tekno tai/ja karaoke yhtä aikaa. Pelkkä torin läpikäveleminen laukaisee hajusteyliherkälle migreenin. Voisiko edes tupakoinnin kieltää, kyseessä on kuitenkin ajanvietealue, jossa myydään vihanneksia ym?!
Kuopion tori on muuttunut
4
108
Vastaukset
- kilpailu.kiristää.hermot
Leppoisuudesta ei ole enää kuin rahtunen jäljellä. Myyjät ovat kireitä kun viulun kielet ja heistä suuri osa jo ulkomaalaisia, jotka eivät puhu kunnolla kuin lähtömaansa kieltä.
- Anonyymi
Kuopion tori!
- Anonyymi
sellaista se on. Huonoon suuntaan tiällä on menty. Kankkulan kaivoon sukellettu pää edellä. Kalakukot ja makoisat läskisoosit ei nykyihmisille maistu. Pitää olla coola cocaa, kebabia,pitsaa, burgereita, tacoja ja thaimättöjä. Kyllä riepoo pientä savolaisukkoa kaikki tämä nykyajan rietas häpeämätön meininki. Kadotus on edessä ja kuuma hehkuva tulinen pätsi.
- Anonyymi
Tervemenoa Jyväskylän torille, siellä ei juurikaan elämää ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754